abonnement Unibet Coolblue
pi_109345303
quote:
Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack

van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.

De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.

Bij gebrek aan een opener. Deel vijf. Waarin Afrojack many nights in Paris te wachten staat en de verschrikkelijk zwangere Amanda met haar dochtertje genegeerd achterblijft.

Gossip On!

En het de laatste smeuïge berichten uit de media (hun commnunicatiemiddel):

Afgelopen dinsdag in het AD:

Hoogzwangere ex-vriendin Afrojack in geldnood

quote:
Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.

Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.

'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'

Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.

'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
Vervolgens een dag later in het AD:

quote:
Advocaten praten over toekomst baby Afrojack

De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.

Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.

Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.

Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
En uiteraard nog een ontroerende blik :'( op de babykamer van Amanda.... aan het aantal schoenen te zien zal het kind wel Imelda gaan heten:
http://www.shownieuws.tv/video/amanda-klaar-voor-komst-baby/
---------------------------------------------------------------------------------------------


Dit schitterende moment overtreft al mijn dromen!!


Op Vrijdag 16 maart is mijn prachtige prinsesje om 23.35 uur geboren.

Ze woog bij de geboorte 3322 gram.

Haar naam is Vegas.

Na een zware bevalling is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren.

Ik ben intens gelukkig met mijn klein meisje, we maken het samen goed en genieten intens van elkaar.

XX Amanda
  Miss 200.000.000! woensdag 21 maart 2012 @ 12:27:29 #2
367000 roos94
pi_109345405
ik ivind afrojack zo zelf ingenomen kut kwal, hoe die daar zat bij de eurovisie songfestival, ja ik weet het niet.. tsja ik heb niet zoveel verstand ervan maar het klinkt wel leuk.. goh ik laat het aan de andere over. en dan amanda alleen laten terwijl ze zwanger is. bah hij denkt t echt helemaal gemaakt te heben
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:28:29 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109345448
Nou! Wat denkt ie wel niet! Met zijn Grammy op zak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:33:30 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109345643
Ik ben benieuwd naar een foto'tje, ik weet haast zeker dat het een heel mooi kindje is. En idd DJ AfroSjek vink ik ook een grote sukkel met zijn logge lijf en die dikke plofkop, zo goed draait ie ook nog niet eens geen wonder dat ie HerpesPeris nodig heeft voor zijn carriere.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:42:07 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109345910
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef roos94 het volgende:
ik ivind afrojack zo zelf ingenomen kut kwal, hoe die daar zat bij de eurovisie songfestival, ja ik weet het niet.. tsja ik heb niet zoveel verstand ervan maar het klinkt wel leuk.. goh ik laat het aan de andere over. en dan amanda alleen laten terwijl ze zwanger is. bah hij denkt t echt helemaal gemaakt te heben
Is het ook. Ken hem van vroeger uit spijkenisse. Altijd geplaagd mannetje etc alleen nu lacht hij iedereen uit :P
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:43:29 #6
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_109345961
Vorige topic:

Maandag 19 maart 20.30 uur

Nick van de Wall‏@djafrojack

Net geland in Miami met geweldig nieuws!
Maakt niet uit wie wat zegt of wat er gebeurd is,
ik hou van je Vegas en alles komt goed
pi_109346351
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef roos94 het volgende:
ik ivind afrojack zo zelf ingenomen kut kwal, hoe die daar zat bij de eurovisie songfestival, ja ik weet het niet.. tsja ik heb niet zoveel verstand ervan maar het klinkt wel leuk.. goh ik laat het aan de andere over. en dan amanda alleen laten terwijl ze zwanger is. bah hij denkt t echt helemaal gemaakt te heben
Precies... helemaal mee eens. Hij verdient zo'n pareltje als Amanda Balk niet _O- _O-
oh wacht ;)
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:03:18 #8
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_109346726
Hoe weet je bijna zeker dat Vegas een heel mooi kindje is?


quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben benieuwd naar een foto'tje, ik weet haast zeker dat het een heel mooi kindje is.
Amanda toen ze zelf een kindje was.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:06:23 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109346836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:03 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Hoe weet je bijna zeker dat Vegas een heel mooi kindje is?
Omdat Sjek een tintje heeft en Amanda ook. Eerlijk is eerlijk die kindjes ogen vaak een stukje schattiger dan die kaaskoppenbaby's, die hebben vaak ook nog van die enge kale koppies.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109347518
is nog maar af te wachten of het een mooi kindje is, ken ook een stel allebei mooi en succesvol...en een kind zo lelijk als de nacht :X
pi_109347829
Vegas moet eerst hair-extensions voordat ze op de foto gaat, denk ik.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:43:56 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109348016
Amanda en Afrojack zijn allebei niet superknap, dus of het een mooi kindje is ....
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109348251
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:28 schreef sherezade het volgende:
is nog maar af te wachten of het een mooi kindje is, ken ook een stel allebei mooi en succesvol...en een kind zo lelijk als de nacht :X
Zoiets zie je wel vaker, denk je dat kan alleen nog maar beter worden....bljkt het kind behoorlijk mislukt te zijn. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_109348574
Maar dit is een prinsesje :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:11:19 #15
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_109349054
Amanda is niet lelijk, vind haar best wel mooi. Nick is niet zo bijzonder, maar het kindje zal best wel leuk zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:26:16 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109349640
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dit is een prinsesje :')
Dat was Marijke ook.
Maar ik gok op een schattige baby.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109350156
Een goede vriendin van Amanda, Dorien, deed gister mee aan Daten in het Donker. Zij had ook in de Playboy gestaan en de jongen die haar uitkoos herkende haar kennelijk nadat hij haar in het licht had gezien want hij zei:"op haar heb ik me wel eens afgetrokken."

Net5 haalt het programma overigens van de buis vanwege tegenvallende kijkcijfers. Weer een programma dat in het buitenland scoort maar bij Net5 een stille dood sterft.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:41:44 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109350217
Dorien look at me, I almost look like Jolie?
Die is zo succesvol dat ze figureert in zo'n programmaatje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109350344
quote:
11s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:41 schreef Copycat het volgende:
Dorien look at me, I almost look like Jolie?
:Y
quote:
Die is zo succesvol dat ze figureert in zo'n programmaatje?
Zal wel gevraagd zijn door Talpa in een poging de kijkcijfers op te krikken.
pi_109350761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:28 schreef sherezade het volgende:
is nog maar af te wachten of het een mooi kindje is, ken ook een stel allebei mooi en succesvol...en een kind zo lelijk als de nacht :X
Ach ja Lelijk in de luier, mooi in de sluier O+
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:45:51 #21
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_109360825
Gemaakt in Las Vegas.





  woensdag 21 maart 2012 @ 22:06:59 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_109367971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Vorige topic:

Maandag 19 maart 20.30 uur

Nick van de Wall‏@djafrojack

Net geland in Miami met geweldig nieuws!
Maakt niet uit wie wat zegt of wat er gebeurd is,
ik hou van je Vegas en alles komt goed
Ah..het kind leest al!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_109368176
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Gemaakt in Las Vegas.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Misschien hoopt Amanda wel dat AJ haar terug wilt, en vond ze een naam met (leuke?) herinneringen daarom een goeie zet, als reminder, je weet het niet (8>

Overigens vind ik Vegas als naam echt meer wat voor een jongen...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:01:54 #24
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_109374421
ik heb het vermoeden dat Aman heel der familie opgedragen heeft om over alles te zwijgen qua geboorte etc .wat misschien ook maar goed is! want wat als afro het gelijk had vernomen... en op dat moment hier was.... dan had meneer Vegas eerder kunnen gaan aanschouwen dan Aman zelf ..die nog op dat moment knock out lag van de narcose...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 22 maart 2012 @ 08:02:22 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109376285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:01 schreef snetje het volgende:
ik heb het vermoeden dat Aman heel der familie opgedragen heeft om over alles te zwijgen qua geboorte etc .wat misschien ook maar goed is! want wat als afro het gelijk had vernomen... en op dat moment hier was.... dan had meneer Vegas eerder kunnen gaan aanschouwen dan Aman zelf ..die nog op dat moment knock out lag van de narcose...
En dat gunnen we vadertjelief natuurlijk niet! De schobbejak!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:05:10 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109377198
Als Sjek ballen had gehad was ie sowieso in NL geweest om bij de geboorte van zijn spruit te zijn of je nu uit elkaar bent of niet dit hoor je gewoon te doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 maart 2012 @ 09:20:11 #27
163650 Greys
pi_109377542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Als Sjek ballen had gehad was ie sowieso in NL geweest om bij de geboorte van zijn spruit te zijn of je nu uit elkaar bent of niet dit hoor je gewoon te doen.
En als ie nou niet tijdig op de hoogte is gebracht?
Of als zij hem er niet bij wilde hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109379642
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Als Sjek ballen had gehad was ie sowieso in NL geweest om bij de geboorte van zijn spruit te zijn of je nu uit elkaar bent of niet dit hoor je gewoon te doen.
Jij weet hoe het zit? Jij weet of die lelijke trol hem niet bewust overal buiten heeft gehouden?? :r
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:47:42 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109379757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Als Sjek ballen had gehad was ie sowieso in NL geweest om bij de geboorte van zijn spruit te zijn of je nu uit elkaar bent of niet dit hoor je gewoon te doen.
Ja, want hij kan ruiken dat ze aan het bevallen geslagen was.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_109379962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Als Sjek ballen had gehad was ie sowieso in NL geweest om bij de geboorte van zijn spruit te zijn of je nu uit elkaar bent of niet dit hoor je gewoon te doen.
Volgens een vriendin (die op hetzelfde rijtje als Nick woont) was hij sowieso vrijdag thuis.

Dus misschien was hij er wel bij?

