quote:
Op donderdag 29 maart 2012 15:58 schreef Daeron het volgende:Over parkeerproblemen kan ik een boek vol schrijven bij mij in de buurt. Gemeente vond het niet nodig om markeringen aan te leggen in de parkeervakken. Gevolg: iedereen parkeert schots en scheef en de helft van de tijd zie ik een gat wat precies groot genoeg is voor mijn auto, als ik hem er zijwaarts in zou schuiven...
Mooie was ook een keer, ik reed de straat in en voor mij was net ook iemand de straat in gereden. Die ander was verderop aan het keren en ik zag een vak aan de linkerkant dus wilde daar mijn auto in mikken. Ga netjes stil staan aan de linkerkant, ondertussen is die andere auto gekeerd en komt al seinend op me af. Ik gooi hem in zijn achteruit en zet hem netjes in het vak en de ander rijdt door.
Keert aan de andere kant van de straat en komt weer terug. Spreekt ze me aan, waar ik het lef vandaan haalde om daar te parkeren terwijl het overduidelijk was dat zij daar keerde om hem daarna in dat vak te zetten...

Haha ik heb laatst ook zoiets gehad, maar dan vriendelijker. Ik ben altijd vrij vroeg op het werk. Parkeerplaats is dan altijd vrij leeg behalve altijd min of meer dezelfde mensen, een stuk of 10. Daarom heb ik bijna de routine om een van de eerste vakken links vooruit in te parkeren, en hem dan recht achteruit naast de zwarte BMW van een collega van met te zetten die er dan altijd net is. Ja, echte bazen zetten hem zo schuin ernaast en draaien hem er dan zo in, maar zo kan ik het rustig en met meer overzicht doen, mkay?

Vorige week ergens stond ik dus net vooruit in dat vak, wil hem in zijn achteruit zetten, komt er ineens een grote grijze stationwagen met mevrouw erin aanstuiven, zet hem in een vloeiende beweging schuin en meteen weer in zijn achteruit op mijn beoogde plekje. Nou ja, dat kan gebeuren, zij dacht waarschijnlijk dat ik daar wilde blijven staan. Toen we elkaar aankeken zag ze wat er was gebeurd en moesten we allebei lachen. (En toen moest ik hem uiteindelijk toch nog via een draai naast haar auto zetten, hetgeen ook nog lukte zonder al teveel zenuwen

)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team