abonnement Unibet Coolblue
pi_109254072


Clubgegevens
Naam: Alles Door Oefening (ADO) Den Haag.
Bijnaam: De Residentieclub, FC Den Haag, ADO.
Clubkleuren: Groen, geel.
Opgericht: 1 februari 1905
Stadion: Kyocera Stadion
Capaciteit: 15.000
Hoofdsponsor: Nog onbekend
Begroting: ¤ 15 miljoen
Competitie: Eredivisie

Trainer
Maurice steijn
Tenue


Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008
* Twee keer winnen van @j@ks in één seizoen: 2010/2011

Fans in het ADO Den Haag Stadion


Videos

Links
x] Officiële ADO Den Haag site
x] ADOfans
x] Northside
x] Club achter de duinen
x] Groen geel hart
x] Hague City Firm
x] Fan Support Den Haag
x] FC Den Haag Forum

Openingspost
De openingspost van het ADO Den Haag topic vind je hier

Wachtwoord is ado


-070-
pi_109254191
Waar kan ik die muntjes is de vorm van een aansteker vinden?
pi_109254509
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waar kan ik die muntjes is de vorm van een aansteker vinden?
Dat kon jij niet zien op EL. Hij werd door een vijfcent muntje geraakt. Maargoed, over tot de orde van de dag. Dit was een baggerwedstrijd, maar een ingecalculeerd verlies. Ik vrees echter dat VVV ons voorbij streeft, die hebben goede huurovereenkomsten gesloten.

Hopen dat we met de goede wedstrijden tegen H&H afgelopen weken in ons achterhoofd weer een serie neerzetten. Ook nog geluk gehad dat die elleboog van Rado met geel bestraft werd. Toornstra geschorst voor volgende week tegen Twente toch? Beter tegen Twente dan tegen een degredatiekandidaat.

Hopen dat het goede imago van de laatste jaren meespeelt in de straf van de KNVB, maar het zullen wel weer torenhoge boetes worden :r.
pi_109256792
Hopelijk wordt het racisme ook aangepakt. Kwalijke zaak dat er nog oerwoudgeluiden klinken in bepaalde Nederlandse stadions.
pi_109256936
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat kon jij niet zien op EL. Hij werd door een vijfcent muntje geraakt.
Het voorwerp wat Nijhuis in de hand had was zeker groter als een muntje.
Leek idd op een aansteker.
ADO kan misschien beter zonder publiek verder spelen aangezien dat tuig zich toch nooit kan gedragen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109257170
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk wordt het racisme ook aangepakt. Kwalijke zaak dat er nog oerwoudgeluiden klinken in bepaalde Nederlandse stadions.
Belachelijk inderdaad. Terwijl je zelf een paar zwarte spelers rond heb lopen ook nog :'). Helaas zal je altijd hersenlozen houden onder de supporters van de clubs.


quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef eight het volgende:

[..]

Het voorwerp wat Nijhuis in de hand had was zeker groter als een muntje.
Leek idd op een aansteker.
ADO kan misschien beter zonder publiek verder spelen aangezien dat tuig zich toch nooit kan gedragen.
Er werden ook aanstekers gegooid ja, maar hij werd geraakt door een fucking muntje. Blijft triest gedrag dat je een club zo hard wil naaien door je zo aan te stellen.

En zich nooit gedragen? Dit is het eerste incident in een paar jaar tijd. Ook werd de ploeg tijdens de tweede helft gewoon positief toegezongen, de spreekkoren in de richting van de scheids hielden maar even aan. Dat gebeurt bij elke club.
pi_109257278
Klopt, ADO kan er ook weinig aan doen. Alleen die muntenwerpers moeten met camerabeelden te identificeren zijn.
pi_109257398
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef 16meter het volgende:
Klopt, ADO kan er ook weinig aan doen. Alleen die muntenwerpers moeten met camerabeelden te identificeren zijn.
Gaat wel gebeuren. Alsnog vind ik het een beetje overdreven dat er nu meteen geroepen wordt dat ADO maar zonder publiek moet spelen, terwijl een paar mongolen het verpestten voor de rest. Er hebben zich de laatste jaren amper incidenten voor gedaan.
pi_109257619
Die groep(je) op vak O moeten ze er gewoon uit flikkeren. Waren de hele wedstrijd al aan het provoceren.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_109257754
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die groep(je) op vak O moeten ze er gewoon uit flikkeren. Waren de hele wedstrijd al aan het provoceren.
Worden ook wel aangesproken door een gedeelte van de 'harde' kern. Waren inderdaad weer vervelend bezig.

Godver, gaat het eindelijk weer een paar jaar goed, wordt het hele imago meteen weer verneukt door een paar mongolen :r. Wat kan ik daar agressief om worden zeg.
pi_109257904
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:11 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Worden ook wel aangesproken door een gedeelte van de 'harde' kern. Waren inderdaad weer vervelend bezig.

