abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 april 2012 @ 22:27:21 #126
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zondag 1 april 2012 @ 22:28:12 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109784758
Lekker slim Zuniga |:(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 1 april 2012 @ 22:29:38 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109784831
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:25 schreef RedFever007 het volgende:
Is er een reden voor die roze shirts eigenlijk terwijl ze thuis spelen :? Ziet er niet uit :r
Snap het ook niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 1 april 2012 @ 22:40:20 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109785416
Jammer, maar het zat er vandaag totaal niet in. Napoli speelde erg matig, terwijl Juve het achterin goed dichthield. Verdiende overwinning, al is het wel wat geflatteerd. Vooral zonde dat de wedstrijd (buiten de laatste twintig minuten van Juve) erg matig was :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_109786193
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Cavani moet nog een doelpunt maken.
(Voor de toto van Wilfried Genee)
Had ie alles goed dan? Nee toch?
U MAD?
  maandag 2 april 2012 @ 11:10:03 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109796730
Waarom speelt Juve thuis in die lelijke paars/roze shirts?
pi_109810342
Ik hoorde dat de verkoop van het uitshirt wat achterbleef (goh), wellicht hopen ze het zo nog wat aandacht te geven (moeilijk te missen :') ) en hopen ze er nog wat te verkopen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_109810429
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
Schelvis: de supporters zijn gek op hem (Conte). Hoe durft die zo'n opmerking te maken. Wij weten hoe het echt zit :(
Haha en Vucinic verkozen tot speler van de maand _O-

Kom er maar in bianco
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_109815011
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:05 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Haha en Vucinic verkozen tot speler van de maand _O-

Kom er maar in bianco
Ach, de Italiaanse media kent er niets van. Zo was krasic vorig seizoen absolute top, maar toch werd ie door die Italiaanse sukkels van journalisten in een flopelftal gezet !
  Trouwste user 2022 maandag 2 april 2012 @ 19:24:23 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_109815922
Pasquale Marino is niet langer coach
van Genoa.Het bestuur van de Italiaanse
club vond het na negen competitieduels
zonder zege welletjes.Marino volgde in
december Alberto Malesani op en die
neemt nu weer de plaats van Marino in.

:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_109844927
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:25 schreef RedFever007 het volgende:
Is er een reden voor die roze shirts eigenlijk terwijl ze thuis spelen :? Ziet er niet uit :r
Ja sponsor contracten ;)
Daarom wisselen ze om.
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:27:42 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109844984
Clubtraditie opzij zetten voor sponsorcontracten, erg triest.

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
Pasquale Marino is niet langer coach
van Genoa.Het bestuur van de Italiaanse
club vond het na negen competitieduels
zonder zege welletjes.Marino volgde in
december Alberto Malesani op en die
neemt nu weer de plaats van Marino in.

:D

:P
Dat soort dingen zie je ook echt alleen maar in Italie. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109845065
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
Pasquale Marino is niet langer coach
van Genoa.Het bestuur van de Italiaanse
club vond het na negen competitieduels
zonder zege welletjes.Marino volgde in
december Alberto Malesani op en die
neemt nu weer de plaats van Marino in.

:D

:P
Lol wat
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:30:43 #139
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109852513
Die shirts zijn inderdaad te lelijk voor woorden. Bij Palermo kan het nog wel, omdat dat de club kleuren zijn, maar bij Juventus slaat het nergens op. Ze hebben juist zo'n mooi shirt, dan ga je het verpesten door om commerciële redenen in een lelijk uit shirt te spelen. Om dan vervolgens raar op te kijken dat niemand dat shirt wil hebben.

Die ontslagen trainer van Genoa: only in Italy (and sometimes in Spain)...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_109869267
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Clubtraditie opzij zetten voor sponsorcontracten, erg triest.
Dan ken jij de historie van de roze shirts niet.
Tuurlijk zijn het veel minder mooie shirts maar er zit wel historie aan.
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:53:57 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109875154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dan ken jij de historie van de roze shirts niet.
Tuurlijk zijn het veel minder mooie shirts maar er zit wel historie aan.
Echter zit er totaal geen logica in om nu met die roze shirts te gaan spelen. Als dat bij het honderdjarig bestaan was geweest had het wel gepast.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 5 april 2012 @ 00:20:36 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109923972
Vind het zeer opvallend dat ze bij Sport 1 allemaal zo unaniem waren over de tweede penalty. Allen vonden ze het een terechte strafschop, zonder ook maar enige vorm van twijfel. Emile Schelvis wilde vandaag nog wel wat meer discussie opwerpen, maar dat werd resoluut afgewezen.