Niemand weet dat. Jij dus ook niet :')
pi_109380255
Is er al een eerste foto? Of heeft Aman dat verkocht aan een blaadje? :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109380333
Ach, hij was niet bij de bevalling. Nu heeft zij weer een reden gevonden om over hem te zeiken :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109380437
quote:
99s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij weet hoe het zit? Jij weet of die lelijke trol hem niet bewust overal buiten heeft gehouden?? :r
Dat dus. :r Eng mens.
pi_109380438
Heeft Vegas al oorbellen laten schieten? Ik denk dat Amanda dat heel schattig vindt.
pi_109380493
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:13 schreef Mylene het volgende:
Heeft Vegas al oorbellen laten schieten? Ik denk dat Amanda dat heel schattig vindt.
En een paar leuke ringetjes door haar tepeltjes. Amanda wil natuurlijk wel dat haar dochter er hip bijloopt. :r
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:17:44 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109380551
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:15 schreef HyperViper het volgende:

En een paar leuke ringetjes door haar tepeltjes. Amanda wil natuurlijk wel dat haar dochter er hip bijloopt. :r
Nu overdrijf je. Maar een paar gouden oorbelletjes zie ik wel in die oortjes zitten. Met dobbelsteentjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109380554
Vergeet de strippaal niet he, Vegas moet namelijk later het stokje overnemen van mama :Y Als mama oud en versleten is, moet dochterlief de aandacht trekken he :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109380555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:13 schreef Mylene het volgende:
Heeft Vegas al oorbellen laten schieten? Ik denk dat Amanda dat heel schattig vindt.
Ik wacht op de eerste foto met paasei-strik!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109380599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef DjinN het volgende:
Vergeet de strippaal niet he, Vegas moet namelijk later het stokje overnemen van mama :Y Als mama oud en versleten is, moet dochterlief de aandacht trekken he :Y
Waarschijnlijk is ze al bezig met de eerste oefeningen. :r Touwtjes om haar beentjes en afzetten maar aan die paal... ik zie dat meisje al tollen. :r Te walgelijk voor woorden. :r
pi_109380627
quote:
18s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nu overdrijf je.
Dat is toch ook een beetje Amanda's ding? Overdrijven. Lekker over de top; lekker hip.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:20:45 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109380645
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef Pisces29 het volgende:

Ik wacht op de eerste foto met paasei-strik!
[ afbeelding ]
Oh ja, die heeft ze ook vast en zeker in allerlei kleurtjes en motiefjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:21:23 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109380661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:20 schreef HyperViper het volgende:

Dat is toch ook een beetje Amanda's ding? Overdrijven. Lekker over de top; lekker hip.
Jij vereenzelvigt je met een alleenstaande moeder?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109380730
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, die heeft ze ook vast en zeker in allerlei kleurtjes en motiefjes.
Als Aman bevriend is met die griet van Lange Frans dan kunnen we dit verwachten:

https://twitter.com/#!/la(...)975329452032/photo/1
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109380850
Mijn god...een baby met een tutu..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109380916
Via Twitter met je nog geen dag oude kind communiceren. Dat riekt echt naar een enorme betrokkenheid ja. Ben benieuwd hoe die haar gaat feliciteren met haar eerste verjaardag. Via Albert Verlinde ofzo.
Go hard or go home
pi_109380918
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij vereenzelvigt je met een alleenstaande moeder?
Jazeker.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:32:58 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109381042
quote:
99s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij weet hoe het zit? Jij weet of die lelijke trol hem niet bewust overal buiten heeft gehouden?? :r
Wat een haat hier tegen Amanda. Zo lelijk vind ik haar niet eens, het is alleen dat ze zich vaak lelijk presenteert maar echt ronduit lelijk is ze niet eens.Vraag me af wat die griet jullie aangedaan heeft buiten wat misdragingen in de DGK destijds. Gros van de Fokkertjes zijn natuurlijk de braafheid zelve allemaal en hebben nooit een misstap begaan in hun jonge en onbezonnen tijd, bovendien als deze Fokkertjes al eens sex hebben doen ze het allemaal netjes met de gordijnen dicht en met de partner van hun leven, want het moet allemaal beschaafd blijven natuurlijk :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2012 @ 11:37:14 #48
240917 Mula
pi_109381185
Ik vind Amanda ook een knappe meid. Ze is gewoon een tikkeltje ordinair en dat vind ik eigenlijk ook wel weer fascinerend. :@
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:38:52 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109381244
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Mula het volgende:
Ik vind Amanda ook een knappe meid. Ze is gewoon een tikkeltje ordinair en dat vind ik eigenlijk ook wel weer fascinerend. :@
Ik ook. Komt omdat het gerucht gaat dat tikkeltje ordinaire meiden werkelijk beestachtig goed in bed zijn. Altijd al eens willen uitvinden :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_109382190
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een haat hier tegen Amanda. Zo lelijk vind ik haar niet eens, het is alleen dat ze zich vaak lelijk presenteert maar echt ronduit lelijk is ze niet eens.Vraag me af wat die griet jullie aangedaan heeft buiten wat misdragingen in de DGK destijds. Gros van de Fokkertjes zijn natuurlijk de braafheid zelve allemaal en hebben nooit een misstap begaan in hun jonge en onbezonnen tijd, bovendien als deze Fokkertjes al eens sex hebben doen ze het allemaal netjes met de gordijnen dicht en met de partner van hun leven, want het moet allemaal beschaafd blijven natuurlijk :O
Jij komt anders ook telkens aardig uit de hoek,....alleen dan vanuit de Amanda hoek. Wat heeft Nick jou misdaan? Wat hebben de fokkertjes jou misdaan?

Ik ben gewoon allergisch voor paupers.... en zij is een op en top pauper. Niet alleen in doen en laten, ook qua kleding, taalgebruik en overmatige drang naar aandacht..
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:12:22 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109382627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:01 schreef snetje het volgende:
ik heb het vermoeden dat Aman heel der familie opgedragen heeft om over alles te zwijgen qua geboorte etc .wat misschien ook maar goed is! want wat als afro het gelijk had vernomen... en op dat moment hier was.... dan had meneer Vegas eerder kunnen gaan aanschouwen dan Aman zelf ..die nog op dat moment knock out lag van de narcose...
Oh? Was het onder volledige narcose? Niet dat ze de ruggenprik gewoon wat aangepast hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109383561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook. Komt omdat het gerucht gaat dat tikkeltje ordinaire meiden werkelijk beestachtig goed in bed zijn. Altijd al eens willen uitvinden :9~
Heb jij nooit een ordinaire griet in bed gehad wil je zeggen?
pi_109383681
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een haat hier tegen Amanda. Zo lelijk vind ik haar niet eens, het is alleen dat ze zich vaak lelijk presenteert maar echt ronduit lelijk is ze niet eens.Vraag me af wat die griet jullie aangedaan heeft buiten wat misdragingen in de DGK destijds. Gros van de Fokkertjes zijn natuurlijk de braafheid zelve allemaal en hebben nooit een misstap begaan in hun jonge en onbezonnen tijd, bovendien als deze Fokkertjes al eens sex hebben doen ze het allemaal netjes met de gordijnen dicht en met de partner van hun leven, want het moet allemaal beschaafd blijven natuurlijk :O
volgens mij moet je de afleveringen van DGk eens terug bekijken, het gaat niet eens over haar uiterlijk...het gaat om haar hele gedrag en daden...dit gaat al ver terug dan De gouden kooi.....ze liet zich al lekker open bloot fotograferen toen ze amper 16 was :r
Ze heeft zich voor de tv in ieder gat van haar lichaam laten nemen door jan en alleman, ^O^ een beetje normale meid met zelfrespect die denkt wel even 2 keer na.....
En in hun jong en onbezonnen tijd :') alsof ze nu zoveel ouder is , daarbij is ze na de DGK carierre proberen te gaan maken als paaldanseres....dus ze heeft niet echt geleerd van haar periode in DGK...sommige vrouwen zijn en blijven gewoon paupersletjes


echt classy ja
pi_109384133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef sherezade het volgende:

[..]

volgens mij moet je de afleveringen van DGk eens terug bekijken, het gaat niet eens over haar uiterlijk...het gaat om haar hele gedrag en daden...dit gaat al ver terug dan De gouden kooi.....ze liet zich al lekker open bloot fotograferen toen ze amper 16 was :r
Ze heeft zich voor de tv in ieder gat van haar lichaam laten nemen door jan en alleman, ^O^ een beetje normale meid met zelfrespect die denkt wel even 2 keer na.....
En in hun jong en onbezonnen tijd :') alsof ze nu zoveel ouder is , daarbij is ze na de DGK carierre proberen te gaan maken als paaldanseres....dus ze heeft niet echt geleerd van haar periode in DGK...sommige vrouwen zijn en blijven gewoon paupersletjes
[ afbeelding ]

echt classy ja
Wat een aandacht geef jij toch altijd aan vrouwen die je haat.
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 maart 2012 @ 12:51:56 #55
22592 crew  Ole
pi_109384147
Niet iedereen haat zo erg op Amanda als sherezade hoor..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:52:43 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109384172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef sherezade het volgende:

[..]

volgens mij moet je de afleveringen van DGk eens terug bekijken, het gaat niet eens over haar uiterlijk...het gaat om haar hele gedrag en daden...dit gaat al ver terug dan De gouden kooi.....ze liet zich al lekker open bloot fotograferen toen ze amper 16 was :r
Ze heeft zich voor de tv in ieder gat van haar lichaam laten nemen door jan en alleman, ^O^ een beetje normale meid met zelfrespect die denkt wel even 2 keer na.....
En in hun jong en onbezonnen tijd :') alsof ze nu zoveel ouder is , daarbij is ze na de DGK carierre proberen te gaan maken als paaldanseres....dus ze heeft niet echt geleerd van haar periode in DGK...sommige vrouwen zijn en blijven gewoon paupersletjes
[ afbeelding ]

echt classy ja
Tis een schande. Neem haar kind af en zet haar op de brandstapel. Wie zonder zonde is mag de fik erin zetten (jij?).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109384192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef Ole het volgende:
Niet iedereen haat zo erg op Amanda als sherezade hoor..
Als ik Sherezade was zou ik gewoon wegblijven uit SHO. Wat een verzuurdheid en negativiteit zeg. Daar wordt je zelf toch niet vrolijk van?
pi_109384261
Ik snap niet dat er hier mensen zijn die zo tegen de kritiek ingaan... accepteer het gewoon dat net zoals er hier mensen zijn die wel fan van haar zijn er ook zat mensen zijn die haar niets meer dan een stuk vlees met een gat vinden. Kun je tegen de 'tegenstanders' zeggen dat ze maar beter weg kunnen blijven maar je kan ook als voorstander wegblijven als je niet tegen berichten kunt die negatief zijn over het hompje vlees.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:00:41 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109384446
quote:
99s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik snap niet dat er hier mensen zijn die zo tegen de kritiek ingaan... accepteer het gewoon dat net zoals er hier mensen zijn die wel fan van haar zijn er ook zat mensen zijn die haar niets meer dan een stuk vlees met een gat vinden. Kun je tegen de 'tegenstanders' zeggen dat ze maar beter weg kunnen blijven maar je kan ook als voorstander wegblijven als je niet tegen berichten kunt die negatief zijn over het hompje vlees.
Ik ben geen fan van haar vind alleen de reacties op die meid vaak een beetje sneu hier. Zo iets ergs heeft ze ook niet begaan in mijn ogen. Wat is er nou zo erg aan paaldansen? Ze deed het niet eens helemaal naakt en al zou ze het gedaan hebben.. so what? Het lijkt wel de gereformeerde kerk hier zeg :{ Tig vrouwen die nog een groter losbandig leven hebben en evengoed een leuke moeder kunnen zijn, ik bedoel maar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109384659
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van haar vind alleen de reacties op die meid vaak een beetje sneu hier. Zo iets ergs heeft ze ook niet begaan in mijn ogen. Wat is er nou zo erg aan paaldansen? Ze deed het niet eens helemaal naakt en al zou ze het gedaan hebben.. so what? Het lijkt wel de gereformeerde kerk hier zeg :{ Tig vrouwen die nog een groter losbandig leven hebben en evengoed een leuke moeder kunnen zijn, ik bedoel maar.
Maar om nu een hoer de hemel in te prijzen is ook zoiets.
pi_109384858
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een aandacht geef jij toch altijd aan vrouwen die je haat.
:') nee ik zet alleen even de zaken recht, Amanda wordt nu neergezet alsof het arme meiske een paar foutjes heeft gedaan in haar puberteit :') terwijl ze haar hele gedrag na DGK gewoon heeft voortgezet tot aan haar zwangerschap
pi_109384934
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als ik Sherezade was zou ik gewoon wegblijven uit SHO. Wat een verzuurdheid en negativiteit zeg. Daar wordt je zelf toch niet vrolijk van?
de waarheid mag gezegd worden en als jij haar gedrag e.d. zo graag wilt ombuigen naar iets positiefs moet jij weten, ga lekker je gang maar dan scheelt er aan jouw normen en waarden toch ook iets
pi_109385017
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van haar vind alleen de reacties op die meid vaak een beetje sneu hier. Zo iets ergs heeft ze ook niet begaan in mijn ogen. Wat is er nou zo erg aan paaldansen? Ze deed het niet eens helemaal naakt en al zou ze het gedaan hebben.. so what? Het lijkt wel de gereformeerde kerk hier zeg :{ Tig vrouwen die nog een groter losbandig leven hebben en evengoed een leuke moeder kunnen zijn, ik bedoel maar.
Nou, inderdaad.
pi_109385156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef sherezade het volgende:

