abonnement Unibet Coolblue
pi_109351220
Aaaaahw O+ Wat een lieve kaartjes..

En die van jouw deHovenier; ^O^ heeeul mooi!
pi_109362287
Enthousiaste postcrosser meldt zich :) Eerste post hier op FOK ook. Het werkt inspirerend om te zien hoe veel moeite jullie doen voor een passende kaart en goed verhaal. Ik vind het zelf ook erg tof om de kaart zo vol mogelijk te schrijven ja. Waar het mij in postcrossing vooral om gaat is een klein inkijkje te krijgen in iemands leven. Dus als ik een kaart krijg uit bijv. India, dan wil ik ook echt weten uit welke stad die gestuurd is en ga ik daar zelfs wikipedia nog op nalezen. Beetje fanatiek dus wel.

Alle kaartjes die ik mag versturen zijn verstuurd, dus nu afwachten tot de volgende geregistreerd wordt. Dan zit ik op 15, en kan ik een extra kaart versturen. Ik heb m'n moeder nu ook enthousiast gemaakt, en haar eerste kaart ging naar Vladivostok, het uiterste oosten van Rusland, dus dat was direct een mooie eerste. Maar nu is 't natuurlijk nog de vraag of ie ook echt aankomt... :)

Mijn username is trouwens dezelfde als hier op 't forum: penelopeia.
pi_109363668
Hooooi! :D
Welkom op FOK! en ons geweldige topic ;)

Zou je een foto van je mooist ontvangen kaartje willen plaatsen?
pi_109378684
Krijg ik vandaag een kaart binnen. Dacht uit Tailand. Bleek ie uit Maleisie te komen. Wel stoer. Beetje jammer dat het een reclame-kaart was, de afzender had er alleen het woord airmail opgeschreven... :( best jammer. Ik heb dus ook geen blije, maar een lege hurray gestuurd. Als je nog geeneens je naam erop kan zetten.....
  Redactie Sport donderdag 22 maart 2012 @ 10:11:56 #55
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_109378740
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom zetten zoveel mensen de expired ID's + usernames in hun profiel?
Die users weten toch helemaal niet dat er een kaartje voor hun expired is?

Hoe zit dit?
Mocht je op dat profiel komen en jouw username zit erbij. Dan kun je contat opnemen? Vragen of diegene het nog een keer wil proberen? Ik heb ook geen idee anders. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_109380614
Hopelijk vandaag kom ik op de 100 sent. Dan dus even nog kaarten aanvragen tot aan de max en dan wachten tot traveling op 0 staat.
En ook hoop ik meer kaarten te ontvangen, sta nu op 8 meer verstuurd dan ontvangen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109382276
Hoihoi, ik kom ff inbreken.

Ik heb in het verleden al veel ge-postcrossed, maar helaas was ik op een gegeven moment mijn accountgegevens kwijt. Nadat ik een nieuw account had gemaakt is de klad er eigenlijk een beetje ingekomen en 3 jaar geleden ben ik er mee gestopt.
Nu heb ik weer wat vrije tijd 'over' en het leek me leuk om het postcrossen weer op te pikken.

En dan ook meteen een beetje hier meekletsen, als het mag...
pi_109384174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Mocht je op dat profiel komen en jouw username zit erbij. Dan kun je contat opnemen? Vragen of diegene het nog een keer wil proberen? Ik heb ook geen idee anders. :P
Nou dat lijkt me sterk :o Ik zie het niet zo snel gebeuren eigenlijk.. er zijn zóveel PCers!

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoihoi, ik kom ff inbreken.

Ik heb in het verleden al veel ge-postcrossed, maar helaas was ik op een gegeven moment mijn accountgegevens kwijt. Nadat ik een nieuw account had gemaakt is de klad er eigenlijk een beetje ingekomen en 3 jaar geleden ben ik er mee gestopt.
Nu heb ik weer wat vrije tijd 'over' en het leek me leuk om het postcrossen weer op te pikken.

En dan ook meteen een beetje hier meekletsen, als het mag...
Hooooi welkom! :W
Tuurlijk mag je meekletsen, hartstikke gezellig hiero B-)
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:19:22 #59
342418 VKV
Plausibel
pi_109387319
Ha, m'n postcards sent en received staat nu gelijk :) Wel 6 travelling :P
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:42:41 #60
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109388171
Hallooooo nieuwe mensen!

Niet echt veel kaartjes ontvangen de laatste tijd, eergisteren nog eentje uit Rusland. Was wel grappig, want op de achterkant had ze een Russische quote geschreven, in Cyrillisch handschrift. En dan is écht lastiger dan ik dacht! Het Engels staat er ook bij, maar dat was ook niet geheel foutloos :P. Het gaat volgens mij erover dat Russen niet zonder vrienden of mensen om zich heen kunnen.

Inmiddels heb ik er 28 sent en 26 received. Er zijn nu nog 2 onderweg, 4 zitten in mijn tas om op de bus gedaan te worden en twee ben ik nu aan het schrijven. Ben een paar dagen ziek geweest waardoor ik ze helaas niet op de bus kon doen, maar wanneer ik morgen naar mijn ouders ga kom ik sowieso langs een brievenbus, dus dat komt helemaal goed.

Ik ben nu bezig met een kaart voor een Amerikaanse die in Japan woont en naar een kat in Duitsland. Ik zou dus mijn god niet weten wat ik naar die kat moet schrijven hahaha :').