Wim Kieft gaf aan dat het een terechte pingel was en dat de Italianen dit aan zichzelf te danken hadden. Dit doen ze altijd al en in de serie A is het heel gewoon, dus moeten ze maar eens leren dat ze dat nu niet meer kunnen doen.

Het is lijkt vrij duidelijk dat ze dit vooral zeggen, omdat ze een antipathie hebben tegen het Italiaanse voetbal en/of AC Milan. Dat het tegen Barca was, helpt daar dan natuurlijk ook niet bij (maar dat speelt in deze nog niet eens zo mee).

Zelf vind ik dat je hier zeker een strafschop kan geven, maar het blijft dubieus dat er hier geen waarschuwing is gegeven. Want de overtreding werd begaan voordat de corner was genomen. Daarnaast blijf ik het raar vinden dat als twee spelers elkaar vasthouden je tegen de verdediger fluit. Dat die verdediger ook nog eens wordt geblokt/vastgepakt door een tweede aanvaller (Puyol) zou toch moeten betekenen dat je in ieder geval niet tegen de verdediger fluit.

De meest logische oplossing was een waarschuwing of anders niet fluiten, aangezien ze hier beiden de overtreding maakten. Uiteraard was het shirtje trekken van Nesta wel erg opzichtig, maar gezien Busquets ook aan zijn shirt trok en Puyol hem daarbij ook nog eens hielp, vind ik het zelf een onterechte pentaly.

Nogmaals je kunt hem rechtmatig geven, dus het zal zo zijn. Maar ik vind het erg opvallend dat de analytici erg makkelijk over de tegenwerpingen heenstappen en het zonder discussie een 100% strafschop vinden.

Volgens mij heeft dit zoals ik al zei echt met een soort antipathie te maken (en deels wat pro Barca, maar dat vind ik weer een andere discussie). Ik denk echt dat het bij een andere club veel meer een discussie zou zijn.

Edit: en ja ik schrijf het bewust wat omzichtig op, omdat ik hier geen Barca discussie nodig vind (ben zelf ook geen Barca fan, maar ook niet tegen ze).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_109927430
1) voor dergelijke fases wordt er amper gefloten, anders kun je tien keer per match penalty fluiten. Maar oke, je kunt zeggen, hij trekt aan het shirt, dus penalty kan, tot daar.
2) MAAR puyol begaat evenzeer een overtreding, een ware rugbygreep. Dus de scheids had ofwel moeten laten doorspelen ofwel beide spelers bij zich roepen.
3) maar wellicht het meest flagrante : de strafschop zou blijkbaar gegeven zijn nog voor de hoekschop werd getrapt ! Als dit effectief zo is, dan is het zelfs gewoon tegen de reglementen in gefloten en is het gewoon een dwaling van Kuipers. Ik vind het vreemd dat hier maar weinig ruchtbaarheid wordt aan gegeven. Maar de UEFA mag nu eenmaal niet in opspraak komen zeker ?

Omwille van punt 1 vond ik de penalty al enorm licht gegeven, maar om dan in de herhaling punt 2 te zien EN achteraf punt 3 te horen, dan vind ik het helemaal belachelijk.
Nu, in de Belgische, Franse, Britse en Italiaanse media spreekt men wel van een handje geholpen door de Nederlandse scheidsrechter.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:08:58 #144
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109934116
Dat het discutabel zeg ik al. Maar het opvallende is dat men er hier geen discussie over heeft, terwijl men normaal heel weg kritisch is naar Nederlandse scheidsrechters. Dat vind ik vooral opvallend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:16:33 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109934355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Redefine het volgende:
Dat het discutabel zeg ik al. Maar het opvallende is dat men er hier geen discussie over heeft, terwijl men normaal heel weg kritisch is naar Nederlandse scheidsrechters. Dat vind ik vooral opvallend.
Het feit dat die scheids gisteren bij Chelski - Benfica opvallend waarschuwde over het shirtje trekken in de 16 zal toch wel een instructie geweest zijn van de UEFA, want hoe je het draait of keert, die penalty blijft een smetje op de wedstrijd
  donderdag 5 april 2012 @ 12:45:09 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109935378
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het feit dat die scheids gisteren bij Chelski - Benfica opvallend waarschuwde over het shirtje trekken in de 16 zal toch wel een instructie geweest zijn van de UEFA, want hoe je het draait of keert, die penalty blijft een smetje op de wedstrijd
Dat was een zeer typerend moment inderdaad. Laat zien dat ze zelfs bij de UEFA erover nadenken. Alleen de Nederlandse analytici vinden het een 100% strafschop....

