abonnement Unibet Coolblue
pi_109281456
Is wel een mooie test om een 'mol' in je vriendenkring te ontdekken. Gewoon zeggen dat je dochter Bamboo heet en zodra het in de media verschijnt weet je genoeg :)
pi_109306347
Kris Jenner: "Women Need To Talk About Their Sexual Health More Freely"



quote:
Ty Burrell & Wife Welcome Second Child

Congratulations are in order for Ty Burrell, 44, and wife Holly!

The Modern Family star and his wife have adopted a second daughter, PEOPLE reports. The baby girl joins big sister Frances, whom the couple adopted in March 2010.

The Burrell family are remaining mum on further details of the adoption.

Burrell wrapped production on season 3 of Modern Family last week.
quote:
Josh Lucas & Wife Expecting First Child

UPDATE: PEOPLE confirms that Sweet Home Alabama star Josh Lucas and new wife Jessica are expecting their first child.

Continue reading original post below...

He may have only recently taken on the real life role as husband, but a source says that Sweet Home Alabama actor Josh Lucas is about to delve into full-time fatherhood as well.

Us Weekly reports that an inside source has revealed that his newlywed wife Jessica is pregnant with couple's first child together.

This news surfaced only after the star's rep confirmed to Us Weekly that the 40-year-old actor had in fact wed his freelance writer girlfriend.

Josh publicly confirmed his engagement in early January on The Tonight Show with Jay Leno. After meeting Jessica in Big Sur, Calif., he realized she was "the one" during an encounter with a mountain lion on an "eco retreat."

The Life As We Know It star recently admitted to having babies on the brain.

“I think I do have baby fever,” Josh tells HollyBaby.com. “I’ve had it for a little while.”

However, Josh also claims that he is no stranger to raising a child and knows what it takes to be a parent.

"When I was 19 years old I met an 18-year-old woman with a seven-month-old baby and I've raised him ever since," Josh says. "We didn't know each other that well and we were raising a family together.

"He was learning to walk and talk and ride a bike. He was going through breastfeeding and I'm saying to myself, 'How am I here? What is this about?'" he adds. "But it's been one of the greatest experiences of my life and I'm grateful for it to say the least."
pi_109313669
quote:
Jared Padalecki & Genevieve Cortese Welcome First Child: A Boy
Congratulations to Jared Padalecki and wife Genevieve Cortese!

The Supernatural actor and his wife welcomed their first together, Padalecki announced via Twitter. "It's a boy!"

According to his bodyguard, the baby was born in Seattle. "Baby was born in Seattle, all other details will be delivered by J and G," Clif Kosterman tweeted.

In January, Padalecki -- who's also appeared in New York Minute with Mary-Kate and Ashley Olsen and House of Wax with Paris Hilton and Chad Michael Murray -- said his wife planned to have a natural childbirth with a midwife. "I'm taking the epidural shots!," the actor joked.

The actor, 29, and Cortese married on February 27, 2010 in Sun Valley, Idaho.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:26:20 #29
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_109319046
quote:
Adriana Lima Expecting Second Child

Jamie McCarthy/WireImage
There’s another little angel on the way for Victoria’s Secret model Adriana Lima.

The Brazilian beauty, 30, and her husband, former NBA star Marko Jaric, are expecting their second child, her rep confirms to PEOPLE exclusively.

Lima already mom to 2-year-old daughter, Valentina, tells PEOPLE that “the entire family is very excited, especially Valentina. She keeps blowing kisses to my belly and saying, ‘Kisses for the baby.’”

When the model met Jaric, 33, at a party in Los Angeles in 2006, “I knew he was the one and I could see myself married to him and with a big family.”

The couple married on Valentine’s Day in 2009 and soon after the honeymoon, they learned they were expecting their first child.

“We are so excited!” she told PEOPLE during her first pregnancy. “We wanted this. We were ready.”

While Lima has continued to strut her stuff on the runway, showing off her enviable post-baby bod at the Victoria’s Secret Fashion Show, she calls motherhood her favorite career.

“The best job in the world for me is being a mom,” she tells PEOPLE. “I never thought I could love so much. I always thought, does unconditional love exist? Now I know it does because I feel it.”
pi_109337600
Wel een tweede, geen tweede, wel...niet...
Ik geef ze een jaar... B-)

di 20 mrt 2012, 21:26
Sylvie van der Vaart sluit gezinsuitbreiding niet uit
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart zou in de toekomst misschien nog wel een kindje erbij willen. Haar echtgenoot, Spurs-voetballer Rafael van der Vaart, liet onlangs weten dat gezinsuitbreiding een gesloten boek was.

