pi_109413013
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik weet niet alles, dat geef ik toe. Je zit in de achtbaan en je laat het toe dat je ex aan de knopjes zit...
Ik denk dat het nu wel stabiel is, niet helemaal maar ik ben op weg :p
I can't deny that I want you, but I'll lie if I have to
pi_109413158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef Skv het volgende:
Ik voel me fucking eenzaam vanavond. :{
Why? ;( :*
pi_109413411
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Why? ;( :*
Weet niet, heb me de tering in gesport en een filmpje aangezet. Maar kon me allemaal niet boeien. Date van volgende week Smst niet terug. Vrienden zijn aan het zuipen. Moet morgen werken.

Ach, ik denk dat ik gewoon moe ben ofzo. Ga maar slapen :O ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109414823
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Weet niet, heb me de tering in gesport en een filmpje aangezet. Maar kon me allemaal niet boeien. Date van volgende week Smst niet terug. Vrienden zijn aan het zuipen. Moet morgen werken.

Ach, ik denk dat ik gewoon moe ben ofzo. Ga maar slapen :O ;(
Ik ken het gevoel over het eenzaam voelen, alleen voel ik me meestal zo op ma,di,wo.... De rest van de dagen heb ik altijd wel wat te doen met vrienden :) Ookal heb ik soms ook op die avonden een beetje een inzinking van ''wat zou *naam ex* nu aan het doen zijn?? met een ander??? En vervolgens krijg je het beeld voor je van je grootste liefde tot nu toe met een andere vent....
pi_109414968
Ik voelde me eerst ook heel snel eenzaam. Toen ik weer single was. Krijg je een soort paniek aanval om veel met vrienden te gaan doen enzo. Omdat je je eenzaam voelt.
Dat went allemaal wel.

Gelukkig kan ik nu goed alleen zijn. Is weleens goed om te beseffen dat je het in je eentje ook wel red :)
Trots *O*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 07:21:38 #106
67670 Skv
Cynist.
pi_109417102
Ook nog eens keihard over dr gedroomd.
Maar /care, bijna weekend!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:45:46 #107
67670 Skv
Cynist.
pi_109418041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:43 schreef Tjik het volgende:
Ik voelde me eerst ook heel snel eenzaam. Toen ik weer single was. Krijg je een soort paniek aanval om veel met vrienden te gaan doen enzo. Omdat je je eenzaam voelt.
Dat went allemaal wel.

Gelukkig kan ik nu goed alleen zijn. Is weleens goed om te beseffen dat je het in je eentje ook wel red :)
Trots *O*
Goed bezig hoor! :Y :s)

@hedge je chick bedreigt me met jou per PM :'(
pi_109418244
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:45 schreef Skv het volgende:

[..]

:D
pi_109418521
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Goed bezig hoor! :Y :s)

Ja, dan zal je het wel verdient hebben!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:11:40 #110
67670 Skv
Cynist.
pi_109418549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja, dan zal je het wel verdient hebben!
Pff, je hebt er ook wel blind vertrouwen in, hé? :{w
pi_109418551
Goeiemoggeh deze moggeh
pi_109418588
quote:
0s.gif Op rvrijdag 23 maart 2012 09:11 schreef Skv het volgende:

[..]

Pff, je hebt er ook wel blind vertrouwen in, hé? :{w
Ja, vertrouwen doe ik haar zeker ja. :)

O+
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:13:46 #113
67670 Skv
Cynist.
pi_109418598
HOU OP MET DAT GEZWIJMEL HIER! :(

;)
pi_109418646
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:13 schreef Skv het volgende:
HOU OP MET DAT GEZWIJMEL HIER! :(

