pi_109527590
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Seriously, ik zit op een zondag 130 kcals te eten aan Danerolle (4 kleintjes is net zoveel als 1 normale Danerolle), ik hou daar rekening mee bij wat ik de rest van de dag eet en nou komt er een of andere josti die niets over mij weet mij vertellen dat ik het weer eens niet goed doe? :{w
Ik haak ook af op zoveel fundamentalisme hoor. Mierenneukers ftw denk ik dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109527598
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Seriously, ik zit op een zondag 130 kcals te eten aan Danerolle (4 kleintjes is net zoveel als 1 normale Danerolle), ik hou daar rekening mee bij wat ik de rest van de dag eet en nou komt er een of andere josti die niets over mij weet mij vertellen dat ik het weer eens niet goed doe? :{w
Niets van aantrekken :) Maar mocht je morgen dood neervallen dan was je gewaarschuwd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 maart 2012 @ 13:29:54 #153
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109527600
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet eerlijk gezegd niet wat een transvet is maar ik geloof niet dat ze in m'n eten zitten. Wil je het es uitleggen?
Je hebt verzadigde vetten, onverzadigde vetten en transvetten. Die laatste zijn de slechtste en heeft je lichaam niks aan.
pi_109527626
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Audreyoot het volgende:

Je hebt verzadigde vetten, onverzadigde vetten en transvetten. Die laatste zijn de slechtste en heeft je lichaam niks aan.
Die laatste zitten van nature ook in vlees. Och jee :o
Daar dus ook mee stoppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 maart 2012 @ 13:31:18 #155
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109527648
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klopt in hele kleine porties, helemaal voorkomen kan je het dus niet dat je het binnenkrijgt maar je kan er wel op letten dat in sommige producten heel veel van die transvetten zitten.
pi_109527651
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niets van aantrekken :) Maar mocht je morgen dood neervallen dan was je gewaarschuwd!
:o! Ik ken iemand die at een stuk slagroomtaart en was de volgende dag dood! :o!

Nou werd ie overreden door een auto, maar daar gaat het nu niet om...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 13:32:36 #157
162870 motorbloempje
Make that the cat wise...
pi_109527694
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:31 schreef Jarno het volgende:

[..]

:o! Ik ken iemand die at een stuk slagroomtaart en was de volgende dag dood! :o!

Nou werd ie overreden door een auto, maar daar gaat het nu niet om...
Nou ja, als hij de dag ervoor niet de tijd had genomen om slagroomtaart te eten, was zijn dagindeling wellicht anders geweest, waardoor hij 10 minuten later op de fiets was gestapt en dus die auto gemist had.

Slagroomtaart doodt!
Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Prissor het volgende:
Motorbloempje of hor dan ook jij bent de meest waardeloze admin op heel het internet.
Wolve en ik hebben een huis gekocht in Yorkshire!
pi_109527705
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:31 schreef Audreyoot het volgende:

Klopt in hele kleine porties, helemaal voorkomen kan je het dus niet dat je het binnenkrijgt maar je kan er wel op letten dat in sommige producten heel veel van die transvetten zitten.
Dat valt in Nederland best mee, alleen jammer dat het hier geen verplichting is om het op de verpakking te vermelden.
pi_109527718
soms haat ik dit topic echt O+ :')
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109527749
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het wel humor hebben, sommige mensen hebben wat zelotische trekjes.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:34:20 #161
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109527766
quote:
Ik vind het jammer dat veel gesnoep altijd goed word gepraat of als iemand er iets van zegt opeens iedereen beledigd is. Iedereen snoept wel eens, en er mag naar mijn idee ook wat van gezegd worden ipv betutteld.
pi_109527799
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:34 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat veel gesnoep altijd goed word gepraat of als iemand er iets van zegt opeens iedereen beledigd is. Iedereen snoept wel eens, en er mag naar mijn idee ook wat van gezegd worden ipv betutteld.
vind ik ook hoor :D
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
  maandag 26 maart 2012 @ 13:36:57 #163
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109527858
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat valt in Nederland best mee, alleen jammer dat het hier geen verplichting is om het op de verpakking te vermelden.
Valt best tegen hoor, in alle zoutjes, gebak, koekjes etc zitten hoge gehaltes transvetten. We weten allemaal dat die dingen niet goed zijn als je wilt lijnen, hij zegt alleen waarom die dingen niet goed zijn als we lijnen.
pi_109527902
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef Audreyoot het volgende:

Valt best tegen hoor, in alle zoutjes, gebak, koekjes etc zitten hoge gehaltes transvetten. We weten allemaal dat die dingen niet goed zijn als je wilt lijnen, hij zegt alleen waarom die dingen niet goed zijn als we lijnen.
Ik eet al die dingen niet, dus ik zou me bij mezelf niet echt zorgen maken om een paar daneroles.
Transvetten hebben verder niets met lijnen te maken; ze zijn voor iedereen slecht.
pi_109527941
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Mensen die in dit topic mee posten hebben volgens mij allemaal eenzelfde soort doel: 1 of meerdere kilo's eraf + een gezondere levenstijl aangaan.

