abonnement Unibet Coolblue
pi_109427377



No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:

Bekijk deze YouTube-video




Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_109427414
Laatste reactie vorige deel.

quote:
0s.gif Op
vrijdag 23 maart 2012 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:


[..]

Ja ik heb het liefste dat we spelen zoals Barcelona. ;)
Maar je moet wel realistisch blijven, voor de winterstop was het een gatenkaas en dat heeft Wouters toch verholpen.

En als je er al zo lang zit zou je toch ook moeten weten dat we altijd al een middenmoter zijn geweest met af en toe een uitschieter naar boven of beneden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:08:31 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109427742
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Laatste reactie vorige deel.

[..]

Kan zijn, maar het is nu alsof je afgaat op het/de randje top van de K2 en halverwege denkt, screw you guys, i'm going home.

Nou had het qua Zweedse vrinden heel anders kunnen uitpakken. Scoren ze vanaf dag 1 en prikken er 2 per wedstrijd in, dan zijn het helden en sta je er anders voor.

Maar FCU lijkt nu zo planloos, alsof er onmacht heerst.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109428146
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kan zijn, maar het is nu alsof je afgaat op het/de randje top van de K2 en halverwege denkt, screw you guys, i'm going home.

Nou had het qua Zweedse vrinden heel anders kunnen uitpakken. Scoren ze vanaf dag 1 en prikken er 2 per wedstrijd in, dan zijn het helden en sta je er anders voor.

Maar FCU lijkt nu zo planloos, alsof er onmacht heerst.
Volgens mij zijn ze juist nu bezig met een plan !

Kijk naar wat Van Schaik tot nu toe allemaal al heeft gedaan op commercieel gebied. (oude mensen ontslagen, nieuwe aangenomen, deal met Sportfive en Van Halst erbij gehaald)
Verder heeft Booy al geroepen dat we terug moeten in aantal selectiespelers, reken er maar op dat de Sarotas van deze wereld komende zomer mogen vertrekken. En zijn ze al bezig met het zoeken naar opvolgers voor Asare en evt. Wuytens.

Het is natuurlijk hartstikke jammer dat we niet door hebben kunnen drukken na het halen van Europees voetbal, maar zoals Oidipous al zei lijkt het er gewoon op dat rond de 20.000 toeschouwers de max is in Utrecht, en het qua sponsoren e.d. ook niet ineens enorm beter zal gaan worden, hooguit als de recessie voorbij is.

Positief is wel dat ook wij met 2 goede aankopen ineens mee zouden kunnen doen, zo raar kan het tegenwoordig lopen in NL.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109430270
Toch kan ik voorlopig weinig lijn in 'het plan' ontdekken. Leuk dat het organisatorisch en intern allemaal aan het veranderen is maar wat zien wij daarvan terug? Het zag er een paar jaar geleden veelbelovend uit, geld investeren in talentvolle, jonge, veelal Nederlandse (of NL gewende) spelers, lekker ambitieus, zag er goed uit. Vervolgens wordt de hele zooi verkocht en komt er een zooitje bij. Het geld blijkt op, Frans geeft aan niet meer te willen investeren. En met het verlengen van Vd Gun, plus daarbij aangeven dat er echt nog meer verkocht moet worden, straal je ook voorlopig geen ambitie uit. Dus wat is het plan? Beetje eigen jeugd, wat huurlingen, buitenlanders?
Zoals we vroeger zeiden: praatjes vullen geen gaatjes. Ik heb gewoon langzamerhand het idee dat dit het zoveelste ambitieuze plan is dat de prullenbak in kan en ze het gewoon niet meer weten, herinneren we ons The Challenger nog?
pi_109485774
En toch heb ik een voorgevoel dat we vandaag drie punten pakken. Heracles heeft een loodzware uitwedstrijd in de benen, is in opperbeste stemming maar de ogen van het land/de media zijn nu ook op dat leuke, kleine, stuntende clubje uit Almelo gericht. Dit kan zomaar voor een soort druk bij de spelers zorgen, zodat ons bij elkaar geraapte zooitje wellicht sneaky de drie puntjes mee naar huis kan nemen.
  zondag 25 maart 2012 @ 16:12:19 #7
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_109493836
Komen aankomende weken belangrijke duels aan voor FC Utrecht.

FC Utrecht - Excelsior:
de Graafschap - FC Utrecht:
FC Utrecht - VVV Venlo:
RKC Waalwijk - FC Utrecht:
pi_109510203
Wat een dramatische pot weer vanmiddag!
Overal te laat en als je zo verdedigt verdien je het niet om te winnen.
Ik vraag me serieus af met welk plan ze het veld in zijn gegaan.
Zeker als je weet dat Heracles 120 minuten voetbal in de benen heeft zitten.
  Trouwste user 2022 maandag 26 maart 2012 @ 01:45:03 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_109518762
Jan Wouters heeft met FC Utrecht een
akkoord bereikt over een verlenging van
zijn trainerscontract."De intentie was
al een hele tijd om met elkaar door te
gaan en dat gaat ook gebeuren.Er is
alleen nog niets getekend."

De Utrechter promoveerde in oktober van
assistent naar hoofdtrainer nadat Erwin
Koeman was opgestapt.Wouters kreeg toen
de opdracht het seizoen af te maken,
maar gaat nu langer door.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 maart 2012 @ 07:35:18 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_109519831
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:45 schreef tong80 het volgende:
Jan Wouters heeft met FC Utrecht een
akkoord bereikt over een verlenging van
zijn trainerscontract."De intentie was
al een hele tijd om met elkaar door te
gaan en dat gaat ook gebeuren.Er is
alleen nog niets getekend."

De Utrechter promoveerde in oktober van
assistent naar hoofdtrainer nadat Erwin
Koeman was opgestapt.Wouters kreeg toen
de opdracht het seizoen af te maken,
maar gaat nu langer door.

:P
Bronvermelding weer eens vergeten
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_109519862
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 07:35 schreef Paul het volgende:

[..]

Bronvermelding weer eens vergeten
zo te zien is het Teletekst NOS
pi_109520767
Dat Wouters een principe-akkoord heeft is al een week bekend en is hier ook al besproken dus geen nieuws.

Vraag me nog steeds af waar die contractverlenging op gebaseerd is, sowieso, om nu over contractverlenging te praten. Utreg heeft er in járen niet zo slecht voor gestaan, in járen niet zo zwak gespeeld en de trainer krijgt gewoon verlenging omdat de resultaten zogenaamd goed zijn.

Die wedstrijd gisteren is toch weer om je dood te ergeren. Die 1-0 is weer lachwekkend, wát een gepruts, misverstanden en getwijfel in de verdediging. Bij geen enkele andere club zie ik op deze manier week in, week uit tegengoals vallen. Je zou ze eens op een rijtje moeten zetten.

Het is dat VVV even geen punten meer pakt en dat de komende weken ook nauwelijks gaat doen...

PSV - VVV
VVV-Vitesse
FC Utrecht - VVV
AZ-VVV

En wij:
FC Utrecht - Excelsior:
De Graafschap - FC Utrecht:
FC Utrecht - VVV Venlo:
RKC Waalwijk - FC Utrecht:

Anders had je gewoon 16e gestaan (ik hoop er bijna op, met dit drama-voetbal). Maar wij sprokkelen wel iets (3 punten tegen Excelsior, puntje tegen VVV) dus staan over vier wedstrijden wel veilig. Maar verder... Laat dit snel afgelopen zijn, ik vind het helemaal niks dit seizoen. Ik heb niks met dit bij elkaar geraapte elftal en het beleid.
pi_109520917
We doen nergens voor mee, en dat is op zich nog niet zo erg; wat wel erg is, is dat dit al pijnlijk duidelijk werd na de eerste paar wedstrijden... Het enige wat we hebben zijn de overwinningen op Ajax...
pi_109520956
We missen gewoon kwaliteit, simpel zat.

Wouters mag van mij aanblijven, Booy is degene waar afscheid van moet worden genomen, die heeft de selectie samengesteld...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109521078
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:24 schreef zatoichi het volgende:
wat wel erg is, is dat dit al pijnlijk duidelijk werd na de eerste paar wedstrijden...
Maar is het niet opvallend dat er nauwelijks verbetering zichtbaar is? Na 27 wedstrijden mag je toch wel een iéts ingespeelder team verwachten, kwaliteit of niet?
Met welke intentie gaat de ploeg zo'n wedstrijd als gisteren in? In de eerste helft nauwelijks een kans gecreëerd, een patroon dat je steeds terugziet in met name uitwedstrijden. Kansloos.
pi_109529100
als je als speler het niet kunt opbrengen om elke wedstrijd je uiterste best te doen, dan kan je beter amateur worden denk ik dan..
  maandag 26 maart 2012 @ 14:53:39 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109530432
Ik vind het gisteren nog het meest lijken op zeer jeugdig voetbal. Die F-jes. Bal naar voren schieten op goed geluk en met z'n allen die kant op rennen.

En dat constante gat op het middenveld zodra figuren als Demouge de bal hebben. Men denkt dat ie dan iets wonderbaarlijks gaat doen, komt mee op (liefst met 200 man), uiteraard balverlies (want hij is zo balvast als een crackhoer met drank op), iedereen staat over de helft, gat... Rennen rennen rennen, pootje haken tegenstander, duwen, haken, haken, gele kaarten, rode kaarten, omdat je steeds te laat bent.

En wat was ook Kali slecht zeg.

En dat veld. Die bal rolt niet, die stuitert :|W
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109531946
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:53 schreef Biogarde het volgende:

En wat was ook Kali slecht zeg.

Daar verbaas ik mij ook al over dat die nog steeds elke week opgesteld wordt. Ik snap dat hij jong is en dat hij moet leren maar hij loopt continue verkeerd, veel slechte passes. Hij werkt wel hard dat dan weer wel, maar hij komt gewoon te kort.
Heel veel alternatieven hebben we natuurlijk ook niet als Asare geschorst is. Sneijder faalt natuurlijk ook aardig op die plek.

Ben ook heel erg benieuwd of er volgend jaar nog wat bijkomt of dat we door blijven modderen met deze groep. Veel clubs om ons heen zijn zich al aan het versterken, maar bij utrecht hoor je nog bijna niets. Alleen maar jeugdspelers die een contract krijgen. Als wuytens en/of asare vertrekken hou je echt geen goede spelers meer over. Dan heb je pas echt een matig elftal en ga je volgend jaar weinig punten pakken zoals gisteren wel gebleken is.
pi_109556327
Ben voor Utje, geboren en getogen hier dus liefde voor de domstad maar voetballen kenne ze niet.
pi_109558279
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:53 schreef Biogarde het volgende:
En wat was ook Kali slecht zeg.
Dat roep ik al weken! Maakt constant de verkeerde keuzes, gaat jagen als hij moet verdedigen en als hij druk moet zetten is hij nergens te bekennen.
pi_109558289
Kali wordt misbruikt, is een echte nummer 10.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109677984
nieuw hier en utrechter.. :) Ik heb het idee dat de positie van kali (centraal links op het middenveld) slecht is gemanaged van bovenaf. De enige vervangers voor die positie zijn Sneijder, Sarota en Asare of een verdediger. De drie zijn net als kali aanvallender ingesteld en onervaren op die opbouwende positie. Kali is meer een 10 idd. Asare speelde veel rechtsbuiten in het pre Europese seizoen. Sarota heeft zijn eigen verhaal met vrees en weinig wedstrijden op prof niveau. Een evt verdediger daar brengt te weinig voetbal. Was het retrospec. niet beter als Nijholt en Maguire om die positie konden concurreren?
pi_109686876
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:20 schreef louter_genieten het volgende:
nieuw hier en utrechter.. :) Ik heb het idee dat de positie van kali (centraal links op het middenveld) slecht is gemanaged van bovenaf. De enige vervangers voor die positie zijn Sneijder, Sarota en Asare of een verdediger. De drie zijn net als kali aanvallender ingesteld en onervaren op die opbouwende positie. Kali is meer een 10 idd. Asare speelde veel rechtsbuiten in het pre Europese seizoen. Sarota heeft zijn eigen verhaal met vrees en weinig wedstrijden op prof niveau. Een evt verdediger daar brengt te weinig voetbal. Was het retrospec. niet beter als Nijholt en Maguire om die positie konden concurreren?
Nijholt had je idd nog prima kunnen gebruiken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109689973
Vanavond het koningskoppel Vd Gun/Veldwijk. Ben benieuwd, ik hoop dat ondanks alle blessures en tegenspoed, er gewoon eens een knallende wedstrijd gespeeld wordt. Erin kleunen en eens een lekkere uitslag, een drie-nulletje. Volgens Wouters is het vanavond: "“misschien wel de belangrijkste wedstrijd tot nu toe. Dat was de wedstrijd tegen Heracles natuurlijk ook al". Dat snap ik niet echt eigenlijk. Maar goed, de beuk erin.
pi_109693548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens Wouters is het vanavond: "“misschien wel de belangrijkste wedstrijd tot nu toe. Dat was de wedstrijd tegen Heracles natuurlijk ook al". Dat snap ik niet echt eigenlijk. Maar goed, de beuk erin.
misschien kun je de uitspraken van tdc nog herrinneren eind vorig seizoen... nog 8 finales! Er werd er welgeteld 1 als finale gespeeld, dat was net de wedstrijd toen het al niet meer hoefde.
pi_109701011
Nu al angstzweet voor vanavond! Ga ik het 90 minuten lang volhouden op de tribune :-D ! Pizza en bier zullen wel helpen!

Een prachtige 4-2 !
pi_109712235
3-2 netjes hoor.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:58:38 #28
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109715251
Nou wat netjes, het was weer drama....
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_109721604
Ik zie het echt niet zitten met wouters... Ik snap dat we niets hebben en weinig kunnen, maar als ik asare als laatste man zie opduiken vind ik het raar dat hij niet in kan zien dat hij rood gaat pakken...

Verder had natuurlijk elke andere club dan excelsior de kansen die ze kregen wel benut en was het gewoon 3-5 geweest...
pi_109724055
Nou, laten we elkaar maar feliciteren dan. We zijn zo ongeveer wel veilig, denk ik zo.
Maar wat een drama weer, verdediging en keeper ogen keer op keer onzeker, de rest is los zand. Vond Sjakie en Martensson redelijk, een zesje hooguit. Je mag echt heel blij zijn met de drie punten, het was dat Excelsior eigenlijk niet durfde te voetballen en met maar 1 spits bleef spelen (die Janga deed dat best aardig trouwens). Begrijp ik niet, zo'n trainer zal toch ook wel in de rust zeggen: ''jongens, Utreg is onzeker, die verdediging rammelt aan alle kanten, het publiek is aan het morren, hier liggen kansen".

Ben benieuwd wat en hoe er aan dit team gesleuteld gaat worden in de zomer. Wat is er van deze club te maken want ook de hele sfeer en uitstraling zijn weg. Grauw team, grauw spel, grauwe trainer, grauw publiek.

Of moeten we gewoon even een positief verhaal houden. Mentale weerbaarheid enzo. En dat voor zulke jonge gastjes. Feyenoord-uit komen we achter, de 2-0 hangt in de lucht. En toch uit het niets die 1-1 maken en nog kansen op de winst krijgen ook. Groningen-thuis lopen we de tweede helft achter de feiten aan, Tadic mist een kans die ie nooit mist, oog van de naald maar ipv de koppies laten hangen pakken onze jongens drie punten. En gisteren ook weer, de 1-3 leek er zelfs aan te komen, rijp voor de sloop, rode kaart.. en drie punten.
Zeven punten die er eigenlijk niet in zaten. Hoeveel punten staan we ook alweer voor op VVV?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 31 maart 2012 @ 09:52:57 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_109724159
Benieuwd naar de samenvatting, heb niet kunnen zien gisteren.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_109724233
Het was slecht, maar ik ben het wel met Wouters eens dat de overwinning uiteindelijk verdiend was.

Sjakie terecht MotM, liep overal en was vaak gevaarlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 31 maart 2012 @ 10:10:06 #33
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_109724340
Te erg als ze dit verloren hadden ook hoor _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_109724621
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was slecht, maar ik ben het wel met Wouters eens dat de overwinning uiteindelijk verdiend was.