[..]

:') nee ik zet alleen even de zaken recht, Amanda wordt nu neergezet alsof het arme meiske een paar foutjes heeft gedaan in haar puberteit :') terwijl ze haar hele gedrag na DGK gewoon heeft voortgezet tot aan haar zwangerschap
Ik ken het hele mens niet. Maar vind het wel meevallen met de aandacht die ze zoekt in de media. Denk dat jij haar maar wat minder moet opzoeken ofzo, scheelt je een hoop ergernis en preekjes over normen en waarden.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 13:19:27 #65
184769 crew  Deisyy
pi_109385160
Behalve dat Amanda een smerige en ordinaire griet is heeft ze vroig jaar in een winkel mijn nichtje bedreigd die daar werkte.

Lijkt me reden genoeg om op Amanda te haten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_109385181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef Deisyy het volgende:
Behalve dat Amanda een smerige en ordinaire griet is heeft ze vroig jaar in een winkel mijn nichtje bedreigd die daar werkte.

Lijkt me reden genoeg om op Amanda te haten.
Dat vind ik eerder een reden om iemand niet te mogen, dan de reden dat ze paaldanst.
pi_109385248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik ken het hele mens niet. Maar vind het wel meevallen met de aandacht die ze zoekt in de media. Denk dat jij haar maar wat minder moet opzoeken ofzo, scheelt je een hoop ergernis en preekjes over normen en waarden.
nee als je haar niet kent moet je misschien ook eens je uitgesproken mening voor je houden !!
Verder zal het wel een cultuur verschil dan zijn, schijnbaar is het normaal dat je met je blote kut op tv gaat en je laat naaien...bij ons is het in ieder geval geen normaal gedrag...
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 13:22:05 #68
184769 crew  Deisyy
pi_109385258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat vind ik eerder een reden om iemand niet te mogen, dan de reden dat ze paaldanst.
Het bevestigt voor mij eerder de indruk die ik tijdens DGK van haar heb gekregen, dat het een asociale meid is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_109385379
Ik vind het een asociaal en ordinair wijf. Ik vind haar manier van zwartmaken van Afrosjek behoorlijk kinderachtig. Verder ben ik blij voor haar dat ze een kindje heeft nu, en kan ik alleen maar hopen dat ze zich nu als een fatsoenlijke moeder gaat gedragen die respect voor zichzelf heeft.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109385414
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef Deisyy het volgende:
Behalve dat Amanda een smerige en ordinaire griet is heeft ze vroig jaar in een winkel mijn nichtje bedreigd die daar werkte.
Vertel meer. :@
pi_109385420
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:21 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee als je haar niet kent moet je misschien ook eens je uitgesproken mening voor je houden !!
Verder zal het wel een cultuur verschil dan zijn, schijnbaar is het normaal dat je met je blote kut op tv gaat en je laat naaien...bij ons is het in ieder geval geen normaal gedrag...
Je kent haar? Je hebt haar vaker gesproken en gezien? Of ken je haar uit de media?

En wat is 'ons'?

En verder gebeurd het wel vaker dat vrouwen naakt op tv of in een blad of op de foto verschijnen. Of BN-ers. Ik heb niet de neiging daar zo laag over te doen. Ik vind daden zwaarder tellen, zoals dat bedreigen wat ik nu voorbij zie komen.
pi_109385426
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het een asociaal en ordinair wijf. Ik vind haar manier van zwartmaken van Afrosjek behoorlijk kinderachtig. Verder ben ik blij voor haar dat ze een kindje heeft nu, en kan ik alleen maar hopen dat ze zich nu als een fatsoenlijke moeder gaat gedragen die respect voor zichzelf heeft.
Amen _O_
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 13:27:15 #73
184769 crew  Deisyy
pi_109385450
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Vertel meer. :@
Ik heb het al eens eerder op Fok! verteld, dus kijk ff in mjin posthistorie >:)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_109385525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kent haar? Je hebt haar vaker gesproken en gezien? Of ken je haar uit de media?

En wat is 'ons'?

En verder gebeurd het wel vaker dat vrouwen naakt op tv of in een blad of op de foto verschijnen. Of BN-ers. Ik heb niet de neiging daar zo laag over te doen. Ik vind daden zwaarder tellen, zoals dat bedreigen wat ik nu voorbij zie komen.
in een blad verschijnen is iets anders, dan dat je de hele gouden kooi over je heen laat rennen en je laat vol blaffen door jan en alleman
.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:31:02 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109385582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef sherezade het volgende:

[..]

:') nee ik zet alleen even de zaken recht, Amanda wordt nu neergezet alsof het arme meiske een paar foutjes heeft gedaan in haar puberteit :') terwijl ze haar hele gedrag na DGK gewoon heeft voortgezet tot aan haar zwangerschap
Hoe weet je dat allemaal zo goed? En al zou je gelijk hebben.. wie ben jij om te oordelen of beter gezegd te bevooroordelen? Je komt over als een of andere christelijke non en al zou je een of ander christelijke geloof aanhangen dan zou je moeten weten wat Jezus zei: Wie zonder zonde is werpt de 1e steen. Je reacties komen best gefrustreerd over eerlijk gezegd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 maart 2012 @ 13:35:03 #76
22592 crew  Ole
pi_109385706
Ach ja, sherezade kan het niet laten keer op keer haar mening over Amanda te spuien. Nu weten we het wel hoor!
En Poe hee! Ze heeft het wel met drie!!! mannen gedaan in 1,5 jaar gouden kooi. Ontzettende slet inderdaad hoor.

Goed: einde discussie maar weer.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109385736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe weet je dat allemaal zo goed? En al zou je gelijk hebben.. wie ben jij om te oordelen of beter gezegd te bevooroordelen? Je komt over als een of andere christelijke non en al zou je een of ander christelijke geloof aanhangen dan zou je moeten weten wat Jezus zei: Wie zonder zonde is werpt de 1e steen. Je reacties komen best gefrustreerd over eerlijk gezegd.
Ja waarom ik dat weet omdat ze het zelf allemaal verteld heeft in diverse interviews?? Omdat er genoeg beeld materiaal van haar rondzwerft op het internet :')
Dus als je dit abnormaal gedrag vind wordt je bestempeld als een Christelijke non , nou dan zou ik zeggen trek je kut open en zet het lekker op de kiek voor later , is schijnbaar toch normaal bij jullie Nederlanders ^O^
pi_109385738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:35 schreef Ole het volgende:
Ach ja, sherezade kan het niet laten keer op keer haar mening over Amanda te spuien. Nu weten we het wel hoor!
En Poe hee! Ze heeft het wel met drie!!! mannen gedaan in 1,5 jaar gouden kooi. Ontzettende slet inderdaad hoor.

Goed: einde discussie maar weer.
Noem jij nu seks met drie mannen in een huis voor nationale televisie normaal? :')
pi_109385747
Reageren jullie nou allemaal zo overdreven omdat het door sherezade wordt gezegd ? Kan me namelijk niet herinneren dat iemand anders die bijna dezelfde mening ventileert ook zo genadeloos op zijn/haar flikker krijgt :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109385784
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:36 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Noem jij nu seks met drie mannen in een huis voor nationale televisie normaal? :')
uhuh eerst laat ze zich volblaffen door Brian en even later zat Huub aan haar punani te slurpen ^O^ gewoon omdat het Kan ! :') :') :') :')
pi_109385808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:37 schreef sherezade het volgende:

[..]

uhuh eerst laat ze zich volblaffen door Brian en even later zat Huub aan haar punani te slurpen ^O^ gewoon omdat het Kan ! :') :') :') :')
Vergeet de jacuzzi-actie niet :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109385811
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:36 schreef DjinN het volgende:
Reageren jullie nou allemaal zo overdreven omdat het door sherezade wordt gezegd ? Kan me namelijk niet herinneren dat iemand anders die bijna dezelfde mening ventileert ook zo genadeloos op zijn/haar flikker krijgt :')
uiteraard ja :Y
pi_109385814
Blijkbaar vonden mannen of in iedergeval nick van de Wall, Amanda interessant genoeg om een relatie mee te beginnen. Ik begreep dat ze 2 jaar samen waren toen ze zwanger werd.
Volgens mij gaat het verder niemand iets aan hoe Amanda haar leven inricht en wat ze wel en niet doet.
Als haar vriend er geen probleem mee had, dan is het toch prima als zij zou wil(len) leven?
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:38:26 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109385815
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:36 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja waarom ik dat weet omdat ze het zelf allemaal verteld heeft in diverse interviews?? Omdat er genoeg beeld materiaal van haar rondzwerft op het internet :')
Dus als je dit abnormaal gedrag vind wordt je bestempeld als een Christelijke non , nou dan zou ik zeggen trek je kut open en zet het lekker op de kiek voor later , is schijnbaar toch normaal bij jullie Nederlanders ^O^
Jij bent geen Nederlander?
The love you take is equal to the love you make.
pi_109385829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef DjinN het volgende:

[..]

