Kon er eigenlijk niets over vinden op het forum dus bij dezen een topic over het versturen of ontvangen van privé foto's die tegen je gekeerd zijn. Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dit wel eens hebben meegemaakt en hoe dat je liet voelen.
Om een voorbeeld te geven, TS start:
Ontzettend leuke meid ontmoet, goede klik, tijdje gedate e.d. niets geworden, leuke contact bleef wel aanhouden. Vervolgens een stomme fout gemaakt (dacht dat het een dare was

) door een foto van mijn stijve heer te sturen waardoor zij niet meer met mij wilde praten. Geen spijt van het tonen van mijn penis maar wel voor het verkloten van het contact en een enorm schuldgevoel gehad voor het tonen van iets wat iemand anders mogelijk helemaal niet wilde zien. Kan er niets aan veranderen, helaas. Maar het was wel een enorm leerzaam moment.
Nog een voorbeeld:
Was op een verjaardag van een vriendin, geeft een meid die ik verder niet ken haar telefoon opeens aan mij. Staat er een foto op het beeldscherm van haar in volle glorie! Ze wilde mijn reactie bij deze foto zien.

Schrok er wel even van, maar heb er verder eigenlijk nooit een probleem van gemaakt dat dit gebeurde. Tijdje later stond die foto online (via via link gekregen). Heeft ze nog flink wat gezeur aan overgehouden. Best lullig!