abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 13:34:08 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109527757
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke spelers denk jullie overigens dat een stap omhoog kunnen zetten?

Ik hoop Meierdres, Van Oorschot en Hagemeijer. Van Sloun zal ook wel een goede kans maken door zijn goede play-offs
Meierdres sowieso _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109528203
Ik hoop inderdaad niet dat ze alles op Schotel afschuiven. Bij twee goals van Geleen zag ie er niet goed uit, maar meer dan je best kun je ook niet doen.
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 13:51:07 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109528404
ik hoorde best vaak 'als we Imrich nou maar hadden' om me heen maar damn ... met hem erbij had je nog verloren en zonder Heinonen had Geleen ook geheel verdiend gewonnen :D

prachtig feestje op het eis ook op het einde met die vlaggen :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109531275
Met IP 2 gewonnen - 1 verloren
Zonder IP 0 gewonnen - 2 verloren

Lijkt me duidelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109531284
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:51 schreef sp3c het volgende:
ik hoorde best vaak 'als we Imrich nou maar hadden' om me heen maar damn ... met hem erbij had je nog verloren en zonder Heinonen had Geleen ook geheel verdiend gewonnen :D

prachtig feestje op het eis ook op het einde met die vlaggen :Y
Ijs heet dat :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109531429
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

Meierdres sowieso _O_
Makkelijk is dat natuurlijk niet, er zijn maar een beperkt aantal keepers beschikbaar

Frankrijk = Geen importbeperking?
Engeland = Op het hoogste niveau alleen ECHL/AHL of Engelse pas, op het 2e niveau alleen EU burgers
Italie: 7 imports op het hoogste niveau, 1 of 2 op het 2e niveau
2e bundesliga = beperkt aantal imports
Oberliga = Geen buitenlandse keepers

DEL, Oostenrijk, Zwitserland niet realistisch

Zweden en Finland op een lager niveau nauwelijks buitenlandse keepers en voldoende aanbod van goede keepers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109532273
Wel apart dat Billy Blase en Thomson dit seizoen in Frankrijk speelde en daar kon Ian zich goed mee meten, maar die zitten er al, Ian moet er eerst nog zien te komen.

In Frankrijk spelen maar iets van 4 ploegen met alleen Fransen in de goal dus misschien liggen daar wel mogelijkheden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 maart 2012 @ 15:59:50 #108
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109532595
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op het ijs of er buiten?

20 jaar en al 167 wedstrijden in Nederland, 4 seizoenen en dadelijk 4 WK's
Naast 't ijs ken ik 'm niet goed.

Maar op 't ijs is 't een misselijk ventje, met een veel te kort lontje dat meer strafminuten pakt dan je van iemand met zijn talenten mag verwachten.

Hij moet zich toeleggen op ijshockeyen, in plaats van het provoceren van tegenstanders en vertonen van aggressief gedrag,
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 maart 2012 @ 16:01:25 #109
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109532670
Iemand enig idee waarom er nog geen artikel op sport.fok.nl staat? Ik heb 't ijshockey.com artikel over de finale gesubmit vanochtend, en er wordt vanalles geplaatst behalve dat.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_109532836
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef MutedFaith het volgende:
Iemand enig idee waarom er nog geen artikel op sport.fok.nl staat? Ik heb 't ijshockey.com artikel over de finale gesubmit vanochtend, en er wordt vanalles geplaatst behalve dat.
Jammer, iedere aandacht is goede aandacht

Heeft iemand ook de kijkcijfers voor de uitzending van gister?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109532846
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:59 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Naast 't ijs ken ik 'm niet goed.

Maar op 't ijs is 't een misselijk ventje, met een veel te kort lontje dat meer strafminuten pakt dan je van iemand met zijn talenten mag verwachten.

Hij moet zich toeleggen op ijshockeyen, in plaats van het provoceren van tegenstanders en vertonen van aggressief gedrag,
Klinkt als:
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109533067
Nou ja, Mullally en Keessie provoceren ook. Hoort er soms ook een beetje bij. Dat soort spelers kun je in sommige gevallen goed gebruiken.