Sjakie terecht MotM, liep overal en was vaak gevaarlijk.
"Gevaarlijk" , z'n schoten mogen wel wat beter
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:30:39 #35
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_109724656
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

"Gevaarlijk" , z'n schoten mogen wel wat beter
Een schot van hem was heel gevaarlijk, maar die pakte de keeper goed.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_109724697
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

"Gevaarlijk" , z'n schoten mogen wel wat beter
Was zowat de enige met een actie in huis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109724733
De overwinning verdiend.. Utreg heeft écht weinig laten zien hoor. Ze scoren 'toevallig' uit een counter de winnende, omdat Excelsior met veel mensen naar voren was. Een minuut daarvoor kwam Excelsior er op de counter uit met vier man tegen twee Utrechters maar dat mislukte.
Met een beetje FCU-bril zou je kunnen zeggen dat we het eerste kwart en het laatste kwart gedomineerd hebben maar een gelijkspel was hier op z'n plaats geweest imo.
Sjakie redelijk gespeeld maar 'vaak gevaarlijk'?
pi_109724756
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:34 schreef Stampie22 het volgende:
De overwinning verdiend.. Utreg heeft écht weinig laten zien hoor. Ze scoren 'toevallig' uit een counter de winnende, omdat Excelsior met veel mensen naar voren was. Een minuut daarvoor kwam Excelsior er op de counter uit met vier man tegen twee Utrechters maar dat mislukte.
Met een beetje FCU-bril zou je kunnen zeggen dat we het eerste kwart en het laatste kwart gedomineerd hebben maar een gelijkspel was hier op z'n plaats geweest imo.
Sjakie redelijk gespeeld maar 'vaak gevaarlijk'?
3 keer zoveel kansen als Excelsior, verdiend dus imo.

En ja Sjakie vond ik best vaak gevaarlijk, was bij meerdere aanvallen betrokken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109724813
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

3 keer zoveel kansen als Excelsior, verdiend dus imo.

En ja Sjakie vond ik best vaak gevaarlijk, was bij meerdere aanvallen betrokken.
Zoals je merkt zie ik het gewoon negatief. Ik zit me op te vreten als ik dit team zie, vandaar :)
pi_109724888
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:39 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Zoals je merkt zie ik het gewoon negatief. Ik zit me op te vreten als ik dit team zie, vandaar :)
Tsja, wat kun je verwachten van een team met 6 jongens die normaal gesproken in Jong FCU spelen. :)
Ik vond het verre van goed hoor gisteren, maar uiteindelijk ben ik gewoon blij dat dit team alsnog een overwinning uit het vuur heeft gesleept.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109725219
De manier waarop maakt niet meer uit dit seizoen. Je moet deze wedstrijden gewoon winnen. Gelukkig is dat gebeurd. Overigens vond ik de omzetting Takagi op het middenveld en Oar op links erg goed uitpakken. Hopelijk mag Oar eindelijk meer minuten maken, hij is namelijk degene met de beste voorzet in de selectie. Verder na zoveel maanden blessureleed eindelijk Bovenberg weer erbij. Markiet was een verschrikking, durfde echt helemaal niets. Ik denk dat hij een paar momenten een zee van ruimte voor zich heeft gehad waarin hij moest sprinten. Maak er ook gebruik van.

Cummins heeft op mij ook niet zo'n goede indruk gemaakt. Hij moet toch echt meer durven bij corners anders is de tegenstander een stuk gevaarlijker dan nodig.

Nu bijna 2 weken totdat we naar Doetinchem moeten. Voldoende tijd om te herstellen zodat we weer eens in onze sterkste samenstelling kunnen spelen. ^O^
pi_109725445
Sjakie speelde in ieder geval met inzet... Één schot was inderdaad goed.
Maar om nou te zeggen dat hij gevaarlijk was met z'n schoten.. Nee.
pi_109725482
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:13 schreef OmniRocket het volgende:
Sjakie speelde in ieder geval met inzet... Één schot was inderdaad goed.
Maar om nou te zeggen dat hij gevaarlijk was met z'n schoten.. Nee.
Wat PBateman1978 al zegt, hij was in de mindere fase ongeveer de enige waar dreiging vanuit ging. Ik ben er mee eens dat zijn schoten beter mogen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:22:34 #44
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109742592
De Graafschap wordt nog een drama. Ik zie FCU niet winnen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109742672
We kunnen elke wedstrijd verliezen...
pi_109762262
Sjakie komt fysiek tekort en compenseert dat nu met mentaal en technisch vermogen. Als dat 'jochie' fysiek gaat groeien kan het een hele leuke speler worden voor Utrecht denk ik. Zijn schoten komen nu kracht tekort maar de potentie zit er wel degelijk.

Het hangen en wurgen tegen excelsior kwam denk ik weer door het middenveld. Martensson zou eenzelfde type naast zich nodig hebben. Dan kan je, denk ik, vrijer voetballen met Oar, Sjakie, Duplan en Asare er voor. Asare 2xgeel was voorspelbaar; die kan de verdedigende rol al wedstrijden lang niet aan.

Sno zou een perfecte koop zijn voor dit Utrecht, maar dat gaat niet lukken. Misschien Schilder van nac?
pi_109803745
Schilder werd gelinkt aan Twente en AZ, lijkt me niet haalbaar.
Donny Gorter lijkt me een goeie. Jong, kan verdedigend en middenveld spelen, kan voetballen, scoren en is een bijtertje. Past bij Utreg en zijn vader zorgt voor een extra tintje.
pi_109803783
De jonge spelers zijn het uitfluiten zat, aldus de papieren AD.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109804792
Terecht. Het is van de zotte dat een jonge Markiet keihard wordt aangepakt door het publiek. Natuurlijk heeft hij het gewenste niveau niet maar wat kan die jongen eraan doen?

We zijn teveel verwend geweest de afgelopen jaren. Soms denk ik met weemoed terug aan de jaren 90 waar elke gewonnen wedstrijd resulteerde in een enorme jubelstemming, niemand had het erover hoe slecht het spel was et cetera. De azijnzeikers die nu de dienst uitmaken op de tribunes maken de club kapot.
pi_109813113
Die verwachtingen worden door de club zelf geschept he, laten we wel wezen. De commercie, het geld, de uitspraken, de ambities. En met de uitbreiding van De Galgenwaard is een groot stuk sfeer verloren gegaan.

Maar ik ben het met je eens, de jaren '90 waren prachtig. De beleving was veel intenser, al heeft dat vast ook met de leeftijd te maken.
Zo herinner ik me nog een woensdagavondwedstrijd, het moet ergens in april geweest zijn, tegen het eind van de competitie. Thuis tegen Fortuna, we stonden 12e ofzo, deden nergens om mee maar ik geloof dat het Stadsblad had uitgerekend dat we officieel veilig waren als we wonnen.
Het was een heksenketel, met name de tweede helft. Fortuna werd bij elk balcontact uitgefloten, dat werd in die wedstrijd echt een sport, en als Utreg de bal had klonk er een brullende golf door het stadion. Hamming schoot op de paal, weet ik nog. En toen 9 minuten voor tijd (81e minuut, staat me bij) -ik meen- Van Loen via de onderkant van de lat van dichtbij de 1-0 binnenschoot, werd dat gevierd alsof we kampioen waren geworden. Na afloop bleef iedereen zitten, of nee, staan.. ereronde. De spelers gingen de kleedkamers in, iedereen bleef staan: "wijjjj wiiiiiilleeee Utreg zien!". En daar kwamen ze weer. Buiten het stadion en in de stad toeterende auto's, Utreg had zich veiliggespeeld. Het waren nog eens tijden.
pi_109817532
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Stampie22 het volgende:
Het waren nog eens tijden.
En tegenwoordig wordt een jeugdspeler met nog geen 2 volledige Eredivisiewedstrijden in zijn benen al uitgefloten als ie een verkeerde balaanname heeft.

Ben het wel met je eens voor wat betreft de door de club gegenereerde verwachtingen hoor, maar inmiddels moet toch duidelijk zijn dat zeker dit seizoen die verwachtingen niet worden waargemaakt, en dan kun je jonge spelers gaan uitfluiten maar dat helpt helemaal niets.

Een Leroy George of recentelijker Gianluca Nijholt kunnen er over meepraten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109829261
Leuk verhaal Stampie! Welk seizoen is dat geweest? Ik herinner me de drieluik Vitesse-thuis, Graafschap-thuis en Twente-uit nog heel goed. Toen stonden we ook bijna op het punt om te degraderen. Hansie Visser maakte uiteindelijk de beslissende 1-2 waardoor 5.000 supporters in het Diekman stadion helemaal uit hun plaat gingen. Ontzettend gaaf was dat.

Over de verwachtingen. Ik ben het niet met je eens. Natuurlijk is dat gezegd bij het aantreden van van Seumeren en met het binnenhalen van de talenten, echter leven we nu totaal in een andere realiteit. Als we geluk hebben gaat Gerndt nog zijn draai vinden en dan kan het nog wat worden, gebeurt dat niet draaien we volgend seizoen ook weer een kleurloos seizoen. Je kan moeilijk van Van Seumeren verlangen om meer geld erin te steken terwijl dat toch zijn vruchten niet lijkt af te werpen. Vorig seizoen was sportief een succes maar financieel een dramatisch jaar. Utrecht moet eerst zelf zijn hoofd boven water houden voordat we weer mogen dromen mijns inziens. In dat proces zitten we nu.
  maandag 2 april 2012 @ 22:58:37 #53
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109830504
Ik zat toen in bus 11.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109838401
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef Oidipous het volgende:
Leuk verhaal Stampie! Welk seizoen is dat geweest? Ik herinner me de drieluik Vitesse-thuis, Graafschap-thuis en Twente-uit nog heel goed. Toen stonden we ook bijna op het punt om te degraderen. Hansie Visser maakte uiteindelijk de beslissende 1-2 waardoor 5.000 supporters in het Diekman stadion helemaal uit hun plaat gingen. Ontzettend gaaf was dat.

Vergeet die wedstrijd ervoor niet tegen go ahead. Dat Hans Visser in de 96ste minuut de winnende maakte uit een vrije trap. Als er toen niet gewonnen werd was het al bijna over. Ik zag mensen naast me janken toen er gescoord werd...
Twente uit ben ik ook geweest toen... Echt fantastisch
pi_109849437
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Stampie22 het volgende:
Die verwachtingen worden door de club zelf geschept he, laten we wel wezen. De commercie, het geld, de uitspraken, de ambities. En met de uitbreiding van De Galgenwaard is een groot stuk sfeer verloren gegaan.

Maar ik ben het met je eens, de jaren '90 waren prachtig. De beleving was veel intenser, al heeft dat vast ook met de leeftijd te maken.
Zo herinner ik me nog een woensdagavondwedstrijd, het moet ergens in april geweest zijn, tegen het eind van de competitie. Thuis tegen Fortuna, we stonden 12e ofzo, deden nergens om mee maar ik geloof dat het Stadsblad had uitgerekend dat we officieel veilig waren als we wonnen.
Het was een heksenketel, met name de tweede helft. Fortuna werd bij elk balcontact uitgefloten, dat werd in die wedstrijd echt een sport, en als Utreg de bal had klonk er een brullende golf door het stadion. Hamming schoot op de paal, weet ik nog. En toen 9 minuten voor tijd (81e minuut, staat me bij) -ik meen- Van Loen via de onderkant van de lat van dichtbij de 1-0 binnenschoot, werd dat gevierd alsof we kampioen waren geworden. Na afloop bleef iedereen zitten, of nee, staan.. ereronde. De spelers gingen de kleedkamers in, iedereen bleef staan: "wijjjj wiiiiiilleeee Utreg zien!". En daar kwamen ze weer. Buiten het stadion en in de stad toeterende auto's, Utreg had zich veiliggespeeld. Het waren nog eens tijden.
Heb even wat info opgezocht over deze wedstrijd (ook om te controleren of mijn herinneringen nog kloppen) :) Blijkt dat die goal van Mols was, Van Loen zal er wel mee te maken hebben gehad (hij viel in in de 77e minuut). Verder zit het goed in mijn hersenen, zelfs de minuut van goal :)
Wat een prachtige namen in de opstelling, niet eens een slecht elftal, denk kwalitatief echt een stuk beter dan we nu hebben.

FC Utrecht - Fortuna Sittard 1-0
81. Mols 1-0

Competitie: KPN Telecomp.
Datum: 08/04/1998
Aantal toeschouwers: 13000
Arbitrage: Wegereef

FC Utrecht:
Wapenaar
Jean Paul de Jong
Nascimento
Van der Gaag
Van Mol
John de Jong
Rob Witschge
Scharrenburg (77. Van Loen)
Hernandez (46. Bosschaart)
Mols
Booth (83. Van Nieuwkerk)
pi_109849582
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef Oidipous het volgende:
Over de verwachtingen. Ik ben het niet met je eens. Natuurlijk is dat gezegd bij het aantreden van van Seumeren en met het binnenhalen van de talenten, echter leven we nu totaal in een andere realiteit. Als we geluk hebben gaat Gerndt nog zijn draai vinden en dan kan het nog wat worden, gebeurt dat niet draaien we volgend seizoen ook weer een kleurloos seizoen. Je kan moeilijk van Van Seumeren verlangen om meer geld erin te steken terwijl dat toch zijn vruchten niet lijkt af te werpen. Vorig seizoen was sportief een succes maar financieel een dramatisch jaar. Utrecht moet eerst zelf zijn hoofd boven water houden voordat we weer mogen dromen mijns inziens. In dat proces zitten we nu.
Klopt, en da's ook niet eens erg. Maar waarom wordt dat niet aan het begin van het seizoen naar de supporters toe gecommuniceerd? Waarom ging het tot aan/tijdens de winterstop nog over top-6, playoffs, omhoog kijken, Europees voetbal en ge-wel-di-ge aankopen, terwijl je zo'n seizoen al van afstand zag aankomen?

Overigens, wat betreft het uitfluiten van spelers: herinneren we ons Dijkhuizen en Van Eijkeren nog?
pi_109850357
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Klopt, en da's ook niet eens erg. Maar waarom wordt dat niet aan het begin van het seizoen naar de supporters toe gecommuniceerd? Waarom ging het tot aan/tijdens de winterstop nog over top-6, playoffs, omhoog kijken, Europees voetbal en ge-wel-di-ge aankopen, terwijl je zo'n seizoen al van afstand zag aankomen?

Overigens, wat betreft het uitfluiten van spelers: herinneren we ons Dijkhuizen en Van Eijkeren nog?
Emiel Oh Oh :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109886195
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Emiel Oh Oh :')
Daar had ik gewoon medelijden mee. Dat ie werd uitgefloten deed pijn en was (volgens mij) ook de eerste keer dat ik meemaakte dat een eigen speler werd uitgefloten.
Het grappige was dat dat op een gegeven moment omsloeg en hij een cultheld werd. Inderdaad, "Emiel Oh Oh" :D
pi_109887241
Het was wel sneu voor m inderdaad, maar ik kan me nog herinneren dat ie gekocht werd omdat ie in de beker tegen ons had gescoord, net als die Jorg Smeets van Volendam later. :P

Toch wel een verschil met nu, die Van Eijkeren was volgens mij al in de dertig toen ie bij ons kwam ballen, tegenwoordig is het vooral eigen jeugd dat wordt uitgefloten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109892138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Stampie22 het volgende:
FC Utrecht - Fortuna Sittard 1-0
81. Mols 1-0

Competitie: KPN Telecomp.
Datum: 08/04/1998
Aantal toeschouwers: 13000
Arbitrage: Wegereef

FC Utrecht:
Wapenaar
Jean Paul de Jong
Nascimento
Van der Gaag
Van Mol
John de Jong
Rob Witschge
Scharrenburg (77. Van Loen)
Hernandez (46. Bosschaart)
Mols
Booth (83. Van Nieuwkerk)
Van Mol was altijd mijn favoriet, heerlijke voetballer vond ik dat in die tijd.
pi_109892376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Van Mol was altijd mijn favoriet, heerlijke voetballer vond ik dat in die tijd.
Uitstekende speler idd, en heel erg sympathiek.

