zaterdag 24 maart 2012 @ 20:49:58 #251
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109472275
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Klopt maar er wordt veel gesponsord, congressen voedingsleer met allerlei merken ;)
Dat is misschien bij dat lachwekkende keurmerk zo, maar ik vind dit op de site van het voedingscentrum:

quote:
Het Voedingscentrum accepteert geen financiėle bijdragen van bedrijven of andere instellingen in ruil voor het overnemen en/of uitdragen van een bepaalde stellingname.
http://www.voedingscentru(...)rkingsverbanden.aspx

Overigens is je laatste opmerking het belangrijkste denk ik :) Je moet doen waar je lichaam zich het prettigst bij voelt....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
"Ik ben niet negatief. Ik heb alleen andere ideeen over hoe dingen zouden moeten!" - PdeHoog, 2012
last.fm | RYM
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:50:39 #252
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109472295
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja zeg. Wil ik helemaal los gaan vanavond en had ik speciaal iets evils uitgezocht, blijk ik nog moeite te moeten doen om de 2000 kcals aan te tikken vandaag. Een magere knakworst is maar 25 en een mini danerolle maar 32! En ik gebruik maar een halve knakworst per 'croissant' ook. Wat een teleurstelling :(. Ik pik lekker een slokje Poolse pivo om mn verdriet te verdrinken.
De vraag is nu: heb je echt genoten van die magere knakworst? Of had je toch liever die normale gehad? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
"Ik ben niet negatief. Ik heb alleen andere ideeen over hoe dingen zouden moeten!" - PdeHoog, 2012
last.fm | RYM
pi_109472447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is misschien bij dat lachwekkende keurmerk zo, maar ik vind dit op de site van het voedingscentrum:

[..]

http://www.voedingscentru(...)rkingsverbanden.aspx

Overigens is je laatste opmerking het belangrijkste denk ik :) Je moet doen waar je lichaam zich het prettigst bij voelt....
Het zijn ok geen bijdragen, maar becel komt op zo'n dag zichzelf promoten enz.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:54:42 #254
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109472483
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het zijn ok geen bijdragen, maar becel komt op zo'n dag zichzelf promoten enz.
Tijdens wat voor soort dag dan?
last.fm | RYM
pi_109472807
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tijdens wat voor soort dag dan?
Bijscholing dieetiek.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:05:38 #256
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109472928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bijscholing dieetiek.
Ok. Wordt zoiets georganiseerd door het voedingscentrum? Apart dan.
last.fm | RYM
pi_109473127
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok. Wordt zoiets georganiseerd door het voedingscentrum? Apart dan.
Nee niet door het voedingscentrum :D
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:14:30 #258
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109473320
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee niet door het voedingscentrum :D
Ok :) Nou ja...never mind :D
last.fm | RYM
pi_109473666
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De vraag is nu: heb je echt genoten van die magere knakworst? Of had je toch liever die normale gehad? :P
Jazeker, ik heb er best van genoten. Ook voor ik dik was at ik al liever de magere of de runder. Ben niet zo'n varkensvleesfan, met uitzondering van spek uiteraard.
Deer God, thank you for the venison.
There's a puma in the kitchen.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:59:02 #260
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109474820
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jazeker, ik heb er best van genoten. Ook voor ik dik was at ik al liever de magere of de runder. Ben niet zo'n varkensvleesfan, met uitzondering van spek uiteraard.
:D :P Spekjes :9 :@
last.fm | RYM
pi_109474937
:Y
pi_109477973
Ik weet niet zo goed wat ik van het Voedingscentrum moet vinden. Ik denk wel dat hun voedingsadviezen op nuchter verstand zijn gebaseerd en als elke Nederlander zo zou eten zou iedereen al stukken gezonder zijn. Maar soms komen ze wat log over en worden nieuwe inzichten niet tot zeer traag doorgevoerd in de advisering. En ik ben gewoon niet zo'n fan van de margarinepromotie :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 maart 2012 @ 08:47:54 #263
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109482630
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van het Voedingscentrum moet vinden. Ik denk wel dat hun voedingsadviezen op nuchter verstand zijn gebaseerd en als elke Nederlander zo zou eten zou iedereen al stukken gezonder zijn. Maar soms komen ze wat log over en worden nieuwe inzichten niet tot zeer traag doorgevoerd in de advisering. En ik ben gewoon niet zo'n fan van de margarinepromotie :D
Gezond verstand is goed. En technisch gezien is margarine ook de betere keus. Dat wij het niet eens zijn met het productieproces en de smaak is een ander verhaal ;)
last.fm | RYM
pi_109482869
Waarom is margarine de betere keus?
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 25 maart 2012 @ 09:27:18 #265
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109482904
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 09:22 schreef Vanyel het volgende:
Minder verzadigde vetten.
last.fm | RYM
  zondag 25 maart 2012 @ 10:17:45 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109483518
Ik neem altijd Halvarine, of dieet-becel. Margarine vind ik niet lekker, roomboter al helemaal niet *bovendien mag ik geen roomboter hebben, lactosetechnisch gezien*