;)
okay-face.jpg
pi_109418786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Wow van Djeez kan ik me de knapen verhalen nog herinneren van meer dan 10 jaar geleden
Dat is inderdaad zeer lang geleden. Nu ben ik straks een ontknaapte ouwe kerel :'(
Hier kom ik weg, veur mien hiele leben
Ben 'k met dizze horizon verweben
Hier kom ik weg, hier stiet ons huus
Bliekbar kom ik daor altied weer terecht
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:40:53 #116
67670 Skv
Cynist.
pi_109419177
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:23 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zeer lang geleden. Nu ben ik straks een ontknaapte ouwe kerel :'(
Erg klote voor je man. Hoe hou je je d'r onder nu?
pi_109419264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Erg klote voor je man. Hoe hou je je d'r onder nu?
Moeilijk. Ik kom net bij mijn psychiater vandaan. Vorige week kwam ik er met spoed, vond dat het leven voor mij niet meer hoefde. Mijn verdriet heeft inmiddels plaatsgemaakt voor woede, teleurstelling en onverschilligheid. Ik houd me groot voor de kinderen, die nog van niets weten. Verder heb ik mijn werk waar ik mijn ei volledig kwijt kan en ik overal een luisterend oor vind.
pi_109423362
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:44 schreef Djeez het volgende:

[..]

Moeilijk. Ik kom net bij mijn psychiater vandaan. Vorige week kwam ik er met spoed, vond dat het leven voor mij niet meer hoefde. Mijn verdriet heeft inmiddels plaatsgemaakt voor woede, teleurstelling en onverschilligheid. Ik houd me groot voor de kinderen, die nog van niets weten. Verder heb ik mijn werk waar ik mijn ei volledig kwijt kan en ik overal een luisterend oor vind.
Pff lijkt me wel heel zwaar om dat aan je kinderen te vertellen... Aan de andere kant zal het mss wel een opluchting zijn als ze het wel weten...
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:40:10 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109429061
"Ik ken het gevoel over het eenzaam voelen, alleen voel ik me meestal zo op ma,di,wo.... De rest van de dagen heb ik altijd wel wat te doen met vrienden Ookal heb ik soms ook op die avonden een beetje een inzinking van ''wat zou *naam ex* nu aan het doen zijn?? met een ander??? En vervolgens krijg je het beeld voor je van je grootste liefde tot nu toe met een andere vent...."

Oh praat me er niet van,

Elke morgen wordt ik nu wakker, krijg ik een soort milde Panic attack en schiet er vanalles door me hoofd heen.

Nu af en toe gedurende de dag ook, zal ze met hem zijn? Zullen ze al wat hebben? Zal ze vanavond met hem afspreken? Heeft ze al sex gehad? en vervolgens zie ik ze gewoon sex hebben met elkaar.... :r

Daar krijg ik dan zo'n ontzettend pijnlijk en kloten gevoel in me buik van, dat wens je niemand toe! Zo'n leegte die je dan voelt, waarin het besef komt dat je haar kwijt bent, en jij helemaal alleen zonder liefde op deze aarde over bent gebleven...

Heb ook niet geholpen dat me andere ex al samenwoont... dat was echt killing voor me gister haha.

Ik ga serieus denken dat het allemaal aan mij ligt, al die dames die trouwen/samenwonen/kinderen krijgen en deze meneer.... die heb alleen vrouwen met issues, omdat hij zelf issues heeft, en blijft vervolgens alleen over...

@Djeez.... Elke keer als je het leven niet ziet zitten, kom je hier maar even tegen ons aanpraten... want als ik jou verhaal ook lees, dan denk ik bij mezelf... waar the fuck maak ik me druk om, het kan altijd erger.... maar de belevenis van elk persoon is weer anders en ik begrijp heel goed dat je het ff allemaal niet ziet zitten... maar dat is niet nodig, want ook jij zal weer op je pootjes terecht komen... welliswaar met littekens uit het verleden maar een goede fundering voor de toekomst.
Voor Banggood.com coupons/codes dm me!
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 17:53:50 #120
67670 Skv
Cynist.
pi_109435743
Godverdegodverdegloeiende. Date van de baan. :( :')
Postte ik hier een paar weken geleden niet dat ik sowieso niet moest beginnen met rebouden?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 17:58:13 #121
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109435860
Klopt Sky...

