abonnement Unibet Coolblue
pi_109903099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef heaven7 het volgende:
Meiden met die bijna-niet-mogelijke mooie nagels, hoe krijgen jullie velletjes en witte randjes en dingetjes rondom je nagel en nagelriem zo mooi weg :? Zelfs al smeer ik alles vol met cuticle remover (of doe dat niet en pruts alleen wat onder de douche), dan nog krijg ik niet alles zo mooi weg :{
Door met lemony flutter van lush te smeren :)
pi_109904435
Heb Lemony Flutter net gehaald, en de Cuticle Remover van Nfu Oh (+ de AMAZING lakjes O+ )
Dus ik ben benieuwd, jullie zien het wel op de foto's :P

En nee, ik ben geen man :D
pi_109914504
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:47 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Door met lemony flutter van lush te smeren :)
Echt? Dan verdwijnen alle velletjes en witte stukjes en dingetjes?
pi_109915361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Echt? Dan verdwijnen alle velletjes en witte stukjes en dingetjes?
Bij mij helpt vooral dat ik er van af blijf. Zodra ik weer stress heb en begin te kauwen laat mijn huid los ofzo
pi_109916377
Ja ik doe dat dus helemaal niet.. ik duw altijd netjes mn nagelriemen terug en vijl mn nagels regelmatig bij. Smeer elke avond met een olie of handcreme en toch heb ik velletjes, stukjes eelt of weet ik het en dat soort dingen. Niet heel veel maar ook niet zo supermooi glad als op sommige foto's hier :o Maar wil wel weten dat het echt helpt eer ik weer 10 euro ga uitgeven terwijl ik nog 100 cremes heb liggen :P
  donderdag 5 april 2012 @ 10:53:45 #206
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_109931366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik doe dat dus helemaal niet.. ik duw altijd netjes mn nagelriemen terug en vijl mn nagels regelmatig bij. Smeer elke avond met een olie of handcreme en toch heb ik velletjes, stukjes eelt of weet ik het en dat soort dingen. Niet heel veel maar ook niet zo supermooi glad als op sommige foto's hier :o Maar wil wel weten dat het echt helpt eer ik weer 10 euro ga uitgeven terwijl ik nog 100 cremes heb liggen :P
Laat ik ook maar eens reageren in plaats van enkel te lurken.

Ja, het helpt écht. Ik heb altijd velletjes gehad, ook wanneer ik nergens aan pulkte. Soms was het zo erg dat ik me echt schaamde voor mijn handen. Handcréme, olie, etc. smeren hielp de velletje enigszins te beperken, maar meer niet. Sinds ik Lemony Flutter gebruik heb ik nergens last meer van! Ik smeer niet eens trouw elke dag om dat ik dan te moe ben om het voor het slapen te doen (het duur even voor het is ingetrokken) en toch is er geen velletje te bekennen. Geweldig spul, punt. O+
pi_109931463
Ik gebruik pure sheaboter, werkt net zo goed als lemony flutter en is 100x goedkoper.
pi_109932007
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:53 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Laat ik ook maar eens reageren in plaats van enkel te lurken.

Ja, het helpt écht. Ik heb altijd velletjes gehad, ook wanneer ik nergens aan pulkte. Soms was het zo erg dat ik me echt schaamde voor mijn handen. Handcréme, olie, etc. smeren hielp de velletje enigszins te beperken, maar meer niet. Sinds ik Lemony Flutter gebruik heb ik nergens last meer van! Ik smeer niet eens trouw elke dag om dat ik dan te moe ben om het voor het slapen te doen (het duur even voor het is ingetrokken) en toch is er geen velletje te bekennen. Geweldig spul, punt. O+
:o Goeie post :P Ga er eens naar kijken! Hoe lang duurt het voor het in is getrokken?

Vond gister tussen mn nagelrommeltjes deze nog:


Heerlijk riekend spul :o Gisteravond mee ingesmeerd maar vooralsnog geen wonderen hoewel het er minder droog uitziet.
  donderdag 5 april 2012 @ 11:28:01 #209
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_109932546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef heaven7 het volgende:

[..]

:o Goeie post :P Ga er eens naar kijken! Hoe lang duurt het voor het in is getrokken?

Vond gister tussen mn nagelrommeltjes deze nog:
[ afbeelding ]

Heerlijk riekend spul :o Gisteravond mee ingesmeerd maar vooralsnog geen wonderen hoewel het er minder droog uitziet.
Dat kan ik je niet vertellen omdat ik altijd teveel neem. (Het ruikt zo lekker. :')) Wat ik dan doe is gelijk ook mijn handen insmeren en wanneer ik vind dat ik het er wel lang genoeg op heb gehad (meestal zo'n half uur) veeg ik mijn handen af met een tissue. Nog even snel zo'n insmeerbeweging maken met mijn handen en de overgebleven restjes trekken in en ik ben klaar.