Vergeet de jacuzzi-actie niet :Y
en dan nog die groepssessies met Nadia en Lieke , lekker aan de prut liggen likken
pi_109385848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef sherezade het volgende:

[..]

en dan nog die groepssessies met Nadia en Lieke , lekker aan de prut liggen likken
Oh! Jij preutse non die je bent! o|O
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 13:39:50 #87
184769 crew  Deisyy
pi_109385863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kent haar? Je hebt haar vaker gesproken en gezien? Of ken je haar uit de media?

En wat is 'ons'?

En verder gebeurd het wel vaker dat vrouwen naakt op tv of in een blad of op de foto verschijnen. Of BN-ers. Ik heb niet de neiging daar zo laag over te doen. Ik vind daden zwaarder tellen, zoals dat bedreigen wat ik nu voorbij zie komen.
Ik ook :)

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:40:23 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109385880
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:36 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja waarom ik dat weet omdat ze het zelf allemaal verteld heeft in diverse interviews?? Omdat er genoeg beeld materiaal van haar rondzwerft op het internet :')
Dus als je dit abnormaal gedrag vind wordt je bestempeld als een Christelijke non , nou dan zou ik zeggen trek je kut open en zet het lekker op de kiek voor later , is schijnbaar toch normaal bij jullie Nederlanders ^O^
Tjonge jonge.. jullie Nederlanders nog wel en wat ben jij dan? Wij Nederlanders staan bekend als enigzins tolerant idd en kijken niet snel neer op iemand die zelfs haar kut open zet op beeldmateriaal zoals jij het zo mooi zegt (denk aan een pornoster). Mensen die dit niet kunnen en gaan oordelen zijn in mijn ogen bekrompen en kortzichtig van geest.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109385883
Sherezade: Er zit een uitknop op je tv en je computer.
Als je het blijkbaar zo walgelijk vindt, waarom kan je alle "vreselijke" scenes uit de Gouden Kooi dan uit je hoofd opnoemen.

Ik vond DGK ook ranzig, maar keek dus niet, hele makkelijk oplossing voor dit soort problemen.
pi_109385935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Blijkbaar vonden mannen of in iedergeval nick van de Wall, Amanda interessant genoeg om een relatie mee te beginnen. Ik begreep dat ze 2 jaar samen waren toen ze zwanger werd.
Volgens mij gaat het verder niemand iets aan hoe Amanda haar leven inricht en wat ze wel en niet doet.
Als haar vriend er geen probleem mee had, dan is het toch prima als zij zou wil(len) leven?
ja maar zodra het voor hem toch te serieus werd (de zwangerschap) haakte hij wel gelijk af he :')
pi_109385958
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tjonge jonge.. jullie Nederlanders nog wel en wat ben jij dan? Wij Nederlanders staan bekend als enigzins tolerant idd en kijken niet snel neer op iemand die zelfs haar kut open zet op beeldmateriaal zoals jij het zo mooi zegt (denk aan een pornoster). Mensen die dit niet kunnen en gaan oordelen zijn in mijn ogen bekrompen en kortzichtig van geest.
Probleem is dat we te weinig vrouwen hebben die hun benen bij elkaar weten te houden en dat de wat nettere gefrustreerd raken omdat iedere kerel de makkelijke snollen pakt. Vandaar dat er in Nederland nog maar twee smaken zijn; de snol en de verzuurde.
pi_109386047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Sherezade: Er zit een uitknop op je tv en je computer.
Als je het blijkbaar zo walgelijk vindt, waarom kan je alle "vreselijke" scenes uit de Gouden Kooi dan uit je hoofd opnoemen.

Ik vond DGK ook ranzig, maar keek dus niet, hele makkelijk oplossing voor dit soort problemen.
totaal niet boeiend maar ik kan ze benoemen omdat ik tijdens mijn studie op kamers heb gewoond en mijn medestudenten dat soort programma';s altijd keken :') en die vreselijke scenes zijn me bij gebleven omdat ik toen al in shock was ervan
pi_109386080
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:42 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Probleem is dat we te weinig vrouwen hebben die hun benen bij elkaar weten te houden en dat de wat nettere gefrustreerd raken omdat iedere kerel de makkelijke snollen pakt. Vandaar dat er in Nederland nog maar twee smaken zijn; de snol en de verzuurde.
_O-
pi_109386085
Ik vind het werkelijk hilarisch om te zien dat iedereen zich zo druk zit te maken om de reacties van sherezade :Y Ik denk dat ik me even een lekkere bak popcorn ga klaarmaken! *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109386107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het werkelijk hilarisch om te zien dat iedereen zich zo druk zit te maken om de reacties van sherezade :Y Ik denk dat ik me even ga klaarmaken! *O*
*O*
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:47:37 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109386136
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het werkelijk hilarisch om te zien dat iedereen zich zo druk zit te maken om de reacties van sherezade :Y Ik denk dat ik me even een lekkere bak popcorn ga klaarmaken! *O*
Ik snap nog steeds niet wie ze nou bedoelt met 'ons' als ze het ook heeft over 'jullie Nederlanders'?
The love you take is equal to the love you make.
pi_109386143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

*O*
HIHIHIHIIH wat een fopje toch die reactie van jou! Zomaar mijn bericht quoten en de tekst een beetje vernaggelen o|O
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109386211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het werkelijk hilarisch om te zien dat iedereen zich zo druk zit te maken om de reacties van sherezade :Y Ik denk dat ik me even een lekkere bak popcorn ga klaarmaken! *O*
leuk he, ik zit al achter mijn laptopje in de zon met een groot glas lipton Ice *O*
pi_109386216
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet wie ze nou bedoelt met 'ons' als ze het ook heeft over 'jullie Nederlanders'?
Hint; Sherezade klinkt nou niet als de gemiddeld meest voorkomende naam in Leeuwarden.
pi_109386222
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet wie ze nou bedoelt met 'ons' als ze het ook heeft over 'jullie Nederlanders'?
Ik kan me er totaal niet druk om maken...van mij mag iedereen zijn of haar mening ventileren. Als sherezade een hekel heeft aan Amanda om bepaalde redenen moet ze dat doen. Ik vind het zelf ook een ordinaire muts. Wie zijn jullie om mij, sherezade, of wie dan ook te veroordelen om onze mening
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109387279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zou me ook zo niet gedragen maar om iemand daar op af te branden en aan de hoogste boom voor op te hangen gaat mij te ver. Zo erg is het ook allemaal weer niet. Beetje barbaars en middeleeuws als je zo inelkaar steekt.
nouja wie heeft het hier over ophangen??
jij hebt jouw meing en ik de mijne als jij die van mij barbaars en middeleeuws vindt moet jij weten maar zo wil ik niet leven en zulk gedrag wil ik later ook niet meegeven aan mijn kids
pi_109387300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:10 schreef sherezade het volgende:

ja dat hoop ik ook,,
Het zal me jeuken.

Ik wil vooral de setjes kleding zien die ze draagt. ):O
Go hard or go home
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:22:43 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109387436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:18 schreef sherezade het volgende:

[..]

nouja wie heeft het hier over ophangen??
jij hebt jouw meing en ik de mijne als jij die van mij barbaars en middeleeuws vindt moet jij weten maar zo wil ik niet leven en zulk gedrag wil ik later ook niet meegeven aan mijn kids
Het is maar een uitdrukking weet je. Ja ik heb het idee dat je beter af zou zijn in Iran daar mag je zulke sletten als Amanda nog gaan stenigen. Nu heb ik er tabak van, het zal me een worst wezen welk gedrag jij aan je kids wilt mee geven. Shalom :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109387494
Wat een rare discussie. Go on! w/
Go hard or go home
pi_109387540
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is maar een uitdrukking weet je. Ja ik heb het idee dat je beter af zou zijn in Iran daar mag je zulke sletten als Amanda nog gaan stenigen. Nu heb ik er tabak van, het zal me een worst wezen welk gedrag jij aan je kids wilt mee geven. Shalom :W
wat ben jij een zware mongool zeg, ik post net dat ik sardisch ben en jij begint over Iran ... 8)7 8)7
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- Topografie zat niet in je vakkenpakket ?
pi_109387634
Go hard or go home
pi_109387679
Controlaltdelete gaat met :D :D :D rode wangen nu googlen
pi_109387688
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_109387873
Ouch :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:42:36 #110
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109388167
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:25 schreef sherezade het volgende:

[..]

wat ben jij een zware mongool zeg, ik post net dat ik sardisch ben en jij begint over Iran ... 8)7 8)7
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- Topografie zat niet in je vakkenpakket ?
Pas op krijg geen natte doos. Al kwam je uit 'weetikveelwaar' of het meest tolerante land (Canada?) qua mentaliteit pas je goed in Iran.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:44:34 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109388241
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Even Eddie gets confused.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109388379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Pas op krijg geen natte doos. Al kwam je uit 'weetikveelwaar' of het meest tolerante land (Canada?) qua mentaliteit pas je goed in Iran.
Je faalde gewoon....geeft niet verders, kan iedereen overkomen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:54:42 #113
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109388627
quote:
99s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je faalde gewoon....geeft niet verders, kan iedereen overkomen.
Nee hoor ik faalde niet, die vrome doos faalde want ze begreep mijn punt niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109388855
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor ik faalde niet, die vrome doos faalde want ze begreep mijn punt niet.
Nouja...om eerlijk te zijn...je had het over Iran en Shalom...dus kwam het bijna over alsof je dacht dat ze joods was ofzo :?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:06:06 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109389047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:00 schreef DjinN het volgende:

[..]

Nouja...om eerlijk te zijn...je had het over Iran en Shalom...dus kwam het bijna over alsof je dacht dat ze joods was ofzo :?
Nee, streng islamitisch.
The love you take is equal to the love you make.
pi_109393794
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:46:23 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109418055
Wanneer gaan we het weer gewoon over de topics hebben ipv over de users?
Het is een forum, daar komen verschillende meningen bijeen. Get over it.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109418117
Ik ben de draad hier kwijt, maareh... Is er nog nieuws? :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:16:33 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109418637
quote:
Zijn pasgeboren dochter heeft hij nog niet gezien, maar Afrojack (24) werd deze week wel weer herenigd met zijn 'goede vriendin' Paris Hilton (31). De blonde Hollywoodster vergezelt de Nederlandse dj momenteel op de Miami Music Conference waar zij woensdag langs de kant stond bij een DJ-voetbalwedstrijd tussen Nederland en Zweden.

Hoewel Paris en Afrojack hun liefdesrelatie nooit officieel hebben bevestigd, gedraagt de hotelerfgename zich verdacht veel als zijn trotse vriendin. De verliefde bakvis was druk met foto's maken, terwijl het team van Afrojack, waar onder meer ook dj Tiesto en Doutzen Kroes' man Sunnery James in speelden, Zweden versloeg. Na de wedstrijd zorgde zij ervoor dat de bezwete dj een handdoek kreeg en week verder niet meer dan twee meter van zijn zijde.