Hier nu een lekker ontbijtje van twee warme bruine broodjes :Y) Gisteren liep dieettechnisch eigenlijk nog best aardig, en vandaag wordt het moeilijker, maar ik ga het wel gewoon volhouden. Heb gisteren enorm naar nieuws gehad, maar da's geen reden om te eten...*is streng voor zichzelf, maar weet nu al dat ze dat later fijn vindt* zie de gigantische off-topic spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, volgende week begint de verhuizing, dus ik ga weer dozen inpakken en meubels uit elkaar halen. Vooralsnog vindt m'n weegschaal nog steeds niet dat ik afgevallen ben van alle verhuisstress... vorige keer verloor ik toen 10 kilo, puur door de zenuwen. Dat was ook niks hoor, maar nu blijf ik gewoon rond de 91 schommelen, terwijl ik zo graag een getal dat met een 8 begint op dat schermpje wil zien. Zou de eerste keer zijn sinds ik 18 was ofzo.

Xx
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_109483636
Tink, wat heftig! Ik denk dat het heel normaal is hoor dat je je zo dubbel voelt, dat zou ik denk ik ook hebben. Sterkte :* .
  zondag 25 maart 2012 @ 10:28:53 #268
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109483795
Tink, dat is idd beroerd nieuws zeg -O- Sterkte!
last.fm | RYM
pi_109483873
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 09:22 schreef Vanyel het volgende:
Niet. Gewoon maat houden met roomboter. Vetzuurketens zijn verzadigd, maar omdat ze relatief kort zijn, is het niet per se slecht. Je hebt half-half nodig, door huidige patroon krijg je te weinig onverzadigd (vooral omega-3) binnen om de balans goed te houden. Becel heeft verkeerde onverzadigde vetzuur, die mag je skippen. Margarine heeft altijd wat transvet en dat is helemaal slecht.

Lekker met mate roomboter blijven eten, dagelijks bewegen.
crap in = crap out
pi_109483936
Ik zie in mijn grafiekje dat ik sinds maandag de 12e eigenlijk niets meer ben afgevallen :{ . Ik geef mijn huidige regime nog 1 week de tijd om zich te bewijzen.

Gisteren, 1948 kcal:
O Yoghurt, muesli, lijnzaad
S 2 miles met gewichtjes
T 2 meergranen beschuit met jam
S Slaapkamers, trap en badkamer
L 2 bruin met sandwichspread
S Woonkamer, wc, keuken
T Peijenburg Tussendoor, 3 dropjes
A Krieltjes, grote salade met weinig spekkies en creme fraiche, kaas-broccoli vegading
T 8 mini Danerolles met 3 magere knakworsten

Straks gezellig naar het tuincentrum om kruidenplantjes te halen. Daarna shepherd's pie, tuna casserole, kip/prei quiche en Maleisische kipcurry maken *; .
pi_109484116
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet. Gewoon maat houden met roomboter. Vetzuurketens zijn verzadigd, maar omdat ze relatief kort zijn, is het niet per se slecht. Je hebt half-half nodig, door huidige patroon krijg je te weinig onverzadigd (vooral omega-3) binnen om de balans goed te houden. Becel heeft verkeerde onverzadigde vetzuur, die mag je skippen. Margarine heeft altijd wat transvet en dat is helemaal slecht.

Lekker met mate roomboter blijven eten, dagelijks bewegen.
Ook als margarine echt de betere keus is, weiger ik het op mijn brood te doen, maar fijn om daar ook rechtvaardiging voor te hebben :)
  zondag 25 maart 2012 @ 10:51:50 #272
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109484271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat bedoel je met vroeger? Want volgens mij is zoiets als brood er al heeeeeeel lang. En dingen als pasta en noedels zijn er ook al lang. Aardappelen worden al sinds voor 1800 geteeld en gegeten in Europa en nog veel eerder in Zuid-Amerika. Dus ja...ik snap wel waarom ze carbs normaal vinden.