Overigens heb ik het potje al maanden en ben nog niet eens op de helft en dan smeer ik dus telkens (om de dag ongeveer) mijn handen in met een ruime hoeveelheid. Wanneer je enkel elke dag je nagelriemen in zou smeren zou je dus sowieso een jaar (zo lang blijft het ongeveer goed) met één potje kunnen doen. Dat is dan gelijk de enige klacht die ik erover tegen ben gekomen, dat mensen het potje met geen mogelijkheid binnen een jaar opkrijgen, maar dat is makkelijk op te lossen door ook je handen mee te pakken.
pi_109933099
Hehe goeie tips, thanks :)
pi_109934240
Waar is mijn zon }:|

Let's do it in 3D - china glaze O+ O+ (even een wat donkere foto om de holo goed uit te laten komen :D )


Pwetty rainbow O+
*edit: matigen foto; zie onder voor een betere rainbow *)

[ Bericht 8% gewijzigd door PriemGirl op 05-04-2012 12:19:26 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109934256
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Waar is mijn zon }:|

Let's do it in 3D - china glaze O+ O+ (even een wat donkere foto om de holo goed uit te laten komen :D )
[ afbeelding ]

Pwetty rainbow O+
[ afbeelding ]
O+
pi_109934383
Moar closup RAINBOW OVERLOAD O+ *)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109934400
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Moar closup RAINBOW OVERLOAD O+ *)
[ afbeelding ]
Ik haat mijn lak nu nog meer :')
Deze staat untried in mn kast.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:18:04 #215
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109934418
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Moar closup RAINBOW OVERLOAD O+ *)
[ afbeelding ]
:9~
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109934447
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik haat mijn lak nu nog meer :')
Deze staat untried in mn kast.
:D _O- Ik ben zo blij dat ik em met debs heb mee besteld :9~
Maar waar is mijn zon !!!! :') Wedden dat de zon gaat schijnen als ik em er morgen afhaal :'(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109934475
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:D _O- Ik ben zo blij dat ik em met debs heb mee besteld :9~
Maar waar is mijn zon !!!! :') Wedden dat de zon gaat schijnen als ik em er morgen afhaal :'(
Ik weiger holo's te lakken zonder zon :')
Vooral voor lakjes waar ik veel geld voor heb betaald, ds-en enzo :')
pi_109934521
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Incantrix het volgende:
Mooie combi, Swarte! Atlantis heb ik ook onderweg :9~

Sokkepok, hot dan woman, ik vind jouw nagels toch zo mooi he? Dat eerste lakje dat je ophebt is zó kwijlwaardig O+

En Sjaan, verdikkeme, jij bent net Scrangie: jij kunt poep op je nagels smeren er nog mooi uit laten zien volgens miij. Die Essie staat echt zó mooi!

Chntal, is die Essence een nieuwe? Nice :)

Ik heb een nieuwe liefde:

[ afbeelding ]

OPI la Paz-itively Hot Matte O+ O+
Dankje O+
Mooi, die roze matte! Binnenkort maar weer eens m'n matte topcoat uit de lade trekken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:00 schreef ChantalQT het volgende:
Vandaag weer een nieuw lakje gesmeerd, moet toch blijven oefen op mijn lakkunsten.

Zeker als je zo'n foto ziet!! Daar zie je echt alles op :D
Nu alleen nog langere nagels...

Catrice - Sold Out Forever met een laagje Essence - Space Queen
[ afbeelding ]
Wauww! Mooie combi! En nog lang niet zo slordig gelakt hoor.
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_109934559
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Moar closup RAINBOW OVERLOAD O+ *)
[ afbeelding ]
:9~ !
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_109935117
Oh die regenboog O+
  donderdag 5 april 2012 @ 12:42:18 #221
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_109935281
Dames, wie van jullie kan mij vertellen hoe lang de Instant Nail Polish Remover van Sephora meegaat? Ik lees geweldige dingen over de werking op zich, maar kom hier en daar tegen dat het potje maar een handvol keren gebruikt kan worden. Nou kan ik mij voorstellen dat het sponsje uit elkaar valt als je telkens als een gek gaat met je vinger in het potje gaat wroeten, dus ligt het bij die mensen daaraan denken jullie en gaat het potje bij normaal gebruik gewoon lang mee of moet het potje vrij regelmatig vervangen worden?
pi_109935760
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dames, wie van jullie kan mij vertellen hoe lang de Instant Nail Polish Remover van Sephora meegaat? Ik lees geweldige dingen over de werking op zich, maar kom hier en daar tegen dat het potje maar een handvol keren gebruikt kan worden. Nou kan ik mij voorstellen dat het sponsje uit elkaar valt als je telkens als een gek gaat met je vinger in het potje gaat wroeten, dus ligt het bij die mensen daaraan denken jullie en gaat het potje bij normaal gebruik gewoon lang mee of moet het potje vrij regelmatig vervangen worden?
Volgens mij gaat het potje best lang mee en eventueel kun je de remover nog verversen.
Je kan anders ook het potje van Essence proberen. Hier zitten rubberen borsteltjes in. Die gaan denk ik iets langer mee. :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:55:22 #223
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109935793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het potje best lang mee en eventueel kun je de remover nog verversen.
Je kan anders ook het potje van Essence proberen. Hier zitten rubberen borsteltjes in. Die gaan denk ik iets langer mee. :)
die heb ik vanmorgen gebruikt.
zorg er wel voor dat je er niet te lang boven hangt of gebruik hem in een goed geventileerde ruimte, ik ging bijna van m'n stokkie door die dampen :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 5 april 2012 @ 13:00:08 #224
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_109935958
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die heb ik vanmorgen gebruikt.
zorg er wel voor dat je er niet te lang boven hangt of gebruik hem in een goed geventileerde ruimte, ik ging bijna van m'n stokkie door die dampen :X
Dat is één van de redenen waarom ik die van Sephora graag wil. Ik heb een hekel aan nagellakremovergeur... }:| Ik gebruik momenteel de nagellakremover van Herome, die op zich een niet heel vervelende geur heeft, maar ook hieraan erger ik mij omdat dat deze een hele tijd blijft hangen. Zelfs wanneer ik na gebruik mijn handen goed met zeep was.
pi_109935993
Kiko sparkle touch over opi lady in black


Zoya - kotori


OPI – Bogota Blackberry
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')