Nu komt het dubbel zo hard aan... Eigenlijk zou je gewoon niets moeten doen.... gewoon op het bankje in het park zitten, niets doen, en naar mensen kijken zonder oordeel... niet denken: "die is lekker" of "die ziet er goed uit" maar gewoon kijken... en niet staren... geen waarde aan vasthangen.

zo schijnt men tenminste een nieuwe vrouw te ontmoeten... lol

Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken, een meisje een bericht gestuurd... kreeg lief berichtje terug.... ik weer reageren... en tot op het moment nog niets ontvangen...
_O_ |:( "Datingsites rule" |:( _O_

en oh.... alles komt nu omhoog lol.

#Waarom?
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109439129
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
"Ik ken het gevoel over het eenzaam voelen, alleen voel ik me meestal zo op ma,di,wo.... De rest van de dagen heb ik altijd wel wat te doen met vrienden Ookal heb ik soms ook op die avonden een beetje een inzinking van ''wat zou *naam ex* nu aan het doen zijn?? met een ander??? En vervolgens krijg je het beeld voor je van je grootste liefde tot nu toe met een andere vent...."

Oh praat me er niet van,

Elke morgen wordt ik nu wakker, krijg ik een soort milde Panic attack en schiet er vanalles door me hoofd heen.

Nu af en toe gedurende de dag ook, zal ze met hem zijn? Zullen ze al wat hebben? Zal ze vanavond met hem afspreken? Heeft ze al sex gehad? en vervolgens zie ik ze gewoon sex hebben met elkaar.... :r

Daar krijg ik dan zo'n ontzettend pijnlijk en kloten gevoel in me buik van, dat wens je niemand toe! Zo'n leegte die je dan voelt, waarin het besef komt dat je haar kwijt bent, en jij helemaal alleen zonder liefde op deze aarde over bent gebleven...

Heb ook niet geholpen dat me andere ex al samenwoont... dat was echt killing voor me gister haha.

Ik ga serieus denken dat het allemaal aan mij ligt, al die dames die trouwen/samenwonen/kinderen krijgen en deze meneer.... die heb alleen vrouwen met issues, omdat hij zelf issues heeft, en blijft vervolgens alleen over...
Zeer herkenbaar, vooral dat gevoel wat je beschrijft in je buik ik heb gewoon precies hetzelfde. ook al heeft ze zover ik weet niks met iemand... gewoon de gedachte alleen al.
Heb het er echt moeilijk mee en zo help ik mijzelf ook niet echt:(..
ik heb verder eigenlijk heel mijn week vol gepland, maar echt op de kleine momentjes slaat t dan gewoon toe.. bv als ik ergens naartoe fiets, in de trein naar/van de uni of als ik in bed lig.
Let me occupy your mind
As you do mine
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:03:07 #123
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_109439653
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef Skv het volgende:
Postte ik hier een paar weken geleden niet dat ik sowieso niet moest beginnen met rebouden?
Ik snap dat hele reboudgebeuren eigenlijk sowieso niet. Naja ik snap wel waarom mensen het doen, om je verdriet te vergeten, weg te lopen voor de situatie of je zelfvertrouwen op te krikken of wat dan ook. Maar wie hou je nou eigenlijk voor de gek?
Mensen die heel hard roepen dat ze hun ex totaal vergeten zijn en zich direct in een nieuwe relatie storten. Ik buy het niet hoor :@

Het is toch niet erg om gewoon eerlijk tegen jezelf te zijn en te erkennen dat het nog pijn doet en je het nog niet verwerkt hebt. Gun jezelf wat tijd, het is toch logisch dat je dat nodig hebt na een lange relatie. Jeetje, als ik naar mezelf kijk dan zie ik mezelf dit jaar echt geen nieuwe relatie beginnen. En een date moet wel van hele goede huize komen. Ik neem de rest van het jaar gewoon relatievrij om er weer even achter te komen wie ik zonder hem ben en om gewoon bijzonder gelukkig te worden met mezelf.
Misschien dat ik m'n eigen gevoelens te veel projecteer, maar je moet toch eerst zelf volkomen happy zijn voordat je met iemand anders aanpapt?