Godver, gaat het eindelijk weer een paar jaar goed, wordt het hele imago meteen weer verneukt door een paar mongolen :r. Wat kan ik daar agressief om worden zeg.
Wie niet springt die is een Jood etc. is inderdaad 'leuk' twee/ drie keer en dat kan je verwachten, maar wat ik vandaag allemaal heb gehoord ging gewoon te ver (inclusief het gooien van aanstekers etc.). Alleen moeten we niet vergeten dat er nog 14900 supporters in het stadion zaten welke zich wel gedroegen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_109258185
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wie niet springt die is een Jood etc. is inderdaad 'leuk' twee/ drie keer en dat kan je verwachten, maar wat ik vandaag allemaal heb gehoord ging gewoon te ver (inclusief het gooien van aanstekers etc.). Alleen moeten we niet vergeten dat er nog 14900 supporters in het stadion zaten welke zich wel gedroegen.
Ik vond het meerendeel nog wel redelijk positief het team ondersteunen. De meesten hadden ook wel door dat het niet aan ADO lag, ze gaven alles. Het gooien van aanstekers/muntjes, tja... Dat gebeurd in elk stadion bij de cornervlag.

Ik hoop dat de straf mee gaat vallen, en dat er geen wedstrijden zonder supporters gespeeld moeten worden. Lijkt me ook belachelijk gezien het goede gedrag van ADO de laatste jaren... Zal wel een torenhoge boete worden, kunnen we niet gebruiken. Hopelijk wordt alle 'schade' verhaalt op de idioten :).
pi_109258450
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:00 schreef De_kromme het volgende:

Er werden ook aanstekers gegooid ja, maar hij werd geraakt door een fucking muntje. Blijft triest gedrag dat je een club zo hard wil naaien door je zo aan te stellen.
Maar hoe kan jij beoordelen dat hij geraakt werd door een muntje en niet door aansteker die ook naast hem op de grond lag?
Je wijst trouwens naar de verkeerde persoon. Er is nl. maar een iemand die de club hard wil naaien en dat is de gast die ging gooien. Daarnaast vond ik dat hij zich niet aanstelde.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109259484
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef eight het volgende:

[..]

Maar hoe kan jij beoordelen dat hij geraakt werd door een muntje en niet door aansteker die ook naast hem op de grond lag?
Je wijst trouwens naar de verkeerde persoon. Er is nl. maar een iemand die de club hard wil naaien en dat is de gast die ging gooien. Daarnaast vond ik dat hij zich niet aanstelde.
Jij vindt over de grond rollen voor vijf minuten geen aanstelgedrag als je een fucking muntje op je schouder krijgt? Al is het nou tegen je hoofd..

Ik zie het op een paar meter afstand gebeuren. Gooien is gewoon oerdom, maar diegenen zullen ook aangepakt worden door Den Haag zelf.
pi_109260012
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef eight het volgende:

[..]

Maar hoe kan jij beoordelen dat hij geraakt werd door een muntje en niet door aansteker die ook naast hem op de grond lag?
Je wijst trouwens naar de verkeerde persoon. Er is nl. maar een iemand die de club hard wil naaien en dat is de gast die ging gooien. Daarnaast vond ik dat hij zich niet aanstelde.
Hij zal zich ongetwijfeld aangesteld hebben, want voetballers stellen zich in deze tijd bijna altijd aan. Staat eigenlijk los van de discussie dat je gewoon niet met voorwerpen naar spelers gooit.
  maandag 19 maart 2012 @ 07:28:43 #16
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_109262976
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef eight het volgende:

[..]

Maar hoe kan jij beoordelen dat hij geraakt werd door een muntje en niet door aansteker die ook naast hem op de grond lag?
Je wijst trouwens naar de verkeerde persoon. Er is nl. maar een iemand die de club hard wil naaien en dat is de gast die ging gooien. Daarnaast vond ik dat hij zich niet aanstelde.
hoe kun je nou vinden dat hij zich niet aanstelt?

Jullie zouden lof moeten spreken over de spelers, die vrijwel meteen tegen het publiek zeiden dat ze moesten stoppen met hun gedrag. Bij welke club zie je zit??! Elke voetbalclub heeft dit soort eikels als supporters. Die Lukoki probeert Den Haag hier gewoon te naaien door te gaan janken. Waarom? Ik weet het niet hoor, winnen doe je er niet mee, maar blijkbaar is dat nodig ofzo.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:17:19 #17
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_109263415
Het is ook inderdaad metjes van de spelers dat ze het publiek ter verantwoording roepen. Blijft wel jammer dat er randdebielen zitten die het allemaal niet begrepen hebben.