Ik snap persoonlijk ook al dat gezeik over het Voedingscentrum niet eigenlijk :{ De mensen die daar werken hebben er, net als dietistes, voor geleerd ga ik voor het gemak maar even vanuit en, no offense, de mensen hier halen hun kennis met name van internet muv Isabeau denk ik, die het merendeel van de theorieeen tijdens haar opleiding heeft gehad en kennis van internet staat niet bekend om zijn 100% betrouwbaarheid!
Ik haal mijn kennis vooral bij mensen die een opleiding over voeding hebben gedaan, of mensen in de sportschool die heel veel met voeding bezig zijn. Voedingscentrum heeft op veel gebieden nog verouderde info zoals bv met eieren per dag.
pi_109484330
Ik ga zo ontbijten met een bagel *O*

Zondag is de enige dag in de week waarop ik echt lekker ontbijt *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:03:55 #274
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109484530
Ik ontbijt elke dag lekker :D
pi_109484549
Ik niet hoor, geen tijd, geen geld, noem maar op, bakje kwark it is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:05:32 #276
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109484567
Elke ochtend met een omeletje, tijd maak ik ervoor en het kost niet per se meer dan ander ontbijt :)
pi_109484574
quote:
17s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik haal mijn kennis vooral bij mensen die een opleiding over voeding hebben gedaan, of mensen in de sportschool die heel veel met voeding bezig zijn. Voedingscentrum heeft op veel gebieden nog verouderde info zoals bv met eieren per dag.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-eten-steentijd.html
Ook iets over spek vs brood.
crap in = crap out
pi_109484598
quote:
17s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:05 schreef Audreyoot het volgende:
Elke ochtend met een omeletje, tijd maak ik ervoor en het kost niet per se meer dan ander ontbijt :)
Dat zou wel duurder zijn, maar idd niet noemenswaardig. Voor mij niet haalbaar omdat ik op het werk ontbijt. Bij thuisontbijten trek ik het namelijk niet tot de lunch op enkel mijn stukje fruit als T.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:09:37 #279
268312 Sarabi
Before Sunrise
pi_109484659
quote:
17s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef Audreyoot het volgende:
Ik ontbijt elke dag lekker :D
Ik ook :9 gelukkig wel
Vanaf morgen weer overnight oatmeals *O* (als ik ze niet vergeet te maken de dag van te voren)
Filmcentrum, een jonge en energieke filmsite met de nadruk op interactiviteit.
http://filmcentrum.nl/
  zondag 25 maart 2012 @ 11:14:05 #280
323106 Audreyoot
Don't give me evils!
pi_109484777
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:05 schreef loveli het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/gezondhe(...)-eten-steentijd.html
Ook iets over spek vs brood.
Ja ik vind het voedingscentrum zo ontsettend hollands; eet elke dag een bord met aardappelen groente en vlees en dan zit je goed. Iedereen zijn eigen kijk op voedsel natuurlijk maar ik vind het wat achterhaald en bovendien erg commercieel.

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ook :9 gelukkig wel
Vanaf morgen weer overnight oatmeals *O* (als ik ze niet vergeet te maken de dag van te voren)
*O*
Ik maak er ook tijd voor, ben bij elke job altijd gewend geweest om 2 uur eerder op te staan zodat ik lekker kon ontbijten, nieuws kijken, douchen etc etc. Vroegste was toen ik in het onderwijs werkte en ik om kwart over 5 elke dag opstond ;(
pi_109485097
Zijn jullie ook altijd zo blij wanneer je kakt VOORDAT je al je koffie en ontbijt op hebt? :@

Natuurlijk het meest gunstige moment om te wegen! En ik ben er blij mee! *O*
pi_109485170
Alleen de volgende dag is dan zo'n deceptie als je niet gekakt hebt en weer veel zwaarder bent..
pi_109485365
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo blij wanneer je kakt VOORDAT je al je koffie en ontbijt op hebt? :@

Natuurlijk het meest gunstige moment om te wegen! En ik ben er blij mee! *O*
Ik ben al blij als ik uberhaupt ga :D . Is alweer 4 dagen geleden, geen wonder dat ik niet afval.
pi_109485374
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je je die dag gedraagt *O*

*O* IK HEB MIJN TICKER INGEHAALD *O*
pi_109487596
ik ga zo ff teruglezen maar de weegschaal was niet blij met het bbq-weer :')
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109487799
Pffffft... ben echt goed ziek :( Heb de hele nacht liggen ijlen en doen (volgens mijn vriend, ik voelde me voornamelijk beroerd en naar). De koorts is iets gezakt, maar goed ziek ben ik nog wel -O-

Het eten van vandaag:
brunch (ben net wakker): een grote kom smoothie om rustig naar binnen te lepelen (magere yoghurt, een banaan en 40 gram frambozen)
T. Een boterham?
D. Een salade met aardappeltjes, avocado, komkommer, tomaat
T. Een vitaminebom (wat fruit)

*en ik weet dat er meer in moet. Alleen op dit moment ben ik überhaupt blij met alles wat erin komt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 25 maart 2012 @ 13:18:03 #287
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109488597
Jum, net een galiameloen gekocht :D Dat wordt smullen straks!