Ik vind de penalty vooral jammer, omdat het de spanning uit de wedstrijd h haalde. Zowel dinsdag als gisteren werd de spanning volledig uit de wedstrijd gehaald die terechte en onterechte kaarten en strafschoppen. Maakt het kijken vooral minder leuk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:01:53 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109938536
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat was een zeer typerend moment inderdaad. Laat zien dat ze zelfs bij de UEFA erover nadenken. Alleen de Nederlandse analytici vinden het een 100% strafschop....

Ik vind de penalty vooral jammer, omdat het de spanning uit de wedstrijd h haalde. Zowel dinsdag als gisteren werd de spanning volledig uit de wedstrijd gehaald die terechte en onterechte kaarten en strafschoppen. Maakt het kijken vooral minder leuk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen moment het idee had dat Milan zou kunnen winnen of deze ronde met een gelijkspel zou kunnen overleven, ook bij de 1-1 niet, dat Barca dan in het zadel geholpen wordt is jammer voor de wedstrijd, maar ik denk wel dat de terechte ploeg door is.

Gisteren vond ik zowel de penalty als de rode kaart terecht, gewoon heel dom van Benfica want uiteindelijk gewoon een betere ploeg dan Chelsea
  donderdag 5 april 2012 @ 16:36:57 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109944677
Gisteren was het allemaal terecht, dat bedoelde ik ook. Maar het wad wel zo zonde van de wedstrijd.

En verder is Barcelona ook verdiend verder. Ze gaden toch wel doorgegaan. Maar ze speelden niet echt top, en dan is het jammer dat ze zo in het zadel worden geholpen. Het was sowieso langer een stuk spannender geweest, want ze scoren de v bal er toch niet in. Dus als kijker is het een ongelooflijke anti climax
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 5 april 2012 @ 18:22:51 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109948785
quote:
Sterk stuk van hem. Meestal als het over Barcelona gaat is het of de tegenstander moet niet zeuren want bla bla bla, of Barcelona koopt alle scheidsrechters om etc. Er zit vaak weinig tussen. Hij beschrijft juist goed dat het vaak beslissingen zijn die in hun voordeel uitvallen, waarbij zij er zelf ook niet altijd alles aan kunnen doen. Daarnaast helpt het ook niet mee dat ze er nooit voor schromen om de tegenstander een kaart aan te naaien etc.

Maar tegelijkertijd klopt het dat ze die wedstrijden (met die bemazzelde scheidsrechters beslissingen) toch vaak wel winnen. Overigens wel grappig dat bij die wedstrijd tegen Real het wel steeds gaat over die kaart, maar het miraculeus afgekeurde doelpunt van Higuain hoor je niemand over.

Waarbij andersom vaak wordt vergeten dat men in de eerste wedstrijd tegen Arsenal een penalty had mogen krijgen en niet kreeg. Idem vorige week bij die actie van Abiatti, dat was ook gewoon een strafschop. En tot slot de tweede halve finale tegen Inter, waarbij dat doelpunt van Bojan werd afgekeurd. Zelf vond ik dat terecht (want voordeel uit een handsbal), maar de scheids kan hem dan net zo goed goedkeuren.

Het is dus niet zo dat ze altijd de scheids mee hebben, maar net wel wat meer mee dan tegen (dat zit hem meer in de kleine overtredingen en vrije trappen meer mee krijgen etc.). En een scheids mee hebben ervaar je nu eenmaal sneller als irritant of tot aan schandalig, omdat het een ploeg is die toch vaak al zal winnen. Gebeurd het bij de underdog, dan vinden we het al minder snel vervelend. Grappig is wel dat de wedstrijden die ik noem, dat ze de scheids niet mee hadden, niet wisten te winnen :P

Tot slot is er iig overal discussie over die penalty, behalve in Nederland. Vanavond voor de wedstrijd van AZ en/of morgen zullen Van der Gijp en Derksen ook wel weer zeggen dat het een terechte strafschop was. En dat Milan niet moet zeuren, hadden ze maar niet zo defensief moeten spelen (dat zijn niet mijn woorden, maar dat voorspel ik).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')