abonnement Unibet Coolblue
pi_5133013
Zucht...
De family is op vakantie en ik ben alleen thuis. Een weekje maar hoor, best lekker eigenlijk, maar er zit ook weer een nadeel aan! Opa en oma wonen namelijk vlak naast me en die staan iedere dag het huis te poetsen! Dat is irritant als je dacht dat je het rijk voor je alleen had!

Het hele huis krijgt hier een beurt, inclusief alle delen waar ik constant zit En als ik zeg dat het niet nodig is, zeggen ze van wel.... zucht!

Nou, dan ga ik er maar weer es vandoor... Hopen dat ze strax weg zijn!

(btw, lieve mensen hoor, maar niet de hele week in MIJN huis, nouja, ONS huis in dit geval... )

  FOK!fotograaf woensdag 24 juli 2002 @ 13:22:53 #2
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_5133155
duidelijk een geval van het allemaal heel goed bedoelen en niet begrijpen dat jij ook je rust wilt!

Suc6

Ben trouwens blij dat mijn oma iets verderop woont!

pi_5133168
Dan ga jij je toch vermaken in het huis van je grootouders, die zijn er toch niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 24 juli 2002 @ 13:28:31 #4
17075 extreme
-wannahave-
pi_5133217
al veertig jaar pret met raket..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_5133469
Wie woont er dan ook naast opa en oma? Dan weet je toch dat je geen rust hebt?
Maar kun je ze niet het huis uit schoppen ofzo? Hoe groot is jullie huis wel niet dat ze elke dag komen?
En anders ga je lekker bij oma en opa zitten, die zijn er toch niet.
pi_5133754
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 13:24 schreef Lucille het volgende:
Dan ga jij je toch vermaken in het huis van je grootouders, die zijn er toch niet.
Daar had ik nog niet aan gedacht
pi_5133789
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 13:49 schreef ChrisJX het volgende:
Wie woont er dan ook naast opa en oma? Dan weet je toch dat je geen rust hebt?
Maar kun je ze niet het huis uit schoppen ofzo? Hoe groot is jullie huis wel niet dat ze elke dag komen?
Tsjah... had ook liever gehad dat ze ergens anders woonde, paar straten verderop ofzow

Redelijk groot, maar het lijkt wel alsof ze alles met een tandenborstel schoonmaken ofzow! En wegsturen... ik heb al gezegd dat t schoonmaken niet nodig is, maar ze zeggen van wel, en er tegen in gaan is zo moeilijk hea... ze bedoelen t goed.

pi_5144534
Ahhh... daar zijn ze weerz
pi_5144621
deur op slot en onder de bank zitten

ff serieus, als je ze niet heb uitgenodigd en je ouders ook niet hebben ze niet echt het recht om zomaar bij jou binnen te lopen vind ik. Tis toch niet hun huis kom nou. Of hebben je ouders erom gevraagd?

kortom, weigeren dus, jij gaat toch ook niet zomaar ongewild bij hun lopen schoonmaken...

pi_5147132
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:31 schreef Echoes het volgende:
deur op slot en onder de bank zitten

ff serieus, als je ze niet heb uitgenodigd en je ouders ook niet hebben ze niet echt het recht om zomaar bij jou binnen te lopen vind ik. Tis toch niet hun huis kom nou. Of hebben je ouders erom gevraagd?

kortom, weigeren dus, jij gaat toch ook niet zomaar ongewild bij hun lopen schoonmaken...


Ik had net m'n ma aan de telefoon (vanuit Frankrijk) en die zegt: Waar zijn ze mee bezig!? Nouja, ik ga t ze nu maar ff, met een omweggetje, zeggen dat ik t niet echt cool vind en dat ik het zelf allemaal wel doe (not!)

Kijken of t lukt

  † In Memoriam † donderdag 25 juli 2002 @ 16:08:59 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5147162
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:22 schreef Martinezzz het volgende:
Ahhh... daar zijn ze weerz
  donderdag 25 juli 2002 @ 16:09:54 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5147173
Zo leer je natuurlijk nooit zelf schoonmaken
pi_5147265
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 16:05 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

Ik had net m'n ma aan de telefoon (vanuit Frankrijk) en die zegt: Waar zijn ze mee bezig!? Nouja, ik ga t ze nu maar ff, met een omweggetje, zeggen dat ik t niet echt cool vind en dat ik het zelf allemaal wel doe (not!)

