pi_109436718
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb sinds 10 maanden een relatie met een jongen.
We hebben elkaar op een hele speciale en mooie manier leren kennen in Frankrijk.
Na 1 dag wisten we dat we verliefd waren en hebben de hele vakantie samen doorgebracht.
Het was alleen niet zomaar een vakantieliefde want toen wij weer terug waren in Nederland bleef het geweldig.
Echter het probleem is dat ik in Noord-Holland woon en hij in Brabant.

De eerste 7/8 maanden had ik een baan dus werkte ik op zaterdag en ging daarna gelijk vanuit m'n werk naar hem toe en bleef ik tot en met zondag.
Sinds mijn contract niet verlengd werd, had ik dus genoeg tijd om hem te zien.
Ik ging dus elke vrijdagavond naar hem toe tot en met zondag.
(Hij woont thuis bij zijn moeder met zijn broertje)

Nu zit ik dus met een probleem..
Ten eerste hij werkt niet, hij heeft dus nooit geld om iets leuks te doen, mij te verassen, etc.
Af en toe heb ik het idee dat hij niet gewoon durft te zeggen waar het op staat omdat hij veel te bang is mij kwijt te raken.
(Ik heb hem al een aantal keren verteld dat ik niet weet of ik het nog wel wil, gewoon veel twjfels heb ik bij de relatie soms.)
Altijd is het maar; ok liefje!! Sorry liefje!! Is goed schatje!!
Hij mag ook best wat tegengas geven en dat heb ik hem ook gezegd.
Ook is hij heel erg onzeker, wat mij ook stoort op bepaalde momenten.

Maar oke, gister vertelde hij mij dus dat zijn moeder had gezegd dat zij het niet meer wilt hebben dat ik elk weekend van vrijdag tot en met zondag kom.
Met als reden dat het allemaal te druk wordt voor haar..
Ik kan er niet veel tegen in brengen maar ik vind het wel een beetje onzin.
Ze heeft geen baan, geeft 1 keer in de week yogales, doet verder helemaal niks thuis en dan zeuren dat het te veel wordt wanneer ik er een keer ben.
Ik zie hem al zo weinig..

Maar goed toen hij dat vertelde, flipte ik een beetje.. In eerste instantie vatte ik het helemaal verkeerd op.
Nu voel ik mij gewoon niet meer welkom daar.

Vandaag hadden we ook echt al de hele dag ruzie en er zijn super vaak spanningen in de relatie, voornamelijk doordeweeks als wij elkaar niet zien.
Echter wanneer wij samen zijn is het geweldig en wil ik niets liever dan nog heel lang bij deze jongen blijven.

Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen.
Moet ik morgen naar hem toe gaan en het uitpraten en misschien ook met zijn moeder praten?
Of moet ik er gewoon mee stoppen?

Ik weet het niet meer..

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 23-03-2012 19:41:19 ]
pi_109436760
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef HenkSpermtank het volgende:
Ten eerste hij werkt niet, hij heeft dus nooit geld om iets leuks te doen, mij te verassen, etc.
TS wil verast worden ;(
pi_109436789
verrassen*
pi_109436866
Hij komt in het weekend nooit naar jou toe?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:36:42 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109436876
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

TS wil verast worden ;(
Beetje jammer. ;(
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109436905
Nee dat heb ik liever niet.. Ik woon op het platteland en we moeten ongeveer 2 uur reizen voor we op een bewoonde plek kunnen komen. Hij is al wel een aantal keer gekomen hoor.. Maar dat was ongelofelijk saai.
pi_109436906
Oftewel: die hele tent daar bestaat uit luie varkens. Wegwezen.
28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:41:37 #8
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_109436987
JE kan het die moeder toch niet kwalijk nemen dat zij het niet relax vindt dat er een "vreemde" ieder weekend constant in dat huis rond loopt. Slaat nergens op dat je niet welkom bent, maar als je daar bent eet je ongetwijfeld ook mee enz en zal die moeder toch zich een soort van gedwongen voelen voor je te zorgen.
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 18:41:46 #9
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_109436990
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:37 schreef HenkSpermtank het volgende:
Nee dat heb ik liever niet.. Ik woon op het platteland en we moeten ongeveer 2 uur reizen voor we op een bewoonde plek kunnen komen. Hij is al wel een aantal keer gekomen hoor.. Maar dat was ongelofelijk saai.
Twee uur, in Nederland? Dat kán niet.
Emigrant sinds 1998
pi_109437176
Ik zou ook niet ieder weekend iemand in huis willen hebben.

