quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:Dat is hoe mensen rollen.
Ook meegemaakt dat ik als bijrijder meerij en wij in een 1 richtings weg rijden, komen we iemand tegen en je kunt elkaar onmogelijk passeren, gaat die taart wachten totdat WIJ achteruit gaan, ja daaaag

Die geintjes ken ik. 2 richting weg, aan 1 kant geparkeerde autos, tegenligger. Nou reed ik met sleurhut erachter in het dorp en ben ik de slechtste niet, dus gewacht bij een vrij vak totdat de tegenligger er was. Petje in een BMW, ijsetend, zet hem maar half aan de kant en gebaart vervolgens dat ik erlangs moet komen. Stuk opgereden en vervolens kon ik niet meer. Doet ie zijn raampje open: "Hee vriend, ga dan achteruit en aan de kant ofzo, ik heb haast." Hem medegedeeld dat hij zo moeilijk staat, gezegd dat wanneer je niet kan rijden met ijs in je hand, je dat niet moet doen, raam dichtgedaan, auto van binnen vergrendeld, motor afgezet en pootjes op het dashboard gelegd. Boodschap was toen geloof ik wel duidelijk

quote:
Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef Mwanatabu het volgende:[..]
Ja nee, we hadden een kind van 2 achterin zitten en we hadden gewoon echt geen zin in toestanden. Tegen zoveel agressieve onbeschoftheid kun je gewoon niet op, dat was alleen een onsmakelijke ruzie geworden. Maar als je eraan terugdenkt krijg je inderdaad dat soort gedachten

Keurig opgelost toch? Je moet niet op schade spelen, maar soms wel even het recht van de sterkste toepassen. Viel mij gister ook op, ik rijd heel veel met de AX (kleine hatchback), maar had gister de Espace weer eens mee. Binnendoorweggetje, bij de AX moet je echt agressief rijden wil je een beetje normaal door kunnen hobbelen (voorrang nemen die je daadwerkelijk hebt, niet te vroeg naar de zijkant anders drukken ze je eraf), maar met de Espace duikt men zelf een stuk vlugger de berm in, een auto die links op de baan erbij kwam en mijn baan op moest had hem er met de AX zeker voorgegooid, maar ging er nu achter. Blijft toch altijd frappant.