Ik heb overigens twee kaarten die ik een beetje dubieus vind. Eén kaart naar Moskou, die is nu 36 dagen onderweg. Nu heb ik meer postervaring met Moskau (en Sint-Petersburg) en eigenlijk komt alles binnen twee weken aan. Kaartje naar Wit-Rusland is 27 dagen onderweg, maar ik dacht dat dat wel normaal was (de andere twee die ik ooit naar Wit-Rusland stuurde waren ook binnen twee á drie weken aangekomen). Nou ja, nog even afwachten dan maar :).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_109390803
Ik kreeg vandaag een kaartje uit Taiwan met een quote (in het Duits), door Johann W. Von Goethe. Erg tof. Verder nog een kaartje uit Duitsland, en nog eentje uit Rusland. Zelf nog steeds maar 3 travelling, dus nog even wachten en dan kan ik zelf ook weer sturen. Ik moet zeggen dat m'n verslaving hierdoor wel is afgenomen, haha. :D
pi_109391302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef Finland. het volgende:
Hallooooo nieuwe mensen!

Niet echt veel kaartjes ontvangen de laatste tijd, eergisteren nog eentje uit Rusland. Was wel grappig, want op de achterkant had ze een Russische quote geschreven, in Cyrillisch handschrift. En dan is écht lastiger dan ik dacht! Het Engels staat er ook bij, maar dat was ook niet geheel foutloos :P. Het gaat volgens mij erover dat Russen niet zonder vrienden of mensen om zich heen kunnen.

Inmiddels heb ik er 28 sent en 26 received. Er zijn nu nog 2 onderweg, 4 zitten in mijn tas om op de bus gedaan te worden en twee ben ik nu aan het schrijven. Ben een paar dagen ziek geweest waardoor ik ze helaas niet op de bus kon doen, maar wanneer ik morgen naar mijn ouders ga kom ik sowieso langs een brievenbus, dus dat komt helemaal goed.

Ik ben nu bezig met een kaart voor een Amerikaanse die in Japan woont en naar een kat in Duitsland. Ik zou dus mijn god niet weten wat ik naar die kat moet schrijven hahaha :').

Ik heb overigens twee kaarten die ik een beetje dubieus vind. Eén kaart naar Moskou, die is nu 36 dagen onderweg. Nu heb ik meer postervaring met Moskau (en Sint-Petersburg) en eigenlijk komt alles binnen twee weken aan. Kaartje naar Wit-Rusland is 27 dagen onderweg, maar ik dacht dat dat wel normaal was (de andere twee die ik ooit naar Wit-Rusland stuurde waren ook binnen twee á drie weken aangekomen). Nou ja, nog even afwachten dan maar :).
Klausdiemaus! :D
Gewoon iets in de trant van ''miauw miauw miauw prrr'' met vertaling, word zeer gewaardeerd!
pi_109394981
http://www.postcrossing.com/user/Klausdiemaus :P

Mijn kaartje naar Rusland is al 19 dagen onderweg.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 18:07:33 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_109395027
Voor Russische begrippen valt dat reuze mee ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109395137
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor Russische begrippen valt dat reuze mee ;)
Wat is zeg maar het gemiddelde? Ze woont in Moskou. M'n kaartje naar China deed er 13 dagen over :D
Children of the night. What music they make.
pi_109395214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat is zeg maar het gemiddelde? Ze woont in Moskou. M'n kaartje naar China deed er 13 dagen over :D
20 tot 21 dagen schat ik, dus heb nog even geduld. Ik heb 1 naar Rusland expired en 1 58 dagen, de rest zit rond de 20
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 18:14:57 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_109395244
M'n send gemiddelde voor Rusland is 28 dagen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109395300
Damn.

Ok :D
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 18:18:28 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_109395368
Groot land hè. Duurt Ff ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109396113
Hoi weer! :W
Er kwam maar niks na mijn allereerste ontvangen kaart.. Het bleef akelig stil in de brievenbus. En toen ineens: uit Duitsland, Finland, Canada en uit Engeland! :) Eindelijk!

Ik heb die uit Finland gefavd:



Daar zat namelijk een heel fraai en lief Fins sprookje achter. O+

Goed, tijd om nieuwe kaarten te versturen dus! Zeer benieuwd naar welke landen ik krijg..
Let me see you stripped down to the bone
pi_109397060
Mijn China gaat expireren :'( 58 dagen nu.
Ze is wel elke dag online.

Edit; weer adressen aangevraagd. Mag een kaartje naar Algerije, 80 users!! :D

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 19:19:25 ]
pi_109398901
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn China gaat expireren :'( 58 dagen nu.
Ze is wel elke dag online.

Edit; weer adressen aangevraagd. Mag een kaartje naar Algerije, 80 users!! :D

Dan zou ik wel ff wachten, en die Chinees messagen.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 19:50:55 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_109399446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn China gaat expireren :'( 58 dagen nu.
Ze is wel elke dag online.

Edit; weer adressen aangevraagd. Mag een kaartje naar Algerije, 80 users!! :D

Algerije! Dat is cool :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109406097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Algerije! Dat is cool :D
En Algerije ligt in Afrika! :D Weer wat geleerd vandaag :') Toch wel vet..
pi_109406387
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En Algerije ligt in Afrika! :D Weer wat geleerd vandaag :') Toch wel vet..
:D :Y best wel groot land aan de Middellandse Zee. En erg cool dat je er iets heen mag sturen. Ik baal nog steeds van dat ene vrouwtje uit Haïti (met 3!!! users) dat dus beweerde naar mij een kaart te hebben gestuurd, (wat volgens mij dus niet het geval is). Maar goed ik mag niet klagen over de rest van mijn ontvangen kaarten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')