En hoe oud zijn jullie, kun je niet samen een woning zoeken?
٩๏̯͡๏)۶
pi_109437237
Zo vreemd vind ik het niet dat die moeder er niet echt op zit te wachten dat jij daar elk weekend bent. Zo te lezen heeft ze niet gezegd dat je niet welkom bent, alleen vindt ze elk weekend wat al te gek.
En zelf werk je dus ook niet echt mee, je wilt immers niet dat ie bij jou komt, want dat is saai. Lijkt me dat die moeder het al een hele verbetering zou vinden als hij het ene weekend bij jou komt en jij daar het andere weekend.
Verder, als je hem iedere week van vrijdag tm zondag ziet, dan is dat toch helemaal niet zo weinig?
pi_109437713
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Twee uur, in Nederland? Dat kán niet.
Er rijdt geen openbaar vervoer dus moeten we fietsen.. Dat duurt wel een tijd. ;(
pi_109437743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:39 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Wie is deze mongol nou weer, verzin je eigen naam Giel Pedoviel.
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_109437780
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou ook niet ieder weekend iemand in huis willen hebben.

En hoe oud zijn jullie, kun je niet samen een woning zoeken?
We hebben beiden geen baan en als we samen gaan wonen wordt het waarschijnlijk Brabant ofzo.. Zie ik ook gelijk mn familie niet meer.
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 19:13:45 #15
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109437827
Ik vind het ook een normale reactie van die moeder. Verder vind ik dat je haar nogal onrespectvol omschrijft. Het is niet omdat jij daar bent van vrijdag tot zondag, dat jij weet dat zij de hele week niets doet. Maar goed, zelfs al deed of doet ze de hele week niets, dan nog heeft ze recht op haar privacy.

En dan dit:
quote:
Echter wanneer wij samen zijn is het geweldig en wil ik niets liever dan nog heel lang bij deze jongen blijven.
Als dit bovenste waar is, waarom zeg je hem dan wel vaker dat je niet bij hem wil zijn? Speel je graag mind games...?
Are you fokking to me?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:13:51 #16
330706 Henk_Spermatank
Kwak in je smoelwerk
pi_109437829
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef HenkSpermtank het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :')
Opbokken van mijn naam dikke nerd.
Zeg maar Henk.
pi_109437961
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Henk_Spermatank het volgende:

[..]

Opbokken van mijn naam dikke nerd.
Oke jij hebt duidelijk geen leven he.. :')
Boos worden omdat iemand je internetnaampje pikt!!! :') :') :')
Zwaar autistisch
pi_109438007
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind het ook een normale reactie van die moeder. Verder vind ik dat je haar nogal onrespectvol omschrijft. Het is niet omdat jij daar bent van vrijdag tot zondag, dat jij weet dat zij de hele week niets doet. Maar goed, zelfs al deed of doet ze de hele week niets, dan nog heeft ze recht op haar privacy.

En dan dit:

[..]

Als dit bovenste waar is, waarom zeg je hem dan wel vaker dat je niet bij hem wil zijn? Speel je graag mind games...?
Leer lezen.. Doordeweeks is het 9 vd 10 keer gezeik en wanneer we samen zijn voelt het geweldig.
Maarja dan zijn dus 2 van de 7 dagen leuk en de rest kut.
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 19:23:20 #19
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109438100
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:20 schreef HenkSpermtank het volgende:

[..]