CotS: Beterschap... Alles wat je binnen houdt, is op een dag als vandaag al prima. Probeer anders vanmiddag wat bouillon ofzo :)

Xx
pi_109490815
:o
Ik heb net met veel genoegen een bak geroerbakte witlof met vissaus en sojasaus weggewerkt...
  zondag 25 maart 2012 @ 14:57:43 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109491680
Oeps... toen had ik opeens 8 krakelingen op. Da's 424 kCal die niet de bedoeling waren :{
pi_109491725
Ik ben best een broodmens, niet omdat ik denk dat het de allerbeste keus is, maar gewoon omdat ik ervan houd. Vooral zelfgebakken :9 Als ik niet bezig ben met strakker worden dan eet ik er zo 7/8 sneden op een dag. Mits ik daarnaast voldoende blijf bewegen blijf ik daarmee prima op gewicht..

Voordeel bij cutten is dat ik dat dan ook niet geheel hoef te schrappen, gewoon teruggaan naar 5 sneden en de rest vervangen door vetten-eiwitten is al voldoende.

Overigens heb ik wel veel KH geschrapt tov van wat me is meegegeven vanuit thuis. Daar was ontbijten met brood met zoet beleg, bij de koffie een koek, 's middags weer brood met 1x vlees en de rest zoet, tussendoor koekje of chocolade, avondeten met een zoet toetje, en 's avonds weer iets bij de koffie een 'normaal' patroon. Iedereen bij ons thuis (behalve m'n ma en ik) was tenger, dus niemand maakte zich daar ook druk om. Maar ik vind dat dus niet normaal, dat koek er standaard in zit (zelfs 3x) en dat fruit, groente, naturel yoghurt of kwark, vette vis, noten etc. iets is waar je echt aan moet denken of zomaar eens 'een keertje' eet. En aan 200g groenten per persoon kwamen we dus echt niet.

Als ik naga wat ik al niet aan nutteloze energie (en idd voornamelijk suiker/kh) geschrapt heb door die 'standaard' snacks en zoet beleg te vervangen door voedzaam voedsel (en wat mij betreft kan dat deels ook best volkorenbrood zijn en blijven), dan scheelt dat echt enorm. Mijn huidige KEV verhouding is iets van 35-25-40 en dat bevalt me prima. Voorheen zat ik wel aan de 50-60% KH denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ciske- op 25-03-2012 15:08:05 ]
pi_109491915
Wel hendig dat tailleriemen in de mode zijn, kan ik mijn heupriem weer gebruiken van toen ik nog 65 kilo woog :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag maar weer groenten in mijn lijf pompen, lichaam vindt bbq niet zo tof meer :')
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109492036
Je ziet er super uit SQ!!
pi_109492316
quote:
99s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wel hendig dat tailleriemen in de mode zijn, kan ik mijn heupriem weer gebruiken van toen ik nog 65 kilo woog :')

SPOILER
Vandaag maar weer groenten in mijn lijf pompen, lichaam vindt bbq niet zo tof meer :')
Nice!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 25 maart 2012 @ 15:35:54 #294
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109492705
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:59 schreef Ciske- het volgende:
Ik ben best een broodmens, niet omdat ik denk dat het de allerbeste keus is, maar gewoon omdat ik ervan houd. Vooral zelfgebakken :9 Als ik niet bezig ben met strakker worden dan eet ik er zo 7/8 sneden op een dag. Mits ik daarnaast voldoende blijf bewegen blijf ik daarmee prima op gewicht..

Voordeel bij cutten is dat ik dat dan ook niet geheel hoef te schrappen, gewoon teruggaan naar 5 sneden en de rest vervangen door vetten-eiwitten is al voldoende.

