abonnement Unibet Coolblue
pi_117954853
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:47 schreef Skaai het volgende:
Chris Zegers vloog eergisteren naar Houston. Ik vond het de afknapper van het jaar. Hij zag eruit als een zwerver, vieze baard, enge pet, een of andere vieze trui die door kindertjes in de Himalaya in elkaar was gehaakt, skinny jeans :{ en mager. Het enige wat er nog over was van de Chris die ik op de tv lekker vind is zijn stem.
Ouch, niks geen gevoel van Zwitserleven.
pi_117956535
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:47 schreef Skaai het volgende:
Chris Zegers vloog eergisteren naar Houston. Ik vond het de afknapper van het jaar. Hij zag eruit als een zwerver, vieze baard, enge pet, een of andere vieze trui die door kindertjes in de Himalaya in elkaar was gehaakt, skinny jeans :{ en mager. Het enige wat er nog over was van de Chris die ik op de tv lekker vind is zijn stem.
Zijn stem ja?! Oh mèn, sinds ik Jochem Meyer hem heb horen nadoen vind ik die al helemaal erg, met z'n überkak-accent :D
pi_117986171
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:47 schreef Skaai het volgende:
Chris Zegers vloog eergisteren naar Houston. Ik vond het de afknapper van het jaar. Hij zag eruit als een zwerver, vieze baard, enge pet, een of andere vieze trui die door kindertjes in de Himalaya in elkaar was gehaakt, skinny jeans :{ en mager. Het enige wat er nog over was van de Chris die ik op de tv lekker vind is zijn stem.
Zo zie ik hem ook altijd op tv, werkelijk niks lekkers aan die jongen, met dat eeuwige vieze haar en dat, magere rimpelige bekkie. Alleen is hij dan net even gepoederd voor de camera, ik zie hem al helemaal staan Skaai, juk :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:34:32 #79
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_118079420
laatst J.P.Balkenende naast me in Rotterdam in zijn Porsche Panamera.

en met regelmaat Maarten van der Weijden, maar dat komt omdat hij werkt voor 1 van mijn klanten.
pi_118280913
Erik van der Hoff vandaag gespot, die is in het echt net zo sprankelend als ik hem van de Net 5 programma's ken :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118488276
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Zijn stem ja?! Oh mèn, sinds ik Jochem Meyer hem heb horen nadoen vind ik die al helemaal erg, met z'n überkak-accent :D
Idd hilarisch en laat eigenlijk zien hoe oppervlakkig en nikszeggends hij eigenlijk is.
Maar goed,dat geldt voor bijna alle BN'ers.
pi_120721714
Tijd voor een kickje :Y



Gisteren die meid links op de foto van Gooische Meisjes in de Bijenkorf gezien, zij is nu echt een dik hamstertje geworden vergeleken deze foto :D :')
pi_122985648
Afgelopen vrijdag waren we aan het eten bij Ono in Rotterdam en zat Graziano Pellè 2 tafeltjes verder met zijn vriendin of scharrel.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_122985832
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef Misstique het volgende:
Afgelopen vrijdag waren we aan het eten bij Ono in Rotterdam en zat Graziano Pellè 2 tafeltjes verder met zijn vriendin of scharrel.
:9~
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_122986098
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:27 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gesproken met :9~ Oscar Pistorius :9~ en na wat research schijnt het een retegoeie (paralympische) atleet te zijn op de 400 meter hardlopen. En ik kwam er tijdens het Googelen dus achter dat ie geen benen meer heeft :o en voor Zuid Afrika zal uitkomen tijdens de Olympische Spelen.

Maar potdorie wat een smakelijk hapje :9~ en hij was nog aardig ook O+. Daar wil ik wel een rol beschuit mee eten :9~


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zou je nu nog steeds een rol beschuit met hem willen eten? ;)
Of na die rol beschuit bij hem in huis te blijven? Zou er nu toch wel even over moeten nadenken, niet zo veel zin om aangezien te worden als inbreker als ik even naar de wc zou moeten....
pi_122986103
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:9~
Hij ziet er idd best heel goed uit. :@.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_122986651
quote:
11s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:34 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hij ziet er idd best heel goed uit. :@.
Dat hoofd, en dan niet te vergeten dat goddelijke lijf. :o Ik roep al een tijd dat Feyenoord in geen jaren zo'n knappe voetballer heeft gehad :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_122988172
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:27 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gesproken met :9~ Oscar Pistorius :9~ en na wat research schijnt het een retegoeie (paralympische) atleet te zijn op de 400 meter hardlopen. En ik kwam er tijdens het Googelen dus achter dat ie geen benen meer heeft :o en voor Zuid Afrika zal uitkomen tijdens de Olympische Spelen.