Ik had trouwens wel een kort bericht willen schrijven op sport fok. Had het na duel 4 gedaan, maar gisteren kwam het er niet van. En het is achter de feiten aanlopen om het nu nog te schrijven.
pi_109533423
Vraag me af wat de beste stap is

DNL - VS zoals Nagtzaam, Mason, Bruijsten en Van Lijden gedaan hebben of DNL - NL zoals bijvoorbeeld Ramoul, Postma en Houkes.

Zal liggen aan het aantal opties dat je hebt, maar de eerste lijkt me beter.

Hoe langer je in Nederland zit hoe moeilijker het wordt om weg te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 maart 2012 @ 16:42:44 #114
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109534413
quote:
Zoiets inderdaad.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 maart 2012 @ 16:47:08 #115
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109534609
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Nou ja, Mullally en Keessie provoceren ook. Hoort er soms ook een beetje bij. Dat soort spelers kun je in sommige gevallen goed gebruiken.

Ik had trouwens wel een kort bericht willen schrijven op sport fok. Had het na duel 4 gedaan, maar gisteren kwam het er niet van. En het is achter de feiten aanlopen om het nu nog te schrijven.
Zo'n spelers horen er helemaal niet bij en hebben in 't Europese ijshockey niks te zoeken.

Vanschagen is een clown, hoewel dat sinds hij bij Eindhoven speelt wel weer meevalt. Mullally is een idioot, zoals hij gisteren weer heeft laten zien.

En er kan nu toch nog wel een berichtje over de finale van gisterenavond geplaatst worden? Ik heb ook rondom de bekerfinale een paar items gesubmit, geen enkele is geplaatst. Maar als er een mandje lek is bij 't korfbal is of iemand breekt z'n pink met badminton dan staat 't er direct op.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_109534757
Jammer want imports zoals Mulally en Van Schagen geven de boel wel kleur. Keesey speelt ook altijd geweldig in Oranje, schijnbaar kan hij toch wel wat?

Welke imports vindt je daar nog meer onder vallen?

Zeker weten dat je niet in de war bent met Bandy overigens?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109534923
Is de selectie voor Belgie al bekend overigens? Zie dat ze maandag al moeten spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 maart 2012 @ 16:56:14 #118
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109534980
Heel zeker. Jij zeker dat je niet in de war bent met straatvechten?

Ik zie graag 't technische ijshockey, zoals de IIHF dat wil hebben. Geen gezeur met goons, hoewel een vechtpartij op z'n tijd er wel bij hoort.

Wat me tegen staat aan Mullally is dat hij geen zelfbheersing kent en met enige regelmaat smerige overtrwedingen maakt. (Zie: De check naar 't hoofd van burgess gisteren, bijvoorbeeld).

Casey kan aardig ijshockeyen als hij dat wil. Maar bij hem is 't vooral 't provocerende en misselijkmakende gedrag richting tegenstander en officials wat me stoort. Dat laatste was overigens ook de reden waarom hij altijd 't idee had dat scheidsrechters altijd hem moesten hebben.

Een Jeff Smith in z'n tijd bij Nijmegen, Armando Scarlato bij Turnhout, Latulippe bij Tilburg. Allemaal spelers die ofwel er elke wedstrijd op uit waren om problemen uit te lokken, ofwel smerige overtredingen aan de lopende band maken.

Nogmaals, een eerlijke vechtpartij heb ik geen enkel probleem mee. Maar spelers die enkel rondrijden om zoveel mogelijk tegenstanders in puin te rijden, op legale of illegale wijze, die mogen ze van mij thuis laten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_109535006
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:47 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Zo'n spelers horen er helemaal niet bij en hebben in 't Europese ijshockey niks te zoeken.

Vanschagen is een clown, hoewel dat sinds hij bij Eindhoven speelt wel weer meevalt. Mullally is een idioot, zoals hij gisteren weer heeft laten zien.