Met voeding die transvet(ten) bevat lijkt me dit lastig(er).

Als je echt graag croissants wil eten kun je ze beter zelf bakken
Dat is zeker waar, ik bedoelde meer dat het een keer wel zou moeten kunnen (mits je mate kunt houden)
Ik was misschien ook wat sneller zo aan het reageren door al die lui in het begin van dit topic :')
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
pi_109527957
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:34 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Tsja en de volgende valt weer over de zoetstoffen in z'n vitalinea yoghurtje, degene die daarop wat te zeggen denkt te hebben over de hoge koolhydraten waarde in meergranan beschuit (WANT WAAROM GEEN VOLKOREN HE?!) en zo weet helemaal niemand meer waar je wel of niet goed aan doet.

Schiet niemand wat mee op.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:40:03 #167
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109527970
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik eet al die dingen niet, dus ik zou me bij mezelf niet echt zorgen maken om een paar daneroles.
Transvetten hebben verder niets met lijnen te maken; ze zijn voor iedereen slecht.
Je spreekt jezelf tegen, je zegt dat je het niet eet maar vervolgens geef je aan dat je je geen zorgen maakt om een paar daneroles? Je snoept toch ook wel eens? Transvetten hebben niet alleen met lijnen te maken nee, maar zijn wel van belang voor de vetopslag.
pi_109528023
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Tsja en de volgende valt weer over de zoetstoffen in z'n vitalinea yoghurtje, degene die daarop wat te zeggen denkt te hebben over de hoge koolhydraten waarde in meergranan beschuit (WANT WAAROM GEEN VOLKOREN HE?!) en zo weet helemaal niemand meer waar je wel of niet goed aan doet.

en daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.
Magoe, over het wel of niet gezond zijn van danerolle hoeven we niet te twisten, evenmin als over slagroomtaart denk ik :Y)
I have serious issues
  maandag 26 maart 2012 @ 13:41:23 #169
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109528033
quote:

[..]

We hebben het over snoepen en producten met hoge suikergehaltes, dat is voor niemand gezond. Als iemand een beschuit eet kan ik daar ook wat van zeggen maar dat doe ik niet omdat diegene misschien wel een andere manier heeft. Maar ik heb nog niemand gezien die afvalt op gebak, snoep en suiker.
pi_109528052
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef Audreyoot het volgende:

Je spreekt jezelf tegen, je zegt dat je het niet eet maar vervolgens geef je aan dat je je geen zorgen maakt om een paar daneroles? Je snoept toch ook wel eens? Transvetten hebben niet alleen met lijnen te maken nee, maar zijn wel van belang voor de vetopslag.
Ik snoep nooit koekjes en dergelijke :) En als ik dat wel deed, dan maakte ik me ook daar geen zorgen over als het sporadisch gebeurt nee :D
pi_109528057
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

We hebben het over snoepen en producten met hoge suikergehaltes, dat is voor niemand gezond. Als iemand een beschuit eet kan ik daar ook wat van zeggen maar dat doe ik niet omdat diegene misschien wel een andere manier heeft. Maar ik heb nog niemand gezien die afvalt op gebak, snoep en suiker.
Je kunt natuurlijk prima én afvallen én 1x per maand een gebakje of 1 x per week een croissantje eten.
pi_109528081
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef Jarno het volgende:

Je kunt natuurlijk prima én afvallen én 1x per maand een gebakje of 1 x per week een croissantje eten.
Dat dus *;

