quote: Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef Spidermonkey het volgende:Ja dat klopt je bent op de hoogte haha en hoe weet je dat?
quote: Op zondag 18 maart 2012 00:32 schreef Spidermonkey het volgende:En het recept is niet geheim hoor. Is vast wel ergens te vinden via google.
quote: Op zondag 18 maart 2012 00:32 schreef Spidermonkey het volgende:Weet ik veel. Was gewoon nieuwsgierig of andere mensen dit ook doen. En het recept is niet geheim hoor. Is vast wel ergens te vinden via google.
quote: Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef Barbapapamama het volgende:OMG MY LITTLE PONY HOEVEEL KOST DIE ????
quote: Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef annelotje het volgende:Leuk hoor!! Ik wil dit ook nog een keer maken. Jampotje staat al in de kast
quote: Op zondag 18 maart 2012 17:54 schreef Spidermonkey het volgende:[..]Nou hij is niet te koop ik heb er weer een lucht bel in en die moet er gewoon uit en dat duurt zeker nog een paar weken voor dat ik hem zeker luchtbel vrij heb. En dan zal ik er eventueel over nadenken of ik hem verkoop als je echt intresse hebt
quote: Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef Dottey het volgende:[..]lijkt me een kwestie van op zijn kop zetten en bewegen (zachtjes) en dan afvullen tot het overstoomd, hop deksel erop
quote: Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef Spidermonkey het volgende:[..]Nee was het maar zo makkelijk + je verhouding van je glyserine en water kwijt. En de haren zijn van nylon waar zoveel lucht bellen aan blijven hangen waar je eng van wordt
quote: Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef Dottey het volgende:[..]je kunt toch extra "water" maken naar verhouding? lijkt me nietzo moeilijk
quote: Op maandag 19 maart 2012 07:35 schreef Spidermonkey het volgende:Ik haal het bij de Etos kust wel 3 euro voor een klein potje. En mengverhouding moet je in het begin op de gok doen want niet ieder beeldje heeft de zelfde afmeting. Hoe meer je in de bolstopt hoe minder glycerine. Iniedergeval nooit meer dan de helft van het flesje anders zakt de sneeuw niet. Kijk ik weet niet welke sneeuw jij gebruikt maar ik gebruik originele uit oude bollen en dat lijken wel steentjes
quote: Op maandag 19 maart 2012 14:55 schreef Dottey het volgende:Elmo! Die is leuk! Maar ik vind de onderkanten er niet echt bijpassen :x Misschien als je ze in bijpassende kleurtjes verft?
quote: Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef Spidermonkey het volgende:[..]Daar zit ik nog overna te denken want ik raak door mijn onderkantjes heen hahaBen tegelijkertijd ook bezig met een vriendje voor Elmo[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.