@Djeez, wat onwijs verdrietig -O- Sterkte man
My mama didn't raise no fool
pi_109450106
Mooi gezegd La_Vita. Gaat het trouwens al beter? :)
  zaterdag 24 maart 2012 @ 00:02:42 #125
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_109451154
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:25 schreef ovoxo het volgende:
Mooi gezegd La_Vita. Gaat het trouwens al beter? :)
Joah gaat al wel weer wat beter, thanks for asking O+
  zaterdag 24 maart 2012 @ 00:05:56 #126
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_109451268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

zit45h.jpg
:*
pi_109455340
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef Skv het volgende:
Rebounden moet je sowieso niet doen nee :P Heb je later alleen je zelf mee.
pi_109455368
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik snap dat hele reboudgebeuren eigenlijk sowieso niet. Naja ik snap wel waarom mensen het doen, om je verdriet te vergeten, weg te lopen voor de situatie of je zelfvertrouwen op te krikken of wat dan ook. Maar wie hou je nou eigenlijk voor de gek?
Mensen die heel hard roepen dat ze hun ex totaal vergeten zijn en zich direct in een nieuwe relatie storten. Ik buy het niet hoor :@

Het is toch niet erg om gewoon eerlijk tegen jezelf te zijn en te erkennen dat het nog pijn doet en je het nog niet verwerkt hebt. Gun jezelf wat tijd, het is toch logisch dat je dat nodig hebt na een lange relatie. Jeetje, als ik naar mezelf kijk dan zie ik mezelf dit jaar echt geen nieuwe relatie beginnen. En een date moet wel van hele goede huize komen. Ik neem de rest van het jaar gewoon relatievrij om er weer even achter te komen wie ik zonder hem ben en om gewoon bijzonder gelukkig te worden met mezelf.
Misschien dat ik m'n eigen gevoelens te veel projecteer, maar je moet toch eerst zelf volkomen happy zijn voordat je met iemand anders aanpapt?

@Djeez, wat onwijs verdrietig -O- Sterkte man
ja goed gezegd :) Al dat van die date. Ik dacht ook dat ik echt heeel lang niet zou gaan date :o Is toch iets anders gelopen :@ Over een uurtje zit in in de trein naar mijn date :o
  zaterdag 24 maart 2012 @ 09:22:22 #129
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109455470
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja goed gezegd :) Al dat van die date. Ik dacht ook dat ik echt heeel lang niet zou gaan date :o Is toch iets anders gelopen :@ Over een uurtje zit in in de trein naar mijn date :o
hefvun jullie beiden, het weer is in ieder geval geweldig (moet alleen ietsje warmer worden)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109455488
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:22 schreef Mickeys het volgende:

[..]

hefvun jullie beiden, het weer is in ieder geval geweldig (moet alleen ietsje warmer worden)
Dankje! :) En het weer zit zeker mee _O_
pi_109456595
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik snap dat hele reboudgebeuren eigenlijk sowieso niet....
Ben het inderdaad wel een beetje met je eens... Het kan mij ook irriteren als mensen na een relatie zo wanhopig worden dat ze zich meteen bovenop de eerste de beste passant gooien...

Een meisje die ik ken ook, was secretaresse al 4 jaar, 22 jaar, en loopt al jaren met een gigantische nesteldrang. Dat is normaal in het gezin waar ze uit komt. Ze had al vanaf haar 18e met vriend, maar die maakte het uit 2 maanden geleden...

Zij helemaal in paniek, tja wat nu? Die kinderen moeten niet te lang op zich laten wachten, dus nu is ze met een 15 jaar oudere, 15 cm kleinere, veel te zware, bijna kale man aan het daten... Ik weet gewoon zeker dat dit niet de man van haar dromen is, maarja hij heeft wel een eigen huis en toe aan kinderen... Na 1 maand samen woont ze al bij hem in.. Hoe erg kun je jezelf voor de gek houden....
pi_109456661
Zo ken ik er ook een... Kerel zat 5 jaar in een relatie, wordt gedumpt. Zoekt opeens veel contact met mij en een paar vrienden, is er altijd bij in de weekenden of doordeweeks, wat we ook gaan doen...

