abonnement Unibet Coolblue
pi_109240510
Ja beetje dubbel. Ik zou heel blij worden van een beter einde, maar als ik er voor moet betalen zou ik dat best wel triest vinden. Het zegt toch wel iets dat zoveel mensen er ontevreden mee zijn..
Alleen weten ze natuurlijk ook dat er zat mensen zijn die koste wat kost dat betere einde willen hebben en toch wel betalen, dus er geld voor vragen kan een hoop opleveren. Waarschijnlijk wel deels ten koste van hun reputatie bij de echte fans, zal een hoop gezeik opleveren. Maar goed, geld staat meestal toch op nummer 1 ;)

Als er DLC komt met een ander einde, en het kost geld, zie ik waarschijnlijk wel dat ik er op een andere manier aan kom :P. Ik vertik het om daar dan nog geld voor neer te gaan leggen, gezien de omstandigheden vind ik het niet erg netjes om er geld voor te vragen. Maar ik vraag het me af... of ze met iets gaan komen dat echte veranderingen brengt aan het einde. Vermoed dat ze met andere soort DLC aan gaan komen zetten, eerlijk gezegd. Als ik het goed begrijp was dit einde wel echt wat Bioware voor ogen had. Er zal vast iets komen als goedmakertje richting ontevreden fans, maar een gewijzigd einde? Vraag het me af.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 18 maart 2012 @ 17:54:26 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109240847
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Kan je alleen doen tijdens de Javik missie. Daarna niet meer.
Vaak kun je de voorwaarden voor die quests ook voldoen als je daarna naar de spectre terminal gaat en iets koopt waardoor het toch opgelost is. Ik heb Javik niet dus ik kan het niet testen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109240870
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja beetje dubbel. Ik zou heel blij worden van een beter einde, maar als ik er voor moet betalen zou ik dat best wel triest vinden. Het zegt toch wel iets dat zoveel mensen er ontevreden mee zijn..
Alleen weten ze natuurlijk ook dat er zat mensen zijn die koste wat kost dat betere einde willen hebben en toch wel betalen, dus er geld voor vragen kan een hoop opleveren. Waarschijnlijk wel deels ten koste van hun reputatie bij de echte fans, zal een hoop gezeik opleveren. Maar goed, geld staat meestal toch op nummer 1 ;)
Ik denk dat veel mensen ook een beetje een soort Hollywood-einde in gedachte hadden. Kan het wel waarderen dat Bioware daar niet voor is gegaan. Al geef ik toe dat ik een gedeelte van mij het ook wel leuk had gevonden als het er toch was. :@

SPOILER: einde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als er DLC komt met een ander einde, en het kost geld, zie ik waarschijnlijk wel dat ik er op een andere manier aan kom :P. Ik vertik het om daar dan nog geld voor neer te gaan leggen, gezien de omstandigheden vind ik het niet erg netjes om er geld voor te vragen. Maar ik vraag het me af... of ze met iets gaan komen dat echte veranderingen brengt aan het einde. Vermoed dat ze met andere soort DLC aan gaan komen zetten, eerlijk gezegd. Als ik het goed begrijp was dit einde wel echt wat Bioware voor ogen had. Er zal vast iets komen als goedmakertje richting ontevreden fans, maar een gewijzigd einde? Vraag het me af.
Door het vele gezeur er over zou het me weinig verbazen als ze het doen. Er is blijkbaar een markt voor. Al hoop ik dat ze het niet doen, maar ik wacht het rustig af en zie tegen de tijd dat het zover is wel of het mijn geld waard is. :)
  zondag 18 maart 2012 @ 17:56:17 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109240922
quote:
This is not the last you’ll hear of Commander Shepard.
O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 maart 2012 @ 17:57:06 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109240953
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja beetje dubbel. Ik zou heel blij worden van een beter einde, maar als ik er voor moet betalen zou ik dat best wel triest vinden. Het zegt toch wel iets dat zoveel mensen er ontevreden mee zijn..
Alleen weten ze natuurlijk ook dat er zat mensen zijn die koste wat kost dat betere einde willen hebben en toch wel betalen, dus er geld voor vragen kan een hoop opleveren. Waarschijnlijk wel deels ten koste van hun reputatie bij de echte fans, zal een hoop gezeik opleveren. Maar goed, geld staat meestal toch op nummer 1 ;)