Diezelfde avond moest Afrojack, die afgelopen vrijdag voor het eerst vader is geworden, draaien op een zwembadfeest en natuurlijk was Paris erbij om hem te aan te moedigen. De realityster droeg zelfs een bril met zijn afbeelding erop, terwijl zij zich samen met zusje Nicky uitleefde op de dance beats van de Nederlandse dj.

Afrojack is vorige week voor de eerste keer vader geworden van een dochter. Zijn ex-vriendin Amanda Balk beviel vrijdag van een meisje dat de naam Vegas kreeg. De populaire dj, wiens echte naam Nick van de Wall is, heeft sinds de breuk met de realityster nauwelijks meer contact met haar gehad en tot op heden zijn kind ook nog niet gezien. Dinsdag reageerde Afrojack op het nieuws dat hij vader is geworden via Twitter: "Net geland in Miami met geweldig nieuws! Maakt niet uit wie wat zegt of wat er gebeurd is, ik hou van je Vegas en alles komt goed."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:24:55 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109418815
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze werkelijk weten dat hij z'n kind nog niet gezien heeft of die conclusie trekken uit dat "geweldig nieuws" twitterbericht...
Dat geweldige nieuws kan natuurlijk overal op slaan, helemaal als je bedenkt dat Amanda d'r FB bericht waarschijnlijk geplaatst was voordat zijn vliegtuig naar Miami vertrok.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:29:41 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109418923
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Paris & Afrojack O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 maart 2012 @ 09:46:54 #122
22592 crew  Ole
pi_109419305
Hoop off topic weg. Wat een gedoe op de vroege ochtend
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:21:14 #123
111260 Charmian
a little joy
pi_109420316
Zijn er al foto's???
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:26:09 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109420467
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:

Ben benieuwd of ze werkelijk weten dat hij z'n kind nog niet gezien heeft of die conclusie trekken uit dat "geweldig nieuws" twitterbericht...
Dat geweldige nieuws kan natuurlijk overal op slaan, helemaal als je bedenkt dat Amanda d'r FB bericht waarschijnlijk geplaatst was voordat zijn vliegtuig naar Miami vertrok.
Gezien het 'Ik hou van je Vegas"erna, lijkt het me stug dat dit geweldige nieuws ergens anders betrekking op heeft.
Ik ben wel benieuwd hoe straks het contact tussen vader en kind gaat verlopen. Hopelijk een beetje soepeltjes en frequent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 10:34:05 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109420731
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:

Ik ben wel benieuwd hoe straks het contact tussen vader en kind gaat verlopen. Hopelijk een beetje soepeltjes en frequent.
Ik hoop eigenlijk meer op flink wat vuilspuiterij over het hoofdje van het kleine prinsesje. c_/
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_109420953
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk meer op flink wat vuilspuiterij over het hoofdje van het kleine prinsesje. c_/
Nee. Da's zielig voor het kind.
pi_109421035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Da's zielig voor het kind.
komt later wel als het kindsje naar school gaat en ineens klasgenootjes tegen haar zeggen jouw mama was met haar puni op tv zegt mijn mama
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:48:47 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109421173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

komt later wel als het kindsje naar school gaat en ineens klasgenootjes tegen haar zeggen jouw mama was met haar puni op tv zegt mijn mama
En toch lijkt me dat nog minder erg dan dat de hele wereld op youtube kan zien hoe je verwekt bent.
pi_109421207
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

komt later wel als het kindsje naar school gaat en ineens klasgenootjes tegen haar zeggen jouw mama was met haar puni op tv zegt mijn mama
Dat is heel wat anders.

Maar ouders die een scheiding/relatiebreuk over het hoofd van hun kind uitvechten is schadelijk voor een kind.

En wat betreft dat kinderen haar gaan pesten met dat haar moeder met haar blote dood op tv is geweest... Ach, dan kan ze zich misschien ook al prima verweren. En het kan zelfs dat geen kind daar over tien jaar nog mee bezig is.
pi_109421274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

komt later wel als het kindsje naar school gaat en ineens klasgenootjes tegen haar zeggen ouw mama was met haar puni op tv zegt mijn mamaj
_O-
pi_109421309
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

komt later wel als het kindsje naar school gaat en ineens klasgenootjes tegen haar zeggen jouw mama was met haar puni op tv zegt mijn mama
Of ze gaan zeggen, jouw mamma was vroeger toch prostituee :{
pi_109421407
-Nou kappen, we weten het wel nu

[ Bericht 96% gewijzigd door Ole op 23-03-2012 13:10:29 ]
  vrijdag 23 maart 2012 @ 11:09:12 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109421884
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders.

Maar ouders die een scheiding/relatiebreuk over het hoofd van hun kind uitvechten is schadelijk voor een kind.

En wat betreft dat kinderen haar gaan pesten met dat haar moeder met haar blote dood op tv is geweest... Ach, dan kan ze zich misschien ook al prima verweren. En het kan zelfs dat geen kind daar over tien jaar nog mee bezig is.
Precies. Net alsof een moeder die in de sexbizz haar geld heeft verdiend, dit bij voorbaat de kinderen kinderen labiel maakt en/of slachtoffer van pesterijen. Ik denk zelfs dat deze kinderen sterker van karakter kunnen zijn. En dan zijn er nog tig kinderen uit de zogenaamde nette gezinnen die niet goed terecht komen ondanks dat pa&ma een goede, normale baan hadden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109422149
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies. Net alsof een moeder die in de sexbizz haar geld heeft verdiend, dit bij voorbaat de kinderen kinderen labiel maakt en/of slachtoffer van pesterijen. Ik denk zelfs dat deze kinderen sterker van karakter kunnen zijn. En dan zijn er nog tig kinderen uit de zogenaamde nette gezinnen die niet goed terecht komen ondanks dat pa&ma een goede, normale baan hadden.
Pappa draait plaatjes en mamma ontvangt mannen, ja echt een sprookje om gezond in op te groeien.
pi_109422541
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

komt later wel als het kindsje naar school gaat en ineens klasgenootjes tegen haar zeggen jouw mama was met haar puni op tv zegt mijn mama
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef sherezade het volgende:

[..]

en gleed met haar fluit langs iedere paal, letterlijk en figuurlijk
hahahahaha _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 maart 2012 @ 13:08:11 #136
22592 crew  Ole
pi_109425766
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef sherezade het volgende:

[..]

en gleed met haar fluit langs iedere paal, letterlijk en figuurlijk
Nou weten we het wel hoor :(

*note
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109425974
Het duurt wel lang voor er foto's zijn. Heeft Joop van Tellingen de griep of zo?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 maart 2012 @ 13:23:53 #138
22592 crew  Ole
pi_109426250
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Het duurt wel lang voor er foto's zijn. Heeft Joop van Tellingen de griep of zo?
Nee erger... Joop van Tellingen ernstig ziek

Ik zal eens op haar FB kijken..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109426569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:23 schreef Ole het volgende:

[..]

Nee erger... Joop van Tellingen ernstig ziek
Vervelend voor 'm.
quote:
Ik zal eens op haar FB kijken..
Daar ga je niets vinden, die foto's zijn echt wel verkocht aan een tijdschrift.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:34:58 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109426616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:

Daar ga je niets vinden, die foto's zijn echt wel verkocht aan een tijdschrift.
Wordt het de Aktueel, de Panorama of toch de Foxy?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109426886
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wordt het de Aktueel, de Panorama of toch de Foxy?
Daar is Vegas nu nog te jong voor, dat komt wel over 16 jaar.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:48:23 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109427055
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:

Daar is Vegas nu nog te jong voor, dat komt wel over 16 jaar.
Ik kan wel een shoot bedenken met een naakte mama die een even naakte baby voor haar edele deeltjes laat bungelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109427251
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan wel een shoot bedenken met een naakte mama die een even naakte baby voor haar edele deeltjes laat bungelen.
Gatver Copycat, ga je geest spoelen met water en zeep.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:02:06 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109427546
En dan zeggen ze dat het een joy forever zou zijn. Een last is het!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109427552
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan wel een shoot bedenken met een naakte mama die een even naakte baby voor haar edele deeltjes laat bungelen.
Ik vermoed dat Amanda geen edele delen meer heeft :{w
pi_109430516
quote:
quote:

Op vrijdag 23 maart 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan wel een shoot bedenken met een naakte mama die een even naakte baby voor haar edele deeltjes laat bungelen.

Gatver Copycat, ga je geest spoelen met water en zeep.
Het kan ook wat 'subtieler'...kijk maar naar deze shoot
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:21:22 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109430556
Subtiel? Subtiel? SUBTIEL???
Jij denkt dat dat in Amanda's woordenboek staat?

Woordenboek? Woordenboek? WOORDENBOEK???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109431304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:20 schreef juultje84 het volgende:

[..]

Het kan ook wat 'subtieler'...kijk maar naar deze shoot
[ afbeelding ]
Die foto bewijst maar weer dat Heitinga een PLORK is..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 17:08:58 #149
184769 crew  Deisyy
pi_109434409
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:21 schreef Copycat het volgende:
Subtiel? Subtiel? SUBTIEL???
Jij denkt dat dat in Amanda's woordenboek staat?

Woordenboek? Woordenboek? WOORDENBOEK???
Amanda kan het woord niet eens uitspreken :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_109435973
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:02 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Amanda geen edele delen meer heeft :{w
eerder versleten onderdelen
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:16:06 #151
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_109436339
Amanda en Afro, hoe heeft het zo kunnen lopen.
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 20:07:44 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109439843
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:21 schreef Copycat het volgende:
Subtiel? Subtiel? SUBTIEL???
Jij denkt dat dat in Amanda's woordenboek staat?

Woordenboek? Woordenboek? WOORDENBOEK???
Niet zo denigrerend hè. Amanda heeft alleen maar moeite met het alfabet na een fles malibu. :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2012 @ 21:02:03 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_109442662
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:07 schreef Gert het volgende:

Niet zo denigrerend hè. Amanda heeft alleen maar moeite met het alfabet na een fles malibu. :P
http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44
_O-
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 21:08:39 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109443025
quote:
Die ja _O-

Het prinsesje heeft nog geluk dat het geen Fegas heet. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:08:45 #155
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109443031
Popcorntopic. :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:40 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die foto bewijst maar weer dat Heitinga een PLORK is..
Inderdaad.
Maar met een papieren zak over zijn hoofd is het prima te doen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109458150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Die ja _O-

Het prinsesje heeft nog geluk dat het geen Fegas heet. ;)
ja of fayges :')
pi_109458478
Wat zou Afrosjek nou van die naam vinden ? :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109458899
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:09 schreef DjinN het volgende:
Wat zou Afrosjek nou van die naam vinden ? :')
het past wel in zijn straatje he, Paris, Vegas :')
pi_109459037
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef sherezade het volgende:

[..]

het past wel in zijn straatje he, Paris, Vegas :')
:') _O- Welke achternaam zou ze krijgen? Van der Wal? Of toch Balk? Either way, het klinkt allebei niet :') Vegas Balk of Vegas van der Wal :X
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109459085
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:31 schreef DjinN het volgende:

[..]

