quote:
Op donderdag 5 april 2012 13:16 schreef Ener-G het volgende:Blijft een klotesysteem met de sociale woninghuur, je moet er nooit vanuit gaan dat je hem krijgt ook al sta je op 1. Vaak genoeg gezien dat er dan een of meerdere voorbij komen met urgentie of dat er een asielzoeker in wordt geplaatst.
Dat zijn dan meestal wel hele schrijnende gevallen, want er zijn tegenwoordig nog maar weinig omstandigheden waaronder je een urgentieverklaring krijgt.
Hier is het wel zo dat urgentiegevallen (als je al urgentie krijgt) een huis aangeboden krijgen voordat deze op de site worden geplaatst. En de woningen voor asielzoekers komen ook niet op de site, want er stond laatst al 3 weken een huisje leeg maar kwam niet op de site, toen heb ik gebeld en de woningbouw gaf aan dat die voor de gemeente vrij moest blijven voor asielzoekers etc.
Het is gewoon kut met peren.
Ik zit ook in een sloopwoning, ik zit met mijn gezondheid, waardoor ik de tuin en het huis niet aankan. Stoken kost me handenvol geld. En heb veel last van een aantal personen (lang verhaal, dit weekend ook weer geėscaleerd), waardoor ik ook echt weg wil uit dit dorp. Maar de woningbouw kan niets doen voor mij.
En nu zat ik er zooooo dichtbij. Bah.. gewoon frusterend. (sorry moest het even kwijt)
Un modrwy i ddangos ein cariad, Un modrwy i´n clymu
manonneke.nl52weken52foto's