En Rob Witschge kon ik wel schieten. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109894145
Er zijn nogal wat vreemde vogels voorbij gekomen in die tijd, of spelers die het niveau echt niet aankonden. Laten we eens een mooi rijtje maken :)

Odartey Lawson
Dionysius Sebwe
Costakis Costa
Emmanuel Nwakire
pi_109894587
Srdjan Obradovic
Richard Beekink
Leon van Nieuwkerk
Erik Mykland
Tibor Dombi
Toshija Fujita
Peter Kopteff
John Moore
Bike Oliseh
Marcus Philipps
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:28:59 #64
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_109894644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Toshija Fujita
?? die kon het niveau toch prima aan??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_109894719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:28 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

?? die kon het niveau toch prima aan??
Ja, maar de rest kon zijn niveau niet aan was het toch ? :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109895314
"De Mug" Erik Mykland vond ik ook wel goed.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_109896028
forrester past ook prima in dat rijtje...
pi_109896322
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef zolderraam het volgende:
forrester past ook prima in dat rijtje...
Ik kon niet op zijn naam komen, de gouden vondst van Wotte. :D

of was het De Breuk?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109898989
Oja, Forrester! Briljant!
Obradovic vond ik wel goed eigenlijk, een stille kracht. Dennis Scharrenburg vond ik ook nooit veel. Oja, en Elroy Asmus, wat een geweldige speler was dat. Een vriend en ik hadden jarenlang een spandoek voor hem: ForzAsmuS :D
pi_109899145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef Stampie22 het volgende:
Oja, Forrester! Briljant!
Obradovic vond ik wel goed eigenlijk, een stille kracht. Dennis Scharrenburg vond ik ook nooit veel. Oja, en Elroy Asmus, wat een geweldige speler was dat. Een vriend en ik hadden jarenlang een spandoek voor hem: ForzAsmuS :D
Obradovic was ik ook fan van, maar die raakte al gauw geblesseerd en bleef toen kwakkelen.
Voor zover ik het me kan herinneren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109900904
_O_ Igor Gluscevic _O_
pi_109901249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef m0ridin het volgende:
_O_ Igor Gluscevic _O_
Dat is mijn allergrootste FC held. O+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109908454
Scott Booth en Didier Martel waren ook mooie tijdelijke helden.

Vooral de entree van Martel, thuis tegen Sparta(?). Geloof dat we 3-1 voorstonden, hij kwam erin en na een paar minuten een vrije trap voor ons op een meter of 20 van de goal. Martel ging er achter staan en krulde 'm schitterend in de kruising. Toen is de kreet ''Allez Didier, Allez Didier" geboren :)
Het waren toen sowieso goede tijden voor liefhebbers van poetische liederen. Wat te denken van "Boot(h) is very good ole ole!"
pi_109916389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef Stampie22 het volgende:
Scott Booth en Didier Martel waren ook mooie tijdelijke helden.

Vooral de entree van Martel, thuis tegen Sparta(?). Geloof dat we 3-1 voorstonden, hij kwam erin en na een paar minuten een vrije trap voor ons op een meter of 20 van de goal. Martel ging er achter staan en krulde 'm schitterend in de kruising. Toen is de kreet ''Allez Didier, Allez Didier" geboren :)
Het waren toen sowieso goede tijden voor liefhebbers van poetische liederen. Wat te denken van "Boot(h) is very good ole ole!"
Martel nam die vrije trap ook nog eens uit stand. :P

En ik had uiteindelijk toch meer met ''Scott Booth Motherfucker!''.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 april 2012 @ 05:39:27 #75
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_109926981
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Martel nam die vrije trap ook nog eens uit stand. :P

En ik had uiteindelijk toch meer met ''Scott Booth Motherfucker!''.
Vitesse ging ie toen toch heen? :')

Daar zijn er meer heengegaan toen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_109935529
Het is officieel.

quote:
Jan Wouters gaat 'met plezier' door bij FC Utrecht

donderdag 26 april 2012
Het hing al een tijdje in de lucht, maar gisteren werd de zaak definitief beklonken. Jan Wouters is ook volgend seizoen hoofdtrainer van FC Utrecht. Club en coach bereikten een akkoord over een nieuw eenjarig contract.

Op het kantoor van Sport-Promotion in Den Haag schudden partijen elkaar met een brede glimlach de hand. ,,Van mijn kant is dat ook logisch'', aldus Jan Wouters. ,,Omdat ik van begin af aan kenbaar heb gemaakt dat ik graag langer door wilde gaan bij Utrecht. Ik werk met enorm veel plezier bij de club. Er zit volop rek en talent in de selectie. Nu heb je ook de tijd om dat verder uit te bouwen. Ik stap straks als een tevreden mens de auto in.''

FC Utrecht, tijdens de bespreking met zaakwaarnemer Rob Jansen en Jan Wouters vertegenwoordigd door algemeen directeur Wilco van Schaik en technisch directeur Foeke Booy, was dezelfde mening toegedaan. ,,Jan is gepokt en gemazeld als trainer en kent de Utrechtse cultuur als geen ander'', zei Foeke Booy. ,,Hij heeft in een moeilijke periode het tussentijdse vertrek van Erwin Koeman opgevangen, en de spelers werken graag met hem. Dat proces verdient een vervolg. Dat het met vallen en opstaan gaat, is inherent aan veel nieuwe en jonge spelers in de groep. We hebben er alle vertrouwen in dat dit komend seizoen alleen maar verder kan groeien".

Jan Wouters (51) nam vorig jaar oktober de taken over van Erwin Koeman, die vanwege het 'ontbreken van facilitaire voorzieningen' zijn contract tussentijds inleverde. De afspraak werd toen gemaakt dat Wouters in ieder geval tot aan het einde van dit lopende seizoen hoofdtrainer zou blijven. Tijdens een evaluatiemoment 'ergens in 2012' zouden partijen weer om de tafel schuiven om over een langere verbintenis te praten.

Net als Jan Wouters blijft ook assistent Rob Alflen komend seizoen betrokken bij het eerste elftal. De 70-voudig international zou niet anders willen. ,,Het contract van Rob loopt sowieso nog een jaar door, maar anders had ik er wel op aangedrongen om ook hem een verlenging aan te bieden. De samenwerking met Rob verloopt prima. We doen de klus samen.''

Voor Jan Wouters was het vorig jaar de vierde keer in zijn trainerscarrière dat hij tussentijds de leiding overnam van een collega. Eerder deed hij dat bij Ajax, waar hij als trainer van het tweede elftal in december 1998 de ontslagen Morten Olsen opvolgde. In 2007 gebeurde het bij PSV, als interim voor de vertrokken Ronald Koeman. En vorig seizoen, bij FC Utrecht, als stand-in voor de ontslagen Ton du Chatinier.

Met Ajax won Jan Wouters als coach de KNVB-beker. Het vertrek van spelers als Jari Litmanen, Edwin van der Sar, Danny Blind en Michael Laudrup leidde in 2000 echter tot een gedwongen vertrek bij de club die hij als speler zes jaar diende. In 2001 keerde Wouters terug in het vak als assistent-trainer van Glasgow Rangers. Hij werkte daar vijf jaar samen met Dick Advocaat en Alex McLeish. Na zijn Schotse periode ging hij aan de slag bij een club waar hij ook eerder voor speelde, PSV. In 2006 tekende de Utrechter een contract als assistent-coach in Eindhoven. Drie jaar later stapte de voormalige speler van FC Utrecht, Ajax, Bayern München en PSV als assistent-trainer over naar de club uit de Domstad.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:02:41 #77
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_109956358
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef m0ridin het volgende:
_O_ Igor Gluscevic _O_
Tanghe!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_109964136
En Gerald Vanenburg die ineens een paar wedstrijdjes mee kwam ballen :)
pi_109969632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Heb even wat info opgezocht over deze wedstrijd (ook om te controleren of mijn herinneringen nog kloppen) :) Blijkt dat die goal van Mols was, Van Loen zal er wel mee te maken hebben gehad (hij viel in in de 77e minuut). Verder zit het goed in mijn hersenen, zelfs de minuut van goal :)
Wat een prachtige namen in de opstelling, niet eens een slecht elftal, denk kwalitatief echt een stuk beter dan we nu hebben.

FC Utrecht - Fortuna Sittard 1-0
81. Mols 1-0

Competitie: KPN Telecomp.
Datum: 08/04/1998
Aantal toeschouwers: 13000
Arbitrage: Wegereef

FC Utrecht:
Wapenaar
Jean Paul de Jong
Nascimento
Van der Gaag
Van Mol
John de Jong
Rob Witschge
Scharrenburg (77. Van Loen)
Hernandez (46. Bosschaart)
Mols
Booth (83. Van Nieuwkerk)
Ingooi aan de (vanuit bunnikside) rechter kant van het veld, vlak voor de achterlijn. Van Loen kopte door, Mols drukte af. 1-0.
pi_109981037
niet geheel onverwacht...

Nilsson (FC Utrecht) grootste miskoop van de Eredivisie

06/04/2012 12:19

Marcus Nilsson van FC Utrecht is de grootste miskoop van de Eredivisie, zo blijkt uit onderzoek van Voetbal International. De voor ruim één miljoen euro van Helsingborg IF aangetrokken Zweed heeft nog weinig kunnen betekenen voor zijn nieuwe werkgever en werd door trainer Jan Wouters al snel terugverwezen naar de beloftenploeg.

Overigens moet wel worden aangetekend dat Nilsson ook werd geplaagd door knieklachten en mede daarom enige tijd niet inzetbaar was. De Zweed hoopt binnenkort zijn eerste speelminuten weer te maken voor Jong Utrecht, maar het eerste elftal lijkt nog ver weg voor de man van 1,1 miljoen.

Vorige week publiceerde Voetbal International de lijst met beste aankopen uit de Eredivisie, die werd aangevoerd door Feyenoorder John Guidetti. Deze week maakt VI de balans op van de grootste tegenvallers waarbij de spelers werden beoordeeld op hun rendement, invloed op de ploeg en prijs/kwaliteit-verhouding.

Centrale verdediger Marcus Nilsson kwam tot op heden veertien duels in actie voor FC Utrecht waarvan twaalf keer als basisspeler. Enkele andere namen op de lijst van grootste tegenvallers zijn Wiljan Pluim (Roda JC), Stef Nijland (NEC) en de eveneens voor FC Utrecht uitkomende landgenoot van Marcus Nilsson, Alexander Gerndt.
pi_109981096
Tsja, toch schrijf ik m nog niet af.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109991079
Ik heb het artikel gisteren in VI gelezen en het slaat nergens op, het is echt bladvulling. Transfervrije spelers of gehuurde spelers worden miskopen genoemd, dat vind ik al opvallend. Conclusies worden snel getrokken, ik herinner me het eerste jaar van Tanghe en Fortuné. Ben geen fan van Nilsson, maar toch. Altidore staat op 3 bij de miskopen van het seizoen, die heeft dit seizoen 15 goals gemaakt en is jong. Ben ik ook geen fan van maar kun je op grond van die statistieken geen miskoop noemen. Fledderus speelt 45% van de wedstrijden mee en is transfervrij gekomen, miskoop? Het is gewoon een beetje zoeken van VI.
Overigens, volgens het artikel heeft Martensson meer gekost dan Gerndt (Nilsson 1,1 miljoen, Gerndt 3,4 miljoen, Martensson 3,5 miljoen) :?
pi_110239006
Is er hier iemand die vertrouwen heeft in een goed resultaat vanavond? :P
  donderdag 12 april 2012 @ 18:05:36 #84
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_110239726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef Stampie22 het volgende:
Is er hier iemand die vertrouwen heeft in een goed resultaat vanavond? :P
Ik vrees het ergste :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_110244052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef Stampie22 het volgende:
Is er hier iemand die vertrouwen heeft in een goed resultaat vanavond? :P
Cummings blijkbaar niet. Wat een mongoloïde doelman zeg.
pi_110244173
Hij is gewoon te klein en niet goed genoeg om dat te compenseren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:52:23 #87
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_110244191
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Appie030 het volgende:

[..]

Cummings blijkbaar niet. Wat een mongoloïde doelman zeg.
Wouters :')
Laat ik de keeper maar is wisselen :')

Ik kan beter mijn bek houden....
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_110244223
Snap ook niet waarom we ineens weer 4-3-3 spelen..

Of waarom vd Maarel speelt ipv Bovenberg..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110244248
lol ;-)) Gaat lekker daar in Doetinchem.

Wat een gigantische kudtclub is het toch eigenlijk...
pi_110244615
Als VVV vanavond wint kan het volgende week nog een leuk potje worden in de Galgenwaard...
pi_110244931
Tralalala en we sturen een kaartje uit Veendam.... ;-)
pi_110245804
Het is echt weer triest...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110245836
Gaat lekker. Meespringen bij een corner, dat leerden wij al bij de F'jes.
pi_110245909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Stampie22 het volgende:
Gaat lekker. Meespringen bij een corner, dat leerden wij al bij de F'jes.
En dan ook nog verontwaardigd met je armen gaan zwaaien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110246567
En dan waren hier mensen die dachten dat het blokje Excelsior-Graafschap-VVV-RKC gegarandeerd 12 punten zou opleveren.

Eén voordeel: VVV 0-2 achter.
pi_110246678
FC FC we leven met je mee

Whehehehehe...

Kansloze club..... Maar wel onze kansloze club!
pi_110246792
...als zij een doelpunt maken, dan krijgen ze er twee!
  donderdag 12 april 2012 @ 20:48:05 #98
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_110247696
Grappig dit....
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_110247736
3-0 verliezen van de graafschap :')
pi_110248157
Wat was het weer dramatisch. Waarom staat Junior er niet gewoon in? Je hebt het idee dat elke bal op doel een goal is omdat Cummins zo ontzettend onzeker oogt.

Ach, zolang VVV geen serie meer neeer zet vind ik het prima.
pi_110249243
Nouja, prima.. Toch om je kapot te schamen dit.
Ik hoorde Wouters deze week bij zijn contractverlenging over 'een zeer talentvolle groep'. Dat is dus dit bij elkaar geraapte zooitje?
  donderdag 12 april 2012 @ 21:09:40 #102
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_110249310
Waarom heeft Fc Utrecht ook al weer verlengd met Wouters?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 12 april 2012 @ 21:10:59 #103
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_110249409
Die TT icm de uitslag :')

Jupiler, Jupiler, Utrecht komt er aan!
pi_110251942
Heb weer genoten! Wat een topwedstrijd weer!
pi_110256128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef wortel1981 het volgende:
topwedstrijd
pi_110264805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die TT icm de uitslag :')

Jupiler, Jupiler, Utrecht komt er aan!
Sarcasme, leer het herkennen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110264931
om je kapot te schamen. wat een verkeerde keuzes van wouters... maarel? cummings? hoe kun je ze opstellen als je gewoon beter op de bank hebt.
op een gegeven moment had je vier man voorin lopen die elkaar de bal niet gunnen. alleen maar rennen met de bal. gun, duplan, oar, gerndt. We hadden een spits die totaal niet bereikt werd.
Verdediging die weer liep te "schutteren". die laatste goal zei toch wel genoeg. drie keer kunnen draaien en half bal verliezen en toch bal bezit houden en scoren. ongelooflijk hoe het toch kan.
pi_110266272
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:11 schreef zolderraam het volgende:
die laatste goal zei toch wel genoeg. drie keer kunnen draaien en half bal verliezen en toch bal bezit houden en scoren. ongelooflijk hoe het toch kan.
Laatste goal niet eens gezien. Ik heb hem na 75minuten uitgezet, had wel wat beters te doen.
Die eerste twee goals gaan er ook weer kinderlijk eenvoudig in. Op deze manier verdien je ook niet meer dan plek 13.
pi_110266505
http://dnu.nu/column/6235-teloorgang-gaat-door-merg-en-been

quote:
Verliezen met 3-0 bij De Graafschap. Het is bijna niet te bevatten hoe dit team acteert. Wekelijks zien Wouters en Booy lichtpuntjes! Zijn ze beiden achterlijk? Ze moeten haast wel blind zijn. Neem een ander in de maling Jan en Foeke. Wat ik tegen De Graafschap weer heb gezien van FC Utrecht is 5e klasse niveau.

Ik was nog wel zo hoopvol. Evenals de 150 (!) fans in het bezoekersvak. Ik verkoos de trein boven de auto. Dat heb ik geweten. Vertrek 16.23 uur van Utrecht Centraal en aankomst Doetinchem 19.21 uur. Prorail liet op een bepaald moment zelfs mijn trein terugrijden richting Utrecht. Er stond een wissel verkeerd! Maar goed, 15 minuten voor rust zat ik dan toch op mijn plek in vak 25. Heb ik wat gemist? Ja, de 1-0. Blunder van de keeper van FC Utrecht, aldus een fan van de Graafschap. Later ontwaarde ik nog een aantal fans van FC Utrecht. Ben maar bij hun gaan zitten.