:') _O- Welke achternaam zou ze krijgen? Van der Wal? Of toch Balk? Either way, het klinkt allebei niet :') Vegas Balk of Vegas van der Wal :X
Vegas van der wal klinkt echt als zo'n exclusieve escortdame :') Vegas Balk klinkt gewoon debiel 8)7
pi_109459124
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

Vegas van der wal klinkt echt als zo'n exclusieve escortdame :') Vegas Balk klinkt gewoon debiel 8)7
Ahahahaha :') 17 jaar later: En dan nu! In de voetstappen van haar moeder! Onze nieuwe paalslingeraarster: Vegas van der Wal!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109459183
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:35 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ahahahaha :') 17 jaar later: En dan nu! In de voetstappen van haar moeder! Onze nieuwe paalslingeraarster: Vegas van der Wal!
ja erg hoor, maar ik denk dat het een Balkje wordt, is nog maar de vraagn ook of afrosjet het kind wel erkend?? aangezien hij nog niet eens de moeite heeft genomen om het kindje op te zoeken...
pi_109459310
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:09 schreef DjinN het volgende:
Wat zou Afrosjek nou van die naam vinden ? :')
Wie weet hebben ze het wel samen bedacht, al in de prille periode, je weet het niet :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109459335
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:35 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ahahahaha :') 17 jaar later: En dan nu! In de voetstappen van haar moeder! Onze nieuwe paalslingeraarster: Vegas van der Wal!
Ach ja, als je het over The Strip hebt kom je automatisch bij Vegas uit. En veel mannen verlaten Vegas nadat ze al hun geld hebben verloren. Haar toekomst zit in de naam ingebakken :')
pi_109489960
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:38 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja erg hoor, maar ik denk dat het een Balkje wordt, is nog maar de vraagn ook of afrosjet het kind wel erkend?? aangezien hij nog niet eens de moeite heeft genomen om het kindje op te zoeken...
Moet vader het kind niet aangeven bij de gemeente binnen 2/3 dagen? Want dan heet ze geloof ik sowieso Balk.
pi_109490025
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:00 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Moet vader het kind niet aangeven bij de gemeente binnen 2/3 dagen? Want dan heet ze geloof ik sowieso Balk.
Als ze het tijdens de zwangerschap, toen ze nog samen waren, niet hebben geregeld, dan heeft zij het nu gedaan en is het idd Balk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109490169
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze het tijdens de zwangerschap, toen ze nog samen waren, niet hebben geregeld, dan heeft zij het nu gedaan en is het idd Balk.
Dat denk ik ook wel ja, wellicht wilt ze natuurlijk ook eventuele voogdij zaken later in de toekomst vermijden en alleen het gezag behouden.
Voor het geval Paris en Afrozak hun Vegasje willen gaan groot brengen in L.A
  Moderator zondag 25 maart 2012 @ 21:01:00 #168
184769 crew  Deisyy
pi_109505686
quote:
Amanda Balk
Lieve mensen wil nog even wachten met een foto van mijn prinsesje maar het gaat erg goed met ons. kusjes van ons
Vind ik leuk · Delen · 2 uur geleden in de buurt van Amsterdam ·
Of het is een lilluk ding of ze probeert Nick te dwarsbomen :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2012 @ 21:03:52 #169
43556 miss_dynastie
pi_109505880
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of het is een lilluk ding of ze probeert Nick te dwarsbomen :o
Ze zal de foto wel willen verkopen, maar tegenwoordig valt dat best een beetje tegen... :)
  maandag 26 maart 2012 @ 02:19:28 #170
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_109519050
@ Leandra
quote:
Oh? Was het onder volledige narcose? Niet dat ze de ruggenprik gewoon wat aangepast hebben?
bevallen ze hier nu ook al met een ruggenprik?? het is ook alweer 17 jaar geleden voor mij... dus ik ging ervan uit dat na een (moeilijke bevalling) de keuze wordt gemaakt om een keizersnede toe te gaan passen en dat het dan om tijdnood zou gaan .... dus hoppa! onder zeil ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 26 maart 2012 @ 02:33:21 #171
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_109519194
@ DjinN
quote:
Ik vind het werkelijk hilarisch om te zien dat iedereen zich zo druk zit te maken om de reacties van sherezade Ik denk dat ik me even een lekkere bak popcorn ga klaarmaken!
ik vind ter een TOP Fokker!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_109521334
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:33 schreef snetje het volgende:
@ DjinN

[..]

ik vind ter een TOP Fokker!!
O+ :*
pi_109521641
djafrojack twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:57:53 @martijnkolkman bemoei jij je lekker met je eigen zaken jongen, of voel je je stoer door grapjes over mijn pasgeborene te maken? reageer retweet
Jawel, de eerste e-battle. :')
pi_109521780
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:33 schreef snetje het volgende:
@ DjinN

[..]

ik vind ter een TOP Fokker!!
:')

Ze heeft de eerste foto verkocht. Daar durf ik een top FOK!ker op te verwedden.
Go hard or go home
  maandag 26 maart 2012 @ 10:03:24 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109521827
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef Cracka-ass het volgende:
djafrojack twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:57:53 @martijnkolkman bemoei jij je lekker met je eigen zaken jongen, of voel je je stoer door grapjes over mijn pasgeborene te maken? reageer retweet
Jawel, de eerste e-battle. :')
Reactie op:
quote:
De #brutaletwittervraag aan @djafrojack staat nu 6 dagen! Wanneer gaat (je dochter) Vegas voor het eerst in een Hilton slapen? @Qmusicnl
Zo brutaal vind ik hem niet, of ik moet mijn echte dirty mind aanboren ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109521834
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef Cracka-ass het volgende:
djafrojack twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:57:53 @martijnkolkman bemoei jij je lekker met je eigen zaken jongen, of voel je je stoer door grapjes over mijn pasgeborene te maken? reageer retweet
Jawel, de eerste e-battle. :')
hij had het kunnen verwachten dit soort ongein, wat een overtrokken reactie van hem :')
pi_109522010
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Reactie op:

Zo brutaal vind ik hem niet, of ik moet mijn echte dirty mind aanboren ...
Wat een overtrokken reactie van Nick. De kraamtijd is een emotionele tijd, zo zie je maar weer.
Ook al staat het kraambed 100.000898738837 km verderop. Is die al mirre of Gucci wezen brengen?
Go hard or go home
pi_109522467
Wat 'n gladiool :o
  maandag 26 maart 2012 @ 11:14:53 #179
208890 June.
Seriously?
pi_109523641
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Reactie op:

[..]

Zo brutaal vind ik hem niet, of ik moet mijn echte dirty mind aanboren ...
Reactie daarop:
quote:
@martijnkolkman je mag over mij zeggen wat je wil maar houdt een beetje respect voor mijn dochter aub en kap met dit soort onzin.
Misschien hadden ze dan iets langer dan 2 seconden over de naam moeten nadenken..
Shine bright like a diamond.
pi_109523991
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef Noek het volgende:

De kraamtijd is een emotionele tijd, zo zie je maar weer.
Ook al staat het kraambed 100.000898738837 km verderop.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109524092
Ik krijg bijna zin om een twitter account aan te maken om te vragen waarom hij zijn kind dan nog niet eens heeft gezien :') (of of hij haar al heeft gezien)
  maandag 26 maart 2012 @ 11:53:53 #182
111260 Charmian
a little joy
pi_109524800
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of het is een lilluk ding of ze probeert Nick te dwarsbomen :o
Vandaag ben ik positief: eerst moet papa het prinsesje in levende lijve zien :)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_109525342
Kappen hiermee. On topic graag

[ Bericht 48% gewijzigd door Ole op 26-03-2012 12:34:17 ]
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 12:33:45 #184
43556 miss_dynastie
pi_109525950
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:14 schreef June. het volgende:

[..]

Reactie daarop:

[..]

Misschien hadden ze dan iets langer dan 2 seconden over de naam moeten nadenken..
Ze? Je denkt dat hij daar ook maar iets van heeft mogen vinden?
  maandag 26 maart 2012 @ 12:44:29 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109526178
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze? Je denkt dat hij daar ook maar iets van heeft mogen vinden?
Als ze idd zwanger is geworden in Las Vegas zou het me niets verbazen als ze samen al op die naam gekomen waren.
Van wanneer zijn de Las Vegas foto's die TF gepost had?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109526199
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:10 schreef GeenWijn het volgende:
Kappen hiermee. On topic graag
?
pi_109526212
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze idd zwanger is geworden in Las Vegas zou het me niets verbazen als ze samen al op die naam gekomen waren.

Dat ja :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109526244
En ik zie Nick er ook wel voor aan om voor zo'n aparte naam te gaan. :Y Kan me niet voorstellen dat hij liever voor een naam als "Anne-marie" was gegaan :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109526380
Geen tieten

[ Bericht 94% gewijzigd door Ole op 26-03-2012 12:56:12 ]
  Moderator / Miss SHO maandag 26 maart 2012 @ 12:57:07 #190
22592 crew  Ole
pi_109526574
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

?
discussie is grotendeels vewijderd en kunnen jullie via pm dm voortzetten

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 26-03-2012 15:14:33 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109526614
oke dan gooi ik deze maar erin, scrub beurtje erbij??

pi_109526762
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef sherezade het volgende:
oke dan gooi ik deze maar erin, scrub beurtje erbij??

[ afbeelding ]
Allesjesus wat een lelijke vrouw en dat moet haar geld verdienen met haar lichaam?
Kwestie van timmerman met 'n gebroken hamer.
pi_109526779
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef Ole het volgende:

[..]

discussie is groetendeels vewijderd en kunnen jullie via pm dm voortzetten
de groeten
pi_109526897
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:02 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

de groeten
-O-
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 13:07:41 #195
43556 miss_dynastie
pi_109526923
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze idd zwanger is geworden in Las Vegas zou het me niets verbazen als ze samen al op die naam gekomen waren.
Van wanneer zijn de Las Vegas foto's die TF gepost had?
Het lijkt me meer een 'Jij een Paris, dan ik een Vegas'-actie, maar het zou best kunnen zijn zoals jij zegt :)
pi_109526950
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:

Het lijkt me meer een 'Jij een Paris, dan ik een Vegas'-actie,
Dat lijkt me echt heel vreemd maar vind de theorie toch tof!
Go hard or go home
pi_109526978
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het lijkt me meer een 'Jij een Paris, dan ik een Vegas'-actie, maar het zou best kunnen zijn zoals jij zegt :)
_O-
  maandag 26 maart 2012 @ 13:09:53 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109526986
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef Noek het volgende:
Dat lijkt me echt heel vreemd maar vind de theorie toch tof!
Het zou me echt niet verbazen als er bij Amanda die gedachtengang aan vast zat. Ingegeven door de waarschijnlijke bevruchtingsplaats.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109527233
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zou me echt niet verbazen als er bij Amanda die gedachtengang aan vast zat. Ingegeven door de waarschijnlijke bevruchtingsplaats.
Haar broertje gaat waarschijnlijk dus toilet heten.
pi_109527285
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:17 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Haar broertje gaat waarschijnlijk dus toilet heten.
:')

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef sherezade het volgende:
oke dan gooi ik deze maar erin, scrub beurtje erbij??

