zondag 18 maart 2012 @ 21:20:04 #1
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_109250251
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi, ik ben een beetje aan het kijken waar ik met vrienden hen zou kunnen gaan, wat nu echt leuk is. Leeftijd is 18~20 jaar.

Welke uitgaanslocatie in Nederland vinden jullie nu echt vet? Welke club, discotheek of straat zou je aanraden aan anderen? Waar zou je een flink stuk reizen voor over hebben?

Kortom: Wat vinden jullie nu écht een 'vette' uitgaanslocatie?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_109250563
private dancings in de scene
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_109252176
Vette uitgaanslocaties? FEBO, McDonalds, Burger King, KFC.
  zondag 18 maart 2012 @ 21:56:40 #4
181129 NoelGallagher
Philips Sport Vereniging
pi_109252919
Ga eens naar Ruigoord. Aankomend weekend is daar Wiltgroei.
pi_109253943
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga eens naar Ruigoord. Aankomend weekend is daar Wiltgroei.
Hij heeft het over 18~20, gemiddelde publiek is daar 2x zoveel ouder. Neemt niet weg dat het de mooiste uitgaanslokatie van nederland is als je van de alternatieve dans muziek en/of ontzettend ruimdenkend bent qua publiek en omgeving.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_109346301
Wiltgroei is inderdaad een goede optie. Zelf ook aanwezig aankomende zaterdag. Deze keer is wordt het 5 jarig bestaan gevierd, dus het schijnt een leuk feestje te worden.
Moet wel eerlijk zeggen dat de gemiddelde leeftijd bij Wiltgroei per keer lager wordt. Zag er de vorige keer al aardig wat 16-17 jarigen rond lopen. Desondanks blijft het een leuk feestje op een geweldige locatie (hele grote kerk)!! :) Kijk eens op www.ruigoord.nl.
There's a war being fought, and the people on drugs are winning it. ~ Bill Hicks
pi_109353443
Het is wel in België, maar toch het bezoeker waard.

De Noxx of Highstreet.
Mooiste vrouwen versieren? http://www.versiernuvrouwen.nl
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:28:55 #8
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_109739955
Vroeger had je Zillion in Antwerpen maar dat is niet meer :'( damn wat een tijden waren dat.
Probeer de kagan kalender een voor wat Industrial feesten, altijd vet ^O^ Ecco in Utrecht bijv.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_110277417
Neue Liebe in bochelt(ligt iets over de duitse grens) ^O^
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 14:45:14 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_110277711
The Matrixx
PRESS PLAY Vitamine H Podcast - Facebook-page
pi_110279340
Hardersplaza of de Time out
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_110290893
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Houniet het volgende:
The Matrixx
Jammer dat ze elke keer als doel hebben om die tent zo vol mogelijk te proppen, tegen 3 uur wordt het meestal pas een beetje dansbaar :P

Verder zijn de maassilo en factory 010 hele vette locaties :Y
Have you ever had a dreams, that- s- that- you- um- you had- you- you d- you w- you could- you do- you wi- you wan's- you- you could do so- you- you do- you could- you- you wan- you wan' 'em to do you so much- you could do anything?
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:55:32 #13
334225 Driftkikkerrrrr
pi_110301647
Kijk, leuke locatie's allemaal. Ik kan zelf inmiddels toevoegen dat stratumseind in Eindhoven ontzettend vet is. :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:46:26 #14
351223 D-Dave
I live for Hardstyle
pi_110334039
Club Air in Amsterdam zijn ook afentoe wel leuke feestjes!
pi_110334319
In een grote loods of ander gekraakt pand met een muur van speakers, opgezet door het hele land heen verspreid, elke keer weer ergens anders. Tevens zijn er ook vette buitenlocaties waar een stel speakers in een weiland of bos worden neergepleurd en waar dan teringherrie doorheen word geblazen.

Een legaal feest komt hier simpelweg nooit bij in de buurt.
Lyrics van mij hier
BTB BWS! Mijn teksten gaan over veel meer dan drugs, je moet dat alleen tussen de regels doorlezen.
Slet slet slet, geef mij nog wat ket! En vice versa
Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door mijn posts!
pi_110389500
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:53 schreef badtripbob het volgende:
In een grote loods of ander gekraakt pand met een muur van speakers, opgezet door het hele land heen verspreid, elke keer weer ergens anders. Tevens zijn er ook vette buitenlocaties waar een stel speakers in een weiland of bos worden neergepleurd en waar dan teringherrie doorheen word geblazen.