In de tweede helft zou het beter worden. Maar helaas. Ook nu weer een team dat volledig door het ijs zakt. Geen strijd, passie, werklust en teamspirit. De teloorgang is niet te stoppen. Verschrikkelijk. Na de wedstrijd toch nog even naar café Masselink geweest. Een stevige kop koffie en voor mijn medereizigers malibu cola. Zij waren zo vrij om mij mee terug te nemen met de auto. Op de terugweg kreeg ik berichten dat een aantal fans van FC Utrecht het zat was en zich naar de Galgenwaard zou begeven.

Ze wilden de trainers en de spelers spreken. Ook ik besloot er heen te gaan. Bij aankomst op Zoudenbalch waren het er ruim honderd. Stevige noten werden gekraakt en naam en toenaam werden genoemd. Niemand werd gespaard. De kritiek was helder en duidelijk en zeer terecht. Ook Booy moest het ontgelden, ondanks dat hij niet aanwezig was bij de bus. Het was een vreedzaam protest zonder een enkele wanklank.

Hopelijk zal nu het besef bij de club daar zijn dat het roer om moet. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het kan niet anders. De botte bijl erin. Afscheid nemen van niet functionerende en niets presterende spelers en trainers. Ook Foeke Booy ontkomt niet aan de bijl. Heel lang ben ik fan geweest van Foeke. Maar ook hij zinkt met het schip mee. En dan Frans van Seumeren. Tja, zegt u het zelf maar. De redder van de club. Hoe lang zal hij het nog allemaal aan kunnen/willen zien? Hij heeft de sleutel. Niemand anders. Ook hij heeft fouten gemaakt. Maar zal hij nu eindelijk een gouden hand hebben? Is Frans daadwerkelijk bereid om te luisteren en te handelen naar de wens van bepaalde mensen binnen en buiten de club? Of laat hij het schip verder zinken? Als enige kan hij de teloorgang van de club voorkomen.

Binnenkort zullen de aanvragen voor een scc weer in de bus vallen. Huidige scc-houders dienen in verband met gewijzigde wetgeving zelf het initiatief te nemen om te verlengen. Het zal het huidige FC Utrecht 2 a 3000 scc-houders schelen. Die komen niet meer terug. Aanstaande zondag FC Utrecht - VVV Venlo. Alle hens aan dek. Wie had dat toch kunnen bevroeden.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110267826
Ik krijg trouwens een kratje bier :P

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef OmniRocket het volgende:

je doet alsof Utrecht wel eventjes bij de top 5 komt. Dit terwijl er veel nieuwe spelers in het team zijn en ze op elkaar ingespeeld moeten raken. Als ze ook daadwerkelijk bij de top 5 eindigen, krijg jij een krat bier van me.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef farscapevr8 het volgende:

inspelen hebben ze de voorbereidding voor,

zoals het er nu uitziet hebben we er 4 spelers bij en misschien nog wel 1 of 2 welek allemaal ervaring hebben en dus niet lang nodig zouden moeten hebben om te wennen.

plek 5 is m i heel terecht als je de concurenten voor die plek ziet
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef OmniRocket het volgende:

Maar je durft er geen krat bier op te zetten?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:46 schreef farscapevr8 het volgende:
tuurlijk wel @omni
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:41 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

ok, deal? :)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:51 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

yup, lekker
pi_110271019

pi_110288716
Ik begrijp de verbazing niet, keer op keer in de pers ("FC Utrecht viel tegen") en bij de FC zelf (krijg net een mail dat ze zich schamen). Dat we bij De Graafschap zouden verliezen zag je toch al lang aankomen? Geen verrassing.
pi_110292435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:44 schreef Stampie22 het volgende:
Ik begrijp de verbazing niet, keer op keer in de pers ("FC Utrecht viel tegen") en bij de FC zelf (krijg net een mail dat ze zich schamen). Dat we bij De Graafschap zouden verliezen zag je toch al lang aankomen? Geen verrassing.
Ik ook niet, zag het ook van mijlenver aankomen, zeker na het spel tegen excelsior; dan weet je gewoon dat we dergelijke wedstrijden gaan verliezen; ook zondag zie ik utrecht niet makkelijk winnen...
pi_110350665
Almere, Almere, Utrecht komt eraan
pi_110356314
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Almere, Almere, Utrecht komt eraan
Die moeten nog wachten..
Play offs zit er nog in.
pi_110356350
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2012 17:00 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Die moeten nog wachten..
Play offs zit er nog in.
Optimist :D
pi_110356425
Zonder hoop geen toekomst.

  zondag 15 april 2012 @ 17:03:03 #118
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_110356434
Programma FC Utrecht:

RKC Waalwijk - FC Utrecht

FC Utrecht - NAC Breda

FC Utrecht - Vitesse

Roda JC - FC Utrecht
pi_110356457
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Oliver23 het volgende:
Programma FC Utrecht:

RKC Waalwijk - FC Utrecht

FC Utrecht - NAC Breda

FC Utrecht - Vitesse

Roda JC - FC Utrecht
Appeltje, Eitje toch?
pi_110356518
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Oliver23 het volgende:
Programma FC Utrecht:

RKC Waalwijk - FC Utrecht

FC Utrecht - NAC Breda

FC Utrecht - Vitesse

Roda JC - FC Utrecht
Hmmm, jammer! Als het nou Ajax, AZ, Feyenoord en Twente waren geweest, dan had ik er nog wel in geloofd....
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_110357331
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Oliver23 het volgende:
Programma FC Utrecht:

RKC Waalwijk - FC Utrecht verlies

FC Utrecht - NAC Bredagelijk

FC Utrecht - Vitessegelijk

Roda JC - FC Utrechtverlies
2punten.
  zondag 15 april 2012 @ 18:07:06 #122
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_110358612
quote:
FC Utrecht gaat niet door met Fernández

Het verblijf van Roberto 'Junior' Fernández bij FC Utrecht blijft beperkt tot één seizoen. De club heeft de doelman laten weten de optie tot koop die het heeft niet te zullen lichten.

De 24-jarige Fernández wordt dit seizoen gehuurd van de Argentijnse club Racing Club en moest Michel Vorm doen vergeten bij FC Utrecht. De keeper heeft echter geen moment kunnen overtuigen en is inmiddels gedegradeerd tot derde keus.

Toch heeft FC Utrecht de beslissing om niet met Fernández door te gaan niet genomen vanwege sportieve afwegingen, meldt technisch directeur Foeke Booy aan De Telegraaf. "De beslissing om niet verder te gaan met Junior is niet omdat hij onvoldoende kwaliteiten zou hebben, maar puur een financiële."

Robbin Ruiter moet de nieuwe eerste keeper van FC Utrecht worden. Booy is inmiddels met FC Volendam in gesprek over een transfer van de talentvolle sluitpost. "Hij wil zelf graag naar ons toe komen. Komende week praat ik opnieuw met FC Volendam. Op dit moment acht ik de kans op een akkoord 60 procent", aldus Booy.
Bron: http://www.voetbalprimeur(...)or_met_Fernndez.html
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_110362023
Toch best een klein beetje knap dat er opnieuw is teruggeknokt vanuit een redelijk uitzichtloos lijkende positie. Da's nu toch al behoorlijk wat wedstrijden het geval geweest (bijv Feyenoord, Groningen, Excelsior) Verder gewoon zo snel mogelijk dit seizoen aflsluiten en werken aan het team.

Trouwens, vreemd verhaal over Fernandez. Zijn prijs wisten ze vorig jaar toch ook al en nu gaan ze 'puur op grond van financiele redenen' uit elkaar? Hij heeft gewoon niet voldaan, klaar. Had ie een prima jaar gekeept dan was ie gebleven, Foeke.
pi_110363156
Was het een goede wedstrijd vandaag? Na een 0-2 achterstand toch goed terug gekomen... Of was het weer kut?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_110384876
quote:
5s.gif Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Hallojo het volgende:
Was het een goede wedstrijd vandaag? Na een 0-2 achterstand toch goed terug gekomen... Of was het weer kut?
Op de eerste 20 minuten na was het best te doen vond ik, veel strijd en dus op karakter gewonnen.
2e helft zelfs een paar goed lopende aanvallen gezien, dus ik ging redelijk tevreden naar huis hoor. ;)

Trouwens...



4 assists!

[ Bericht 9% gewijzigd door PBateman1978 op 16-04-2012 09:46:07 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 16 april 2012 @ 21:28:36 #126
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_110415363
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op de eerste 20 minuten na was het best te doen vond ik, veel strijd en dus op karakter gewonnen.
2e helft zelfs een paar goed lopende aanvallen gezien, dus ik ging redelijk tevreden naar huis hoor. ;)

Trouwens...

[ afbeelding ]

4 assists!
Mannetje hè _O_
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_110440968
quote:
Afgelopen zaterdag was het exact een eeuw geleden dat de Titanic zonk. Het schip kwam in aanvaring met een ijsberg, hetgeen voldoende schade veroorzaakte om het imposante bouwwerk binnen drie uur te laten zinken.

Hoe u zou reageren in een dergelijke panieksituatie? Zou u als eerste van de boot vluchten of zou u uw viool pakken om wat melodieuze deuntjes te spelen? Of toch aan het roer blijven staan om met uw boot zinkend ten onder te gaan?

Dat laatste is het sociaal wenselijk antwoord. Het spreekwoord vertelt ons echter dat een kat in het nauw vreemde sprongen maakt, waardoor de ware aard van mensen pas echt zichtbaar wordt in benarde situaties. Hoe anders is het te verklaren dat de ervaren kapitein van de Costa Concordia tegen alle regels in toch van boord ging van zijn zinkende cruiseschip?

Ook in de voetballerij zijn er zinkende schepen. FC Twente kreeg in het thuisduel tegen NAC in blessuretijd een gelijkmaker te verwerken en verspeelde daarmee het kampioenschap. Trainer Steve McClaren was dusdanig teleurgesteld dat hij direct de kleedkamer opzocht, nog voor het klinken van het laatste fluitsignaal.

Met die vroegtijdige vlucht verspeelde McClaren zijn laatste beetje geloofwaardigheid. McClaren kan van zijn spelersgroep nooit meer strijd verlangen tot in de laatste seconden, aangezien hij zelf als eindverantwoordelijke de eerste afhaker blijkt te zijn.

Op een zinkend schip is McClaren de eerste die op een reddingsbootje springt. Alhoewel, hij zou hoogstwaarschijnlijk niet op de boot zitten. Boten vertrekken namelijk op tijd. En dus is het waarschijnlijk dat hij letterlijk de boot mist wanneer hij zoals gebruikelijk een minuutje later arriveert.

FC Utrecht lijkt ook een zinkend schip. Jan Wouters ziet steeds vaker zwaaiende witte vlaggen, daar waar voormalig roerganger Erwin Koeman al eerder zijn biezen pakte. Hij was het niet eens met de koers die Utrecht vaarde. Van broer Ronald zullen we nooit weten wat hij zal doen op een zinkend schip. Ronald houdt namelijk niet zo van schepen. Hij is meer een treinenman.

Gelukkig heeft FC Utrecht Frank Demouge. Met een 0-2 achterstand liep de bonkige spits een bloedende hoofdwond op. Iedereen had begrip voor een eventuele wissel, maar Demouge wilde per se door. Hij liet zijn wond hechten en keerde heroïsch met tulband terug.

Hij verbeet de pijn, ging zelfs kopduels aan, en zorgde met zijn twee doelpunten voor de winst. Demouge vlucht niet. Hij is het type dat als eerste de ijskoude zee inspringt en vervolgens onderkoeld het gat in de romp probeert te dichten.

Met Demouge alleen gaat Utrecht het tij niet keren. Demouge is slechts een matroos. Utrecht heeft een reder nodig die zichtbaar een heldere nieuwe koers uitstippelt. Die reder is de gefortuneerde eigenaar Frans van Seumeren, uitgerekend de man die furore maakte met de berging van de gezonken onderzeeër Koersk.

Alleen hij kan FC Utrecht redden van de sportieve ondergang die het met de huidige dobberkoers lijkt te varen. Neem het roer nu, Frans, en omvaar de ijsberg. De club verdient een beter lot dan de Titanic.

Johan Brinkel
Zoetermeer
vi.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110443851
quote:
FC Utrecht is bezig de transfer van doelman Robbin Ruiter af te ronden. De 25-jarige doelman van Volendam is dinsdagmiddag medisch gekeurd.

FC Utrecht heeft al geruime tijd interesse in de talentvolle doelman, die het keepersprobleem van FC Utrecht volgend seizoen moet oplossen.

Sinds het vertrek van Michel Vorm is FC Utrecht er niet in geslaagd een goede opvolger te vinden. De gehuurde Paraguayaan 'Junior' Fernandez voldoet niet, en de zelf opgeleide Erik Cummins blunderde in de duels tegen Excelsior en De Graafschap. Om de keepersproblemen aan te pakken trok de club seizoen zelfs de 42-jarige Rob van Dijk aan.
rtvu.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110451235
Dat hebben we vaker gehoord met Toornstra en Verhoek. Even afwachten dus.
  woensdag 18 april 2012 @ 08:31:07 #130
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_110472141
quote:
Rodney Sneijder staat voor een lastige keuze. De middenvelder kan in de zomer terug naar Ajax, maar heeft te horen gekregen dat zijn kansen op speelminuten in de ArenA beperkt zijn. Als hij wil vertrekken, is Ajax bereid om daaraan mee te werken.

Sneijder, dit seizoen door Ajax verhuurd aan FC Utrecht, moet dus zelf de knoop doorhakken. ''Ik heb een goed gesprek met Ajax-trainer Frank de Boer gehad. Hij heeft aangegeven dat ik voor mijn positie derde keus ben. Ik ga met mijn zaakwaarnemer Sören Lerby overleggen wat ik doe'', stelt de middenvelder (21) in De Telegraaf.

Sneijder, het broertje van international Wesley Sneijder, heeft bij Ajax een contract tot 2013. Dit seizoen was hij bij FC Utrecht niet altijd zeker van een basisplaats.
pi_110472565
Tsja, hooguit transfervrij hierheen laten komen, anders niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110474540
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef Oidipous het volgende:
Dat hebben we vaker gehoord met Toornstra en Verhoek. Even afwachten dus.
Het is officieel.

quote:
FC Utrecht versterkt zich met doelman Robbin Ruiter. De 25-jarige keeper verruilt komend seizoen zijn club FC Volendam voor FC Utrecht. De 1.96 meter lange Ruiter is dinsdag medisch gekeurd. De doelman tekent woensdagmiddag zijn contract in Stadion Galgenwaard tijdens zijn presentatie aan de pers.

Ruiter wordt gezien als één van de grootste talenten onder de keepers in Nederland. Zijn huidige keeperstrainer bij FC Volendam, tevens oud-FC Utrecht doelman, Harald Wapenaar voorspelde al eens dat Ruiter kan uitgroeien tot een international. Met het vastleggen van de talentvolle keeper troeft FC Utrecht tal van Eredivisieclubs af en ook een aantal Engelse clubs waaronder Newcastle United en Southampton.

Keepersbloed
Robbin Ruiter werd in maart 1987 geboren in Amsterdam. Ruiter woonde zijn hele leven in Volendam en doorliep de jeugdopleiding van FC Volendam. Het keepersbloed heeft hij niet van een vreemde. Zijn vader is doelman en zijn oom, Jan Ruiter, was onder meer keeper bij FC Volendam en de Belgische eersteklasser Anderlecht. Met Anderlecht won zijn oom Jan in 1976 de Europacup II. Ook speelde Jan Ruiter één interland op 8 september 1976 in en tegen IJsland.

Sinds het seizoen 2008/2009 maakte de keeper deel uit van de A-selectie. Een seizoen later maakte hij zijn debuut in het eerste elftal. Door een blessure van eerste doelman Theo Zwarthoed verscheen Ruiter op 20 november 2009 voor het eerst in het doel bij de Jupiler League-club. Zijn debuutwedstrijd tegen Helmond Sport werd verloren, maar Ruiter werd na afloop uitgeroepen tot Man of the Match. Ruiter speelde in de afgelopen drie seizoen 68 wedstrijden voor FC Volendam in de eerste divisie.

fcutrecht.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 20 april 2012 @ 11:25:32 #133
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_110555184
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_110613914
play offs here we come :-)
pi_110616445
En van je euro, euro, Utreg komp eroan... :')
  zondag 22 april 2012 @ 11:31:44 #136
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_110624985
quote:
UTRECHT - Zondageersteklasser Hercules verruilt per 1 juli van dit jaar de samenwerking met PSV voor die met FC Utrecht.
De jeugdopleiding van Hercules legt de komende jaren de focus op de D, E en F –pupillen. Dit heeft te maken met de vernieuwde aanpak van FC Utrecht.

