abonnement Unibet Coolblue
pi_111147553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ook. Maar op sommige dagen zijn de donkere plekken rond mijn ogen duidelijker aanwezig dus dan lijkt het alsof de concealer nooit voldoende dekt. Ik krijg het dan gewoon niet goed.
Anyway, op 'goede' dagen, doe ik altijd heel secuur uitsmeren enzo. Zeker niet veel naar mijn idee.
ik heb zelf last van blauwe kringen in tijden dat ik veel werk/weinig slaap..
ik gebruik dan deze van Max Factor



smeert heerlijk uit (wel met gewoon vingertoppen) het dekt goed maar lijkt niet ''verstikkend'' en straalt lekker fris uit. ik gebruik een tint lichter dan mijn foundation en verder smeer ik niks anders onder mijn ogen dan die stick.
je doet er ook eeuwen mee trouwens ^O^
pi_111155236
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:01 schreef vencodark het volgende:
Eens een vraag. Laatst zei mij vriend dat ie soms ziet dat mijn concealer in combinatie met een beetje poeder (wat ik o.a. rond mijn ogen aanbreng), gaat kruimelen naarmate de dag vordert. Dit voornamelijk als het niet zo warm is enzo. Op warmere dagen is het hem nooit opgevallen
Het is een beetje lastig inschatten zonder het te zien, maar naast wat andere dames gezegd hebben, kan het ook aan je dagcreme liggen. Je huid gebruikt voor de vochtbalans een bepaalde hoeveelheid creme en als je meer dan dat gebruikt blijft de rest op je huid liggen, dat zie je in principe niet. Tenzij je er dus daarna make up overheen doet, dan kan de creme er weer afkomen maar dan zichtbaar omdat er make up op zit. De creme trekt dan niet goed in en daarom de make up ook niet

Ik heb het zelf wel eens als ik lekker royaal dagcreme heb op gedaan. Als ik dan na een paar minuten met een hand over mn huid wrijf, komt de creme er in korrels weer af

Kan he.. het hoeft natuurlijk niet dit te zijn
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_111198762
Ik heb op Beautylab swatches van dat nieuwe palette van Sleek gezien, de V2 Darks geloof ik. Echt heel mooi!
  maandag 7 mei 2012 @ 14:26:48 #204
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_111247659
Okee, help!!!!!

Hieronder mijn ogen (+ wallen)



Ik moet een concealer hebben, maar weet niet welke.. Die wallen kunnen toch niet zo? ;-)


En misschien hebben jullie als kenners zijnde tips om mijn ogen wat sprekender op te maken. Ik heb de naked palet 1 (heil aan de primer potion), en ik heb een Sleek Oh So Special in bestelling staan, die komt morgen binnen.

Ik heb nu mascara op , de Lashies. Moet die dikker?
En een poeder, van clinique,05 Invisible Matte eveneens een blush van clinique. 02 Innocent Pea.
Beiden van clinique, omdat ik dacht dat mn huid gevoelig was, maar het bleek een verkeerde kwast te zijn. Nu een kwast van Ici paris zelf, stuk zachter, dus ik wil andere merken ook best proberen.

Ook heb ik weinig ruimte tussen ooglid en wenkbrauw. Meer epileren?

Ik ben zoals jullie vast wel snappen een beginner... Een avond/feest make-up is me wat te overdreven, maar dit is te gewoontjes...Alvast heel erg bedankt voor de tips.

(oei ik kijk best scheel zie ik nu... net 2 weken lenzen hahaha)

[ Bericht 0% gewijzigd door Swiffer op 07-05-2012 14:37:10 ]
pi_111248720
Ik zit nu via me mobiel dus ik kan zo even snel geen voorbeelden zoeken, maar ik denk als je je wenkbrauwen ietjes dunner maakt (dus aan de onderrand haartjes weghalen) dat je al een veel frissere blik hebt omdat je wenkbrauwen dan hoger lijken te zitten.
  FOK!fossiel maandag 7 mei 2012 @ 15:10:53 #206
1455 Keroppi
kool kikker
pi_111249375
Ik zou het een keer laten doen via de Anastacia methode (bij aantal Douglas en Rob Peetoom filialen). Daar ben ik zelf bijzonder te spreken over. Daarna zou je het zelf bij kunnen houden.
Chick on a mission
  maandag 7 mei 2012 @ 16:18:52 #207
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_111252330
tnx dat is zeker een goeie tip!
pi_111261058
Ik vind de concealer van maybelline, eraser heel fijn. Daar zit een sponsje op, maar die kan je er af halen.
pi_111261164
Ik gebruik de Healthy Mix Concealer van Bourjois, die vind ik erg fijn!
pi_111265438
Ik begin een beetje gek van mezelf te worden...
ben al een tijdje opzoek naar een langhoudende lippenstift in een kleur zoals deze
http://p.alejka.pl/i2/p_n(...)szminka-3-5g_0_b.jpg
maar dan voor onder de 15,-.