[ afbeelding ]
Godsamme zeg. :{ Wat een monster.
pi_109527743
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zou me echt niet verbazen als er bij Amanda die gedachtengang aan vast zat. Ingegeven door de waarschijnlijke bevruchtingsplaats.
Aman deed waarschijnlijk een "Poshje". De Becks een Brooklyn, zij een Vegas.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 26 maart 2012 @ 15:34:35 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109531685
Nog mazzel dat ze niet een paar dagen later zwanger geworden is, dan had het kind Tampa geheten....
En een paar dagen eerder Utah :X

Anyway, dan zou ze dus rond 26 juni zwanger moeten zijn geworden want toen was hij in Vegas.
Beetje aan de late kant gezien de uitgerekende datum, dus het zou ook kunnen dat ze daar ontdekte dat ze zwanger was, en dan is Vegas een veel betere keuze dan Spijkenisse.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109532172
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:34 schreef Leandra het volgende:
Nog mazzel dat ze niet een paar dagen later zwanger geworden is, dan had het kind Tampa geheten....
En een paar dagen eerder Utah :X

Anyway, dan zou ze dus rond 26 juni zwanger moeten zijn geworden want toen was hij in Vegas.
Beetje aan de late kant gezien de uitgerekende datum, dus het zou ook kunnen dat ze daar ontdekte dat ze zwanger was, en dan is Vegas een veel betere keuze dan Spijkenisse.
Kreeg ik toch nog bijna gelijk:
quote:
15s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat het kind niet gewoon "Spijkenisse" heten, naar plaats van verwekking?
Albert, als je dit leest, ik wil wel een keer plaatsnemen achter de desk voor de juiste vergoeding.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_109537081
ik vind t zielig voor dat kind... zit ze al met die ouders opgescheept, moet ze het ook nog met die naam doen...zul je zien, die verandert haar naam nog wel eens een keer in Gerda
pi_109538197
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:52 schreef totebel het volgende:
ik vind t zielig voor dat kind... zit ze al met die ouders opgescheept, moet ze het ook nog met die naam doen...zul je zien, die verandert haar naam nog wel eens een keer in Gerda
Of het kind staat net zo graag in de belangstelling als haar ouders en geniet van zo'n unieke vreemde naam.

En misschien heeft ze nog een 2e (of 3e) naam waar ze iets mee kan?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109539528
Ik zie ineens een foto van Sven Kramer op de site van P&W voor vanavond en 3 maal raden aan wie ik ineens moet denken :')





Enkel de geknepen ogen en het lachje, maar toch :D Allebei een babyface :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:13:39 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_109539704
Alleen is Kramer afgetraind :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 26 maart 2012 @ 19:25:59 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_109540191
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ineens een foto van Sven Kramer op de site van P&W voor vanavond en 3 maal raden aan wie ik ineens moet denken :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Enkel de geknepen ogen en het lachje, maar toch :D Allebei een babyface :)
:N
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_109560126
Veeg ass :o

pi_109575434


sorry alstie al gepost is, even geen zin om terug te lezen
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_109575463
Welkom op de donkere wolk. Ze is bevallen, niet in rouw!
Go hard or go home
pi_109575620
quote:
ja van mij ook van harte met je dochter your bautyfull princes
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:59:00 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109576986
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef sherezade het volgende:
oke dan gooi ik deze maar erin, scrub beurtje erbij??

[ afbeelding ]
Die jongen met die kalender in zn hand heeft zn broek open staan :r
pi_109577177
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die jongen met die kalender in zn hand heeft zn broek open staan :r
Da's Ricardo. Die heeft altijd open huis, denk ik.
Go hard or go home
pi_109577196
Morticia Balk heeft een baby gekregen?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:04:57 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109577243
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:03 schreef Noek het volgende:

[..]

Da's Ricardo. Die heeft altijd open huis, denk ik.
Oh Ricardo :P
pi_109577432
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:03 schreef Noek het volgende:

[..]

Da's Ricardo. Die heeft altijd open huis, denk ik.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:23:01 #218
111260 Charmian
a little joy
pi_109580952
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Morticia Balk heeft een baby gekregen?
Jaha...meet Vegas, kleine goth in spé :{
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:46:36 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109589527
Ze ziet er wel goed uit, snel weer op de been ook!
pi_109589598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:03 schreef Noek het volgende:

[..]

Da's Ricardo. Die heeft altijd open huis, denk ik.
Dat was toch de huishomo van DGK? Die vond ik zo leuk he :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109597553
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Aventura het volgende:
Ze ziet er wel goed uit, snel weer op de been ook!
mjah ze was met een keizersnede bevallen toch?
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:43:03 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109597603
De zwarte weduwe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109597606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef sherezade het volgende:

[..]

mjah ze was met een keizersnede bevallen toch?
Zelfs de artsen namen het risico niet om iets besmettelijks op te lopen dus.
pi_109597651
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:43 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Zelfs de artsen namen het risico niet om iets besmettelijks op te lopen dus.
een natuurlijke bevalling zou ook niet bij haar passen aangezien niks aan haar natuurlijk is :+
pi_109598076
Echt zo voorspelbaar ook, met zo'n legging in Uggs :r
pi_109598153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt zo voorspelbaar ook, met zo'n legging in Uggs :r
Ik vind die foto wel meevallen eigenlijk, best goed te doen als ik niet beter zou weten :@
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:10:16 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109598214
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef sherezade het volgende:

[..]

mjah ze was met een keizersnede bevallen toch?
Juist daarom, herstel na een KS kost meestal meer tijd dan na een natuurlijke bevalling, maar dat past minder goed in het afzeikstraatje natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109598218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef Ffleamig het volgende:
Ik vind die foto wel meevallen eigenlijk, best goed te doen als ik niet beter zou weten :@
Heb je haar knieën wel gezien mên? Die zijn veel te puntig. :{w.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:12:37 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109598269
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Heb je haar knieën wel gezien mên? Die zijn veel te puntig. :{w.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109598291
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Heb je haar knieën wel gezien mên? Die zijn veel te puntig. :{w.
en ze is getrouwd met de stijltang :P
pi_109598301
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

sorry alstie al gepost is, even geen zin om terug te lezen
Die lust hem wel.
pi_109598696
Nou, ik vind het een leuke foto! Hopelijk is ze gelukkig met haar kindje! Lekker hoor, wandelen met de kleine met zo'n mooi weer.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:35:13 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109598860
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef sherezade het volgende:

[..]

mjah ze was met een keizersnede bevallen toch?
dat wist ik niet eens. Dat maakt t alleen maar nog sneller. Good for her. Ik vind die zwarte wagen wel cool. Beter dan dat vreselijke bloemetjesvogeltjesrozeruitjes-flowmagazine-dutch design-yvonne jaspers - hysterische gedoe, waar iedereen met een meisje zich schuldig aan maakt.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2012 @ 10:48:00 #234
43556 miss_dynastie
pi_109599221
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist daarom, herstel na een KS kost meestal meer tijd dan na een natuurlijke bevalling, maar dat past minder goed in het afzeikstraatje natuurlijk.
Nou, ik vroeg me wel af waar ze die kilo's kraamverband verstopt had in zo'n legginkje, maar met een keizersnede heb je daar natuurlijk minder last van :@
pi_109599326
Fijn voor haar dat haar kindje geboren is en ze ziet et idd gewoon goed uit. Dat ze maar lekker geniet met dit mooie weer.
:)
pi_109599372
Ok, alle verse moeders terug naar hun roze wolk in [OUD], nu weer terug naar kutnijd, het spotten van cellulitis en uitgroei bij de extensions. :{w.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_109599401
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef Aventura het volgende:

Beter dan dat vreselijke bloemetjesvogeltjesrozeruitjes-flowmagazine-dutch design-yvonne jaspers - hysterische gedoe, waar iedereen met een meisje zich schuldig aan maakt.
_O- Jongensmoeder zeker? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109599408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:52 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Leuk voor de vader ook als hij z'n seksleven weer wil op pakken.
bij haar zal het toch niks uitmaken het was toch al een uitgewoond diep zwart gat
pi_109599455
Ze ziet er verder goed uit :) , maar die Uggs, die moeten ze maar eens afschaffen :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109599461
Alsof elke vrouw kleinzerig is na een bevalling.
  Moderator woensdag 28 maart 2012 @ 10:59:14 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109599585
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, alle verse moeders terug naar hun roze wolk in [OUD], nu weer terug naar kutnijd, het spotten van cellulitis en uitgroei bij de extensions. :{w.
Erfgenaam! Erfgenaam!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_109599780
De glitterplaatjes met:"Geniet van het zonnetje," ontbreken nog. :(
Go hard or go home
pi_109599800
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:04 schreef Noek het volgende:
De glitterplaatjes met:"Geniet van het zonnetje," ontbreken nog. :(
_O-
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:35:41 #244
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109638981
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:33 schreef snetje het volgende:

[..]

dus ik ben ook van mening dat ze weer snel te been is ....al zal het wel langzaam gaan ...
Hou dan gewoon je klep dicht.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_109639054
Of we geven haar eens de eer,en vergeten die dooie cavia op haar kop?
Moet zeggen,vind het netjes dat ze alweer rondloopt en niet jankend in bed ligt voor een bijzaak zoals extensions!
Mischien heeft het baren van dat kind,haar wel ontzettend goed gedaan?
pi_109646384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

kilo's kraamverband
Mijn onschuld, wat doe je.
Ik leer hier dingen die ik liever niet had willen leren.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 maart 2012 @ 13:00:22 #247
22592 crew  Ole
pi_109649001
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Mijn onschuld, wat doe je.
Ik leer hier dingen die ik liever niet had willen leren.
:% :% oO<
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109653787
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Mijn onschuld, wat doe je.
Ik leer hier dingen die ik liever niet had willen leren.
Het eerste wat ik dacht bij die foto was: kort jasje, zou ik niet doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2012 @ 14:56:45 #249
43556 miss_dynastie
pi_109654079
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dacht bij die foto was: kort jasje, zou ik niet doen.
Ja, de mijne ook. Maar jij hebt kindjes gekregen, dus dat is niet zo gek. Dat ik eraan moet denken is wel, eh... best wel erg _O-
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 maart 2012 @ 15:12:50 #250
22592 crew  Ole
pi_109654728
OUD geneuzel weg :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109654781
Ik ken die Afrojack niet. Heb hem één keer in De wereld draait door gezien en kreeg de creeps van hem. Maar die overtrokken reactie op een veronderstelde belediging van zijn dochter vind ik de eerste sympathieke actie van hem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:14:45 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109654816
Enfin Amanda had dus 40 dagen binnen moeten blijven... het leven zoals het is is kennelijk te moeilijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2012 @ 15:17:48 #253
43556 miss_dynastie
pi_109654966
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken die Afrojack niet. Heb hem één keer in De wereld draait door gezien en kreeg de creeps van hem. Maar die overtrokken reactie op een veronderstelde belediging van zijn dochter vind ik de eerste sympathieke actie van hem.
Ik heb hem gezien bij het Nationaal Songfestival. Niks bijzonders aan. En Yvonne, vond hem een, wat was het, peervormige zitzak? _O-