De samenwerking met PSV verliep goed, maar omdat allebei de ploegen uit Utrecht komen heeft deze samenwerking meer voordelen. Ook de accomodaties liggen dichtbij elkaar.

Woensdag 2 mei aanstaande zullen beiden partijen, voorafgaand aan de wedstrijd FC Utrecht – Vitesse, de overeenkomst ondertekenen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:41:33 #137
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_110773284
quote:
'FC Utrecht wil Sneijder definitief overnemen'

Vandaag om 10:12 Wout Stravers FC Utrecht wil Rodney Sneijder definitief overnemen van Ajax. De middenvelder wordt momenteel gehuurd door de Domstedelingen en lijkt bij Ajax weinig perspectief te hebben. Frank de Boer sprak vorige week met Sneijder over volgend seizoen. De coach gaf aan dat Sneijder in de voorbereiding mag aansluiten Jong Ajax en daar voor zijn kans moet vechten. Gezien het grote aantal middenvelders in de Amsterdamse selectie zijn de speelkansen in Ajax 1 klein.

Vorige week werd ook nog Lasse Schöne (NEC) aangetrokken. De 21-jarige Sneijder staat daarom zelf ook open voor een langer verblijf in Utrecht, schrijft Voetbal International.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 april 2012 @ 07:45:00 #138
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_110802786
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 april 2012 @ 07:45:48 #139
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_110802795
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_110916442
quote:
Elke keer als we Europees dit seizoen in de mond nemen verliest je gelijk weer... Gauw vergeten dit seizoen.

vd Maarel :')
Bulthuis :')

Daar mogen snel vervangers voor komen.
pi_110918998
De vervanger van vd Maarel is allang binnen de gelederen: Bovenberg. Ik mis zijn aanvallende impulsen, vd Maarel is enorm zwak aan de bal waardoor Duplan rechts voorin op een houtje moet bijten. NAC heeft volledig terecht gewonnen, allemachtig, wat werden we weggespeeld in de tweede helft. We hadden het allang moeten afmaken in de eerste en begin tweede helft maar het mocht niet baten. De laatste minuten liepen we constant achter de feiten aan.

Nu nog aankomende woensdag Vitesse, zou me niets verbazen als er maar 10,000 man komen opdagen,.
pi_110919937
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 01:40 schreef Oidipous het volgende:
De vervanger van vd Maarel is allang binnen de gelederen: Bovenberg. Ik mis zijn aanvallende impulsen, vd Maarel is enorm zwak aan de bal waardoor Duplan rechts voorin op een houtje moet bijten. NAC heeft volledig terecht gewonnen, allemachtig, wat werden we weggespeeld in de tweede helft. We hadden het allang moeten afmaken in de eerste en begin tweede helft maar het mocht niet baten. De laatste minuten liepen we constant achter de feiten aan.

Nu nog aankomende woensdag Vitesse, zou me niets verbazen als er maar 10,000 man komen opdagen,.
Stond Duplan rechtsvoorin dan?
pi_110923429
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 02:30 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Stond Duplan rechtsvoorin dan?
Ja.
pi_110925229
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:19 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ja.
Zo vaak gezien dat hij daar nou juist net niet stond. Waardoor daar de bal niet heen kon.
pi_110925608
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Zo vaak gezien dat hij daar nou juist net niet stond. Waardoor daar de bal niet heen kon.
Hij is dan ook geen pure rechtsbuiten, dan is het aan van der Maarel om dat in te vullen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:01:37 #146
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111322951
Booy morgen weg, aldus een bron op fcu.net.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111323773
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Booy morgen weg, aldus een bron op fcu.net.
Zoiets zei Derksen ook al afgelopen maandag. Logisch ook, zijn beleid was tot nu een grote faal!
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:36:01 #148
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111323799
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:35 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Zoiets zei Derksen ook al afgelopen maandag. Logisch ook, zijn beleid was tot nu een grote faal!
Het botert niet meer tussen Foeke & Frans, dat is DE reden schijnbaar.
Foeke heeft het tot dit seizoen prima gedaan vind ik trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:36:08 #149
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_111325350
Gerucht: EMIRATES nieuwe (hoofd) sponsor van FC Utrecht

Volgens Statsvoetbal lijkt EMIRATES de nieuwe sponsor van FC Utrecht te worden, op dit moment is het niet duidelijk of dit de hoofdsponsor gaat worden. FC Utrecht werkt sinds kort samen met Sportfive en daardoor zijn ze in contact gekomen met Emirates.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:37:50 #150
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111325391
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:36 schreef zolderraam het volgende:
Gerucht: EMIRATES nieuwe (hoofd) sponsor van FC Utrecht

Volgens Statsvoetbal lijkt EMIRATES de nieuwe sponsor van FC Utrecht te worden, op dit moment is het niet duidelijk of dit de hoofdsponsor gaat worden. FC Utrecht werkt sinds kort samen met Sportfive en daardoor zijn ze in contact gekomen met Emirates.
Dat lijkt me echt onzin, alle stadions in NL hadden Emirates reclameborden de afgelopen speelrondes wegens een nieuwe lijn vanaf Schiphol.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:42:30 #151
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_111325538
Mooi rijtje hoor met emirates als sponsor: Arsenal, Real Madrid, Ac Milan, HSV, Olimpiakos, PSG en UTRECHT :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:58:41 #152
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111326022
Dat zijn nog eens sponsoren!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:59:05 #153
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111326040
Ouwe lobbyer die van S.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_111330124
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:59 schreef Biogarde het volgende:
Ouwe lobbyer die van S.
Denk eerder van H.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:29:18 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111336862
VIradionl twitterde op woensdag 09-05-2012 om 15:17:26 Het rommelt bij #FCUtrecht. #VI's Anton Lippold: "Verwacht dat Booy er uit vliegt." Rond 15.45u @VIradionl. reageer retweet
Het is wel echt nooit saai bij Utrecht. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:34:30 #156
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111337087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
VIradionl twitterde op woensdag 09-05-2012 om 15:17:26 Het rommelt bij #FCUtrecht. #VI's Anton Lippold: "Verwacht dat Booy er uit vliegt." Rond 15.45u @VIradionl. reageer retweet
Het is wel echt nooit saai bij Utrecht. _O-
''Der is altijd wat moois aan de hand''

Cluppie he. O+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111337251
vliegt ie eruit met Emirates?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 mei 2012 @ 15:41:35 #158
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_111337353
Stream doet bufferen bij mij :{
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:15:24 #159
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111338583
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
Stream doet bufferen bij mij :{
Er werd toch niets nieuws gezegd, vind die Lippold sowieso overkomen alsof ie het allemaal net niet weet...

Straks de papieren VI maar even halen, daar staat een groot artikel in over de FC.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:44:21 #160
274453 okiokinl
blablabla
pi_111339731
emirates, dat zou niet slecht zijn. die zijn rijk.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:49:06 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111339933
Waar komt dat onzingerucht eigenlijk vandaan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:03:56 #162
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111340632
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Caland het volgende:
Waar komt dat onzingerucht eigenlijk vandaan?
Thuis tegen Vitesse bleken er ineens allerlei Emirates reclameborden in het stadion te zijn, daarnaast heb je de link met Sportfive. (commercieel bedrijf dat voetbalclubs helpt meer inkomsten te genereren, en die zitten toevallig ook bij een aantal clubs die Emirates als sponsor hebben)

Alleen heeft die site die het gerucht in de wereld heeft geholpen niet zo goed opgelet want die reclameborden waren in elk stadion te zien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111343056
Nou, nou. Wat een nieuws van VI Radio. En wat een ongenuanceerd gelul van die Lilledinges. Zou hij echt een Utrecht-volger zijn? Het fijne weet hij er niet van in ieder geval.
pi_111366604
quote:
'Breuk tussen Booy en FC Utrecht in de maak'

FC Utrecht neemt binnen afzienbare tijd afscheid van technisch directeur Foeke Booy. Grootaandeelhouder Frans van Seumeren wil schoon schip maken, donderdag wordt het personeel van de club ingelicht.

Bronnen binnen én rondom de club hebben onafhankelijk van elkaar aan het Algemeen Dagblad laten weten dat de club het personeel donderdag inlicht over het vertrek van Booy. De technisch directeur wordt op straat gezet of beide partijen gaan - voor de buitenwereld - in goed overleg uit elkaar.

Het is uiteindelijk de uitkomst van een conflict dat afgelopen zomer ontstond. In de ogen van Booy bleek de financiële situatie van de club uit de Domstad compleet anders dan hem was voorgehouden. Alle grote spelers en toptalenten moesten worden verkocht, tot ergernis van Booy. De vervolgstappen op de transfermarkt en de teleurstellende prestaties zorgden juist weer voor onvrede bij Van Seumeren.

Na het vertrek van Michel Vorm, Ricky van Wolfswinkel, Dries Mertens en Kevin Strootman ging Booy op zoek naar nieuwe Nederlandse spelers. Onder meer Jens Toornstra, Timothy Derijck, Wesley Verhoek en Geert-Arend Roorda spraken met FC Utrecht, geen van hen kwam daadwerkelijk. Plan B werd ingeschakeld en buitenlandse spelers werden gecontracteerd, die wisten echter niet te voldoen aan de verwachtingen.
Foeke bedankt voor de mooie jaren, maar het is nu wel echt tijd om te gaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111367805
En nu echt definitief ontslagen:

quote:
FC Utrecht zet TD Booy aan de kant
»
Foeke Booy
Pro Shots Toegevoegd: donderdag 10 mei 2012, 09:45

FC Utrecht neemt met onmiddellijke ingang afscheid van technisch directeur Foeke Booy.

Clubeigenaar Frans van Seumeren houdt Booy verantwoordelijk voor het tegenvallende afgelopen seizoen.

FC Utrecht verkocht afgelopen zomer verschillende belangrijke spelers, waaronder Dries Mertens, Ricky van Wolfswinkel en Kevin Strootman. Ondanks miljoeneninvesteringen in nieuwe spelers slaagde FC Utrecht er niet in om zich te plaatsen voor de play-offs om een Europa League-plaats.

Het is nog niet duidelijk of het ontslag van Booy gevolgen heeft voor trainer Jan Wouters. Die is akkoord over contractverlenging, maar een nieuw contract is nog niet getekend
nos.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111368442
zijn tijd is geweest. aardige jaren gehad maar nu was het echt klaar.
pi_111373442
Tja met Emirates als sponsor kun je echt niet meer aankomen met talentjes van Sparta natuurlijk...
pi_111375612
ben ik de enige die denkt dat het probleem niet bij booy ligt? ja van seumeren ga(kan) je er natuurlijk niet uitgooien, maar wat een zooitje heeft die man ervan gemaakt.
pi_111375994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:44 schreef okiokinl het volgende:
ben ik de enige die denkt dat het probleem niet bij booy ligt? ja van seumeren ga(kan) je er natuurlijk niet uitgooien, maar wat een zooitje heeft die man ervan gemaakt.
Sorry???? :')
pi_111376308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:44 schreef okiokinl het volgende:
ben ik de enige die denkt dat het probleem niet bij booy ligt? ja van seumeren ga(kan) je er natuurlijk niet uitgooien, maar wat een zooitje heeft die man ervan gemaakt.
Frans heeft absoluut fouten gemaakt, maar voor 30 miljoen euro mag ie dat van mij.

Het is nu alleen te hopen dat ie geleerd heeft.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111376922
dat hoop ik ook ja..
ik heb het ook over dit afgelopen seizoen, he. zoals dat artikeltje al zegt, booy was iets anders voorgehouden dan de werkelijkheid, over de financiele situatie. en koeman ook.ik kan dit alles alleen maar naar van seumeren teruglijden. de man die begin vorig seizoen nog riep dat we bij de eerste gingen eindigen.
pi_111376980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef okiokinl het volgende:
dat hoop ik ook ja..
ik heb het ook over dit afgelopen seizoen, he. zoals dat artikeltje al zegt, booy was iets anders voorgehouden dan de werkelijkheid, over de financiele situatie. en koeman ook.ik kan dit alles alleen maar naar van seumeren teruglijden. de man die begin vorig seizoen nog riep dat we bij de eerste gingen eindigen.
Praktisch iedereen heeft deels schuld, ook een Van Dop en de gehele RvC.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:51:21 #173
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111390215
Is Booy niet de man achter ons fantastische Zweedse trio? Mocht je nog twijfelen waarom, dan is dit het antwoord op je vraag. Reken maar van jeetje dat ook ome Booy hier een paar centen aan overgehouden heeft.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_111411190
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef Biogarde het volgende:
Is Booy niet de man achter ons fantastische Zweedse trio? Mocht je nog twijfelen waarom, dan is dit het antwoord op je vraag. Reken maar van jeetje dat ook ome Booy hier een paar centen aan overgehouden heeft.
Booy was ook de man achter Silberbauer, Mertens, Strootman en van Wolfswinkel die Utrecht heel veel geld hebben opgeleverd, dus hij verdient wel wat krediet. Niet elke aankoop lukt.
Ondanks een waardeloos seizoen met 7 basisspelers kwijt eindig je alsnog maar 2 punten onder de play offs plekken, dus ik vind dit niet de schuld van Booy en jammer dat hij geslachtofferd word.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 mei 2012 @ 10:28:42 #175
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_111411209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:27 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Booy was ook de man achter Silberbauer, Mertens, Strootman en van Wolfswinkel die Utrecht heel veel geld hebben opgeleverd, dus hij verdient wel wat krediet. Niet elke aankoop lukt.
Ondanks een waardeloos seizoen met 7 basisspelers kwijt eindig je alsnog maar 2 punten onder de play offs plekken, dus ik vind dit niet de schuld van Booy en jammer dat hij geslachtofferd word.
Mertens _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:40:23 #176
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111411480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:27 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Booy was ook de man achter Silberbauer, Mertens, Strootman en van Wolfswinkel die Utrecht heel veel geld hebben opgeleverd, dus hij verdient wel wat krediet. Niet elke aankoop lukt.
Ondanks een waardeloos seizoen met 7 basisspelers kwijt eindig je alsnog maar 2 punten onder de play offs plekken, dus ik vind dit niet de schuld van Booy en jammer dat hij geslachtofferd word.
Silberbauer is door Piet Buter gehaald en transfervrij vertrokken. :P

Booy kon gewoon niet meer door 1 deur met Van Seumeren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:54:16 #177
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_111411882
Booy is ook de man die niet normaal communiceert met trainers. overal denkt boven te staan. kijk maar naar het sneijder/koeman verhaal bijvoorbeeld.
Hij is ook de man die bepaalt heeft dat Wouters een nieuw contract krijgt. Daar zitten we dus volgend jaar ook lekker aan vast.
pi_111415575
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:54 schreef zolderraam het volgende:
Hij is ook de man die bepaalt heeft dat Wouters een nieuw contract krijgt. Daar zitten we dus volgend jaar ook lekker aan vast.
Ja wat wil je dan? Weer miljoenen uitgeven en Adriaanse halen? Net of hij het zoveel beter doet.
Nogmaals 2 punten onder de play off plaatsen is helemaal niet slecht met deze selectie, volgend jaar lekker zo doorgaan en bouwen aan de toekomst.
Wouters heeft overigens nog niet getekend, dus is nog helemaal niet zeker of hij blijft.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:57:49 #179
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111415937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ja wat wil je dan? Weer miljoenen uitgeven en Adriaanse halen? Net of hij het zoveel beter doet.
Nogmaals 2 punten onder de play off plaatsen is helemaal niet slecht met deze selectie, volgend jaar lekker zo doorgaan en bouwen aan de toekomst.
Wouters heeft overigens nog niet getekend, dus is nog helemaal niet zeker of hij blijft.
Volgens Van Seumeren EN Van Schaik blijft Jan.

Alleen gaan ze beiden niet in op de vraag of ie ook echt als hoofdtrainer aanblijft...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:58:29 #180
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_111415965
nee, ik hoef geen adriaanse voor miljoenen... Maar er lopen nog wel een aantal trainers rond die prima bij utrecht passen voor veel minder dan de miljoenen waar jij het over hebt. Bijvoorbeeld maaskant, jans.
2 punten onder de playoffs is wel slecht en ook met deze selectie. De punten die je hebt laten liggen de laatste weken slaat ook nergens op. graafschap, nac, vitesse... als je tegen hun gewoon wint speel je gewoon playoffs. De wedstrijden zijn al tijden niet om aan te zien. Veel verkeerde keuzes met opstellingen, dat gaat volgend seizoen echt niet veranderen. Nee, inderdaad. lekker doorgaan met Wouters dan komen we er wel volgend jaar. :N
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:05:16 #181
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111416254
Het gaat inderdaad ook niet zozeer om het resultaat, maar ook om de speelwijze van de afgelopen anderhalf jaar...

