quote: Op dinsdag 10 april 2012 12:38 schreef Leipo666 het volgende:ach, minder ziek dan het met duizenden tegelijk levend door de schredder halen van kuikens omdat het haantjes zijn ipv hennetjes
quote: Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:Fucking ziek om die kuikentjes zo'n kleurtje mee te geven.
quote: Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:[..]stel je niet zo aan
quote: Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef Franneh het volgende:[..]Stoer begon ik eraan, omdat ik wist dat het een goede afloop had.. maar toch hield ik het ook niet droog. Erg mooi dit en vooral om te zien hoe dankbaar/blij het hondje lijkt en hoe het geniet van die warmte en liefde.
quote: Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef fh101 het volgende:Okee, ik wist dat de Ganges niet de meest schone rivier was, maar dat mensen er wel in baden. Maar dat ze zich wassen tussen de lijken was voor mij toch nieuw http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.htmlin spoiler want niet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en kleine disclaimer. Veel, heel veel lijken. Beware.Gadverdamme wat een vieze mensen. Het is niet alleen vies,maar ook nog eens levensbedreigend voor jezelf en andere mensen Paardelul !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en kleine disclaimer. Veel, heel veel lijken. Beware.
quote: Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef Anno2012 het volgende:[..]Gadverdamme wat een vieze mensen. Het is niet alleen vies,maar ook nog eens levensbedreigend voor jezelf en andere mensen
quote: Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef IPA het volgende:http://www.photographyser(...)eautiful_eyes/428809
quote: Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef RockNijntje het volgende:[..]Mooi, maar tegelijkertijd ziet het er op een of andere manier ook best smerig uit .
quote: Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef fh101 het volgende:Old Man In Nursing Home Reacts To Hearing Music From His EraWat een verschil kan muziek maken zeg!
quote: Op donderdag 19 april 2012 22:33 schreef Aether het volgende:Laatste vlucht van de Space Shuttle waarbij deze wordt overgebracht naar Smithsonian Institution's National Air en Space Museum in Washington DC.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]