En nu moet ik weg! De zon roept.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:42:42 #173
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109528091
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snoep nooit koekjes en dergelijke :) En als ik dat wel deed, dan maakte ik me ook daar geen zorgen over als het sporadisch gebeurt nee :D
Je bent ook niet aangekomen van komkommers lijkt me. Koekjes en dergelijke zijn maar een voorbeeld, de meeste 'slechte' producten bevatten transvetten.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:44:19 #174
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109528149
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Klopt, maar mensen zien die dingen vaak als een beloning en het komt hier echt wel vaker voor dan eens per maand. Als je die dingen als de lekkere dingen blijft zien weet ik niet hoelang je je gewicht op pijl kunt blijven houden als je weer vervalt in je oude 'lekkere' gewoonte.
pi_109528171
Je kan ook gewoon je een poosje aan je voedingsadvies/dieet houden wat je van dietist krijgt in combinatie met sporten en kijken of het gewoon werkt zonder af te wijken , ja dat is moeilijk , ja het is niet gezellig , ja het is zwaar , maar levert wel resultaat.
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_109528189
:W goede middag! :D

ik geloof dat ik vaker op een offshore dieet moet!
(incl koekjes en vette happen ( hamburger, shoarma, lasagna) als lunch! :D )

anderhalf kilo er weer af :D

ik snap weer eens geen reet meer van mijn lijf :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 26 maart 2012 @ 13:45:33 #177
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_109528197
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Correctie. Die laatste zitten in Rundvlees (met name herkauwers, zij zorgen op een natuurlijke wijze voor de productie van transvet)
Echter is het meerendeel transvetten (o.a. veelvuldig aanwezig in die o zo geliefde smakeloze oplossoepjes) niet natuurlijk. Het is geproduceerd uit oogpunt van besparing door de fabrikant
"Juvat inconcessa voluptas"
pi_109528220
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Klopt, maar mensen zien die dingen vaak als een beloning en het komt hier echt wel vaker voor dan eens per maand. Als je die dingen als de lekkere dingen blijft zien weet ik niet hoelang je je gewicht op pijl kunt blijven houden als je weer vervalt in je oude 'lekkere' gewoonte.
En jij kunt onderbouwen dat Lucky_Strike aan die omschrijving voldoet omdat...?
pi_109528223
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef Joene het volgende:
Je kan ook gewoon je een poosje aan je voedingsadvies/dieet houden wat je van dietist krijgt in combinatie met sporten en kijken of het gewoon werkt zonder af te wijken , ja dat is moeilijk , ja het is niet gezellig , ja het is zwaar , maar levert wel resultaat.
Maar niet iedereen gaat naar een dietist neem ik aan.

Achja, zo heeft iedereen zo zijn of haar eigen heilige graal. Ik geloof vooral in 1 principe en dat is meer verbruiken dan je consumeert. En dan val je af.
I have serious issues
  maandag 26 maart 2012 @ 13:47:32 #180
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_109528272
quote:

[..]

Ik heb het idee dat de wil bij je aanwezig is. Maar je hebt werkelijk waar geen flauw benul hoe eten je lichaam beinvloedt.
Ik zou zeggen lezen, lezen en lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:48:01 #181
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109528288
quote:
5s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

En jij kunt onderbouwen dat Lucky_Strike aan die omschrijving voldoet omdat...?
Ik heb het niet over haar post maar het topic in het algemeen. Ik weet niet hoe haar lijstjes normaal uitzien.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:48:23 #182
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_109528301
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef Joene het volgende:
Hierdoor ontstaat het jojo effect
pi_109528340
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:47 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de wil bij je aanwezig is.
Ik heb het idee dat je een betweter bent.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:49:36 #184
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109528351
Oh jezus, weer zo'n betweter die iedereen even de les komt lezen. Daar wordt ik af en toe toch zo moe van. Je zou er bijna een FOK! abbo voor nemen zodat je bepaalde users kunt negeren.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:49:53 #185
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_109528364
quote:
99s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar niet iedereen gaat naar een dietist neem ik aan.

Achja, zo heeft iedereen zo zijn of haar eigen heilige graal. Ik geloof vooral in 1 principe en dat is meer verbruiken dan je consumeert. En dan val je af.
Dat is ook mijn manier...

Ik moet minder eten dan 85% van mijn BMR x 1,55. Dit doe ik nu 3 weken en dan heeft 2kg eraf als resultaat.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_109528370
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:49 schreef Silmarwen het volgende:
Oh jezus, weer zo'n betweter die iedereen even de les komt lezen.
GMTA :D. *; .
pi_109528374
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:48 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Nou ik kan me er prima aan houden voorlopig en val er enorm mee af .