Vandaag in het AD zegt Van Schaik ook dat men terug wil naar het ''Utregse voetbal'', wat eigenlijk gewoon een diskwalificatie aan het adres van Booy en Wouters is, van die laatste wordt nu ook geëist dat ie aanvallend en met druk op de tegenstander moet gaan spelen volgend jaar, kan ie dat niet beloven dan gaat ook hij eruit, let maar op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:40:43 #182
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_111417667
Geen geld voor td Utrecht”
AMSTERDAM - FC Utrecht zal volgens algemeen directeur Wilco van Schaik op korte termijn geen opvolger voor de ontslagen technisch directeur Foeke Booy aanstellen. „Daarvoor is geen geld beschikbaar. We lossen het voorlopig intern op met hoofdscout Edwin de Kruijff en hoofd jeugdopleiding Henny Lee”, aldus Van Schaik.

De financiële situatie van FC Utrecht is ook dit jaar zorgelijk. Naar verwachting is het tekort groter dan van tevoren ingecalculeerd. Een ingewijde verwacht de komende maanden zelfs liquiditeitsproblemen. De roep om een terugkeer van saneerder Martin Sturkenboom wordt steeds luider, maar de voormalige interimdirecteur van Ajax stelt (nog) niet te zijn benaderd
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:19:54 #183
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111424406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:54 schreef zolderraam het volgende:
Booy is ook de man die niet normaal communiceert met trainers. overal denkt boven te staan. kijk maar naar het sneijder/koeman verhaal bijvoorbeeld.
Hij is ook de man die bepaalt heeft dat Wouters een nieuw contract krijgt. Daar zitten we dus volgend jaar ook lekker aan vast.
Wat mij betreft mag Booy van die ¤ 1,2 miljoen aan ontslagvergoeding afblijven. Ik ben allang blij dat die quisling de kans wordt ontnomen FC Utrecht stukje bij stukje te vernietigen, al is de club nu wel ten driekwart gedwaald...
pi_111526300
De ondergang van FC Utrecht

Een tijdje terug was een delegatie van NUsport te gast op de Dag van de Sportjournalistiek, een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Utrechtse school voor Journalistiek.

Ook deze keer was onze afvaardiging iedereen te slim af in de strijd om de felbegeerde quizbokaal, maar daar gaat het nu even niet om.
Voor het zover was, moesten we ons eerst door een voordracht heen worstelen van Wilco van Schaik, de algemeen directeur van FC Utrecht.
Het werd een referaat waarin het voetbal slechts een bijrol vertolkte, uit de mond van de voormalige dartsverslaggever welde vooral termen op als verdienmodellen, merkbeleving, unique selling points en meer van die onverdraaglijke marketingtaal die lichtjaren verwijderd is van de belevingswereld van de doorsnee voetballiefhebber.

Toen Van Schaik ook nog eens de strategie van Red Bull, de verkrachter van clubs in Duitsland en Oostenrijk, aanprees als inspiratiebron, wisten we voldoende. FC Utrecht ging zware tijden tegemoet.
Gisteravond op de terugweg vanuit stadion De Goffert (over de noodzaak van elektronische doellijnbewaking een andere keer), hoorde ik een bekende stem iets zeggen over het ontslag van Foeke Booy, de technisch directeur van FC Utrecht. Van Schaik, daar was-ie weer, draaide zich in allerlei bochten om het vertrek van Booy te verklaren, maar een echt goede reden ontbrak.
Het kwam erop neer dat ‘een samenspel van factoren’ had geleid tot de breuk, Van Schaik weigerde ook maar één punt (zelfs geen unique selling) aan te dragen ter verheldering. Ja, iets over aankopen die minder rendeerden dan gehoopt. Dat wil inderdaad wel eens voorkomen bij een voetbalclub.

Intussen brokkelt het voormalige bolwerk FC Utrecht steeds verder af. De afgelopen jaren heeft Frans van Seumeren er miljoenen ingepompt, zonder dat de sportieve en de financiële situatie ook maar enigszins verbeterde. De eigenaar doet me nog het meeste denken aan suikeroom Dirk Scheringa in z’n begindagen als mecenas van AZ.
Zonder enig benul van voetbal en met een feilloos gevoel om zich te omringen met de verkeerde mensen. Bij Utrecht werden inmiddels pure voetbaldieren als Willem van Hanegem, Ton du Chatinier, Erwin Koeman en nu weer Foeke Booy bijna achteloos terzijde geschoven, een geboren hulptrainer als Jan Wouters moet nu de kar trekken in samenwerking met een man die het elftal liever via Red Bull dan via fatsoenlijke voetballers vleugels geeft. Tel uit je winst.
Nog een geluk dat Van Seumeren zelf flink wat ervaring heeft met diep gezonken objecten.

Bron: nu.nl

Ik vraag me ook af waar we heen gaan met onze FC. Steeds onherkenbaarder, geen peil op te trekken. Ik sluit me wat dat betreft aan bij zolderraam. Ook ik vraag me af wat Frans &co nou willen, of het nou noodzakelijk is dat we er 'commercieel goed voor staan', merkbeleving, maatschappelijke projecten. Utreg is een voetbalclub, met leuk en Utregs voetbal trek je mensen. De rest is wat mij betreft bijzaak.
pi_111526791
Bij fc utrecht denk ik aan dure aankopen zonder resultaat, altijd terugkerende teleurstelling, altijd gezeik, negativiteit, onwil om teverbeteren, graaicultuur bij het bestuur, minachting van de klant en zo kan ik nog wel doorgaan; dat is mijn merkbeleving...
  maandag 14 mei 2012 @ 11:46:24 #186
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111527293
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:31 schreef zatoichi het volgende:
Bij fc utrecht denk ik aan dure aankopen zonder resultaat, altijd terugkerende teleurstelling, altijd gezeik, negativiteit, onwil om teverbeteren, graaicultuur bij het bestuur, minachting van de klant en zo kan ik nog wel doorgaan; dat is mijn merkbeleving...
En toch er weer bij zijn volgend seizoen, ook dat is FC Utrecht. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 14 mei 2012 @ 11:57:06 #187
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_111527656
ik denk aan de betere tijden: "en van je euro, euro utreg komt eraan"
en de wetenschap dat het allemaal goed komt!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 14 mei 2012 @ 12:52:41 #188
274453 okiokinl
blablabla
pi_111529409
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:14 schreef Stampie22 het volgende:
De ondergang van FC Utrecht

Een tijdje terug was een delegatie van NUsport te gast op de Dag van de Sportjournalistiek, een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Utrechtse school voor Journalistiek.

Ook deze keer was onze afvaardiging iedereen te slim af in de strijd om de felbegeerde quizbokaal, maar daar gaat het nu even niet om.
Voor het zover was, moesten we ons eerst door een voordracht heen worstelen van Wilco van Schaik, de algemeen directeur van FC Utrecht.
Het werd een referaat waarin het voetbal slechts een bijrol vertolkte, uit de mond van de voormalige dartsverslaggever welde vooral termen op als verdienmodellen, merkbeleving, unique selling points en meer van die onverdraaglijke marketingtaal die lichtjaren verwijderd is van de belevingswereld van de doorsnee voetballiefhebber.

Toen Van Schaik ook nog eens de strategie van Red Bull, de verkrachter van clubs in Duitsland en Oostenrijk, aanprees als inspiratiebron, wisten we voldoende. FC Utrecht ging zware tijden tegemoet.
Gisteravond op de terugweg vanuit stadion De Goffert (over de noodzaak van elektronische doellijnbewaking een andere keer), hoorde ik een bekende stem iets zeggen over het ontslag van Foeke Booy, de technisch directeur van FC Utrecht. Van Schaik, daar was-ie weer, draaide zich in allerlei bochten om het vertrek van Booy te verklaren, maar een echt goede reden ontbrak.
Het kwam erop neer dat ‘een samenspel van factoren’ had geleid tot de breuk, Van Schaik weigerde ook maar één punt (zelfs geen unique selling) aan te dragen ter verheldering. Ja, iets over aankopen die minder rendeerden dan gehoopt. Dat wil inderdaad wel eens voorkomen bij een voetbalclub.

Intussen brokkelt het voormalige bolwerk FC Utrecht steeds verder af. De afgelopen jaren heeft Frans van Seumeren er miljoenen ingepompt, zonder dat de sportieve en de financiële situatie ook maar enigszins verbeterde. De eigenaar doet me nog het meeste denken aan suikeroom Dirk Scheringa in z’n begindagen als mecenas van AZ.
Zonder enig benul van voetbal en met een feilloos gevoel om zich te omringen met de verkeerde mensen. Bij Utrecht werden inmiddels pure voetbaldieren als Willem van Hanegem, Ton du Chatinier, Erwin Koeman en nu weer Foeke Booy bijna achteloos terzijde geschoven, een geboren hulptrainer als Jan Wouters moet nu de kar trekken in samenwerking met een man die het elftal liever via Red Bull dan via fatsoenlijke voetballers vleugels geeft. Tel uit je winst.
Nog een geluk dat Van Seumeren zelf flink wat ervaring heeft met diep gezonken objecten.

Bron: nu.nl

Ik vraag me ook af waar we heen gaan met onze FC. Steeds onherkenbaarder, geen peil op te trekken. Ik sluit me wat dat betreft aan bij zolderraam. Ook ik vraag me af wat Frans &co nou willen, of het nou noodzakelijk is dat we er 'commercieel goed voor staan', merkbeleving, maatschappelijke projecten. Utreg is een voetbalclub, met leuk en Utregs voetbal trek je mensen. De rest is wat mij betreft bijzaak.
helemaal mee eens.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:16:49 #189
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_111565431
ook mee eens. Date betreft het beleid qua invoed ( geld)

Nu moeten toch de mensen die het fysieke werk verrichten zich hierboven gaan staan.

Wouters en Mols zullen zich moeten manifesteren en de spelers moeten oppeppen.
Het moet nu vanuit de mens komen en niet vanuit het wanbeleid wat slecht met geld omgaat en geen flauw benul heeft gekent dat het vanuit de basis moet opbouwen

voor zover een supporter die er weinig van weet.

p.s. Jan van Halst mag een zeggie hebben
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_111631338
In AD Sportwereld van woensdag 16 mei spreekt algemeen directeur Wilco van Schaik over het afgelopen seizoen en kijkt hij naar de toekomst van FC Utrecht. In het onderstaande artikel uit het AD is dit te lezen.

quote:
FC Utrecht moet weer ‘dwingend’ worden

Het eerste seizoen van Wilco van Schaik als algemeen directeur van FC Utrecht zit er op. Een jaar dat hij zelf samenvat als een ‘achtbaan van emoties’. ,,Het plan Van Seumeren is niet mislukt.’’

Als Wilco van Schaik de gebeurtenissen van één seizoen opdreunt, is de conclusie gerechtvaardigd dat het een hectisch jaar was. ,,Voor mijn komst vertrokken negen basisspelers, dat leidde tot onvrede. Ik kan achteraf wel mooi zeggen dat het nooit had mogen gebeuren, maar het was écht noodzakelijk. ‘’

Hij vervolgt: ,,Aankopen moesten wennen. Blessures staken de kop op, waaronder een hele belangrijke: Jacob Mulenga scheurde zijn kruisband. Rond Lensky voltrok zich een menselijk drama, terwijl ook de terugkeer van Mihai Nesu in een rolstoel heel emotioneel was. Ondertussen was er ook nog een trainerswissel en hadden we financiële zorgen. Daarna bleken we een keepersprobleem te hebben en werd de spelersbus opgewacht. Maar vergeet toch ook de mooie momenten niet. Twee keer wonnen we van Ajax. Veel jonge jongens die voor de leeuwen zijn geworpen, kunnen komend seizoen profiteren van die ervaring.’’

Van Schaik droomt van een kolkende Galgenwaard, waar het de tegenstander bij de afslag van de snelweg al dun door de broek loopt. Net als vroeger, dankzij een elftal dat speelt met Utrechtse lef. ,,Initiatiefrijk, dwingend, naar voren gericht, technisch en met lef. Het zijn kernwaarden waar onze jeugdelftallen wekelijks op afgerekend worden. Dat gaan we ook doortrekken naar het eerste elftal. Die manier van spelen wordt een verantwoordelijkheid van de hele staf, daar praten we de komende weken over met de trainers.’’

De Utrecht-directeur wil de zaken niet mooier voordoen dan ze zijn. ,,Utrecht moet ook komende zomer twee of drie spelers verkopen, maar acht of negen mag nooit mee gebeuren.’’ Ook dan vertrouwt hij er op dat er een Utrecht-waardig elftal staat. ,,Onze eerste investering is al gedaan, met keeper Robbin Ruiter. We hebben veel talent, met Dave Bulthuis, Anouar Kali, Mike van der Hoorn en Sjakie. En kijk eens voorin. Normaal staat Van der Gun garant voor tien doelpunten, Mulenga vijftien, Gerndt vijftien, Duplan zeven of acht. De potentie is er maar moet er ook worden uitgehaalf. Dat is dit seizoen door tal van oorzaken niet gebeurd.’’

Veel fans twijfelen daardoor openlijk aan het verlengen van hun seizoenkaart. De Utrechtse clubleiding zou dat betreuren. ,,Haken er drie, –vierduizend af dan betekent dat dat we opnieuw een stap terug doen. De normale 1500 twijfelaars kunnen we opvangen als club. Ik heb daar na zo’n seizoen rekening mee gehouden in de nieuwe begroting. Andersom betekent dat: als al die mensen wél een kaart nemen, komen nieuwe investeringen in de club en op het veld versneld dichterbij. Het klinkt lullig na zo´n teleurstellend seizoen, maar we hebben de fans nu meer dan ooit hard nodig.´´

Met ´we´ doelt Van Schaik ook nadrukkelijk op grootaandeelhouder Frans van Seumeren. Het aantal seizoenkaarthouders is voor hem een belangrijke graadmeter om te kijken hoezeer zijn plannen gesteund worden. ,,Frans is nog steeds heel erg betrokken, al zit hij nu meer op de achtergrond. Hij zou het verdienen dat hij nu steun krijgt om door te pakken. Van fans, maar ook van ondernemers in de provincie. Als er net als bij Feyenoord twee of drie ondernemers op staan, krijgen we de anderen wel mee. We bouwen liever met zo’n dertig mensen van één of anderhalve ton gezamenlijk aan de toekomst, dan met zes of zeven van een half of een heel miljoen. Dat lijkt me beter dan dat je opgekocht wordt door een oliesjeik of een rijke Rus. Zo staat Frans er ook in.’’
Ik hoop het allemaal. Mulenga 'normaal' garant voor 15 doelpunten? Wat is normaal, in zijn hele carriere heeft hij nooit meer dan 8 goals per seizoen gemaakt. Afgelopen seizoen was zijn start natuurlijk goed, maar dan nog. Van der Gun heeft er ook nooit meer dan tien per seizoen gemaakt en is inmiddels 33. En Gerndt kwam de laatste wedstrijden inderdaad wat op dreef dus ja.. ik hoop het allemaal.
Persoonlijk hoop ik dat er wat beukers gehaald worden met de Utreg-mentaliteit. Het team vond ik afgelopen seizoen zó onherkenbaar, ik kreeg er bijna een hekel aan. Talentjes zijn leuk maar ik wil inzet zien en ik denk dat dat voor 99% van het Utreg-publiek geldt. Er vol voor gaan, vechten, slidings. Wat dat betreft denk ik dat een Bulykin prima bij ons zou passen bijvoorbeeld. Met daar omheen een paar artiesten, mooie voetballers, daar is altijd plek voor. Zie Mols, Martel, Tanghe, noem ze maar op.
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:44:24 #191
274453 okiokinl
blablabla
pi_111632461
tja, hij wil die seizoenskaarten verkopen he..
als van seumeren werkelijk de verkoop als graadmeter voor zn beleid ziet, moet ie zich eens achter zn oren krabbe.
  maandag 21 mei 2012 @ 21:21:53 #192
375965 A_Wolfsen
Partij van de Arbeid
pi_111850489
Ik vind het altijd erg gezellig in Galgenwaard. Succes voor het komende seizoen! Wanneer is de eerste Europese wedstrijd?