En er kan nu toch nog wel een berichtje over de finale van gisterenavond geplaatst worden? Ik heb ook rondom de bekerfinale een paar items gesubmit, geen enkele is geplaatst. Maar als er een mandje lek is bij 't korfbal is of iemand breekt z'n pink met badminton dan staat 't er direct op.
Okay, ik maak wel een berichtje. Link ik meteen dit filmpje, met als mededeling dat het tot uitzinnige vreudegtaferelen leidde in Geleen.

pi_109535099
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef MutedFaith het volgende:
Heel zeker. Jij zeker dat je niet in de war bent met straatvechten?

Ik zie graag 't technische ijshockey, zoals de IIHF dat wil hebben. Geen gezeur met goons, hoewel een vechtpartij op z'n tijd er wel bij hoort.

Wat me tegen staat aan Mullally is dat hij geen zelfbheersing kent en met enige regelmaat smerige overtrwedingen maakt. (Zie: De check naar 't hoofd van burgess gisteren, bijvoorbeeld).

Casey kan aardig ijshockeyen als hij dat wil. Maar bij hem is 't vooral 't provocerende en misselijkmakende gedrag richting tegenstander en officials wat me stoort. Dat laatste was overigens ook de reden waarom hij altijd 't idee had dat scheidsrechters altijd hem moesten hebben.

Een Jeff Smith in z'n tijd bij Nijmegen, Armando Scarlato bij Turnhout, Latulippe bij Tilburg. Allemaal spelers die ofwel er elke wedstrijd op uit waren om problemen uit te lokken, ofwel smerige overtredingen aan de lopende band maken.

Nogmaals, een eerlijke vechtpartij heb ik geen enkel probleem mee. Maar spelers die enkel rondrijden om zoveel mogelijk tegenstanders in puin te rijden, op legale of illegale wijze, die mogen ze van mij thuis laten.
En de Smith van Den Haag?

Het niet mogen vechten leidt nu eenmaal tot vieze overtredingen er is geen mogelijkheid om iemand tot de orde te roepen als tegenstander
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 maart 2012 @ 16:59:16 #121
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109535120
Die is bekend ja:"

Goalies
- Steijlen Bjorn (IHCL),
- Van Looveren Kevin (HYC)

Defence
- Engelen Jens (HYC),
- Vroemans Nils (HYC),
- De Herdt Niki (Ange),
- Torremans Ben (HYC),
- Maas Lorenzo (Krefeld),
- Paulus Jordan (IHCL),
- Thurura Dean (IHCL)

Forwards
- Morgan Mitch (HYC),
- Vercammen Ben (HYC),
- Kolodziejczyk Bryan (Lindsay),
- Morgan Vincent (HYC),
- Van Looy Kristof (Phantoms),
- Leirs Dries (HYC),
- Raekelboom Jesse (IHCL),
- Geerts Don (White Caps),
- Dewin Timo (HYC),
- Swinnen Dennis (Krefeld),
- Bouchard Olivier (IHCL),
- Vercammen Joep (HYC).

Head Coach: Lejeune Jos,
Assistant Coach: Gyesbreghs Danny,
Equipment Manager: Vanhoutte Marc,
Physiotherapist: Pollers Ludo,
Team Manager: Bollue Johan,
Team Dokter: Karolien De Ceulaer

Kalender van de Belgen - Calendrier des Belges

Mon. 02.4.12 (11.00*): MEX - BEL

Tue. 03.4.12 (18.00*): BEL - BUL

Thu. 05.4.12 (11.00*): BEL - ISR

Fri. 06.4.12 (11.00*): RSA - BEL

Sun. 08.4.12 (18.00*): BEL - CHN

* tijden zijn Belgische tijd, niet lokale tijd (lokaal = 1 uur later)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:03:14 #122
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109535279
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En de Smith van Den Haag?

Het niet mogen vechten leidt nu eenmaal tot vieze overtredingen er is geen mogelijkheid om iemand tot de orde te roepen als tegenstander
Die vind ik eigenlijk wel meevallen. Al moet ik ook zeggen dat hij me weinig is opgevallen dit seizoen.

