abonnement Unibet Coolblue
pi_139475607
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:39 schreef Ezell het volgende:
Pax, jij mod? Succes skattig ding.
:D Dankje lieve ezell
  maandag 5 mei 2014 @ 12:03:19 #102
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_139580011
wederom succes iedereen met jullie examens

wat ben ik jaloers zeg!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  PR en moderator donderdag 8 mei 2014 @ 18:45:39 #103
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_139706754
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef sararaats het volgende:
wederom succes iedereen met jullie examens

wat ben ik jaloers zeg!
Jaloers?
Heb je zelf nooit examens gedaan/gehaald?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:48:51 #104
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139717309
Waarom zijn er geen vmbo topics :o
Anti-Turkije
pi_139717455
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef SadPanda het volgende:
Waarom zijn er geen vmbo topics :o
Moet je ze zelf aanmaken als je daar behoefte aan hebt. :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:40:44 #106
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_139734702
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jaloers?
Heb je zelf nooit examens gedaan/gehaald?
eigenlijk niet nee, ik ben laaggeschoold maar misschien ga ik toch nog een opleiding volgen (thuisstudie ofzo)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  PR en moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 16:56:12 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_139745032
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef sararaats het volgende:

[..]

eigenlijk niet nee, ik ben laaggeschoold maar misschien ga ik toch nog een opleiding volgen (thuisstudie ofzo)
Aight :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_150220620
En wat zeggen we dan? O+
(she/her)
  maandag 2 maart 2015 @ 17:18:49 #109
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150220667
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:17 schreef Fylax het volgende:
En wat zeggen we dan? O+
Uitslover ;)
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 maart 2015 @ 17:20:16 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150220732
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:17 schreef Fylax het volgende:
En wat zeggen we dan? O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Uitslover ;)
Maar toch goed je best gedaan :*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150220736
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

Maar toch goed je best gedaan :*
O+
(she/her)
pi_150226013
Succes Nattekat!
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 maart 2015 @ 19:52:46 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150226401
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Succes Nattekat!
^O^
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_150249648
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:17 schreef Fylax het volgende:
En wat zeggen we dan? O+
Slijmbal? Aandachthoer? Postcountfapper? Zoiets?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150250178
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Slijmbal? Aandachthoer? Postcountfapper? Zoiets?
Zeikerd :')
(she/her)
pi_150251427
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Zeikerd :')
Ik stel enkel feiten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150252658
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik stel enkel feiten.
Nee, is jouw mening.
(she/her)
pi_153185610
Zo, eerste ronde eindexamens zijn voorbij en ik wil heel graag mijn mening over EXA'15 geven.

Zoals jullie wellicht weten, loop ik al jaren mee met EXA. Ik heb zelf 4x eindexamen gedaan en ik ga volgend jaar het onderwijs in, dus ik kan wel zeggen dat EXA een van mijn favoriete forums is op FOK!. Ik kom er graag en ik help leerlingen graag waarbij het kan, m.n. de slaag-/zakregeling, want dat blijft - helaas - heel erg onduidelijk voor de meesten.

Toch ben ik er niet blij mee hoe EXA'15 toe is gegaan.

Jullie weten waarschijnlijk wel welke kant ik op wil: de centrale topics. Het gaat er niet om wie ze opent, het gaat erom dat ze geopend zijn, door één user die met 4/5 van de CT's werkelijk helemaal niks mee te maken heeft. Met andere woorden: het lijkt erop dat EXA'15 is 'gebouwd' door één user en ik vond dat het een doodsteek is voor EXA. Een forum maak je met z'n allen namelijk. Niet in je eentje.

Met als gevolg: de CT's worden 'vergeten' en iedereen bespreekt alles in de SC. De voorgaande jaren was dit wel anders. Waarom is dit zo? Waarom vonden jullie dit goed?

En nu is EXA'15 een gevalletje van JNG/40+: actieve SC en de rest van de topics zijn dood. Erg jammer.