Oud-burgemeester van Utrecht
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:49:15 #193
375965 A_Wolfsen
Partij van de Arbeid
pi_111866199
Rustig hier. Blijkbaar hebben jullie niet zo'n groot hart voor onze FC zoals jullie burgemeester dat wel heeft.
Oud-burgemeester van Utrecht
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:49:51 #194
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111866215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:49 schreef A_Wolfsen het volgende:
Rustig hier. Blijkbaar hebben jullie niet zo'n groot hart voor onze FC zoals jullie burgemeester dat wel heeft.
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:50:03 #195
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111866222
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:49 schreef A_Wolfsen het volgende:
Rustig hier. Blijkbaar hebben jullie niet zo'n groot hart voor onze FC zoals jullie burgemeester dat wel heeft.
:|W :{w :|W
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:50:48 #196
375965 A_Wolfsen
Partij van de Arbeid
pi_111866245
*seizoenkaart declareert bij de gemeente*
Oud-burgemeester van Utrecht
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:18:55 #197
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111868898
Er zijn 7.000 seizoenskaarten verlengd tot nu toe...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:30:41 #198
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_111873911
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Er zijn 7.000 seizoenskaarten verlengd tot nu toe...
Dat zijn er veel :')
Ik zit volgend seizoen als het goed is op K :Y
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:30:42 #199
375965 A_Wolfsen
Partij van de Arbeid
pi_111873913
Waarvan er al 50 verspreid zijn onder medewerkers van mijn fractie, natuurlijk op kosten van de burger.
Oud-burgemeester van Utrecht
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:31:58 #200
375965 A_Wolfsen
Partij van de Arbeid
pi_111873953
Wij zitten in Vak P, van PvdA.
Oud-burgemeester van Utrecht
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:59:47 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_111874975
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef A_Wolfsen het volgende:
Wij zitten in Vak P, van PvdA.
Mooi, daar komen we dan de eerstvolgende keer even met een paar fietskettingen doorheen raggen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_111879184
Ik verhuis trouwens volgend seizoen; weg van de Bunnikside en op naar vak Q. (Ik zal wel de enige zijn die meer gaat betalen voor zijn seizoenskaart na dit seizoen...)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:16:06 #203
375965 A_Wolfsen
Partij van de Arbeid
pi_111883410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mooi, daar komen we dan de eerstvolgende keer even met een paar fietskettingen doorheen raggen.
Jongeman, dat is nergens voor nodig.
Oud-burgemeester van Utrecht
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:45:26 #204
375965 A_Wolfsen
Partij van de Arbeid
pi_111884583
Die leukste wedstrijd is altijd thuis tegen FC Groningen. Die club draag ik vanuit mijn studententijd nog altijd een warm hart toe. Maar er gaat natuurlijk niets boven de FC Utrecht. Forza Utreg, Ole Ole Ole!
Oud-burgemeester van Utrecht
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:04:44 #205
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_111885489
:')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_111898537
If only it were funny...
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 22 mei 2012 @ 23:54:41 #207
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_111909441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mooi, daar komen we dan de eerstvolgende keer even met een paar fietskettingen doorheen raggen.
_O- _O- _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_111928499
Twee weken geleden toch besloten te verlengen voor Vak H weer, al betwijfel ik of ik daadwerkelijk veel tijd op H zal doorbrengen...
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:46:03 #209
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_111966442
Nesu: "Ik kan weer staan"
http://www.telegraaf.nl/t(...)an_weer_staan__.html

Toch even een kippenvel-momentje :D
pi_111966655
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111968416
mooi hoor. t gaat nog steeds vooruit, gelukkig.
pi_112157732
Prachtige wedstrijd gezien zaterdag tussen SV Houten en FC Utrecht :)
Gerucht ging daar dat Asare er niet bij was vanwege contract onderhandelingen bij Lille, iemand meer info of dat klopt? Of was hij gewoon geblesseerd?

Dit vind ik overigens wel jammer
quote:
In een interview wat Frank Demouge had met RTV Utrecht na de gewonnen oefenwedstrijd tegen D.H.S.C. (1-7) gaf de aanvaller aan dat de kans klein is dat hij volgend seizoen nog voor FC Utrecht voetbalt.

De Nijmegenaar gaf aan om privé redenen te willen vertrekken en maakte duidelijk dat de geruchten over terugkeer naar zijn gezin in België absolute onzin is. Wel gaf hij aan dat er serieuze interesse is van een andere club waardoor de kans op vertrek groot is.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:17:58 #213
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112157862
Ik ken dat gerucht helemaal niet.

En tsja, Demouge zal wel bang zijn dat ie volgend jaar weer bankzitter is ofzo.
Schijnt ook een grootverdiener te zijn, dus prima als ie verkocht kan worden lijkt me.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112157962
Mee eens. Maar vond hem toch wel een waardevolle speler afgelopen seizoen.
Stel dat Mulenga geblesseerd raakt (en die kans is toch wel aanwezig) dan heb je niemand meer naast Gerndt, want de Kogel doet het leuk tegen amateur clubs maar kan de eredivisie niet aan. Dan heb je toch een probleem denk ik.
Maar snap wel dat Utrecht hem kwijt wil vanwege het salaris.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 juni 2012 @ 10:30:14 #215
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_112558636
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_112730656
quote:
Binnen de raad van commissarissen van FC Utrecht is verdeeldheid over het aanblijven van Jan Wouters als hoofdtrainer. Gedacht wordt aan Co Adriaanse.

Duidelijk is dat Wouters (51) niet kan rekenen op de onvoorwaardelijke steun. Er is grote twijfel of de zeventigvoudig Oranje-international de juiste man is om de ploeg komend seizoen verder te laten groeien, zoals het streven is. Eigenaar Frans van Seumeren speelt met de gedachte om Adriaanse aan te trekken als Wouters inderdaad zijn positie als hoofdtrainer moet opgeven.

Wouters is de opvolger van Erwin Koeman die op 18 oktober vorig jaar opstapte, omdat hij niet langer wilde samenwerken met technisch directeur Foeke Booy die inmiddels zelf is weggestuurd. Met Wouters eindigde FC Utrecht op de elfde plaats in de Eredivisie met 43 punten.

Wouters is al een tijdje mondeling akkoord met de directie en de rvc over een contract voor het nieuwe seizoen. Volgens commissaris en grootaandeelhouder Van Seumeren betreft het een deal over 'een trainerschap'. Dat betekent: als FC Utrecht er in de zomer in slaagt een nieuwe hoofdtrainer te vinden, dan keert Jan Wouters terug in de rol van assistent-trainer. (Anton Lippold)
  maandag 11 juni 2012 @ 11:51:05 #217
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112730887
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

En de club ontkent het ook weer, aldus Ard Schouten van het AD.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:21:31 #218
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112741858
Wouters blijft hoofdtrainer.

quote:
Nadat eerder door de club werd aangekondigd dat Jan Wouters zijn aflopende contract bij FC Utrecht zou verlengen als hoofdtrainer, is dit vanmiddag met een handtekening geformaliseerd. Wouters zette zijn signatuur onder een contract dat hem minimaal tot de zomer van 2013 als hoofdtrainer aan FC Utrecht verbindt.

“We zijn gemeenschappelijk tot de conclusie gekomen dat we terug willen naar de FC Utrecht-speelstijl”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. “Technisch aanvallend voetbal, met lef. Dwingend, naar voren gericht en vol initiatief. De speelstijl waar FC Utrecht zijn populariteit aan heeft te danken en waarmee de club groot is geworden. Voetbal dat past bij de visie en uitstraling van de club. Jan deelt deze visie als geen ander. Wij hebben er veel vertrouwen in dat hij met zijn technische staf een nieuwe stap kan zetten in de verdere professionalisering van FC Utrecht. Wij willen nog meer dan voorheen voldoen aan de status van opleidingsclub, met als ambitie om op termijn terug te keren in de subtop.”

Jan Wouters is content met het nieuwe contract en daarmee met het in hem gestelde vertrouwen. “Ik heb een heel heldere en duidelijke evaluatie gehad met de clubleiding. De wijze waarop dit is gebeurd, heb ik in mijn loopbaan als trainer nog niet eerder meegemaakt. Op basis van deze eerlijke evaluatie zijn we tot een verlenging van mijn contract gekomen. Conform afspraak hebben wij deze nu, na terugkomst van mijn vakantie, ondertekend.”

Wouters begint het seizoen, in tegenstelling tot het vorige seizoen, vanaf de start. “We beschikken nu over een fitte groep, die staat”, zegt Wouters. “De nieuwe jongens zijn beter geïntegreerd en jongens die blessures kenden, keren terug. We hebben goed zes weken voorbereiding om aan onze speelstijl te werken. Ik heb bij Ajax, Bayern München en het Nederlands elftal in aanvallende teams gespeeld. Met FC Utrecht willen we ook vooruit voetballen, met lef en initiatief. De visie die de club hierover heeft, sluit goed aan bij mijn voetbalvisie. Ik kan niet wachten tot de eerste training op 30 juni en heb veel zin in deze uitdaging.”
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 11 juni 2012 @ 16:23:54 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112741971
Derksen dus weereens onzin uitgekraamd. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:29:27 #220
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112742195
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Derksen dus weereens onzin uitgekraamd. :D
Wel grappig hoe die nu in zijn hemd wordt gezet :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_112748038
“We zijn gemeenschappelijk tot de conclusie gekomen dat we terug willen naar de FC Utrecht-speelstijl”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht.

Benieuwd wie er dan allemaal vertrekken en welke JP'tjes, Vrevens en Van Schoonhovens er gehaald gaan worden!

.
  maandag 11 juni 2012 @ 23:22:27 #222
274453 okiokinl
blablabla
pi_112768019
wouters, tering..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:36:26 #223
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_112812960
weer een jaar naar de klote.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_112825183
Niet zo negatief jongens, er is nu openlijk uitgesproken dat Wouters aanvallend voetbal moet spelen, niemand kan zich nu dus nog verschuilen achter een lage positie op de ranglijst bv.

Verder is Mulenga weer terug, krijgen we Bob Schepers en Robbin Ruiter erbij, en zijn alle aankopen en talenten van afgelopen seizoen een jaartje verder in hun ontwikkeling.

Stel dat Asare en Wuytens vertrekken (wat de verwachting is), dan heb je alsnog echt wel een team dat om de PO's kan strijden :

Ruiter
Bovenberg-vd Hoorn-Schut-Bulthuis
Duplan-Martensson-Ayoub-Takagi
Gerndt-Mulenga

Bijvoorbeeld. ;)

Verder is er altijd nog de kans dat er iemand boven Wouters komt te staan, die heeft nml. in het AD gezegd ook als assistent te willen blijven...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112831291
Over de renovatie deze zomer:

quote:
Publieke tribunes
Supportersvereniging FC Utrecht heeft een sfeerteam geformeerd dat de sfeer in Stadion Galgenwaard weer moet gaan aanjagen. Dit initiatief wordt door FC Utrecht ondersteund. De sfeer moet als vanouds weer Engels aandoen, zo is de mening toegedaan. Een kolkende massa FC Utrecht-supporters dat de club vocaal en verbaal steunt bij de thuiswedstrijden van de club. Het sfeerteam krijgt komend seizoen op de Bunnikside de beschikking over een podium. Dit podium wordt op de onderste rijen van de tribune geplaatst en dient als platform waarvandaan supporters de massa kunnen aanjagen. FC Utrecht heeft ook de mogelijkheden tot het realiseren van een staantribune in Stadion Galgenwaard onderzocht. Dit bleek echter op korte termijn niet haalbaar.
Een podium? Hoeveel rijen gaan ze daar dan niet voor opofferen?
pi_112834650
dweilorkestje of zoiets?
pi_112842620
Een podium voor 'het sfeerteam'?? Kom op zeg, de sfeer komt vanzelf terug met goed, Utregs, herkenbaar voetbal, daar is helemaal geen sfeerteam voor nodig.
Het wordt me wat, komend seizoen. Een podium, een sfeerteam en een nieuw kledingsponsor:

quote:
Algemeen Directeur Wilco van Schaik ondertekent vrijdag om 13.00 uur op het stadhuis in Utrecht namens FC Utrecht een contract met een nieuwe kledingsponsor. Als ware het een huwelijk verlaten Van Schaik en de nieuwe kledingsponsor vervolgens gezamenlijk het stadhuis om hun geluk aan de FC Utrecht-familie te tonen. Direct zal ook het nieuwe thuisshirt aan het publiek worden getoond.

“Wij zijn trots op onze nieuwe kledingsponsor en dat willen we laten zien”, zegt Van Schaik. “We kunnen ervoor kiezen om een handtekening onder het contract te zetten en verder te gaan, maar dat doen we in dit geval niet. We pakken het anders aan. Het belooft een spektakel te worden vrijdag. We roepen iedereen op om vrijdagmiddag naar de Stadhuisbrug te komen en als eerste het nieuwe thuisshirt te aanschouwen.” De presentatie vindt plaats bij de oude ingang van het stadhuis (Stadhuisbrug).

FC Utrecht neemt afscheid van KAPPA. Het sportkledingmerk prijkte de voorbije drie seizoenen op de sportkleding van de Domstedelingen.
Ze weten het wel weer mooi te brengen. "Direct zal ook het nieuwe thuisshirt aan het publiek worden getoond".. alsof er vrijdagmiddag om 13.00 duizend man voor het stadhuis staan te wachten voor De Onthulling :D
pi_112842862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef Stampie22 het volgende:
Ze weten het wel weer mooi te brengen. "Direct zal ook het nieuwe thuisshirt aan het publiek worden getoond".. alsof er vrijdagmiddag om 13.00 duizend man voor het stadhuis staan te wachten voor De Onthulling :D
Het lijkt mij iig sterk dat ze alleen een kledingsponsor presenteren, dat doe je toch niet zo uitgebreid?

Misschien wordt de nieuwe hoofdsponsor ook wel bekend. (DE? :P)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:34:24 #229
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112842920
Wat zou de kledingsponsor worden? Ik hoop niet z'n drama sponsor als Erima of iets in die richting :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_112843134
Ik verwacht geen Adidas of Nike, eerder Klupp of Macron ofzo. En dan iets erbij als "een ambitieus merk dat precies past bij een ambitieuze club als Utrecht. Een merk vol lef en passie, exact de kreten die passen bij onze speelwijze."
pi_112843207
Hummel wordt het.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:40:10 #232
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112843239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
Ik verwacht geen Adidas of Nike, eerder Klupp of Macron ofzo. En dan iets erbij als "een ambitieus merk dat precies past bij een ambitieuze club als Utrecht. Een merk vol lef en passie, exact de kreten die passen bij onze speelwijze."
Drama dus...
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_112843244
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Hummel wordt het.
Meen je niet..?
pi_112843258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Meen je niet..?
Wel.

Maar de shirts schijnen dan wel weer erg mooi te zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112843785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wel.

Maar de shirts schijnen dan wel weer erg mooi te zijn.
Ik lees het nu inderdaad ja. Ben benieuwd dan.
pi_112922528
Staan er al dranghekken bij het stadhuis voor die uitzinnige menigte?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:19:34 #237
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112922729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef Stampie22 het volgende:
Staan er al dranghekken bij het stadhuis voor die uitzinnige menigte?
NOS komt zo met een livestream.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:21:09 #238
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112922797
Wie gaat er vanmiddag? :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 juni 2012 @ 12:22:29 #239
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_112922848
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef leeroy het volgende:
Wie gaat er vanmiddag? :P
:')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_112922936
Ik hoor net dat het waarschijnlijk verplaatst wordt naar het Jaarbeursplein, de Utrechtse binnenstad kan zoveel mensen niet aan. Onbegrijpelijk dat ze zo'n shirtpresentatie op vrijdag plannen, tegelijkertijd met de altijd drukbezochte boerenmarkt. Wanbeleid!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:27:34 #241
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112923015
Wilco rot op!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:51:24 #242
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112923950
Nog eventjes!!!!!!!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_112924136
Is er ook catering en muzikale omlijsting aanwezig?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:57:33 #244
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112924220
Foeke komt ''Als ik boven op...'' live zingen over 5 minuten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112924349
Mooi man. Schijnt dat Emma Nwakire in zijn beste Nederlands af komt tellen en daarna Van Schaik het stadhuis uit komt rennen, met alleen het shirt aan. Wát een spektakel!