Overigens heb ik wel veel KH geschrapt tov van wat me is meegegeven vanuit thuis. Daar was ontbijten met brood met zoet beleg, bij de koffie een koek, 's middags weer brood met 1x vlees en de rest zoet, tussendoor koekje of chocolade, avondeten met een zoet toetje, en 's avonds weer iets bij de koffie een 'normaal' patroon. Iedereen bij ons thuis (behalve m'n ma en ik) was tenger, dus niemand maakte zich daar ook druk om. Maar ik vind dat dus niet normaal, dat koek er standaard in zit (zelfs 3x) en dat fruit, groente, naturel yoghurt of kwark, vette vis, noten etc. iets is waar je echt aan moet denken of zomaar eens 'een keertje' eet. En aan 200g groenten per persoon kwamen we dus echt niet.

Als ik naga wat ik al niet aan nutteloze energie (en idd voornamelijk suiker/kh) geschrapt heb door die 'standaard' snacks en zoet beleg te vervangen door voedzaam voedsel (en wat mij betreft kan dat deels ook best volkorenbrood zijn en blijven), dan scheelt dat echt enorm. Mijn huidige KEV verhouding is iets van 35-25-40 en dat bevalt me prima. Voorheen zat ik wel aan de 50-60% KH denk ik.
zon soort patroon heb ik ook vanuit thuis meegekregen, veel aardappelen/pasta/rijst voor het gevulde gevoel zeg maar, en dan wat groenten voor erbij :Y nu is het andersom en eet ik ( in ieder geval als ik thuis eet en de mogelijkheid heb) t liefst alleen groenten en vlees/vis. Toetjes eet ik ook niet als ik alleen ben, al gaat er wel een scheutje yoghurt door mn ontbijtsmoothie :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_109492802
Brood is ook gewoon O+ O+
Alleen het lichaam vindt het echt niet meer tof. Gisteren dus een BBQ gedaan, 1 schnitzel, 1 steak, en drie stokjes sate, met een stuk of 8 plakjes stokbrood, en mijn lichaam zit nu compleet op slot. Maag zit nog vol dus geen honger, hele dag al niet gegeten :') en aan de onderkant komt het er ook niet uit.
Vanavond EAT ALL THE VEGGIES!
I have serious issues
  zondag 25 maart 2012 @ 15:40:41 #296
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_109492845
quote:
99s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Brood is ook gewoon O+ O+
Alleen het lichaam vindt het echt niet meer tof. Gisteren dus een BBQ gedaan, 1 schnitzel, 1 steak, en drie stokjes sate, met een stuk of 8 plakjes stokbrood, en mijn lichaam zit nu compleet op slot. Maag zit nog vol dus geen honger, hele dag al niet gegeten :') en aan de onderkant komt het er ook niet uit.
Vanavond EAT ALL THE VEGGIES!
hier gister spareribs met knoflookstokbrood en vanmorgen ook weer broodjes. T voordeel is wel dat je idd totaal geen honger hebt. Met meer groenten en fruit heb ik wel sneller trek :Y

hier vanavond ook weer lekker n maaltijdsalade :9
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 25 maart 2012 @ 16:06:31 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109493626
de knoflook van eergister heeft een beetje verkeerd effect op mijn darmen..
hier vanochtend dus niet gekakt :P
maar ook geen weegschaal :P
of nouja.. alleen goederen vervoer weegschalen.. O-)
iemand nog een goed idee voor een gezonde in-de-auto-maaltijd ?
en een adres in N-Holland om het te halen ;)
want in Mac heb ik niet zo'n trek :@
pi_109493923
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 16:06 schreef Barreltje het volgende:
de knoflook van eergister heeft een beetje verkeerd effect op mijn darmen..
hier vanochtend dus niet gekakt :P
maar ook geen weegschaal :P
of nouja.. alleen goederen vervoer weegschalen.. O-)
iemand nog een goed idee voor een gezonde in-de-auto-maaltijd ?
en een adres in N-Holland om het te halen ;)
want in Mac heb ik niet zo'n trek :@
Je hebt van die kant-en-klare maaltijdsalades. In Grunn is er op zondag altijd een Jumbo open, dus dat moet in het Wilde Westen ook wel het geval zijn
  zondag 25 maart 2012 @ 16:43:59 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109494993
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt van die kant-en-klare maaltijdsalades. In Grunn is er op zondag altijd een Jumbo open, dus dat moet in het Wilde Westen ook wel het geval zijn
ik ben pas om 19:30 weer aan land :P gok dat er dan geen supermarkt meer open is in het altijd pittoreske Den Helder.. :P
  zondag 25 maart 2012 @ 16:48:09 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109495155
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 16:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben pas om 19:30 weer aan land :P gok dat er dan geen supermarkt meer open is in het altijd pittoreske Den Helder.. :P
Wellus! De AH in de Meeuwenstraat is elke zondag tot 8 uur open :)

Xx!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')