abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:45:12 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109325043
Ik zie hier op fok veel mensen met problemen als het gaat om 'hosselen'. Hosselen is een verzamelterm voor 'maakt niet uit hoe of wat, maar je zorgt voor een vorm van profijt'. In dit geval gaat het om versieren van vrouwen/meisjes. D.m.v hosselen kun je bijvoorbeeld aan een vriendin/relatie komen. Je kan het ook gebruiken om te oefenen van je versiertechnieken. Voor sommigen is het omgaan met afwijzingen een heikel punt. Hier kunnen we mee om leren gaan.

In deze gids delen we de vrouwem/meisjes op in 'levels'. Dit kan wat onwennig klinken, maar let goed op.

LEVEL 1

IEDEREEN van jouw leeftijd (vrouwelijk) en single valt in dit level!!!!
MSN was altijd het programma maar de nieuwe generatie gebruikt toch facebook chat of whatsapp of whatever, wat jij ook wil gebruiken, het gaat er om dat je aan deze gegevens van de persoon komt. Dit kunnen bijvoorbeeld schoolgenoten zijn, (vage) vrienden van vrienden, buurtgenoten, van je (sport)club, uit de stad etc..
Spreek iedereen, neem de tijd per vrouw, elke kan immers een level 2 worden. Kijk of er enige chemie is, zo niet, niet erg want nog 10 daarvan. Op die manier is het heel makkelijk iemand te vinden met wie je wel een chemie heb. Ga daarmee door via SMS.
Vraag een keer d'r nummer, is dat awkward dan met een grapje, 'haha ik sms je wel als je bang wordt ;) wats je nummer dan :P' zoiets. Chicks vinden dat leuk, grappig zijn.

!!Let op!! Er zijn chicks die in dit stadium al een bitch gaan zijn, sarcastische opmerkingen maken over jou, expres een tijdje niet reageren op msn om jou onzeker te maken. Dit betekend over het algemeen dat ze zelf onzeker zijn. Verwijder dit type onmiddelijk.

LEVEL 2


Dus, we zijn nu door de eerste filter heen en zijn bij de level 2's. Die level 2 potentieeltjes ga je via SMS af en toe SMSen (evt. ping/wa), je hebt van die chicks die gelijk terugsmsen en al een beetje leuk doen, en die krijgen sowieso een level 3 status qua prioriteit.
Er zijn meisjes waar je hierbij struikelt. Ze reageren kortaf of matig, reageren niet op :* en ;) gedeeltes in een SMS. Dit kan zijn omdat het meisje te druk is met allerlei dingen, of ze vinden je niet leuk. Vraag of ze druk zijn en daarom weinig reageren. Doen ze nogsteeds kortaf en gaar, doe ze dan 'on hold'. Dit zijn namelijk de types die veel energie uit je zuigen. Zet ze voor een maandje apart en ga verder met je andere lvl. 2 dames.

Let op!! Level 2 heeft risico's van chicks die je aan het lijntje houden (bewust of onbewust). Denk aan de on-hold stapel. Hoe onbereikbaarder een chick doet, hoe onzekerder je zelf wordt, dit kunnen ze TEGEN je gebruiken. Zet ze on hold als je dit denkt. Je kan mij PM-en als je twijfelt.

LEVEL 3

Meestal in de level 3 status shiet er wel eentje of 2 uit die echt de moeite waard zijn en waar een klik mee is. SMS daarmee steeds meer met ;) en :* enzo. Kijk hoever ze zelf meegaan, je kan zelf inschatten wat de beste tactiek is om niet in een friendzone te belanden.
De :* en ;) of 'xxx' of evt. hvj oid zijn belangrijk. Het hangt er vanaf welke leeftijd je probeert te hosselen. Vanaf hier kan het zijn dat het met één of twee dames aardig vanzelf gaat. Dan is het goed. Het handigste is er 2 van dit type te hebben, zodat je altijd kan terugvallen.
Probeer ook een beetje je level 1/2 te onderhouden in dit stadium.

