"Ik ken het gevoel over het eenzaam voelen, alleen voel ik me meestal zo op ma,di,wo.... De rest van de dagen heb ik altijd wel wat te doen met vrienden Ookal heb ik soms ook op die avonden een beetje een inzinking van ''wat zou *naam ex* nu aan het doen zijn?? met een ander??? En vervolgens krijg je het beeld voor je van je grootste liefde tot nu toe met een andere vent...."
Oh praat me er niet van,
Elke morgen wordt ik nu wakker, krijg ik een soort milde Panic attack en schiet er vanalles door me hoofd heen.
Nu af en toe gedurende de dag ook, zal ze met hem zijn? Zullen ze al wat hebben? Zal ze vanavond met hem afspreken? Heeft ze al sex gehad? en vervolgens zie ik ze gewoon sex hebben met elkaar....
Daar krijg ik dan zo'n ontzettend pijnlijk en kloten gevoel in me buik van, dat wens je niemand toe! Zo'n leegte die je dan voelt, waarin het besef komt dat je haar kwijt bent, en jij helemaal alleen zonder liefde op deze aarde over bent gebleven...
Heb ook niet geholpen dat me andere ex al samenwoont... dat was echt killing voor me gister haha.
Ik ga serieus denken dat het allemaal aan mij ligt, al die dames die trouwen/samenwonen/kinderen krijgen en deze meneer.... die heb alleen vrouwen met issues, omdat hij zelf issues heeft, en blijft vervolgens alleen over...
@Djeez.... Elke keer als je het leven niet ziet zitten, kom je hier maar even tegen ons aanpraten... want als ik jou verhaal ook lees, dan denk ik bij mezelf... waar the fuck maak ik me druk om, het kan altijd erger.... maar de belevenis van elk persoon is weer anders en ik begrijp heel goed dat je het ff allemaal niet ziet zitten... maar dat is niet nodig, want ook jij zal weer op je pootjes terecht komen... welliswaar met littekens uit het verleden maar een goede fundering voor de toekomst.