Kijken of t lukt


je moeder (of heb je 'n huisvader?) vindt 't vast ook niet cool...

net alsof ze niet genoeg schoonmaakt ofzo. En opa en oma kunnen fijn met hun tengeltjes door alle papieren die ze geen donder aangaan enzo...

Als deze situatie zich hier zou voordoen, zou mijn moeder ehm.. vrij kwaad (gevoel voor understatement) zijn en zou 't een behoorlijke ruzie veroorzaken (ja, alweer 'n understatement).

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5147316
zijn 't trouwens opa en oma van je moeders of van je vaders kant?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 25 juli 2002 @ 17:39:23 #15
7157 10us
Quila, Quincy en Qaja
pi_5148036
zou je ze dan niet eens heel snel gaan helpen met schoonmaken.
pi_5148131
volgens mij mag 'ie niet (zo lang) internetten van z'n oma en opa
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 25 juli 2002 @ 18:10:45 #17
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5148245
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 13:12 schreef Martinezzz het volgende:
Opa en oma wonen namelijk vlak naast me en die staan iedere dag het huis te poetsen! Dat is irritant als je dacht dat je het rijk voor je alleen had!
Afgezien daarvan: hebben je ouders daar om gevráágd? Ik zou het behoorlijk onbeschoft vinden als iemand ongevraagd tijdens mijn vakantie mijn huis zou gaan poetsen. Want in feite zeggen ze daarmee dat je er zelf maar een smerig zooitje van maakt en dat zij het wel even zullen regelen.
Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
pi_5160215
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 16:21 schreef Jordy-B het volgende:
zijn 't trouwens opa en oma van je moeders of van je vaders kant?
M'n moeders kant

Gelukkig zijn ze vandaag nog niet verschenen, nouja, iig niet toen ik thuis was!

pi_5160232
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 18:10 schreef Privateer het volgende:

Afgezien daarvan: hebben je ouders daar om gevráágd? Ik zou het behoorlijk onbeschoft vinden als iemand ongevraagd tijdens mijn vakantie mijn huis zou gaan poetsen. Want in feite zeggen ze daarmee dat je er zelf maar een smerig zooitje van maakt en dat zij het wel even zullen regelen.


Nee, dat is dus juist t punt! Niet om gevraagd, juist gezegd dat ze t niet moesten doen ! Gisteren was m'n opa aan de voorkant van t huis de dakgoot aan t poetsen (hoort wit te zijn, was beetje groenig...) Dus ik zeg: Das toch niet nodig! Hij: Moet je zien hoe t bij de buren eruit ziet en bij jullie! Dat kan toch niet?! NOUJA?!

Wat boeit t mij wat de buren ervan vinden! Tsss

  vrijdag 26 juli 2002 @ 17:24:50 #20
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_5160251
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:19 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

M'n moeders kant

Gelukkig zijn ze vandaag nog niet verschenen, nouja, iig niet toen ik thuis was!


Misschien hebben ze zich wel verstopt.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_5160257
Ik had dat niet gepikt, gewoon zeggen dat je ze de komende 4 dagen niet meer over de vloer wilt hebben.

gewoon recht voor je raap zijn, opdonderen met die ouwe bemoeials. En deuren fijn op slot doen.

٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 26 juli 2002 @ 17:27:34 #22
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_5160272
Gewoon wat condoms gevuld met yoghurt rondstrooien, komen ze vast niet meer.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5160320
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon wat condoms gevuld met yoghurt rondstrooien, komen ze vast niet meer.
Dan gaan ze ze omspoelen en afwassen
Ow... waarom lach ik? Dit wil ik juist NIET
pi_5160484
Als je een vriendin hebt, gewoon naakt samen op de bank gaan zitten, en als ze dan binnenkomen schrikken ze zich kapot!! Zullen ze in het vervolg bellen en vragen of je vriendin er is...!

[schijnheilgmodus]
'Jaaaah'
[/schijnheilgmodus]

Of gaan ze die dan ook poetsen...?

Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_5161210
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:53 schreef Jerommeke het volgende:
Of gaan ze die dan ook poetsen...?
K geloof van wel jah
Kon ik nu maar samen naakt op de bank "zitten", ze is nl. op vakantie in Italië! Nouja, glukkig ga ik er maandag ook vandoor, naar Texel Jeah, en t word mooi weerz!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')