Let op!! Dit is een lastig stadium, je kan mij een PM sturen als je hulp wilt

LEVEL 4

Leven 4 is de IRL afspraak en de belangrijkste les NOEM HET GEEN DATE. Je gaat gewoon samen iets leuks doen. Iets grappigs zoals naar een pretpark ofzo. Dan kom je d'r achter of je elkaar echt leuk vind.
De kunst is hierbij wel aan te geven dat je geen 'friendzone' bent. Dit klinkt tegenstrijding inderdaad wegens geen date maar dit heeft een reden. Een date is namelijk erg geforceerd, meisjes denken vaak dat ze je al moeten afwijzen of aannemen na die ene date. Dit haalt wat leukheid weg. Wat speelsheid. Doch moet het niet de verkeerde kant op gaan dat ze denkt dat je een 'friend' bent. Een vriend van een meisje zijn betekend vaak dat ze al haar gezeik problemen aan je kwijt moet. Hiervan zijn 2/3 genoeg in je leven. Het is even oefenen, speel hiermee.

Vanaf hier is het eigen inzicht. Als het loopt, loopt het. Zo gaat het in de liefde. De tactiek vanaf level 4 is een proces.
Ga de uitdaging aan, speel ermee, test verschillende tactieken. En wees niet bang de meester (ik) om hulp te vragen. Ik heb een geheimhoudingsplicht.

Q&A
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!

Gr

sinterklaaskapoentje

[ Bericht 2% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 21-03-2012 23:51:12 ]
:')
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:45:38 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109325064
TT is dus "Sints hosselgids voor mannen 2.0"

Sorry :P
:')
pi_109325245
Bedankt sua.
pi_109325353
Waarom is level 1 niet elkaar IRL zien?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_109325448
Goede gids
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:56:49 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109325688
Q&A komt later, ik heb nu een afspraak.
Toch niet :W

Q&A komt eraan :*


Q&A toegevoegd :*

[ Bericht 19% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 20-03-2012 20:19:37 ]
:')
pi_109327079
Nutteloos want ik ben een flikker. Toch een 8 voor de moeite.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:23:53 #8
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109327324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:50 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom is level 1 niet elkaar IRL zien?
Dat kan ook, je kan level 1's ook IRL zien, dit kan bijvoorbeeld met klasgenoten of schoolgenoten die je met enige regelmaat ziet. Helaas is dit niet mogelijk met een zeer breed repertoire aan vrouwen.
:')
pi_109327357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat kan ook, je kan level 1's ook IRL zien, dit kan bijvoorbeeld met klasgenoten of schoolgenoten die je met enige regelmaat ziet. Helaas is dit niet mogelijk met een zeer breed repertoire aan vrouwen.
Je wilt toch met ze daten? Waarom zie je ze dan niet IRL?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:18:29 #10
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_109330928
Danku TS.
Kent de meester ook een manier om UIT de friendzone te komen en wat zijn de tips om er niet in te belanden :P ?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 23:45:29 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109340052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef BlazingV2 het volgende:
Danku TS.
Kent de meester ook een manier om UIT de friendzone te komen en wat zijn de tips om er niet in te belanden :P ?
Dat is een goeie vraag.
Eenmaal IN de friendzone is het erg moeilijk om daar weer uit te komen, vandaar dat het van belang is preventief te werken. Er niet inkomen is een kunst opzich, het gaat erg op gevoel. Het is te herkennen als je er inkomt als de vriendin te veel over zichzelf verteld, bijvoorbeeld over exen en anderen jongens. Zo kan ze bijvoorbeeld vertellen over die ene jongen van die FOK!meet die toch wel leuk met d'r deed. Dit is een teken dat je gefriendzoned (dreigt te) word(en). Wat je op dat moment kan doen is een flirtmode aanzetten. Dit kan middels oogcontact (niet te lang) en grapjes. Bijvoorbeeld: "Achja, ik zeg altijd 'ex is heks! HAHAH."

Dan kan dat je al IN de friendzone zit. Ze ziet je als vriend, wat meisjes met deze 'vrienden' doen is voornamelijk bestoken met informatie. Ze zien je als 'de grote broer die ik nooit gehad heb' of 'die ene jongen die me écht begrijpt'. Hier heb je dus geen flikker aan (tenzij je dat fijn vind, kan ook).
Uit de friendzone komen is iets waar je eveneens mee moet spelen. Probeer eveneens in SMSjes (wa/ping/fbchat/msn) toch af en toe door te laten schemeren wat je leuk aan d'r vind. De meeste meisjes zijn onzeker over een bepaald lichaamsdeel (bijna altijd tieten of kont boehoe). Zeg dat jij d'r niks mis mee vind. En ga zo verder. Blijf gewoon complimenteren, en geef op het gegeven moment een goeie zet. Zeg dat je d'r echt aantrekkelijk vind. Hier zal ze hoogstwaarschijnlijk van schrikken. Geef d'r een paar dagen om er over na te denken. Waarschijnlijk zal ze een reactie geven.

