pi_109983682
registreer om deze reclame te verbergen
Even ter kontrast, rond nieuwjaar was ik bij een lezing van Walesa. Die gebruikte volop z'n Ipad tijdens de lezing. En Walesa is ook al op leeftijd.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:37:32 #52
244933 trovey
Nachtoele
pi_109985629
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Even ter kontrast, rond nieuwjaar was ik bij een lezing van Walesa. Die gebruikte volop z'n Ipad tijdens de lezing. En Walesa is ook al op leeftijd.
Het is dan ook een vooroordeel dat mensen op leeftijd nooit met nieuwe technieken kunnen omgaan...ze zullen meer moeite hebben om het te leren maar als je wilt kun je alles leren tot op hoge leefltijd...mits niet dement. :+ Ik ken genoeg ouderen in mijn omgeving die prima omgaan met een computer. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
pi_110076869
Nou, ik zoek al een tijdje om werk maar dat gaat echt niet lukken.
Dus ik doe maar wat vrijwilligerswerk, en een opleiding, en hoop dat ik dan over drie jaar als 50+-er aan het werk kom. ;(
pi_110080953
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:32 schreef JellieVrolijk het volgende:
Dus ik doe maar wat vrijwilligerswerk, en een opleiding, en hoop dat ik dan over drie jaar als 50+-er aan het werk kom. ;(
Ah dat is kut. Maar hoezo kun je als 50+ wel aan werk komen denk je? Dan heb ik ook nog een kans om iets anders te vinden ;)
Alas, I am a woman friendless, hopeless!
  zondag 8 april 2012 @ 23:53:05 #55
181124 chufi
2 x lezen is mijn quote
pi_110081723
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:32 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ja Waarom zou je langer wachten ... De tijd gaat door en des te ouder des te minder kansen.. Of doe je relevant vrijwillegerswerk of opleiding? Maar dan nog neem ik wel aan dat je beschikbaar bent voor iets nieuws
2 x lezen is mijn quote
pi_110452111
Toevallig kreeg ik vandaag 2 emails van collega's. Een van een collega van mijn afdeling, daar zijn er maar liefst 4 uitgevlogen. De ander van een collega waar ik altijd leuk contact mee had, ook hij vliegt er uit!

Gaat lekker dus...
Alas, I am a woman friendless, hopeless!
pi_110771734
Eigenlijk willen ze nu veel ervaring en zo jong mogelijk zodat ze niet teveel hoeven te betalen. Wat ze vergeten is dat 40+-ers heel veel ervaring hebben en ook een hele andere instelling t.o.v. het werk.
hi there good people

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')