Er moet consequent harder tegen smerige overtredingen opgetreden worden. Als spelers weten dat ze voor zo'n check to the head een wedstrijd of 5 krijgen zullen ze zich nog wel een keer extra bedenken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:03:36 #123
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109535290
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Okay, ik maak wel een berichtje. Link ik meteen dit filmpje, met als mededeling dat het tot uitzinnige vreudegtaferelen leidde in Geleen.

Waarvoor bedankt. ^O^
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_109535296
Maar een speler die in de Belgische competitie speelde dus.

Bijna allemaal spelers die in Nederland speelden, een speler op het 2e niveau in Zweden, 2 op jeugdniveau in Duitsland en een in Canada.

Mooie selectie zou een grote kanshebber voor goud moeten zijn lijkt me.

Nicky en Jens op een kamer en nu Lipsonen niet meegaat hoeven al die Palmpjes ook niet meegesjouwd te worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109535323
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:03 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Die vind ik eigenlijk wel meevallen. Al moet ik ook zeggen dat hij me weinig is opgevallen dit seizoen.

Er moet consequent harder tegen smerige overtredingen opgetreden worden. Als spelers weten dat ze voor zo'n check to the head een wedstrijd of 5 krijgen zullen ze zich nog wel een keer extra bedenken.
Als ze klappen krijgen ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109535746
Jammer dat Vadim er niet bij is, maar play-offs is ook niet mis natuurlijk.

Is al bekend wat hij gaat doen?

Weet iemand ook nog of Nagtzaam, Mason, Bruijsten en Nagtzaam of die al in Nederland zijn of vliegen die pas op het laatste moment in?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109536469
Ik heb er een berichtje van gemaakt.

Volksfeest in Geleen na landstitel ijshockey

Volksfeest in Geleen na landstitel ijshockey

Voor het eerst in de clubgeschiedenis heeft Ruijters Eaters Geleen het landskampioenschap ijshockey veroverd. De Limburgse ploeg was in de beslissende vijfde wedstrijd van de finaleserie veel te sterk voor HYS The Hague. In De Uithof werd het 1-7 voor de Limburgers.

Het Haagse team begon in eigen huis gemankeerd aan het allesbepalende duel. De Slowaakse doelman Imrich Petrik ontbrak wegens een blessure en daarom verdedigde de minder ervaren Fabian Schotel het doel. Ook moest HYS de gebroeders Van Bentem vanwege schorsingen missen. Aan Geleense zijde ontbraken topscorer Ian McDonald en verdediger Erik Tummers wegens een hersenschudding. Ook aanvoerder Dennis ten Bokkel was niet van de partij. Hij werd afgelopen donderdag behandeld aan een tumor in zijn hoofd.

Geleen leidde na de eerste periode met 1-2. Lars van Sloun en Shawn Collymore hielpen de Limburgers aan een 0-2 voorsprong, maar Hagenaar Tony Demelinne bracht de spanning terug. Talrijke straffen braken HYS echter op. In het restant van de wedstrijd liepen de Eaters uit naar een afgetekende 1-7 overwinning. Kay Gielen en Matthew Glasser scoorden in het middendeel. In de derde periode waren Van Sloun, Collymore en Mike Looby trefzeker. En dus kon het feest beginnen voor de talrijke Geleense fans, die met vier bussen naar de Residentie waren gekomen.

Ruijters Eaters Geleen won in zijn 44-jarige bestaan twee keer de beker (1993 en 2010), maar de kampioensbokaal werd opvallend genoeg nooit eerder in de Limburgse prijzenkast bijgezet. Met name in de late jaren tachtig en de vroege jaren negentig kreeg Geleen de reputatie van eeuwige tweede. De eerste landstitel zorgde voor uitzinnnige vreugdetaferelen in de ijshockeymaffe Zuid-Limburgse stad, zoals uit onderstaand filmpje blijkt.