Een legaal feest komt hier simpelweg nooit bij in de buurt.
Yep, kraakpand feesten moet je proberen..
Op de dag van de party via sms horen waar de party gaat zijn, en dan dik lossss op bijv; Dubstep. Awesome!
pi_110389820
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef Xty het volgende:

[..]

Yep, kraakpand feesten moet je proberen..
Op de dag van de party via sms horen waar de party gaat zijn, en dan dik lossss op bijv; Dubstep. Awesome!
Ben niet echt van de dubstep/dnb. Meer tek en core-stijlen.
Lyrics van mij hier
BTB BWS! Mijn teksten gaan over veel meer dan drugs, je moet dat alleen tussen de regels doorlezen.
pi_110390792
brothers in bunnik is voor een keer best ok.
pi_110391104
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Hoi, ik ben een beetje aan het kijken waar ik met vrienden hen zou kunnen gaan, wat nu echt leuk is. Leeftijd is 18~20 jaar.

Welke uitgaanslocatie in Nederland vinden jullie nu echt vet? Welke club, discotheek of straat zou je aanraden aan anderen? Waar zou je een flink stuk reizen voor over hebben?

Kortom: Wat vinden jullie nu écht een 'vette' uitgaanslocatie?
Voor techno/minimal:

Rotterdam: Toffler en het Perron. Publiek is daar zo een 20 jaar oud, overigens moet je niet vies zijn van drugs, populair gaan doen, met je nickelson jasje naar binnen lopen, aan de kant blijven staan.

Amsterdam: trouwgebouw, westerunie/gas publiek is daar +-22 jaar oud
  maandag 16 april 2012 @ 17:21:59 #20
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_110402373
Politie beëindigt illegale houseparty

Toegevoegd: zondag 15 apr 2012, 11:10

In Zevenbergen in Noord-Brabant heeft de politie een illegale houseparty beëindigd. Er waren honderden mensen aanwezig.

Het feest begon afgelopen nacht in een bosgebied aan de Dikkendijk. Er kwamen bij de politie een paar honderd meldingen over geluidsoverlast binnen.
Feestgangers

Tegen 03.00 uur ontdekte de politie in het bos de illegale houseparty. De politie waarschuwde dat het feest voor 04.00 uur moest stoppen, maar de feestgangers bleven toestromen.

De politie vond het te gevaarlijk om in het donker op te treden en wachtte daarom af tot het licht werd. Pas vanochtend werden de bezoekers van het terrein afgestuurd. Er is niemand gearresteerd.

http://nos.nl/artikel/362(...)gale-houseparty.html

Zoiets lijkt mij nou een vet feestje. :P
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_110402669
Daar waren bekenden van mij :Y

Zelf ook wel op meerdere feesten gestaan die in het nieuws zijn gekomen omdat ze gestopt werden. Ook altijd grappig als ze geen genoeg man hebben, zoals met nieuwjaar in Doel in België.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=5B3KC6JJ
Lyrics van mij hier
  maandag 16 april 2012 @ 19:41:50 #22
334225 Driftkikkerrrrr
pi_110408246
Maar hoe komen mensen in hemelsnaam aan die feesten? :o
pi_110411852
Tek your network ;)
Oftewel, ga netwerken. Zorg dat je mensen leer kennen die in de scene zitten, dan krijg je vanzelf te horen wanneer er een feest is.

Doorgaans word er gewerkt met zogeheten info-nummers. dit zijn 06-nummers die op de dag/avond van het feest in gaan. deze staan uit en staat een voicemail op ingesproken met uitleg waar het feest is en hoe er te komen.
Lyrics van mij hier
  maandag 16 april 2012 @ 20:42:29 #24
348749 dikkedaniel
Het is je boy.
pi_110411895
Holly in rotterdam :p
Mij dik noemen is een understatement..
pi_110411955
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef dikkedaniel het volgende:
Holly in rotterdam :p
_O-. Haha. Goeie grap :D
Lyrics van mij hier

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')