Verder wil ik wel zeggen dat ik Nattekat wel goed vond modereren, alleen mocht er meer sturing op z'n plaats denk ik. :)

Waar ik heen wil gaan: op dit moment lijkt een apart subforum voor eindexamens volledig nutteloos, want alles kan/mag in de SC en de rest van de topics zijn dood. Jammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2015 14:00:24 ]
pi_153196401
Deels eens Etsu, maar volgens mij zijn er ook veel minder mensen actief dan voorgaande jaren. Zelf heb ik de centrale topics alleen gebruikt voor serieuze zaken, namelijk specifieke vragen stellen en beantwoorden. Het gezeik achteraf erover vond ik dan weer leuker voor in de slowchat, omdat iedereen die actief was daarin ook reageerde. Als iemand bijv geschiedenis heeft dan ben ik eerder geneigd om daarover mee te praten in de slowchat dan in het centrale topic van geschiedenis, want omdst ik het vak zelf niet heb ben ik minder snel geneigd in dat topic te kijken.
pi_153197459
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:43 schreef Etsu het volgende:
Zo, eerste ronde eindexamens zijn voorbij en ik wil heel graag mijn mening over EXA'15 geven.

Zoals jullie wellicht weten, loop ik al jaren mee met EXA. Ik heb zelf 4x eindexamen gedaan en ik ga volgend jaar het onderwijs in, dus ik kan wel zeggen dat EXA een van mijn favoriete forums is op FOK!. Ik kom er graag en ik help leerlingen graag waarbij het kan, m.n. de slaag-/zakregeling, want dat blijft - helaas - heel erg onduidelijk voor de meesten.

Toch ben ik er niet blij mee hoe EXA'15 toe is gegaan.

Jullie weten waarschijnlijk wel welke kant ik op wil: de centrale topics. Het gaat er niet om wie ze opent, het gaat erom dat ze geopend zijn, door één user die met 4/5 van de CT's werkelijk helemaal niks mee te maken heeft. Met andere woorden: het lijkt erop dat EXA'15 is 'gebouwd' door één user en ik vond dat het een doodsteek is voor EXA. Een forum maak je met z'n allen namelijk. Niet in je eentje.

Met als gevolg: de CT's worden 'vergeten' en iedereen bespreekt alles in de SC. De voorgaande jaren was dit wel anders. Waarom is dit zo? Waarom vonden jullie dit goed?

En nu is EXA'15 een gevalletje van JNG/40+: actieve SC en de rest van de topics zijn dood. Erg jammer.

Verder wil ik wel zeggen dat ik Nattekat wel goed vond modereren, alleen mocht er meer sturing op z'n plaats denk ik. :)

Waar ik heen wil gaan: op dit moment lijkt een apart subforum voor eindexamens volledig nutteloos, want alles kan/mag in de SC en de rest van de topics zijn dood. Jammer.
WTF maakt het uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2015 @ 11:19:26 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153242035
Goed, de laatste twee dagen heb ik het even druk gehad, maar hier ga ik toch nog even op reageren.

quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:43 schreef Etsu het volgende:
Zo, eerste ronde eindexamens zijn voorbij en ik wil heel graag mijn mening over EXA'15 geven.

Zoals jullie wellicht weten, loop ik al jaren mee met EXA. Ik heb zelf 4x eindexamen gedaan en ik ga volgend jaar het onderwijs in, dus ik kan wel zeggen dat EXA een van mijn favoriete forums is op FOK!. Ik kom er graag en ik help leerlingen graag waarbij het kan, m.n. de slaag-/zakregeling, want dat blijft - helaas - heel erg onduidelijk voor de meesten.

Toch ben ik er niet blij mee hoe EXA'15 toe is gegaan.

Jullie weten waarschijnlijk wel welke kant ik op wil: de centrale topics. Het gaat er niet om wie ze opent, het gaat erom dat ze geopend zijn, door één user die met 4/5 van de CT's werkelijk helemaal niks mee te maken heeft. Met andere woorden: het lijkt erop dat EXA'15 is 'gebouwd' door één user en ik vond dat het een doodsteek is voor EXA. Een forum maak je met z'n allen namelijk. Niet in je eentje.

Met als gevolg: de CT's worden 'vergeten' en iedereen bespreekt alles in de SC. De voorgaande jaren was dit wel anders. Waarom is dit zo? Waarom vonden jullie dit goed?

En nu is EXA'15 een gevalletje van JNG/40+: actieve SC en de rest van de topics zijn dood. Erg jammer.
We waren het er zeker niet mee eens dat het zo is gegaan, maar om nu al die centrale topics dicht te gooien om ze later door iemand anders te laten openen is ook weer wat. Dit is in ieder geval iets wat naar volgend jaar zou moeten worden meegenomen.

quote:
Verder wil ik wel zeggen dat ik Nattekat wel goed vond modereren, alleen mocht er meer sturing op z'n plaats denk ik. :)
Dat puntje kan ik het mee eens zijn, het is iig iets waar ik steeds meer op ging letten. Helaas kwam het iets te laat.

quote:
Waar ik heen wil gaan: op dit moment lijkt een apart subforum voor eindexamens volledig nutteloos, want alles kan/mag in de SC en de rest van de topics zijn dood. Jammer.
Erg jammer ja, de hoeveelheid bezoekers viel enorm tegen tov voorgaande jaren. Ik denk dat de nieuwe users die hier kwamen met hun vragen snel weer afhaakten, het punt met al die centrale topics kan zeker een rol hebben gespeeld, maar de algehele sfeer hier kan het ook de doorslag hebben gegeven. Het feit dat er dit jaar met minder users al veel meer SC delen erdoorheen zijn gegaan zegt eigenlijk al genoeg.