“Er komt definitief géén gezinsuitbreiding”, riep Rafael twee weken geleden kort maar krachtig. “Ons leven is met Damiàn compleet, we zijn trots en we zijn blij met elkaar.” Volgens Sylvie is deze uitspraak wat voorbarig en bovendien 'kort door de bocht'.

"Zeg nooit nooit", schrijft de 33-jarige presentatrice in haar column in Grazia. "Hij zei dat in een bui waarin hij alle geruchten over een tweede zwangerschap zo zat was, dat hij korte metten wilde maken met alle bemoeizucht."

Sylvie zegt de uitspatting van haar man wel te kunnen plaatsen. "Ik begrijp Rafs reactie. Hoe vaak moeten we nog uitleg geven?"

De presentatrice heeft samen met Rafael momenteel één zoontje, genaamd Damián (5).
pi_109338717
I knew it!

"Raf" doet dat immers ook elke 6 maanden vaste prik :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109346244
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
I knew it!

"Raf" doet dat immers ook elke 6 maanden vaste prik :D
ik zou nog wel een mini sylvie willen zien O+ alleen is ook maar zo alleen :{ :{
pi_109352149
quote:
'Reese Witherspoon is zwanger'
Laatste update: 21 maart 2012 14:52 info

AMSTERDAM - Reese Witherspoon is twaalf weken zwanger. "Het komt precies op het juiste moment. Ze is dolgelukkig", vertelt een ingewijde.

Dat fluisteren tenminste verschillende bronnen tegen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
Volgens een bron kwam de zwangerschap niet als verrassing voor de actrice. "Reese was bezig om weer zwanger te raken." Witherspoon trouwde vorig jaar, na een relatie van ruim een jaar, met Hollywood-agent Jim Toth.

Eerder liet de 35-jarige actrice al weten dat ze graag meer kinderen zou willen. "Ik zou het geweldig vinden", zei Witherspoon toen. De actrice is al moeder van de 12-jarige Ava en 8-jarige Deacon, die ze met haar ex-man Ryan Phillippe kreeg.
Er komen meer en meer geruchten....Ik dacht trouwens dat ze nog met Jake was :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109352251
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef alors het volgende:

[..]

Er komen meer en meer geruchten....Ik dacht trouwens dat ze nog met Jake was :')
Je loopt 5 jaar achter :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109353401
quote:
'Nick Schilder krijgt een zoontje'
Laatste update: 21 maart 2012 15:00 info
RIJSWIJK - Nick Schilder en zijn vriendin Kirsten kunnen beginnen aan een blauwe babykamer. Het stel verwacht namelijk een zoontje, vertelt een bron dichtbij de zanger tegen de Story.


"Bij hun eerste zwangerschap wilden ze het geslacht van het kindje niet weten, dat vonden ze niet leuk. Nu konden ze hun nieuwsgierigheid niet bedwingen'', zegt een insider. ''Ze vinden het geweldig dat ze een jongen krijgen, stiekem hoopten ze daarop."

Nick en Kirsten hebben al een dochtertje, Nikki. De Volendamse zanger twitterde al eerder dat zijn vriendin eind augustus is uitgerekend.


http://www.nu.nl/achterkl(...)krijgt-zoontje-.html
Gooi voor de naam: Nick Jr? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109353525
En wie weet dan ook nog dit jaar:

quote:
Olcay Gulsen wil een 'nomadenkindje'
Laatste update: 21 maart 2012 13:15 info
AMSTERDAM - Olcay Gulsen krijgt de kriebels en wil moeder worden. "Zelf zou ik een soort nomadenkindje krijgen, dat met me meereist."

Dat zegt de 31-jarige modeontwerpster in Grazia.

"Zo'n werelds jongetje of meisje", droomt Gulsen, die wel een nanny wil zodat het haar kinderen aan niets ontbreekt.

"Het lijkt me geweldig als mijn kinderen meerdere talen leren spreken, dus dan wil ik ook een Chinese nanny. Hoe cute is dat?"

Ze ziet het helemaal voor zich dat haar verloofde, ex-voetballer Edgar Davids, fulltime gaat 'vaderen'. "Waarom zou het de vrouw moeten zijn die haar leven verandert?", vraagt de zakenvrouw zich af. "Het liefst wil hij vijf kinderen. Nou ja, laten we met één beginnen. Dan zien we wel waar het schip strandt."