Live sfeerimpressie vanuit kolkende Utrechtse binnenstad:

http://hanengeschrei.dynd(...)&dummy=1339758350922

[ Bericht 42% gewijzigd door Stampie22 op 15-06-2012 13:09:48 ]
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:17:20 #246
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_112925087
En het is Hummel!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:19:31 #247
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112925177
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef Goddelijker het volgende:
En het is Hummel!
Dat wisten we al, maar er is blijkbaar verder ook helemaal geen hoofdsponsor gepresenteerd.

Tsja...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:20:09 #248
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_112925203
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat wisten we al, maar er is blijkbaar verder ook helemaal geen hoofdsponsor gepresenteerd.

Tsja...
Niemand wilde... :')
pi_112925262
Wel confetti en danseressen bij de presentatie, lees ik. Maar er is echt geen hond in de binnenstad, beetje treurig allemaal.
pi_112925503
Nou, spectaculair...

  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:32:45 #251
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112925785
Jippie! :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:33:05 #252
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112925796
Tsja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112925941
Hier gaat je hart toch sneller van kloppen!

Overigens: 8 uitzendkrachten die een spandoek vasthouden. Ik dacht dat we moesten bezuinigen en er nergens geld voor was, zolang er geen spelers verkocht worden??
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:41:45 #254
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112926219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Stampie22 het volgende:
Hier gaat je hart toch sneller van kloppen!

Overigens: 8 uitzendkrachten die een spandoek vasthouden. Ik dacht dat we moesten bezuinigen en er nergens geld voor was, zolang er geen spelers verkocht worden??
Dat zal Hummel wel betaald hebben denk ik. Net als de luchtballon en dj Tiësto
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_112927083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Stampie22 het volgende:
Hier gaat je hart toch sneller van kloppen!

Overigens: 8 uitzendkrachten die een spandoek vasthouden. Ik dacht dat we moesten bezuinigen en er nergens geld voor was, zolang er geen spelers verkocht worden??
En als je het dan toch doet, neem dan lekkere wijven...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:15:11 #256
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112927621
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef Hallojo het volgende:

[..]

En als je het dan toch doet, neem dan lekkere wijven...
Inderdaad, maar goed we zijn nog niks wijzer geworden...
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:29:31 #257
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_112928303
Hummel :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:31:50 #258
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112928400
Eigenlijk ben je gewoon voor de gek gehouden, ''het belooft een spektakel te worden vrijdag'', en dan is er niet eens een echt wedstrijdshirt....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:59:54 #259
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_112929549

Die koppen!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_112929568
Wat een lelijk kutshirt! Nou zo lang hummel de shirts levert, hoef ik er dus geen te kopen... Mijn god... Puma was zoveel beter :'(
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:00:54 #261
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112929597
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef zatoichi het volgende:
Wat een lelijk kutshirt! Nou zo lang hummel de shirts levert, hoef ik er dus geen te kopen... Mijn god... Puma was zoveel beter :'(
4 seizoenen dus.

Zo lelijk vind ik m trouwens niet, alleen die hummel tekens op de mouwen.
Kraagje is wel mooi.

Uitshirt wordt zwart trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112941972
Dit is toch wel netjes, zou een trend moeten worden want voetbalshirts zijn veel te duur:

Thuisshirt op Open Dag te verkrijgen voor 49,95 euro

Het nieuwe thuisshirt van FC Utrecht kost dit seizoen slechts 49,95 euro. Het thuisshirt van het seizoen 2011/2012 kostte met 69,95 euro beduidend meer. Dit is was voor FC Utrecht één van de belangrijkste uitgangspunten bij de keuze van de nieuwe kledingleverancier: een kwalitatief goed voetbalshirt tegen een voor supporters betaalbare prijs. De Open Dag van FC Utrecht op zaterdag 30 juni is het eerste moment waarop het nieuwe thuisshirt te verkrijgen is. Ook wordt die dag het uitshirt gepresenteerd.

Hummel werd vrijdagmiddag als nieuwe kledingsponsor gepresenteerd, in het centrum van Utrecht. In het bijzijn van media, supporters en winkelend publiek werd een blauwdruk van het nieuwe thuisshirt van FC Utrecht getoond op grote banieren.

Bron: fcutrecht.nl
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:57:07 #263
274453 okiokinl
blablabla
pi_112945961
weer een merk die het shirtbeeld moet verpesten.. dat zeg je als club toch gewoon vergeet het? zie je dit al bij een feyenoord of ajax shirt gebeuren?

okee vanaf NU ga ik weer positief doen over fc. :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:25:04 #264
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_112953384
50 ekken is mooie prijs
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_112954106
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:25 schreef Lesnar het volgende:
50 ekken is mooie prijs
Zegt genoeg over de ambitie van de fc, alles één tandje minder en in de uitverkoop...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:47:12 #266
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_112954578
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:38 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zegt genoeg over de ambitie van de fc, alles één tandje minder en in de uitverkoop...
Mwa, tickets en al die shit zijn veel te duur.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 18 juni 2012 @ 12:08:58 #267
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113044901
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:38 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zegt genoeg over de ambitie van de fc, alles één tandje minder en in de uitverkoop...
Wat voor ambities verwacht je dan nog eigenlijk?
De begroting gaat naar 13 miljoen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_113046400
Geen dom meer op het shirt? Jammer, vond dat toch wel erg mooi.
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
  maandag 18 juni 2012 @ 12:59:20 #269
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113046535
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:55 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Geen dom meer op het shirt? Jammer, vond dat toch wel erg mooi.
Jawel komt er gewoon weer op, het shirt op dat plaatje is niet definitief.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 12:59:55 #270
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113046560
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:55 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Geen dom meer op het shirt? Jammer, vond dat toch wel erg mooi.
Als het maar niet die lange zwarte vlek was van een paar jaar gelee
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_113059169
'Clubs Premier League volgen Duplan'

Edouard Duplan heeft wellicht zijn laatste wedstrijd voor FC Utrecht al gespeeld. Volgens het Engelse Sky Sports zijn er enkele clubs uit de Premier League zeer geïnteresseerd in de Franse vleugelaanvaller. Swansea City zou één van de gegadigden zijn.

FC Utrecht heeft een zeer moeizaam seizoen achter de rug met als eindresultaat een teleurstellende elfde plaats in de Eredivisie. Duplan was één van de weinige spelers die zich positief wist te onderscheiden in de Galgenwaard.

De 29-jarige Duplan heeft nog een contract voor één seizoen bij FC Utrecht, maar of hij deze daadwerkelijk uit zal dienen valt te betwijfelen. Duplan speelt sinds de zomer van 2006 in Nederland. RBC Roosendaal en Sparta Rotterdam waren zijn eerdere werkgevers.
  maandag 18 juni 2012 @ 19:15:25 #272
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113063364
;(
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 18 juni 2012 @ 20:53:40 #273
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_113069222
de enige speler van kwaliteit
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:54:51 #274
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113086488
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef Lesnar het volgende:
de enige speler van kwaliteit
Niet de enige imo, maar wel een belangrijke schakel.

Toch gun ik m een transfer naar de PL van harte, al vraag ik me af of dit gerucht wel waar is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:18:20 #275
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_113088318
Fysiek is het een voetballer voor in Engeland.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_113141982
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_113144407
Ben benieuwd wie er overblijven, maar je zou zeggen dat als Demouge al weggaan, dat Duplan, Asara en Mulenga ook niet te houden zijn...
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:25:53 #278
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113148115
quote:
Co Adriaanse treedt definitief niet toe tot de technische staf van FC Utrecht. Dat meldt Voetbal International. De club houdt vertrouwen in hoofdtrainer Jan Wouters.

Grootaandeelhouder Frans van Seumeren speelde met de gedachte om Adriaanse aan te stellen, maar dat plan is uit zijn hoofd verdwenen. 'Adriaanse is van de baan', klinkt het in de Domstad. Volgens het magazine kon FC Utrecht niet voldoen aan de eisen van de afgelopen seizoen bij FC Twente vertrokken Adriaanse (64), die fors wilde verdienen.

Daarnaast wilde Adriaanse spelers aantrekken om de selectie van FC Utrecht te versterken. Van Seumeren is volgens het voetbalblad niet van plan opnieuw geld in de selectie te steken. Door het definitief doorhalen van de naam van Adriaanse geniet Wouters het volle vertrouwen in Utrecht. De voormalig international verlengde onlangs zijn contract.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_113148309
Wilde naar verluidt 750.000 euro basis-salaris en een aantal versterkingen. :')

Oh en:

quote:
Door het definitief doorhalen van de naam van Adriaanse geniet Wouters het volle vertrouwen in Utrecht
Het volste vertrouwen ? Vandaar dat men met Adriaanse heeft gepraat natuurlijk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:04:49 #280
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_113152415
Blijft er nog een eredivisiewaardig elftal over zo?
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:54:12 #281
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_113154451
FC Excelsior. Beetje meeballen om jan kut en aan het einde weer een natte bilnaad.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 juni 2012 @ 19:09:58 #282
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113155098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Lesnar het volgende:
Blijft er nog een eredivisiewaardig elftal over zo?
Neejoh lekker weer een kutjaartje *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:38:39 #283
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_113156309
Kali is ook opgenomen in selectie voor de olympische spelen. Mist zo de voorbereiding.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_113194212
Nog meer degradatievoetbal dit jaar :(
pi_113194615
Ja, want de competitie begint NU.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:21:59 #286
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_113201117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja, want de competitie begint NU.
Demouge is weg, Asare gaat waars. weg, net als Duplan. Kali gaat naar olympische spelen en Rodney is terug naar Ajax. Er moet wel wat bij!
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:25:35 #287
30919 mitt
Michael Corleone
pi_113201290
Je hebt iig een nieuwe keeper.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:58:46 #288
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_113202897
quote:
9s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:25 schreef mitt het volgende:
Je hebt iig een nieuwe keeper.
hehe
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_113203771
Dat Demouge vertrekt is geen verrassing toch? Wel mooi dat hij nog even wil beuken en sleuren in zo'n lage Engelse kick & rush-divisie. Ben wel erg benieuwd of er nog wat gaat gebeuren op transfergebied, volgens de club staat er een zeer talentvolle selectie maar ik geloof er niet in. Dezelfde spelers als afgelopen jaar minus een paar ervaren 'toppers' (Duplan, Demouge, Asare) is gewoon een héél middelmatig team.

Voor de winterstop komt de top-6 van vorig jaar op bezoek in Galgenwaard, volgens Van Schaik de mooiste seizoensstart in jaren. Hij weet het goed te verkopen. Wat hij 'vergeet' te vertellen is dat de tweede seizoenshelft, met al die bezoekjes aan (sub)toppers, ouderwets k*t wordt.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:01:58 #290
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113223570
Ik wist niet dat het al 1 september is, Asare, Duplan en Wuytens vertrokken zijn, en de transfermarkt gesloten is ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_113223771
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wist niet dat het al 1 september is, Asare, Duplan en Wuytens vertrokken zijn, en de transfermarkt gesloten is ?
Optimist ;)

Ook de nieuwsschrijvers van afcb.co.uk, de site van AFC Bournemouth, zijn zeer positief over onze FC:

Groves: Demouge excited by Cherries move

Manager Paul Groves says the prospect of playing in England was a deciding factor for new signing Frank Demouge. Demouge has spent his entire career in his native Holland but the Cherries boss added his latest addition was excited by the new challenge.

The 29-year-old agreed a two-year deal at Dean Court last week after helping FC Utrecht to a fifth place finish in Eredivisie last season.

5e.. die denken dat ze een topper hebben binnengehaald :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:31:55 #292
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113224213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Optimist ;)
Nah, maar ik word moe van dat ''degradatievoetbal'' gelul, zo overdreven op dit moment.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:59:37 #293
274453 okiokinl
blablabla
pi_113239360
`liever een engelse 3de klasser dan fc Utrecht...
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:09:18 #294
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113239783
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:59 schreef okiokinl het volgende:
`liever een engelse 3de klasser dan fc Utrecht...
Als je percé nog een keer in het buitenland wilt spelen, en je kunt kiezen tussen Roemenië, Cyprus, of Bournemouth, dan wist ik het ook wel hoor. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_113239859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nah, maar ik word moe van dat ''degradatievoetbal'' gelul, zo overdreven op dit moment.
Voor mij de reden om hier nooit meer te lezen/reageren sinds een seizoen....
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:45:51 #296
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113243553
Degradatie gaat niet gebeuren jongens, dat weten jullie zelf ook wel ;)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 22 juni 2012 @ 17:48:36 #297
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113243657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor mij de reden om hier nooit meer te lezen/reageren sinds een seizoen....
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:22:59 #298
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113244843
In ander nieuws, toch nog een versterking voor onze fc!
quote:
FC Utrecht heeft in Niels Wijne een nieuwe clubarts aangetrokken. Hij is de opvolger van Frank van Hellemondt, die na een jarenlang dienstverband naar Qatar vertrekt. Ook fysiotherapeut Mark Rekers versterkt de medische staf.

"Wij zijn blij dat wij het vertrek van Frank van Hellemondt snel en adequaat hebben kunnen opvangen", reageert algemeen directeur Wilco van Schaik op de website van de club. "Niels is een specialist en net als Frank een topper in zijn vak. Hij heeft veel ervaring opgedaan in de sportwereld. Naast Ajax, heeft hij in het verleden onder andere ook voor het Nederlands basketbalteam en de Amsterdam Admirals gewerkt."

FC Utrecht tracht de technische, medische en begeleidingsstaf te moderniseren. "We moeten mee met de tijd, streven naar continue vooruitgang. De randvoorwaarden voor trainers en spelers om op topniveau te kunnen presteren, moeten bij FC Utrecht optimaal zijn. Niels past perfect in dat plaatje. Evenals Mark Rekers, die wordt aangetrokken om de medische zorg en fysiotherapie te coördineren."
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_113369399
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor mij de reden om hier nooit meer te lezen/reageren sinds een seizoen....
Dus jij reageert alleen als het goed gaat met de FC?
Vorig jaar lange tijd 15e gestaan, dus helemaal niet vreemd dat het toen over degradatievoetbal ging.
pi_113369854
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dus jij reageert alleen als het goed gaat met de FC?
Vorig jaar lange tijd 15e gestaan, dus helemaal niet vreemd dat het toen over degradatievoetbal ging.
Ik denk dat ze moe worden en/of zijn van de mensen die negatief zijn over de huidige gang van zaken bij de FC. Moe van mensen die denken dat er weer goede spelers gaan vertrekken en er weinig voor terugkomt. Mensen die kritische kanttekeningen plaatsen bij het aanblijven van Jan Wouters en het 'unanieme vertrouwen' dat de clubleiding ineens heeft. Mensen die er nu al van uit gaan dat het volgend seizoen wederom aankloten wordt. Mensen die de Utreg-cultuur steeds minder herkennen. Mensen die eigenlijk niets meer van het huidige beleid begrijpen.
pi_113371417
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dus jij reageert alleen als het goed gaat met de FC?
Vorig jaar lange tijd 15e gestaan, dus helemaal niet vreemd dat het toen over degradatievoetbal ging.
Nee, maar de sfeer was (is?) hier net als op het Utregforum alleen maar negatief. Er is miks positiefs meer, seizoen is al bij voorbaat kut en de spelers moeten door de gehaktmolen. En dan is er nog geen bal gespeeld. Dat je na een pot wat mensen afzeikt is soms begrijpelijk, maar we zijn ten eerste toch voor de lol supporter en ten tweede voor de lol op een forum?

Het is nu eenmaal niet altijd hosanna bij Utreg, goede spelers komen en gaan. Er zijn talloze succesverhalen (Mols, Kuyt, Fortune, Strootman, Vorm) en talloze missers (Roiha, Pino, Grandel) maar de boventoon moet wat mij betreft wel leuk blijven.

Ter info, toen de brief binnenkwam voor de verlenging heb ik dat binnen 5 minuten geregeld. Ik ben geen teletekst of succes supporter. Maar ik kom hier nogmaals wel voor een beetje plezier.

Nu de leuke dingen:
Benieuwd naar Robbin Ruiter als nieuwe keeper! En fijn dat er een nieuwe clubarts is die mede door de oude is uitgezocht.

Hopelijk gaat Gerndt een beter seizoen tegemoet en met Mulenga fit en vd Gun als snelle speler hebben we best een aardige aanval op papier. Middenveld en verdediging zijn een zorgenkindje, het wordt echt tijd voor 2 goede backs.
Ook mag wat mij betreft Wuytens snel weg, kan geen lachje meer vanaf en zijn spel was afgelopen seizoen drama vaak. Daar mag wel een nieuwe jongen voor komen die tussen Schut en vd Hoorn inzit qua ervaring.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')