Leer lezen.. Doordeweeks is het 9 vd 10 keer gezeik en wanneer we samen zijn voelt het geweldig.
Maarja dan zijn dus 2 van de 7 dagen leuk en de rest kut.
Ik kan lezen en ook mijn sociale vaardigheden zijn beter dan de jouwe. :')
Are you fokking to me?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:48:40 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109439021
Ontopic!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:59:48 #21
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_109442553
Lekker gezinnetje dan, die gozer. Ouders niet meer bij elkaar, moeder werkeloos, zoon werkeloos, jij werkeloos.. Gaat lekker. Ik zou gaan biggen als een malle en lekker uitkering gaan trekken op het platteland..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_109445959
quote:
Af en toe heb ik het idee dat hij niet gewoon durft te zeggen waar het op staat omdat hij veel te bang is mij kwijt te raken.
(Ik heb hem al een aantal keren verteld dat ik niet weet of ik het nog wel wil, gewoon veel twjfels heb ik bij de relatie soms.)
Altijd is het maar; ok liefje!! Sorry liefje!! Is goed schatje!!
Hij mag ook best wat tegengas geven en dat heb ik hem ook gezegd.
Ook is hij heel erg onzeker, wat mij ook stoort op bepaalde momenten.
Ok dus hij heeft geen geld. Toch lastig als je een vriendin hebt. Maar het gaat om hem toch?
- heeft hij tijdelijk geen werk of is hij gewoon focking lui? (gaat om hem)

Verder is hij dus heel erg onzeker. Dit wist je neem ik aan al gelijk aan het begin? Hij zal je vast niet versierd hebben als een ware casanova. Toch vond je 'm evengoed aantrekkelijk? Wat is er veranderd?

quote:
Maar oke, gister vertelde hij mij dus dat zijn moeder had gezegd dat zij het niet meer wilt hebben dat ik elk weekend van vrijdag tot en met zondag kom.
Met als reden dat het allemaal te druk wordt voor haar..
Ik kan er niet veel tegen in brengen maar ik vind het wel een beetje onzin.
Ze heeft geen baan, geeft 1 keer in de week yogales, doet verder helemaal niks thuis en dan zeuren dat het te veel wordt wanneer ik er een keer ben.
Ik zie hem al zo weinig..
Moeder is een volwassen vrouw die gewoon eerlijk is. Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, want er zullen ook genoeg ouders zijn die er geen probleem van maken. Maar helaas, zij wel. Elk geheel weekend iemand over de vloer legt nogal een beslag op je weekend en je privacy. Ze heeft niet gezegd dat je niet welkom bent alleen 'niet elk gehele weekend'. Ik denk dat dit net zo goed voor een andere partner van je vriend zou gelden. Moeder heeft weinig boodschap aan specifieke situaties, jullie kiezen voor die afstand. Ondertussen is het wel haar huis waarin zij leeft. Je zou bijv ook eens wat vaker één dag in het weekend kunnen gaan.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 00:32:28 #23
370039 Morera
more more more
pi_109452119
Ik zou niet om die reden een relatie stopzetten. Verder begrijp ik die moeder wel, elk weekend een druk huis terwijl ze daar niet op zit te wachten. Zal weinig met jou als persoon te maken hebben denk ik.
Om je meteen niet welkom te voelen is denk ik een verkeerde opvatting van je.

Je zegt ook dat ze verder niks doet en 1 keer per week les geeft, misschien lopen de kosten van jouw aanwezigheid voor haar ook te hoog op zonder dat jij daar erg in hebt. Ik zou iig geen relatie weggooien. Misschien mist ze wat privacy door jouw aanwezigheid, of welke andere reden dan ook.
Ik zou niet jullie problemen op die moeder projecteren. Er is bij jou in de omgeving niet veel te doen zeg je, moeten jullie ieder weekend vanalles gaan doen? Als jullie gewoon een weekendje bij elkaar zijn is het dodelijk saai zeg je, dus gewoon met elkaar zijn is niet zo spannend (als ik dat goed begrijp) en de rest dan de week hebben jullie bonje en je ergert je aan zijn onzekerheid.

Ik denk dat die dingen belangrijkere problemen zijn dan zijn moeder die een grens aangeeft. Die moeder bedoelt het heus niet persoonlijk. Ben je eigenlijk nog wel echt verliefd op hem?
pi_109452625
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:37 schreef HenkSpermtank het volgende:
Het was toch geweldig altijd als jullie samen zijn?
Beetje tegenstrijdig.

Helaas ken ik je probleem wel met ouders, je kan er mee gaan praten, maar ze blijven 9 van de 10 keer bij hun punt. En als je te drammerig/onbeschoft overkomt maak je het wss alleen maar slechter...