Kriebels

Olcay heeft niet altijd van een gezin gedroomd. "Vroeger dacht ik daar ingewikkeld over, wilde ik mijn leven niet veranderen. Maar na mijn dertigste kreeg ik de kriebels. Het gevoel dat je best moeder zou willen worden."

http://www.nu.nl/achterkl(...)l-nomadenkindje.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109355113
Kak, ontbreekt het mijn kinderen toch aan iets: een nanny!
Heb ik zó geploeterd al die jaren -O-
Don't you love her madly?
pi_109355484
Reese Witherspoon zwanger ?

'Reese Witherspoon is zwanger'

Laatste update: 21 maart 2012 14:52 info.


AMSTERDAM - Reese Witherspoon is twaalf weken zwanger. "Het komt precies op het juiste moment. Ze is dolgelukkig", vertelt een ingewijde.

Dat fluisteren tenminste verschillende bronnen tegen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.

Volgens een bron kwam de zwangerschap niet als verrassing voor de actrice. "Reese was bezig om weer zwanger te raken." Witherspoon trouwde vorig jaar, na een relatie van ruim een jaar, met Hollywood-agent Jim Toth.

Eerder liet de 35-jarige actrice al weten dat ze graag meer kinderen zou willen. "Ik zou het geweldig vinden", zei Witherspoon toen. De actrice is al moeder van de 12-jarige Ava en 8-jarige Deacon, die ze met haar ex-man Ryan Phillippe kreeg.

www.nu.nl
haken is cool
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:53:48 #40
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_109358698
quote:
NICK SCHILDER KRIJGT EEN ZOONTJE

De Story heeft deze week het geslacht weten te achterhalen van het ongeboren kindje van Nick Schilder. Het wordt een jongetje. Dat heeft manager Aloys Buys inmiddels ook bevestigd aan RTL Boulevard.

Op Valentijns dag maakte Nick Schilder via Twitter bekend dat hij opnieuw vader wordt. Zijn vriendin Kirsten is eind augustus uitgerekend. Ook nu laat hij via de microblog weten dat hij vader wordt van een jongetje. "Jazeker! "Leuk hè."
Op 16 januari 2011 kregen Nick en Kirsten hun eerste kindje, dochter Nikki. Afgelopen zomer ging het stel even door een diep dal. De vriendin van de zanger kreeg na vier weken een miskraam.
pi_109371148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het zou zomaar kunnen...

[ afbeelding ]
JA! Ik zei het!

Nu even afwachten.. :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 maart 2012 @ 23:20:02 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109371327
Snooki ziet er mooi uit, O+ . Vind het wel leuk voor haar.
En ze had in Jersey idd ook zo'n buik maar daarna is ze heel veel afgevallen dus dit is wel een eckte eckte babybump ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2012 @ 23:24:16 #43
43556 miss_dynastie
pi_109371540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Gooi voor de naam: Nick Jr? :+
Kirst :+
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:36:43 #44
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109372106
Kirk of Nico ^O^
pi_109372115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kirst :+
Hey ja :o :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109372167
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Kirk of Nico ^O^
Nico _O- Lekker Volendams, ik zeg doen!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109374747
quote:
quote:

'Nick Schilder krijgt een zoontje'
Laatste update: 21 maart 2012 15:00 info
RIJSWIJK - Nick Schilder en zijn vriendin Kirsten kunnen beginnen aan een blauwe babykamer. Het stel verwacht namelijk een zoontje, vertelt een bron dichtbij de zanger tegen de Story.

"Bij hun eerste zwangerschap wilden ze het geslacht van het kindje niet weten, dat vonden ze niet leuk. Nu konden ze hun nieuwsgierigheid niet bedwingen'', zegt een insider. ''Ze vinden het geweldig dat ze een jongen krijgen, stiekem hoopten ze daarop."

Nick en Kirsten hebben al een dochtertje, Nikki. De Volendamse zanger twitterde al eerder dat zijn vriendin eind augustus is uitgerekend.

http://www.nu.nl/achterkl(...)krijgt-zoontje-.html

Gooi voor de naam: Nick Jr? :+
Ik ga voor Kris!
pi_109376323
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nico _O- Lekker Volendams, ik zeg doen!
Ik denk Jan of Jack (uitgesproken als jak) of misschien dezelfde voornaam als de vader van Nick.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_109378330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:06 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Ik denk Jan of Jack (uitgesproken als jak) of misschien dezelfde voornaam als de vader van Nick.
Jak :'( :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109387059
nog niks bij Jessica ??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')