abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:56:13 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109329343
Vroeger toen ik nog een kleine snotaap was, kocht ik iedere vakantie van het geld dat mijn ouders me gegeven hadden vrijwel iedere keer een opgezette sprinkhaan, kever vlinder cicade , wat dan ook.

Helaas ging ik puberen en verslonsde ik de beesjes. Nu weet ik niet wat ik had moeten doen om dit te voorkomen. De insecten die nog overbleven heb ik weggegeven. De rest is eigenlijk compleet in stof opgegaan.

Onder andere de Cicade was helemaal vergruist.

Bij de aankoop zat het beesje net zoals de rest in een soort van ingelijst doosje met een glasplaatje tussen de zijlijsten geklemt.

Had ik de lijst lucht dicht moeten maken of had ik iedere zoveel tijd de insecten moeten sprayen met iets ?

Ik weet het niet , maar voordat ik mijn oude hobby weer ga oppakken wil ik graag van andere mensen die dit ook leuk vinden weten hoe ik de insecten goed kan conserveren; de krengen zijn redelijk duur en ik zou het zonde vinden als ik weer met een aantal lijsjes met gruis eindig
Save Us From Fashion !
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:07:36 #2
351720 vraagjesman123
begin er maar niet over...
pi_109330174
wel apart luchtdicht is een idee,op internet zeggen ze speciale vloeitstof enz maar wat ts wil zou ook moeten kunnen.
ik kreeg kusjes:)
BrandX hosselen
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:50:38 #3
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109343982
Heb jij zelf opgezette insecten in huis ?
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')