Mocht ik volgend jaar weer EXA mod worden, iets wat ik zeker leuk vind om te doen dit jaar, kan mijn ervaring van dit jaar mee worden genomen. Want voor mij is het totaalplaatje nu wel duidelijk, en zeker in de beginfasen is het cruciaal dat alles de goede kant op gestuurd wordt.

quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:21 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

WTF maakt het uit?
Betrokkenheid van andere users, ieder persoon die een CT maakt zal sneller betrokken raken bij de discussie daar dan iemand die zijn vraag stelt, antwoord krijgt en weer verdwijnt. Een meer betrokken TS zal ook meer zijn best doen om het topic in leven te houden, waardoor het topic weer anderen aantrekt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_153242123
Naja ik ben hier dit jaar actief geweest en vond het gewoon prima gaan. Dat alles in de SC werd besproken vond ik juist chill, de aparte topics waren er mee voor diepgaande vragen en voor meer overzicht. Dat sommige topics dood zijn is logisch, want voor vak A is nou eenmaal anders dan vak B. Voor een taal zijn nou eenmaal minder vragen dan bijv. wiskunde ofzo. Dat het wat doder is dan voorgaande jaren moet je natuurlijk ook rekening mee houden.

En over jou Nattekat, je deed het gewoon prima al was er niet heel veel te doen denk ik. Sturing was ook gewoon prima, snap z'n kritiek niet.
pi_153242327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Goed, de laatste twee dagen heb ik het even druk gehad, maar hier ga ik toch nog even op reageren.

[..]

We waren het er zeker niet mee eens dat het zo is gegaan, maar om nu al die centrale topics dicht te gooien om ze later door iemand anders te laten openen is ook weer wat. Dit is in ieder geval iets wat naar volgend jaar zou moeten worden meegenomen.

[..]

Dat puntje kan ik het mee eens zijn, het is iig iets waar ik steeds meer op ging letten. Helaas kwam het iets te laat.

[..]

Erg jammer ja, de hoeveelheid bezoekers viel enorm tegen tov voorgaande jaren. Ik denk dat de nieuwe users die hier kwamen met hun vragen snel weer afhaakten, het punt met al die centrale topics kan zeker een rol hebben gespeeld, maar de algehele sfeer hier kan het ook de doorslag hebben gegeven. Het feit dat er dit jaar met minder users al veel meer SC delen erdoorheen zijn gegaan zegt eigenlijk al genoeg.

Mocht ik volgend jaar weer EXA mod worden, iets wat ik zeker leuk vind om te doen dit jaar, kan mijn ervaring van dit jaar mee worden genomen. Want voor mij is het totaalplaatje nu wel duidelijk, en zeker in de beginfasen is het cruciaal dat alles de goede kant op gestuurd wordt.

[..]

Betrokkenheid van andere users, ieder persoon die een CT maakt zal sneller betrokken raken bij de discussie daar dan iemand die zijn vraag stelt, antwoord krijgt en weer verdwijnt. Een meer betrokken TS zal ook meer zijn best doen om het topic in leven te houden, waardoor het topic weer anderen aantrekt.
Hulde voor je reactie ^O^ Ben er super blij mee.
pi_153242347
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:24 schreef Rickertman96 het volgende:
Naja ik ben hier dit jaar actief geweest en vond het gewoon prima gaan. Dat alles in de SC werd besproken vond ik juist chill, de aparte topics waren er mee voor diepgaande vragen en voor meer overzicht. Dat sommige topics dood zijn is logisch, want voor vak A is nou eenmaal anders dan vak B. Voor een taal zijn nou eenmaal minder vragen dan bijv. wiskunde ofzo. Dat het wat doder is dan voorgaande jaren moet je natuurlijk ook rekening mee houden.