ik ben blond en heb sproeten... alle make-up heeft bij m ij 2 kanten, het is te oranje of te roze :')
ik loop nu de hele tijd te kutten met 3 lagen over elkaar heen...

ik pak eerst de maybelline superstay 24h 611

als die droog is doe ik de maybelline color sensational 162
http://www.blush1.com/images/162FP.jpg

dan heb ik de juiste kleur en doe ik de doorzichtige stick van de superstay er overheen om meer contrast te geven. |:(
het voordeel hiervan is wel dat de superstay de kleur van de color sensational opneemt maar het nadeel is dat ik niet zomaar kan bijsticken omdat de kleur dan anders is :')

ik heb tijdens mijn werk geen tijd om elke 10min in de spiegel te kijken, het moet goed dekken en lang blijven zitten, geen glitters hooguit gewoon een beetje glans.

ik heb een vermoeden dat chanel wel mijn kleur heeft... alleen ik vind het zonde van mn geld om zo'n lippenstift in een paar weken op te maken :@

[ Bericht 0% gewijzigd door deadly_kiss op 07-05-2012 21:42:54 ]
pi_111265966
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik begin een beetje gek van mezelf te worden...
ben al een tijdje opzoek naar een langhoudende lippenstift in een kleur zoals deze
http://p.alejka.pl/i2/p_n(...)szminka-3-5g_0_b.jpg
maar dan voor onder de 15,-.

ik ben blond en heb sproeten... alle make-up heeft bij m ij 2 kanten, het is te oranje of te roze :')
ik loop nu de hele tijd te kutten met 3 lagen over elkaar heen...

ik pak eerst de maybelline superstay 24h 611

als die droog is doe ik de maybelline color sensational 162
http://www.blush1.com/images/162FP.jpg

dan heb ik de juiste kleur en doe ik de doorzichtige stick van de superstay er overheen om meer contrast te geven. |:(
het voordeel hiervan is wel dat de superstay de kleur van de color sensational opneemt maar het nadeel is dat ik niet zomaar kan bijsticken omdat de kleur dan anders is :')

ik heb tijdens mijn werk geen tijd om elke 10min in de spiegel te kijken, het moet goed dekken en lang blijven zitten, geen glitters hooguit gewoon een beetje glans.

ik heb een vermoeden dat chanel wel mijn kleur heeft... alleen ik vind het zonde van mn geld om zo'n lippenstift in een paar weken op te maken :@
Volgens mij heeft inglot wel zo'n kleur
pi_111266406
waar koop ik dat?
die paints zien er wel verrukkelijk uit! precies zoals ik bedoel mat zonder irritante glitters!
welke van die lip paints blijft goed zitten? het hoeft geen 12u te blijven zitten doordat het kurkdroog als woestijngrond op mn lippen blijft zitten, het mag nog wel smeerbaar zijn als het maar niet afgeeft aan glas en sigaretten enzo... dan moet het wel goed zijn.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:53:01 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_111266555
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:50 schreef deadly_kiss het volgende:
waar koop ik dat?
die paints zien er wel verrukkelijk uit! precies zoals ik bedoel mat zonder irritante glitters!
welke van die lip paints blijft goed zitten? het hoeft geen 12u te blijven zitten doordat het kurkdroog als woestijngrond op mn lippen blijft zitten, het mag nog wel smeerbaar zijn als het maar niet afgeeft aan glas en sigaretten enzo... dan moet het wel goed zijn.
Amsterdam en sommige V&D's.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_111266831
NETHERLANDS

ALKMAAR
AMSTERDAM
ENSCHEDE
LAREN
ZOETEMEER
ZWOLLE

is dat alles?! :'(

ik woon in zuid-holland zuid :{ ...wat een kakzooi!
  maandag 7 mei 2012 @ 22:20:02 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111268356
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:26 schreef Swiffer het volgende:
Okee, help!!!!!