Chick spreekt hem aan via facebook, gaan daten, 4 weken later is het aan, en nooit meer wat van hem gehoord :')
pi_109457980
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:43 schreef InterMilan het volgende:
Zo ken ik er ook een... Kerel zat 5 jaar in een relatie, wordt gedumpt. Zoekt opeens veel contact met mij en een paar vrienden, is er altijd bij in de weekenden of doordeweeks, wat we ook gaan doen...

Chick spreekt hem aan via facebook, gaan daten, 4 weken later is het aan, en nooit meer wat van hem gehoord :')
Royal sadness :')
Je kunt er vergif op innemen dat wanneer hij weer langskomt dat het weer uit is gegaan :')
pi_109458267

[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 27-03-2012 11:24:17 (niet liegen) ]
pi_109460384
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:43 schreef InterMilan het volgende:

ja, ook hier een, alleen ging die weer terug naar zijn ex na 1,5 maand. Wel apart als je eerst hele therapie sessies heb moeten doen en hij avonden zijn gal heeft gespuwd over de ex in kwestie. Maar toen was alleen en op zoek moeten gaan naar eigen woonruimte toch wel iets teveel moeite en was ze eigenlijk toch weer een droomvrouw... :?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109460946
:W
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:25:05 #137
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109461632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:52 schreef Tjik het volgende:
:W
Vandaag pics!
Thinking about thinking of you.
AvalancheRO - Ragnarok Online
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:54:44 #138
67670 Skv
Cynist.
pi_109462259
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Rebounden moet je sowieso niet doen nee :P Heb je later alleen je zelf mee.
Zo voorkom ik de rebound het best. Gisteren wel weer gezoend met dat meisje van vorige week. Maar das meer voor de leuk dan om dingen te vergeten of te verdringen. :)

Nu lekker parkdagje!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 18:52:44 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109467966
Ken je dat gevoel... Het zat zijn om jezelf te horen?

Dat begint nu echt te komen.

Blijft frustrerend allemaal.

Dat gevoel bij de gedachte van haar in bed met een ander :r of althans in haar geval de achterbank van een auto :r :r

Vandaag de stad in geweest, was me een partij nerveus toen ik langs haar winkel liep.. blegh... heb het gevoel maar over me heen laten komen maar oh wat vond ik het irritant zeg.
Ik beeld me in hoe ze voor me langs loopt, dat ik naar haar kijk, en haar alleen maar kan waarnemen... geen Hallo kan zeggen, niet kan vragen hoe haar weekend was helemaal niets...

en dan ook nog wetende, dat zij overal scheit aan heeft terwijl ik geestelijk nog "connected" met haar ben.

|:(
pi_109469364

[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 27-03-2012 11:21:57 (geen leugens vertellen) ]
pi_109469469
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:37 schreef Djeez het volgende:

[..]

Had ik net al woorden. Ik vind het niet erg als ze met een ander ligt te rampetampen (1x per maand :')) maar ik wil niet dat het gebeurt als de kinderen er zijn. Wil absoluut niet dat de kinderen een andere vent zien als vader.
Hoezo die 1 keer per maand?
pi_109472253
hoi. O+ het is gezellig :D
pi_109472992
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:49 schreef over_hedge het volgende:
hoi. O+ het is gezellig :D
Vertel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
pi_109473688
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:44 schreef Djeez het volgende:

[..]

:*

laat het ff weten als er iets is waar we mee kunnen helpen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109473699
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vertel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
nee ben er nog. komt morgen wel
pi_109473864
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

nee ben er nog. komt morgen wel
Ik ben heel benieuwd. Kun je niet een klein tipje van de sluier oplichten? Dat het de goede kant op gaat? :D
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:40:38 #147
67670 Skv
Cynist.
pi_109474260
:')
pi_109475654
Goed om te horen dat het goed met andere mensen gaat O+
pi_109475719
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 22:22 schreef ovoxo het volgende:
Goed om te horen dat het goed met andere mensen gaat O+
En jij dan? :)
pi_109476132
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

En jij dan? :)
Kan wel beter, maar komt wel goed :D met jou?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')