En over jou Nattekat, je deed het gewoon prima al was er niet heel veel te doen denk ik. Sturing was ook gewoon prima, snap z'n kritiek niet.
Dat komt omdat jij een newbie bent en de afgelopen jaren EXA niet hebt meegedraaid. Geeft niet.
pi_153242362
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij een newbie bent en de afgelopen jaren EXA niet hebt meegedraaid. Geeft niet.
Sorry meneer de expert
pi_153246601
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:19 schreef Nattekat het volgende:
We waren het er zeker niet mee eens dat het zo is gegaan
Ik heb juist gehoord dat het geen probleem was. :D
(she/her)
pi_153246640
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik heb juist gehoord dat het geen probleem was. :D
Blijkbaar zijn er toch wel problemen en het is juist goed dat hier serieus over nagedacht wordt zodat het niet meer gebeurt. ^O^
pi_153248098
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik heb juist gehoord dat het geen probleem was. :D
Het is ook geen probleem
pi_153248807
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:13 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Het is ook geen probleem
Nee idd, mij is verteld dat het juist uitnodigend kan zijn als de topics er al staan.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2015 @ 18:39:42 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153252593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik heb juist gehoord dat het geen probleem was. :D
Waar? :o
Ik dacht dat ik het zelf was, maar kan niks terugvinden.

En dat is iets wat achteraf anders had gemoeten, dat het averechts zou werken had niemand kunnen voorspellen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_153252907
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar? :o
Ik dacht dat ik het zelf was, maar kan niks terugvinden.

En dat is iets wat achteraf anders had gemoeten, dat het averechts zou werken had niemand kunnen voorspellen.
Geen idee waar dat precies gezegd is, maarja. Als het ECHT mijn schuld is dan spijt het me heel erg, maar ik had juist 't idee dat 't hierdoor drukker zou worden.
(she/her)
pi_153263849
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Die topics komen toch vanzelf. Het nodigt nu zelfs meer uit om erin te posten dan wanneer je er nog geen topic over kan vinden.
:)
(she/her)
pi_153264393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:

[..]

:)
Niemand wijst met een vingertje richting jouw kant op.
Je bedoeling is goed en achteraf heeft gebleken dat het een slecht plan was.

Shit happens.
pi_153264411
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niemand wijst met een vingertje richting jouw kant op.
Je bedoeling is goed en achteraf heeft gebleken dat het een slecht plan was.

Shit happens.
Zo kwam het wel over Etsu, maar bedankt voor deze post. Nu weet ik dat je het zo niet bedoelde. :)
Uiteraard ga ik dit over twee jaar niet weer doen.
(she/her)
pi_153264429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:22 schreef Fylax het volgende:

[..]

Zo kwam het wel over Etsu, maar bedankt voor deze post. Nu weet ik dat je het zo niet bedoelde. :)
Uiteraard ga ik dit over twee jaar niet weer doen.
Ik vind dat ik in mijn eerste post netjes ben gebleven zonder iemand te beschuldigen. Het was gewoon feedback, niets meer en niets minder.
pi_153264430
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik vind dat ik in mijn eerste post netjes ben gebleven zonder iemand te beschuldigen. Het was gewoon feedback, niets meer en niets minder.
Oki. :)
(she/her)
pi_161199969
EXA is weer open, ook positieve feedback is natuurlijk feedback. Heb je opmerkingen, tips of andere ongevraagd advies? Plaats het dan hier. Veel plezier en tot uw dienst :)
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:51:33 #138
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_161200070
^O^

Veel succes.

Wil je dat ik dit topic

EXA / [Wiskunde] Wiskundepaniektopic

schop, of zal ik een nieuwe maken?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_161200259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:51 schreef Janneke141 het volgende:
^O^

Veel succes.

Wil je dat ik dit topic

EXA / [Wiskunde] Wiskundepaniektopic

schop, of zal ik een nieuwe maken?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik heb hem zojuist gesloten. Dat ga ik met alle centrale topics doen (misschien met uitzondering van de handige GR-apps). Het is niet de bedoeling dat alle centrale topics weer worden aangemaakt door enthousiaste users. Als er behoefte aan is worden ze namelijk vanzelf wel geopend. Dat laatste is niet persoonlijk tegen jou trouwens maar voor iedereen die meeleest :)
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:05:27 #140
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_161200317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:01 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik heb hem zojuist gesloten. Dat ga ik met alle centrale topics doen (misschien met uitzondering van de handige GR-apps). Het is niet de bedoeling dat alle centrale topics weer worden aangemaakt door enthousiaste users. Als er behoefte aan is worden ze namelijk vanzelf wel geopend. Dat laatste is niet persoonlijk tegen jou trouwens maar voor iedereen die meeleest :)
Prima, ik maak volgende week wel ergens een nieuwe.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_161280829
Ik heb net even een topic aangemaakt (die mag centraal) en zat me ineens te bedenken dat het misschien handig is als we de centrale vak-topics samenvoegen?

