Nou, om te beginnen had mijn docent wéér mijn toets niet mee (al lag het aan een andere docent, maar goed, ik kon 'm niet maken). De toets wordt al zeker een week uitgesteld! Nu komt er door omstandigheden nóg een week bij.
Maar goed, ik kom net thuis. Even later doe ik mijn laptop open. Ik schrik: er zit een barst in. Ongeveer een maand geleden was dit ook het geval, maar toen had ik nog wel een idee waardoor het zou komen. Ik heb nu echt, ik zweer het, geen enkel flauw idee hoe die (*^&%ÎU&)barst daar is gekomen! Echt niet! De vorige keer kan ik nog wel (zij het vaag) verklaren, maar nu heb ik écht geen idee! Ik doe die laptop gisteravond dicht en daarnet weer open, en in de tussentijd is er niks opgelegd. Hij staat gewoon nog op dezelfde plek! De vorige keer heeft me een zeer dure financiële strop opgeleverd (ook al was dat grotendeels buiten mijn schuld) van een nieuwe laptop, en nu weer! Ik schrik echt enorm

Ik kan dan nu nog wel werken, maar ik kan niet eeuwig met een enorme vlek zitten

Ik kan het niet verklaren

Ik kan wel huilen