Zodra ik mn streef gewicht heb bereikt kan ik gerust in de weekenden iets anders eten als ik doordeweeks terugval naar mn voedingsadvies lijkt me.
pi_109528386
Wat ik in ieder geval doe is zo min mogelijk prefab voedsel eten. Zoveel mogelijk verse ingredienten gebruiken en de potjes en pakjes links laten liggen.
En beter verpakkingen leren lezen helpt ook zeker een hoop :Y
I have serious issues
pi_109528387
quote:
8s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou ik kan me er prima aan houden voorlopig en val er enorm mee af .

Zodra ik mn streef gewicht heb bereikt kan ik gerust in de weekenden iets anders eten als ik doordeweeks terugval naar mn voedingsadvies lijkt me.
Nee want dan ga je dood want transvetten jeweets.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:50:51 #190
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_109528395
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je een betweter bent.
Klopt... ik weet waar ik het over heb en kan derhalve gefundeerde argumenten weerleggen

en jij? Jij roept dat je een paar kilo's kwijt wil, maar door je nog niet voldoende ontwikkelde kennis over eten blijft het bij willen....
pi_109528411
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:48 schreef dabadbass het volgende:

[..]

waarom kom je hier, evenals de twee andere heren, ongevraagde adviezen geven?
het komt onbeschoft en betweterig over.

beetje alsof je in een kroeg ineens je tussen een groep mensen in elleboogt die het over afvallen hebben en daar hun wekelijkse meeting hebben.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:51:48 #192
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109528427
quote:
99s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik in ieder geval doe is zo min mogelijk prefab voedsel eten. Zoveel mogelijk verse ingredienten gebruiken en de potjes en pakjes links laten liggen.
En beter verpakkingen leren lezen helpt ook zeker een hoop :Y
Die ik ook, in die klant en klaar dingen zit ook zo vaak zo veel zout dat het niet meer te eten is. Dit proefde ik alleen niet toen ik voornamelijk voorverpakte dingen at want je raakt aan die smaak gewend.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:52:10 #193
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_109528437
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:49 schreef Silmarwen het volgende:
Oh jezus, weer zo'n betweter die iedereen even de les komt lezen. Daar wordt ik af en toe toch zo moe van. Je zou er bijna een FOK! abbo voor nemen zodat je bepaalde users kunt negeren.
Iedereen leest hier toch om informatie op te steken? Ook ik leer nieuwe dingen in dit topic.
Echter de informatie over transvetten wil ik niemand onthouden
pi_109528454
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:50 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Klopt... ik weet waar ik het over heb en kan derhalve gefundeerde argumenten weerleggen

en jij? Jij roept dat je een paar kilo's kwijt wil, maar door je nog niet voldoende ontwikkelde kennis over eten blijft het bij willen....
Prima. En nu opgesodeflikkert met je bijdehande smoelwerk.

(zo... dat lucht op O+ )
  maandag 26 maart 2012 @ 13:53:02 #195
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_109528469
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:51 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom kom je hier, evenals de twee andere heren, ongevraagde adviezen geven?
het komt onbeschoft en betweterig over.

beetje alsof je in een kroeg ineens je tussen een groep mensen in elleboogt die het over afvallen hebben en daar hun wekelijkse meeting hebben.
Och wat een onzin, het is een open topic, als je niet wil dat ik iets ergens over zeg moet je het een prive discussie maken....
  maandag 26 maart 2012 @ 13:53:10 #196
145705 LovelyLady
Lomp & Famous
pi_109528476
quote:
:D _O-
Het is gewoon nooit goed...

Ik moet trouwens nog anderhalve kilo en dan zit ik op -20
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
pi_109528478
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:51 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Die ik ook, in die klant en klaar dingen zit ook zo vaak zo veel zout dat het niet meer te eten is. Dit proefde ik alleen niet toen ik voornamelijk voorverpakte dingen at want je raakt aan die smaak gewend.
Zouten en suikers idd, echt bizar hoeveel daar soms van in zit :|W
I have serious issues
pi_109528489
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:53 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Och wat een onzin, het is een open topic, als je niet wil dat ik iets ergens over zeg moet je het een prive discussie maken....
nee, maar bekijk het eens voor de verandering zo.

of zie jij hier iedereen de handen in de lucht gooien n.a.v. jouw adviezen en meningen?
pi_109528492
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee want dan ga je dood want transvetten jeweets.
Oh maar dood gaan we allemaal ?
pi_109528494
Er zou een apart topic voor van de zelfbenoemde voedingsdeskundigen moeten komen. Net zulk gespuis als audiofielen.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')