Maar potdorie wat een smakelijk hapje :9~ en hij was nog aardig ook O+. Daar wil ik wel een rol beschuit mee eten :9~


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:') Deze post is al anno 2013 gequote zie ik.

NWS / Oscar 'Blade runner' Pistorius doodt zijn vriendin
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2013 @ 21:24:25 #89
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123007611
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:34 schreef kvd het volgende:

[..]

Zou je nu nog steeds een rol beschuit met hem willen eten? ;)
Of na die rol beschuit bij hem in huis te blijven? Zou er nu toch wel even over moeten nadenken, niet zo veel zin om aangezien te worden als inbreker als ik even naar de wc zou moeten....
Ik fouilleer 'm eerst voordat ie beschuit met me komt eten :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_123008443
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik fouilleer 'm eerst voordat ie beschuit met me komt eten :P
Zou ik het wel bij jou thuis doen als ik jou was....ik lees nu ook dingen over een ingeslagen schedel enzo...kan je van tevoren je kamer leeg halen ;)
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2013 @ 21:36:24 #91
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123008584
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:34 schreef kvd het volgende:

[..]

Zou ik het wel bij jou thuis doen als ik jou was....ik lees nu ook dingen over een ingeslagen schedel enzo...kan je van tevoren je kamer leeg halen ;)
Ik heb de doekoes niet om naar Zuid Afrika te vliegen :P tegen de tijd dat ie vrijkomt hinkelt ie maar naar Nederland toe 8-).

Maar het is erg zonde, ik hoop voor hem dat het een gruwelijk misverstand is geweest maar aan de andere kant, als het blijkbaar zo'n hufter was als ik her en der leest moet ie keihard gestraft worden.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_123010374
Liep vrijdag John Buisman tegen het lijf op de oude binnenweg in Rotterdam :-D
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_123010491
Laatst bij Shabu Shabu zat Erwin van Lambaart aan een tafeltje naast ons, met zijn gezin.

Mn zusjes en ik hebben er de hele avond over gedaan voor we wisten waar we hem van kenden :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2013 @ 18:20:08 #94
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123082273
Gisteren Shanna van Breukhoven gezien, ze werkt op Schiphol en ik moest d'r Schipholpas checken bij de gate.

En ik was pas uit eten met mijn ouders en de tv makelaar Alex van Keulen (Uitstel van executie) was daar met zijn telefoonverslaafde familie :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:37:00 #95
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123082828
Jij staat altijd bij de Delta gates toch? Is dat dicht bij KLM/AF?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2013 @ 18:43:38 #96
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123083068
Ik sta op alle Amerikaanse kisten, zowel Delta op de E pier als United en US Airways op de G.
KLM kisten staan over vrijwel alle pieren op Schiphol ingedeeld, Air France op de B, C en D pier. Wat bedoel je specifiek met KLM/AF? De ticketdesk? Lounge?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:53:44 #97
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_123173375
Guus Hiddink ooit tegengekomen in een restaurant in Best, hij kwam ineens binnen. :D
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_123203773
Chris Zegers...dat is echt geweest hoor. Echt een ouwe kop van leer gekregen. En waarom is 'ie zo mager? En nog altijd van diezelfde kleding. Toch triest dat niemand in je omgeving je erop wijst dat je er niet uitziet in die hippierommel. Er zijn ook vrouwen die Daan Schuurmans nog lekker vinden. Ook zo'n oudere jongere en eeuwig studentikoos met z'n halflange corpsballenkapsel dat al flink grijs is en steeds diepere inhammen vertoond. Sneue mannen vind ik het.
pi_123203849
Maar goed. Mart Smeets gezien in Haarlem. Enorme man. Iedereen keek om. Geestig.
pi_123203851
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:53 schreef Keukendrol het volgende:
hij kwam ineens binnen.
Zeldzaam. Meestel groot aangekondigd en komt hij 5 keer binnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')