Dus gewoon alle niveau's in een topic (per vak natuurlijk), met uiteraard alle info netjes in de OP. Want we hadden steeds tig topics en maar heel weinig mensen die daar in zaten, terwijl mavo/havo/vwo bij elkaar misschien wat meer publiek oplevert. Veel van de stof is namelijk hetzelfde dus dan maakt het niveau niet bijster veel uit, en zo hebben meer mensen iets aan elkaar.

En mocht het dan toch nog stormlopen dan kunnen ze altijd nog apart gemaakt worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik pas het gewoon even aan in mijn AK topic en als het niet mag/niks is dan pas ik het wel weer aan ;)
Edit2: Kan natuurlijk de titel niet veranderen, kunnen jullie dat doen? OP is aangepast!

[ Bericht 5% gewijzigd door JoelBaka op 08-04-2016 15:50:17 ]
pi_161287749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:35 schreef JoelBaka het volgende:
Ik heb net even een topic aangemaakt (die mag centraal) en zat me ineens te bedenken dat het misschien handig is als we de centrale vak-topics samenvoegen?

Dus gewoon alle niveau's in een topic (per vak natuurlijk), met uiteraard alle info netjes in de OP. Want we hadden steeds tig topics en maar heel weinig mensen die daar in zaten, terwijl mavo/havo/vwo bij elkaar misschien wat meer publiek oplevert. Veel van de stof is namelijk hetzelfde dus dan maakt het niveau niet bijster veel uit, en zo hebben meer mensen iets aan elkaar.

En mocht het dan toch nog stormlopen dan kunnen ze altijd nog apart gemaakt worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik pas het gewoon even aan in mijn AK topic en als het niet mag/niks is dan pas ik het wel weer aan ;)
Edit2: Kan natuurlijk de titel niet veranderen, kunnen jullie dat doen? OP is aangepast!
Denk dat dit wel op gang komt zodra het actief wordt hier :)
pi_161294208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:35 schreef JoelBaka het volgende:
Ik heb net even een topic aangemaakt (die mag centraal) en zat me ineens te bedenken dat het misschien handig is als we de centrale vak-topics samenvoegen?

Dus gewoon alle niveau's in een topic (per vak natuurlijk), met uiteraard alle info netjes in de OP. Want we hadden steeds tig topics en maar heel weinig mensen die daar in zaten, terwijl mavo/havo/vwo bij elkaar misschien wat meer publiek oplevert. Veel van de stof is namelijk hetzelfde dus dan maakt het niveau niet bijster veel uit, en zo hebben meer mensen iets aan elkaar.

En mocht het dan toch nog stormlopen dan kunnen ze altijd nog apart gemaakt worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik pas het gewoon even aan in mijn AK topic en als het niet mag/niks is dan pas ik het wel weer aan ;)
Edit2: Kan natuurlijk de titel niet veranderen, kunnen jullie dat doen? OP is aangepast!
Sorry voor de late reactie :@ Heb hem centraal gezet en de TT aangepast. Ik vind het een leuk idee, als het niet blijkt te werken kan het altijd nog per niveau apart idd.
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:12:47 #144
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_170471853
We zijn er weer :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2017 @ 10:16:25 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170471922
Mogge :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2017 @ 10:17:49 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170471939
De sticky topics nemen de hele hoogte boven de vouw in :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 10:19:26 #147
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:24:53 #148
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170472044
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:19 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dat krijg je met die tig VMBO richtingen 8)7
Is het een idee om aan de examentijdentopics van vmbo-bb en kb toe te voegen dat de tijden alleen gelden voor scholen die de examens nog op papier afnemen, en dat voor digitale examens andere tijden (kunnen) gelden?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 10:28:52 #149
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170472102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Is het een idee om aan de examentijdentopics van vmbo-bb en kb toe te voegen dat de tijden alleen gelden voor scholen die de examens nog op papier afnemen, en dat voor digitale examens andere tijden (kunnen) gelden?
Dat is zeker een goed idee ^O^
Ga even zoeken hoe dat precies zit ;)
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:29:06 #150
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170472108
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:28 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dat is zeker een goed idee ^O^
Ga even zoeken hoe dat precies zit ;)
https://www.cvte.nl/actue(...)-vmbo-hoe-werken-die
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')