Dit zijn onzekere tijden natuurlijk. Maar gebruik die tijd om aan je andere chicks van alle levels te werken. Hierdoor hou je je mind van haar af, en zal je minder wanhopig overkomen. Het risico op wanhopige smsjes of mailtjes neemt daardoor sterk af. Hierdoor zal je een sterke boy lijken.
Haar reactie is alles bepalend. Ook kan reactie uitblijven, ga dan door naar plan B. Zeg dat je d'r leuk vind. Het hoeft niet waar te zijn. Maar zeg het. Kans is zeer groot dat je direct resultaat krijgt waar je wat aan hebt. Dit resultaat kun je filteren naar eigen inzicht.

Probeer trouwens alleen uit de friendzone te komen als je d'r kunt missen als 'vriendin'. Mocht je in een zwaar complex zitten met een vriendin die je al langer hebt heb ik plan C nog. Maar daar ga ik nog even niet over uitwijden.
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Je wilt toch met ze daten? Waarom zie je ze dan niet IRL?
Ik snap wat je bedoeld. Maar IRL 20/30 vrouwen onderhouden is niet te doen. Als je IRL beter contact hebt dan via internet, dan zou ik daar sowieso voor gaan. Online is altijd ondergeschikt aan 'echt' contact.
Helaas kun je geen sushi eten terwijl alle vissen nog in de vissenkom zitten. Dan zul je toch echt je duikerspak aan moeten trekken.
:')
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 23:53:20 #12
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_109340481
Beter dan mijn hosselprotocol wel.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_109340489
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Beter dan mijn hosselprotocol wel.
heb jij die serieus dan :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 23:53:56 #14
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_109340507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

heb jij die serieus dan :')
Ja: Naar eigen ervaring: het hosselprotocol
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_109340551
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja.
_O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_109340696
quote:
Ik heb hem gekicked :D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 20 maart 2012 @ 23:58:27 #17
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109340709
quote:
Nouja jij hebt wel aardig gescoord. Eens kijken of jouw hossel'protocol' enig kwaliteit bevat
:')
  Moderator woensdag 21 maart 2012 @ 00:00:01 #18
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_109340785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nouja jij hebt wel aardig gescoord. Eens kijken of jouw hossel'protocol' enig kwaliteit bevat
Gaat ook uit van het 'gevoels'principe, alleen duurt deze wat langer.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:02:43 #19
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109340928
Jouw hosselprotocol is gruwelijk slecht, naatje :N
:')
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:04:15 #20
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_109341011
Kopen is makkelijker
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:02 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109341038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 00:04 schreef smitjew het volgende:
Kopen is makkelijker
Je kunt geen bevredigende relatie 'kopen' helaas.
In mijn Q&A kun je ook zien dat deze gids ook niet bedoeld is voor enkel seks.
:')
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:06:38 #22
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_109341099
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je kunt geen bevredigende relatie 'kopen' helaas.
In mijn Q&A kun je ook zien dat deze gids ook niet bedoeld is voor enkel seks.
Misschien indirect maar dat is wel het eindresultaat
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:07:44 #23
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109341144
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef smitjew het volgende:

[..]

Misschien indirect maar dat is wel het eindresultaat
Het echte eindresultaat is een liefdevolle en waardevolle liefdesrelatie vol met gratis en kwaliteitsseks
:')
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:13:51 #24
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_109341349
Kun je niet beter gewoon uitgaan en met een meisje die jou leuk lijkt te gaan praten en als je wederzijdze intresse voelt haar gaan zoenen en zo doende haar nummer en al krijgt
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_109341476
Wtf. Sinterklaas is geen hosselbaas. Dit is fout op zoveel manieren, mijn jeugdige herinneringen compleet verpest.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')