  maandag 26 maart 2012 @ 17:50:21 #128
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109536993
Wat een heerlijke, memorabele avond! Eaters bedankt!
Flesje bier
pi_109537155
Vanaf 18:45 aandacht voor ijshockey in het NOS sportjournaal overigens.
  maandag 26 maart 2012 @ 18:02:20 #130
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109537353
Even kijken dan maar. Heb de volledige uitzending van L1 overigens ook al teruggekeken. Ik moet zeggen dat ze het verdomd goed in beeld hebben gebracht! Stukken beter dan RTL deed vorig jaar zelfs.
Flesje bier
pi_109537921
Onder voorbehoud, maar ik zag op de NOS website staan dat er ijshockey in zou voorkomen.
pi_109537988
Hoe zou je de teams invullen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 maart 2012 @ 18:25:02 #133
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109538011
Waren overigens een aantal zéér onsportieve mensen aanwezig (ik zal het maar geen supporters noemen.) Beetje rotzooi het ijs op gaan gooien als je club verliest, kom op zeg. :') En dat groepje typische 'Haagse sjonnies' naast het uitvak was ook diep triest. Een beetje met hekken gaan gooien in de pauze. :') Jammer dat dat soort figuren toch weer overal zijn. Die verpesten het voor de rest.
Flesje bier
pi_109538741
http://www.melbourneice.c(...)rt-Info-2012v1-1.pdf

Raar dat niet meer Nederlandse spelers het hier proberen, sluit perfect aan met competitie en Oranje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 19:11:38 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109539615
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ijs heet dat :)
wtf???

hoe kan ik die fout nou maken _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:14:28 #136
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109539739
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef Leatherface het volgende:
Onder voorbehoud, maar ik zag op de NOS website staan dat er ijshockey in zou voorkomen.
Er was volgens mij één hele minuut aan ijshockey gewijd! Maar goed, het is tenminste iets. Normaal zie je dus vrijwel nooit ijshockey op landelijke tv.
Flesje bier
pi_109543481
Met dank aan opa Staal

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109548719
pfff wat een dag gisteren en wat een nacht vannacht. Super sfeertje en prachtig feest.

Dat de spelers en een deel van supporters van Hys de schuld van het verlies neerleggen bij de artibitrage vind ik volkomen belachelijk. Ze hebben het er zelf naar gemaakt.
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 22:24:20 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109550202
inderdaad

ik zag iemand doorschieten na een fluitsignaal (met een volle strafbank |:( ), Mulally ging als een klein kind staan stampen en met zijn spullen gooien etc.

waar ben je mee bezig :')

maar ik vond het wel heel gezellig al maakten de Eaters fans wat meer lawaai dan ons _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109550438
Ik hoor en lees van het Haagse publiek voornamelijk reële reacties. Ze zijn kritisch op hun team en weinigen leggen de schuld bij de arbitrage.
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 22:32:00 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109550690
zou idd ook niet terecht zijn

die hebben het gewoon collectief weggegeven
edit: en Eaters speelde gewoon het beste potje ijshockey dat ik dit jaar gezien heb, zelfs als Hys op volle sterkte met de juiste kop op de schouders had gespeeld was het een moeilijke klus geweest denk ik maar dan had het publiek iig waar voor zijn geld :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109550810
Ze hebben het beste voor het laatst bewaard. Dat is ook de klasse van een kampioensploeg.
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 22:34:17 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109550848
ja mooi

petje af hoor :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109551089
Het is niet zo makkelijk om de standen terug te kijken, maar ik durf te wedden dat de eerste meestal niet wint
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109551251
De eerste in de reguliere competitie bedoel je?

Vorig jaar HYS wel. Nijmegen werd volgens mij geen eerste in 2010, meen ik. HYS werd in 2009 tweede in de reguliere competitie.
pi_109551352
Hm, Nijmegen werd in 2010 wel eerste blijkbaar. En Tilburg in 2008.

In 2007 werd Geleen in de gewone competitie eerste.
pi_109551715
Waar haal je die standen vandaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109551859
Website van de NIJB. Tabblad Competitie, dan naar Eredivisie en dan naar archieven. Daar kun je per seizoen uitslagen en eindstanden terugzien
pi_109551881
Of zo, als de directe link werkt. http://nijb.nl/cms.php?Page=18&LevelID=1
pi_109551977
Dit is ook een leuke: http://janwgroen.nl/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')