quote: Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:[..]Als er niks aan je handjes mankeert, dan is het toch logisch dat je werkt?
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef Baszh het volgende:Ze dwingen je niet, je krijgt dan gewoon geen uitkering.
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:Communicatiewetenschappen studeren en zo slecht je punt weten te maken
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Karina het volgende:Ik moet opeens denken aan De Bus
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:[..]Iemand had daar toch een hit "Jij bent de zon, jij bent mijn leven" ?
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Karina het volgende:[..] Jop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dat spannende Hagelslag mysterie van het niveau Piet Piraat....
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Ambrosius het volgende:[..]Jij bent de zon, jij bent de zee.
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef waxmask het volgende:[..]En er was ook iemand en die draaide heel de dag......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dat spannende Hagelslag mysterie van het niveau Piet Piraat.... Dat was mijn favoriet, Seki OK sorry off topic Het heeft geen zin met mannen te ruzieën, ze hebben immers toch altijd ongelijk.
quote: Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Karina het volgende:[..]Dat was mijn favoriet, Seki OK sorry off topic