Hebben ze ook van de DA enzo. Ik heb er niet zo'n goede ervaringen mee... Het kan ook te goed werken, zegmaar.
Hier een redelijk weekend gehad, tot gisteren de krakelingen uit de kast kwamen. Ik weet dat emoties en eten niet met elkaar in verbinding zouden moeten staan, maar de werkelijkheid is toch een beetje anders. Ben allang blij dat het alleen nog maar zo gaat als er echt iets ergs aan de hand is... met kleine stapjes vooruit is ook vooruit, zal ik maar zeggen.
Net iig ontbeten met 4 volkoren. Strakjes lunchen met een salade met ijsbergsla, olijfjes, wat pijnboompitjes, paprika, mais en een handje kidneybonen. Ivm de mais en bonen geen brood erbij, het is wel genoeg zo *rare combi, maar da's alles wat er van gisteren over is* en dan vanmiddag een roseebiertje in de zon *omdat ik die, toen ik vorige week zei dat ik ze ging opmaken, niet gedronken had*.
Wel gewoon weer dozen inpakken en sjouwen vandaag, dus verbranden lukt wel. Overigens voor zaterdag een uur priveles ingepland in plaats van een half uur. Met pinksteren wil ik mee kunnen op een driedaagse trektocht, dus moet m'n conditie opbouwen