Als er DLC komt met een ander einde, en het kost geld, zie ik waarschijnlijk wel dat ik er op een andere manier aan kom :P. Ik vertik het om daar dan nog geld voor neer te gaan leggen, gezien de omstandigheden vind ik het niet erg netjes om er geld voor te vragen. Maar ik vraag het me af... of ze met iets gaan komen dat echte veranderingen brengt aan het einde. Vermoed dat ze met andere soort DLC aan gaan komen zetten, eerlijk gezegd. Als ik het goed begrijp was dit einde wel echt wat Bioware voor ogen had. Er zal vast iets komen als goedmakertje richting ontevreden fans, maar een gewijzigd einde? Vraag het me af.
Bij ME2 had je hetzelfde gezeik. Ze vonden de human reaper stom en vonden dat er meer filmpjes aan het einde moesten. Toen kon je ook geen beter einde kopen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 maart 2012 @ 17:59:18 #256
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109241036
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij ME2 had je hetzelfde gezeik. Ze vonden de human reaper stom en vonden dat er meer filmpjes aan het einde moesten. Toen kon je ook geen beter einde kopen.
ME2 was niet het einde van de trilogie.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_109241039
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vaak kun je de voorwaarden voor die quests ook voldoen als je daarna naar de spectre terminal gaat en iets koopt waardoor het toch opgelost is. Ik heb Javik niet dus ik kan het niet testen.
Niet het geval bij deze, omdat je intel moet verzamelen op Eden Prime. Het gaat niet om een object wat iemand nodig heeft, maar informatie, dat zich alleen bevindt op die planeet.
  zondag 18 maart 2012 @ 18:00:19 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109241088
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Niet het geval bij deze, omdat je intel moet verzamelen op Eden Prime. Het gaat niet om een object wat iemand nodig heeft, maar informatie, dat zich alleen bevindt op die planeet.
De cerberus ciphers zaten ook in een missie, en die kon je daarna ook nog kopen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 maart 2012 @ 18:01:00 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109241110
quote:
8s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ME2 was niet het einde van de trilogie.
ik zie niet in hoe dat een argument is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109241139
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De cerberus ciphers zaten ook in een missie, en die kon je daarna ook nog kopen.
Ik heb het ook niet verzonnen. Als je het niet meteen doet op Eden Prime kan het helemaal niet meer. :P
  zondag 18 maart 2012 @ 18:03:11 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109241191
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet verzonnen. Als je het niet meteen doet op Eden Prime kan het helemaal niet meer. :P
ik zie het nu:
http://masseffect.wikia.com/wiki/Eden_Prime:_Resistance_Movement
Zal wel een bug zijn die nog veranderd wordt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 maart 2012 @ 18:04:35 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109241243
Overigens staat er ook een foutje in de codex. Daar staat dat de blue suns waren opgericht door een batarian slavendrijver, terwijl Zaeed en Vido de blue suns hebben opgericht :).
Ook krijgt de quarian vloot extra war assets doordat de geth geupgrade zijn. dat klopt ook niet, die upgrade moet alleen bij de geth tellen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 maart 2012 @ 18:05:32 #263
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109241279
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens staat er ook een foutje in de codex. Daar staat dat de blue suns waren opgericht door een batarian slavendrijver, terwijl Zaeed en Vido de blue suns hebben opgericht :).
Vido heeft de bestanden veranderd. Zoiets zei Zaeed in ME2.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 18 maart 2012 @ 18:06:08 #264
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_109241302
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens staat er ook een foutje in de codex. Daar staat dat de blue suns waren opgericht door een batarian slavendrijver, terwijl Zaeed en Vido de blue suns hebben opgericht :).
Ook krijgt de quarian vloot extra war assets doordat de geth geupgrade zijn. dat klopt ook niet, die upgrade moet alleen bij de geth tellen.
Dat was geen 'common knowlegde'.
"Vido wiped me out of the books" zei Zaeed tijdens zn loyalty missie.
  zondag 18 maart 2012 @ 18:07:24 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109241351
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

Dat was geen 'common knowlegde'.
"Vido wiped me out of the books" zei Zaeed tijdens zn loyalty missie.
dan zou er nog moeten staan dat vido ze heeft opgericht.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109241520
http://kotaku.com/5894278(...)tm_medium=socialflow

quote:
BioWare Forum user "El_Spiko" went to the Federal Trade Commission's web site to file a false advertising complaint directed at Electronic Arts and how it marketed the game. He also filed a complaint with the Better Business Bureau.
_O- Waar je je al niet druk om kan maken.

quote:
He goes on to say: "I'll be returning my copy of the game before the end of my 30 day return policy if the ending still hasn't been addressed by then."
Benieuwd of hij bij elk product waar hij niet tevreden over is een klacht indient bij de FTC in plaats van dat hij het direct ruilt, zoals normale mensen zouden doen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 18 maart 2012 @ 18:30:37 #267
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109242337
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Morthill het volgende:
http://kotaku.com/5894278(...)tm_medium=socialflow

[..]

_O- Waar je je al niet druk om kan maken.

[..]

Benieuwd of hij bij elk product waar hij niet tevreden over is een klacht indient bij de FTC in plaats van dat hij het direct ruilt, zoals normale mensen zouden doen.
Het gaat soms echt te ver ja, nerd rage :')
  zondag 18 maart 2012 @ 18:33:19 #268
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109242458
Yeaaahh BUDDY



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat nu ik geforceerd ben om de femshep te spelen voor Traynor, dat de femshep voice-acting een stuk beter is. Dat zegt niet dat Mark Meer slecht is tho.

Het verschil merk je vooral in het slot. Veel meer emotie in de stem van de Femshep, je voelt haar echt strugglen.
  Moderator zondag 18 maart 2012 @ 18:40:28 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109242734
Die kop in je spoiler! _O- :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 18 maart 2012 @ 18:41:32 #270
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109242765
Halve psychopaat daar..

vergeet je kleren trouwens niet uit te doen voor je in de douche stapt..
  Moderator zondag 18 maart 2012 @ 18:44:28 #271
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109242840
Engineer heeft in de singleplayer trouwens zoveel opties dat ik door de bomen het bos niet meer zie _O-

Ik heb: Incinerate, Cryo Blast, Overload, Turret, Drone, Sabotage EN Defense Drone (bonuspower)... ik weet soms niet meer waar ik de powers heb gehotkey'd, doe bijv een overload op een gewone mob, m'n linkerhand draait sowieso overuren met WASD en 1 t/m 6 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 18 maart 2012 @ 18:50:02 #272
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109243007
Ik heb de meest gebruikte powers op Q en E
  zondag 18 maart 2012 @ 18:55:10 #273
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109243173
Ik gebruik alleen maar 1 en F.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator zondag 18 maart 2012 @ 18:55:48 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109243189
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:50 schreef Sinji het volgende:
Ik heb de meest gebruikte powers op Q en E
Q en E gebruik ik zoals gewoonlijk om m'n homies ergens neer te zetten :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 18 maart 2012 @ 18:56:27 #275
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109243212
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Q en E gebruik ik zoals gewoonlijk om m'n homies ergens neer te zetten :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')