En komende vijf jaar blijft het spelen zonder uitsupporters tussen 020 en ons. Want ook al gebeurt dit bij andere clubs ook, Den Haag wordt ttoch harder gestraft. En helaas is dat, ben ik bang, maar goed ook.
pi_109263428
Ten eerste denk ik niet dat hij jullie naait, want er wordt door door iemand iets tegen hem aangegooid.

mocht hij jullie toch naaien begrijp ik dat goed. hij zit al 90 minuten lang naar oerwoudgeluiden te luisteren. krijg dan ook maar de tering zou ik zeggen. :P

dus zelfs als hij geen pijn had hebben jullie het er zelf naar gemaakt.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:38:45 #19
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_109263629
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ten eerste denk ik niet dat hij jullie naait, want er wordt door door iemand iets tegen hem aangegooid.

mocht hij jullie toch naaien begrijp ik dat goed. hij zit al 90 minuten lang naar oerwoudgeluiden te luisteren. krijg dan ook maar de tering zou ik zeggen. :P

dus zelfs als hij geen pijn had hebben jullie het er zelf naar gemaakt.
ben je nou aan het trollen of wat?

Ik hoef je toch hopelijk niet te herinerren aan mongool wesley, of wel? Toen liepen jullie toch ook te janken dat jullie allemaal aangepakt werden?
pi_109263774
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:38 schreef n00b13 het volgende:

[..]

ben je nou aan het trollen of wat?

Ik hoef je toch hopelijk niet te herinerren aan mongool wesley, of wel? Toen liepen jullie toch ook te janken dat jullie allemaal aangepakt werden?
Is dat relevant?

Je moet niet zeiken als een speler op de grond ligt omdat hij geraakt wordt door iets dat door toeschouwers gegooid wordt.

Verder was dat niet het enige, (een deel van) het publiek liet zich van zijn slechtste kant zien.

- Oerwoudgeluiden
- liedjes met daarin iets over kankerjoden
- schop ze dood
- hamas, hamas...

Maar goed, dat zal wel hun vorm van support zijn.

Die bruine rechtsback van jullie ging zeker beter spelen van die oerwoudgeluiden! ^O^
  maandag 19 maart 2012 @ 08:59:12 #21
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_109263916
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Is dat relevant?

Je moet niet zeiken als een speler op de grond ligt omdat hij geraakt wordt door iets dat door toeschouwers gegooid wordt.

Verder was dat niet het enige, (een deel van) het publiek liet zich van zijn slechtste kant zien.

- Oerwoudgeluiden
- liedjes met daarin iets over kankerjoden
- schop ze dood
- hamas, hamas...

Maar goed, dat zal wel hun vorm van support zijn.

Die bruine rechtsback van jullie ging zeker beter spelen van die oerwoudgeluiden! ^O^
Alsof bovenstaande niet gebeurd bij jouw eigen club.
pi_109264072
Nee, en dat is ook niet relevant.

mijn punt is dat hier niemand fout zit behalve het publiek. Niet Lukoki omdat hij makkelijk gaat liggen ( :')), niet Anita omdat hij wordt neergeschopt en ook niet de rest van Ajax. en nog gaat (vooral van de kromme) de wijzende vinger naar iemand anders.
  maandag 19 maart 2012 @ 09:16:11 #23
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_109264186
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee, en dat is ook niet relevant.

mijn punt is dat hier niemand fout zit behalve het publiek. Niet Lukoki omdat hij makkelijk gaat liggen ( :')), niet Anita omdat hij wordt neergeschopt en ook niet de rest van Ajax. en nog gaat (vooral van de kromme) de wijzende vinger naar iemand anders.
het heeft dus geen nut om met jou in discussie te gaan, als je zo dom ouwehoert. Worden Hagenezen niet uitgescholden voor kankerhagenezen, rotterdammers niet voor kutkakkerlakken, als een speler op de grond ligt, hoor ik dan niemand roepen 'laat maar liggen, het is maar een kankerhagenees'?

Als speler weet je dat dat gebeurd, dan is het echt niet ineens goedgepraat dat je gaat liggen janken als je een beetje wind langs je oren voelt zuchten.
  maandag 19 maart 2012 @ 09:23:28 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109264323
Ik vind dat belerende toontje van Ajacieden nogal ongepast en bovendien erg hypocriet als je weet dat het bij je eigen club in geen geval beter er aan toe gaat als het gaat om dergelijke incidenten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109264724
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef n00b13 het volgende:

[..]

het heeft dus geen nut om met jou in discussie te gaan, als je zo dom ouwehoert. Worden Hagenezen niet uitgescholden voor kankerhagenezen, rotterdammers niet voor kutkakkerlakken, als een speler op de grond ligt, hoor ik dan niemand roepen 'laat maar liggen, het is maar een kankerhagenees'?

Als speler weet je dat dat gebeurd, dan is het echt niet ineens goedgepraat dat je gaat liggen janken als je een beetje wind langs je oren voelt zuchten.
Natuurlijk gebeurt dat. maar heb jij ooit bij ons massale anti liederen gehoord 90 minuten lang?

Anti rvc ofzo ja, maar hooguit een keer kutkakkerlakken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')