Ben wel benieuwd of 'ie het kind al gezien heeft. En nee, het gaat me niks aan, dat weet ik ook wel :+
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:26:18 #254
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_109678291
Amanda en baby, zussen en nichtjes waren gisteren in het Lente zonnetje
aan het wandelen in het park bij de Amstel, ze zagen er blij uit.
Amanda droeg een leuk shirt en spijkerbroek. Een ouder echtpaar
keek in de kinderwagen en Amanda zei : dit is mijn gezin.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 23:32:30 #255
236264 crew  capricia
pi_109678588
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda en baby, zussen en nichtjes waren gisteren in het Lente zonnetje
aan het wandelen in het park bij de Amstel, ze zagen er blij uit.
Amanda droeg een leuk shirt en spijkerbroek. Een ouder echtpaar
keek in de kinderwagen en Amanda zei : dit is mijn gezin.

_O-
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 00:54:18 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109681308
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda en baby, zussen en nichtjes waren gisteren in het Lente zonnetje
aan het wandelen in het park bij de Amstel, ze zagen er blij uit.
Amanda droeg een leuk shirt en spijkerbroek. Een ouder echtpaar
keek in de kinderwagen en Amanda zei : dit is mijn gezin.

Fluitert! :D
Het was toch wel toéval hè, dat jullie hullie tegenkwamen?! :o

Mooi gedicht, of hoe noem je zoiets... poëtisch. O+
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 maart 2012 @ 04:36:33 #257
22592 crew  Ole
pi_109682778
Zo mooi

* stil*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109701896
Ik vraag me af of haar ex goudenkooi mensen haar ook zouden feliciteren. Hebben zij nog contact?
pi_109701947

Haar lieve Vegas
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:11:18 #260
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109702025
Wat cliché. :')

Maar wel een mooi kindje. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109702066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat cliché. :')

Maar wel een mooi kindje. O+
Tja het is haar eigen tekst....tis een heuse roze wolk :D
pi_109702117
Mooi poppetje, ze lijkt op vader én moeder?
En de maan hè..
Go hard or go home
pi_109702179
Die jurk :D Ze oogt (door de kleding?) ook al onwijs groot, niet als een pasgeborene :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2012 @ 18:16:14 #264
43556 miss_dynastie
pi_109702212
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:09 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Haar lieve Vegas
Da's een foutje, het kind heet geen Luna.

Ze had haar op zoiets moeten photoshoppen:


of

pi_109702230
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Da's een foutje, het kind heet geen Luna.

Ze had haar op zoiets moeten photoshoppen:
[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
In een Elvis kostuum.
Go hard or go home
pi_109702235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die jurk :D Ze oogt (door de kleding?) ook al onwijs groot, niet als een pasgeborene :)
Ja dr handen zijn giga lijkt wel...maar ze is wel mooi zonder plooien :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:17:52 #267
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109702259
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja dr handen zijn giga lijkt wel...maar ze is wel mooi zonder plooien :P
Het valt me nu pas op. Wat een klauwtjes. :o


8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:23:41 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109702433
Vegas by night.

Mooi meisje. Mindere combi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109702508
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het valt me nu pas op. Wat een klauwtjes. :o

Tja zij is dan wel een uk, maar papa is natuurlijk 2.10m :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:27:28 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109702531
Dat is een photoshop toch??
pi_109702600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:27 schreef Aventura het volgende:
Dat is een photoshop toch??
Nee hoor ze ligt echt op de maan :Y
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:30:32 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109702633
Haha, heel grappig. Maar dat hoofd en die handen, dat klopt toch niet?
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 18:31:09 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109702651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:27 schreef Aventura het volgende:
Dat is een photoshop toch??
Nee man, dat is haar wieg!
Past best wel bij de batmobiel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_109702661
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef Aventura het volgende:
Haha, heel grappig. Maar dat hoofd en die handen, dat klopt toch niet?
Waarom zou dat niet kloppen dan? Denk je echt dat Amanda dr kind bij elkaar shopt?
pi_109702695
Ik vind het echt net een kindje van 3 maanden oud...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 18:36:06 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109702789
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kloppen dan? Denk je echt dat Amanda dr kind bij elkaar shopt?
Amanda Adobe Balk? Zéker wel!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_109702821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Amanda Adobe Balk? Zéker wel!
Neh :P
pi_109702927
Heeft het kind Uggs aan?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:49:53 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109703245
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kloppen dan? Denk je echt dat Amanda dr kind bij elkaar shopt?
Je gaf er geen bron bij verder, dus plaatje kon wel overal vandaan komen. Ik vind het kind er gewoon oud uitzien, dat hoofd is net haar eigen hoofd op een babylijf geplakt, ik vind die wenkbrauwen ook zo raar.
pi_109703456
O wacht, dat zijn natuurlijk moonboots.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2012 @ 19:02:54 #281
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_109703670
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je gaf er geen bron bij verder, dus plaatje kon wel overal vandaan komen. Ik vind het kind er gewoon oud uitzien, dat hoofd is net haar eigen hoofd op een babylijf geplakt, ik vind die wenkbrauwen ook zo raar.
Die zijn er op getatoeëerd 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_109703967
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je gaf er geen bron bij verder, dus plaatje kon wel overal vandaan komen. Ik vind het kind er gewoon oud uitzien, dat hoofd is net haar eigen hoofd op een babylijf geplakt, ik vind die wenkbrauwen ook zo raar.
Ah zo ;)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001007860253
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:12:23 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109703982
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, dat zijn natuurlijk moonboots.
w/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2012 @ 19:15:35 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_109704121
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, dat zijn natuurlijk moonboots.
Ik zie weinig kind, wel veel maan. :+ Beetje eng dus.
En Uggs, really?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 19:54:49 #285
184769 crew  Deisyy
pi_109705737
Ik dacht in eerste instantie ook dat dat kindje op de maan niet het gezin van Amanda kon zijn. Wat is ze groot! Maar dat komt waarschijnlijk door de grote jurk en grote handen.

Vegas heeft wel een mooi koppie :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:58:40 #286
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109705911
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht in eerste instantie ook dat dat kindje op de maan niet het gezin van Amanda kon zijn. Wat is ze groot! Maar dat komt waarschijnlijk door de grote jurk en grote handen.
En Afrojack en Amanda hebben allebei ook wel een dikke kop. :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:09:16 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109706353
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het echt net een kindje van 3 maanden oud...
Ja idd, en dan te bedenken dat ze net 14 dagen oud is dus net weer over haar geboortegewicht heen is... onvoorstelbaar dat dat een kindje van 7 a 8 pond is.

Maar het is een mooi kindje en ik vind de foto ook wel leuk, beetje jammer van dat jurkje en die uggs/moonboots maar het had erger gekund.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109706810
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja idd, en dan te bedenken dat ze net 14 dagen oud is dus net weer over haar geboortegewicht heen is... onvoorstelbaar dat dat een kindje van 7 a 8 pond is.

Maar het is een mooi kindje en ik vind de foto ook wel leuk, beetje jammer van dat jurkje en die uggs/moonboots maar het had erger gekund.
Die 8 pond kan dan weer wel, maar het wakkere snoetje, totaal geen pasgeboren baby als je het mij vraagt :) Maar misschien speelt het tintje mee, en de manier hoe de foto genomen is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:23:38 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109706925
Het zal ook vast geen toevallige wakkere foto zijn geweest, het zou me niets verbazen als het ze uren heeft gekost voor ze een foto hadden die leuk op de maan te shoppen was.

Volgens mij speelt behalve de kleding zelfs de verhouding met de maan mee.... het lijkt gewoon een groot kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109707004
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef Leandra het volgende:

Volgens mij speelt behalve de kleding zelfs de verhouding met de maan mee.... het lijkt gewoon een groot kind.
Ik denk dat als het kind daar in romper lag, op dezelfde manier, dat het al veel zou schelen, dit zijn laarsjes die ik voor m'n peuter zou kopen, niet voor een 14 dagen oude baby :') en ook die wijde grote jurk, zelfde verhaal :D

Maar het gezicht oogt gewoon al 'oud', misschien is het gewoon een lekker stevige koppie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:27:58 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109707075
Het zou me ook niets verbazen als het laarsjes in maat 20 zijn ofzo, kan ze volgend winter nog aan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109707239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:27 schreef Leandra het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als het laarsjes in maat 20 zijn ofzo, kan ze volgend winter nog aan :')
:D En jurkje maatje 98, voor dreumesgym ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109707508
quote:
wat een mooi koppie!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 02:06:19 #294
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_109721583
dat is never een baby van amper 2 weken oud!!! meer een gefotoshopte baby foto van Amanda zelluf!!......
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 06:25:30 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109723222
Ben er nog niet over uit, zo'n schrikhandje icm zo'n happy face...
  zaterdag 31 maart 2012 @ 06:27:41 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109723228
We hebben het wel over amanda, dus er zou best een hoofd van een gunstigere foto op geplakt kunnen zijn.

Leuke jurk trouwens O+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 07:44:05 #297
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_109723327
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

sorry alstie al gepost is, even geen zin om terug te lezen
Blair witch?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2012 @ 12:13:20 #298
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_109726496
De maan komt iig hier vandaan http://www.daviddelamare.com/fmoon.html.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 23:35:09 #299
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109747176
Als Vegas d'r moeders genen heeft, kan ze best een heel groot hoofd hebben op een kleiner lichaam.
Maar gezien haar schrikvingers kan ze ook best het langere lijf hebben van haar vader.

Een groot hoofd en een lang lichaam.
Verklaart wel de keizersnede.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_109747606
Ik wacht nog steeds op de foto met paasei-strik op het hoofd :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109747709
Amanda ziet er super goed uit zeg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')