Mijn vriend (en stuk betere en ervarener chauffeur dan ik) had gister de Charade. De situatie: twee rijstroken en stoplichten voor rechtdoor. Aan de rechterkant stond een BMW cabriolet te glimmen in het zonnetje. Op de linkerbaan stopt een vrouw in een klein Fiatje. Nu weet ik net als het gros van de vrouwen bijster weinig van ootoo's maar ik weet wel dat een cabriolet van een merk wat ik niet kan betalen behoorlijk hard optrekt, vast harder dan een klein model Fiat. Het is dus vrij onzinnig om links te gaan staan, want dat ding is toch meteen weg en dan heb je voor Jan Piet Hein Snot naar links uitgevoegd en moet je dat daarna weer naar rechts doen aan het einde van de invoegstrook.
Maar ja, vriend zet ons Daihatsu'tje achter die BMW en zodra het licht op groen staat gebeurt het volgende: de BMW is een stipje in het zonlicht een halve kilometer verderop, mijn vriend trekt met hoge toeren op (haast) en vrouw in Fiat moet haar autootje eerst nog in de 1 zetten en begint vervolgens een verbeten inhaalrace achter onze Charade aan want blijkbaar neemt ze iets persoonlijk. Op de helft van de invoegstrook begint ze te toeteren terwijl ze nog achter hem hangt. Waarschijnlijk wil ze dat hij gas terugneemt zodat zij hem voorlangs kan passeren. Hij denkt "Ja daag, je kan ook achter invoegen, had je maar alerter moeten zijn." en trekt gewoon door.
Maar neen, de Fiat komt op het nippertje even parallel met hem. Net voor het einde van de invoegstrook steekt ze met een boos gezicht haar middelvinger op, laat eindelijk het gas los en zwabbert met een halve centimeter tussenruimte achter hem naar de rechterbaan. Enter the bumperkleven.
Hij was op zich al verbaasd, maar bij het volgende stoplicht flikt ze precies hetzelfde

Dan heb je a) geen inzicht en b) een nogal hopeloze leercurve.
Zelf
meegemaakt naverteld

!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team