Als er genoeg 'lol' is zou ik doorgaan. Anders beter zo snel mogelijk afkappen en de boel zo snel mogelijk proberen te vergeten.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 00:56:57 #25
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_109452745
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:18 schreef HenkSpermtank het volgende:

[..]

Oke jij hebt duidelijk geen leven he.. :')
Boos worden omdat iemand je internetnaampje pikt!!! :') :') :')
Zwaar autistisch
nou, ik begon al rare dingen te denken van Henk

OT: het werkt vaak wel tegen de relatie als een van de ouders er tegen is, of dwars gaat liggen.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIERTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_109453165
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Ontopic!
Nee, jullie moeten die kutusertjes er eens uit filteren die te lamlendig zijn om een nick te verzinnen.
Er zit hier ook een lamlul die post onder de usernaam boekenplank. Dat is mijn usernaam alleen zet deze klapjosti er een punt achter.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_109458499
Bedankt voor jullie reacties.
En Nee als ik met hem ben en dan vooral bij hem in Brabant is het geweldig. Wanneer hij hier is is het wel leuk maar ook gewoon saai qua dingen doen. Het enige wat je hier ziet is gras, koeien en trackers.
Ook de hele dag een mestlucht waar je niet goed van word.
Dat maakt het gewoon minder leuk als hij hier is.

Maar ik ben nu onderweg naar hem om te praten. Ook zou ik wel graag met zijn moeder willen praten.. Of is dat geen goed idee?
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:02:37 #28
370487 Hallmark
Hallmark, de prentenkoning
pi_109461164
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:10 schreef HenkSpermtank het volgende:
Ook zou ik wel graag met zijn moeder willen praten.. Of is dat geen goed idee?
Nee, vind ik van niet. Zij geeft haar grenzen aan, en zoekt een bepaalde rust in het huis. Je bent oud en wijs genoeg om ergens anders samen te zijn. Respecteer haar grenzen.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:15:23 #29
371195 DeJunkie
Wapper de wap!
pi_109461423
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:10 schreef HenkSpermtank het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.
En Nee als ik met hem ben en dan vooral bij hem in Brabant is het geweldig. Wanneer hij hier is is het wel leuk maar ook gewoon saai qua dingen doen. Het enige wat je hier ziet is gras, koeien en trackers.
Ook de hele dag een mestlucht waar je niet goed van word.
Dat maakt het gewoon minder leuk als hij hier is.
- Neuken in de hooiberg?
- Koeien omgooien?
- In de buurt zal vast een stad zijn waar je wat kan drinken/eten of iets.
- Koop een goedkope fiets kan je samen goedkoop naar een andere plek dan de koeien.
- Filmpjes kijken.
- Spelletjes spelen.
- Samen je in een coma zuipen want dat is hip op het platte land.

Met een beetje creativiteit en wil kan je genoeg dingen uitvoeren lijkt mij ook al woon je op het platte land. Kan je dat niet? Dan is je leven gewoon kut en moet je er maar eraan wennen denk ik zo.
pi_109468649
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:02 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Nee, vind ik van niet. Zij geeft haar grenzen aan, en zoekt een bepaalde rust in het huis. Je bent oud en wijs genoeg om ergens anders samen te zijn. Respecteer haar grenzen.
Dit dus, ik vind TS nogal brutaal overkomen. Ik zou ook niet ieder weekend een vreemde over de vloer willen hebben, en dat het bij jou saai is zegt meer over de relatie dan over de omgeving. Hij kan toch best om de week naar jou toe komen?
pi_109468930
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:16 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dit dus, ik vind TS nogal brutaal overkomen. Ik zou ook niet ieder weekend een vreemde over de vloer willen hebben, en dat het bij jou saai is zegt meer over de relatie dan over de omgeving. Hij kan toch best om de week naar jou toe komen?
Dat ja, van vrijdag t/m zondag een vreemde in je huis terwijl je zelf ook weekend hebt, daar zou ik ook geen zin in hebben. Kun je nog gaan koken ook voor die gozer...

En dat jullie je niet kunnen vermaken als hij bij jou is dat begrijp ik ook niet: al is er in de buurt niet zoveel te doen, je hoeft toch niet de hele dag de hort op? Ga een film kijken, beetje gamen, weet ik veel.
Alas, I am a woman friendless, hopeless!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')