Hieronder mijn ogen (+ wallen)

Bedoel je wallen of zwarte kringen? Ik heb echt best wel zware zwarte kringen (dunne huid) en gebruik altijd deze:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 8 mei 2012 @ 09:53:57 #216
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_111279561
Nee t zijn echt wallen.. Ik ga eens kijken voor die van Bourjois. Moet ik dan iets lichter pakken dan mijn eigen huid? Of juist niet?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:41:25 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111282965
Ik zou een tint lichter pakken. Overigens denk ik dat je tegen wallen beter iets anders kunt gebruiken. Sperti schijnt goed te werken :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:48:12 #218
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_111283260
hahahaha ja nou je het zegt, dat heb ik wel eens vaker gehoord.. Het idee van kontzalf op mn gezicht is alleen zo.. ja.. euh.. RAAR :D
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:49:49 #219
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_111283329
Hmmm..

http://www.omaweetraad.co(...)ondheid&label=Wallen

dus:

Géén spertie onder de ogen smeren! De huid onder je ogen is teer en dun, sperti is een agressief middel dus je zult er alleen maar andere/meer klachten aan over houden. (ik heb het vroeger zelf ook wel geprobeerd, brr de gedachte alleen al). Er zijn genoeg huishoudelijke middeltjes die wonderen (kunnen) doen voor wallen/dikke ogen (opgelopen na een avondje doorzakken of lekker een potje grienen). Iets duurder maar ab-so-luut een aanrader is de 'fast response eye creme van MAC'. (alleen verkrijgbaar in de Bijenkorf A'dam, R'dam en M'tricht). Dit middel wordt ook veel gebruikt door visagisten die de modellen moeten voorzien van stralende strakke en frisse blikvangers! Ik ben er aan verslaafd. Een tube van 30 ml kost 30,= en je kunt er makkelijk een maand of 4 mee doen.
- Mona
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:23:19 #220
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_111284526
Ik probeer wel een wat goedkopere roller voordat ik aan een tube van 15 ml a 32,00 euro begin :)
pi_111284601
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Bedoel je wallen of zwarte kringen? Ik heb echt best wel zware zwarte kringen (dunne huid) en gebruik altijd deze:
[ afbeelding ]
fijn spul is dat idd!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_111295438
Vraagje: Een vriendin van me wil graag een oogschaduwpalet, maar kan in de winkel niet slagen. Wie weet een Nederlandse webshop die snel levert? Ze wil het nl gebruiken als ze eind mei naar het buitenland gaat. Dus iets uit de VS ofzo gaat hem niet worden.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:14:25 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_111295594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:11 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje: Een vriendin van me wil graag een oogschaduwpalet, maar kan in de winkel niet slagen. Wie weet een Nederlandse webshop die snel levert? Ze wil het nl gebruiken als ze eind mei naar het buitenland gaat. Dus iets uit de VS ofzo gaat hem niet worden.
Alice & Jo O+
En anders boozyshop :)
disclaimer
pi_111301679
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Alice & Jo O+
En anders boozyshop :)
Oké dankjewel :)

Die site van Alice &Jo gaat ook erg slecht voor mijn portemonnee worden denk ik :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:41:43 #225
374698 Charcot
Charcot
pi_111302089
Dames, weten jullie waar ik moet zoeken om een goede foundation te vinden?
Mat, medium dekkend, blijft ongeveer de hele dag zitten, verstopt m'n poriën niet, vloeibaar en veel keuzes qua tinten. Ik gebruik nu de true match van l'oreal (tint n4) maar die is te licht. Verder heb ik alle kleuren van die lijn uitgeprobeerd maar ze passen niet bij mijn huidskleur ;(. Oh en ik wil ook niet dat wanneer ik even aan mijn gezicht zit, dat je dan de afdruk van mijn vinger ziet :'). Een luchtige, fijne, niet zichtbare, medium dekkende en matte foundation dus. Iemand enig idee welk merk aan te raden is :P?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')