Minne week gehad,
Afgelopen weekend lekker wezen stappen elders in het land en wat afleiding etc.
Zondag ging ik nog even naar de kroeg toe bij mij om de hoek...
BAM
Daar zaten ze... samen.... ze groette mij, en ik ging helemaal uit me plaat...kon er niets aan doen. Had ik maar gewoon hallo terug gezegd... maar in plaats daarvan kwam er een heel drama verhaal en is ze kwaad met hem en haar vriendin weggegaan. Want ik kon het gewoon niet hebben, lief kijken, hallo zeggen maar wel ondertussen met hem erbij zitten....
Daarna later nog gebeld, excuus aangeboden, maar dat wou ze niet aannemen.
Maandag ochtend nog weer gebeld en nog wat dingen doorgesproken en ze blijft maar volhouden dat "ze gewoon vrienden zijn en hij me opvangt en dat heb ik nodig"
Dinsdag wezen sporten, voelde me aardig relaxed, tot een maatje van me zei: "ga er maar gewoon vanuit dat die 2 wat met elkaar hebben, maar het niet willen melden gezien de situatie... ik zie het gewoon aankomen en mijn vriendin ook"
Waarop ik het niet kon laten en vroeg: "weet je het zeker? want ik heb haar nog gebeld en toen zei ze dat ze gewoon vrienden zijn etc"
Zegt hij: "nee zeker weet ik het niet, maar is een vermoeden.. en dikwijls klopt die"
Bah, wordt al rot als ik er aan denk.... ik kan er gewoon echt niet bij, me gevoel is al dagenlang helemaal van streek en me verstand weet dat het beter is, maar ik kan het niet verkroppen dat het nog maar 2 week geleden is dat ze bij me was, en dan nu alweer bij een ander, althans... daar moet ik vanuit gaan ook al weet ik het niet zeker
(alsof ik mezelf de hele tijd een illlusie voor de ogen houd)
Zijn er ook tips, om beelden uit je hoofd te krijgen?
Ik zie nu constant hun samen in me gedachte, of dat ze samen bij haar thuis zijn, en alle dingen doen, die wij deden (if you know what I mean)... om van te huilen man...
Krijg er ook gelijk een "stomp in me maag " gevoel van.
Wel 1 lichtpuntje de afgelopen dagen, ik heb een nieuwe, betere functie gekregen dichter bij huis wat me 12u aan reistijd per week scheelt.... dat dan weer wel