Gisterochtend weer een mooie op de A12 richting Utrecht. Dat is een prachtig stuk 4-baansweg , met alle ruimte. Ik reed daar wat harder, omdat ik wat haast had, rond de 140, op de meest linker baan.Het was verder lekker rustig. In de verte zie ik een Volvo leasebak op dezelfde baan rijden, die een Range Rover aan het inhalen is.
Op het moment dat ik bij hen in de buurt kom, neem ik netjes gas terug en blijf op gepaste afstand van de Volvo. Meneer is echter met andere dingen bezig, papieren, telefoon, etc. en rijdt niet echt door. Zijn snelheid zakt steeds verder terug, waardoor we niet echt voorbij de RR komen.
Uiteindelijk blijft hij een beetje lafjes linksvoor hangen, net te dicht bij de RR om naar rechts te gaan.
De meneer in de RR is ondertussen ook druk in gesprek met kantoor en zoek ook een paar gegevens erbij, waardoor hij ongemerkt steeds meer naar links, richting vangrail schuift. Op zich geen probleem, ware het niet dat ik ertussen zat.
Dus flink toeteren waardoor iedereen weer even wakker werd en op zijn eigen baan ging rijden. De meneer voor mij schoof ook meteen een baan op, waardoor ik weer lekker door kon stuiven.
Tot zover mijn klacht cq frustratie (mbt vertegenwoordigers in leasebakken).
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D