quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef JoeBravo het volgende:*neuzelt wat over zielloos*
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:Knalrood heb ik ook heel even gehad, maar verf hecht zich heel slecht aan m'n haren.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:Welke heren hier zijn al aan de Just For Men?
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef missbehavin het volgende:Kluts; knalrood is wel gaaf, heb ik ook gehad, maar wordt heel erg snel vaal enzo.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef missbehavin het volgende:Kluts; knalrood is wel gaaf.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:11 schreef Ang3l het volgende:[..]Wasdadantoch? Sounds gay.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:11 schreef Kluts het volgende:[..]Rood is altijd een kleur die er snel uitgaat. En dan wordt het flets en moet je het alleen daarom al vaak verven.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef 100% Tukker het volgende:[..]Pittig hoor. [ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:[..]Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Ang3l het volgende:[..]Ik had Red Night van LIVE. Dat zou donkerbruin met rode gloed zijn.Echter, ik ben blond... dus alles werd bordeauxrood
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:[..]Ik bedoelde meer zoiets. [ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:[..]Maar je bent toch ook blond van jezelf? En zeker met kleurspoeling is je eigen kleur in no time weer zichtbaar dan.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Kluts het volgende:[..]Van die haarverf voor mannen, die ALLEEN de grijze haren verft. (yeah right )
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:[..]Oooo zoiets. Bull Op een gegeven moment stond op ieder pakje LIVE ook gewoon een vent.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef Ang3l het volgende:[..]O ja, paars!Ik heb het een keer zilvergrijs met paarse gloed gehad. Een stuk van m'n haar dan. De rest was dan bruin en dat liep over in elkaar Paars werd na een dag al roze (AAARGH) en na 2x wassen was er alleen nog maar grijs over
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:[..]Gadverdamme! Geeft dat een nekschot
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:Meisjes met rode haren Op een topic met zo'n titel moest ik even reageren, ik verlaat het nu weer stilletjes..doei
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgang O+O+ Ang3l fantopic O+ vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:25 #45 Godtje Ik negeer je quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:Zwart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gay! Кто вы и зачем вы так раздражает? vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:27 #46 CherryLips chocoholic quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Partingglass het volgende:Paars word idd,snel rozeachtig. Maar niet is zo snel wel als blauw is mijn ervaring. Groen was daarin tegen zwaar hardnekkigEh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint. Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed. NARF vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:33 #47 Kluts Don't be a square. quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:[..]Ik vind nep rood haar nog veeeeeeeeeeul lelijker. Trashy evenMwah, daar zijn zoveel verschillende tinten in.Ben het wat sommige kleuren wel met je eens hoor. Unstable. Volatile. Dangerous. YES! The rhythm, the rebel. vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:46 #48 Partingglass quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk. Ik heb er een zwak voor. Natuurlijk rood haar is,vaak in combinatie met sproetjes en een lichte huid. En met blauwe of groene ogen. Mmmm. So be easy and free, when you're drinking with meI'm a man you don't meet every day vrijdag 16 maart 2012 @ 10:33:07 #49 Kluts Don't be a square. quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:[..]Eh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint. Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.?Mijn zusje en moeder zijn blond en verven het altijd zelf, nooit groen haar gehad.Ben je gaan zwemmen in chloor ofzo? Unstable. Volatile. Dangerous. YES! The rhythm, the rebel. vrijdag 16 maart 2012 @ 10:33:20 #50 De_Kardinaal sapiens sine operibus Ik heb rood haar, maar wel bruine ogen. ______________________________________Hier tekenen: .......................De_Kardinaal......................______________________________________ 1 2 3 4 5 6 7 [Singles] meisjes met rode haren » index» relaties & psychologie» relaties & liefde nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgang O+O+ Ang3l fantopic O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgang O+O+ Ang3l fantopic O+
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:Zwart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gay! Кто вы и зачем вы так раздражает? vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:27 #46 CherryLips chocoholic quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Partingglass het volgende:Paars word idd,snel rozeachtig. Maar niet is zo snel wel als blauw is mijn ervaring. Groen was daarin tegen zwaar hardnekkigEh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint. Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed. NARF vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:33 #47 Kluts Don't be a square. quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:[..]Ik vind nep rood haar nog veeeeeeeeeeul lelijker. Trashy evenMwah, daar zijn zoveel verschillende tinten in.Ben het wat sommige kleuren wel met je eens hoor. Unstable. Volatile. Dangerous. YES! The rhythm, the rebel. vrijdag 16 maart 2012 @ 10:32:46 #48 Partingglass quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk. Ik heb er een zwak voor. Natuurlijk rood haar is,vaak in combinatie met sproetjes en een lichte huid. En met blauwe of groene ogen. Mmmm. So be easy and free, when you're drinking with meI'm a man you don't meet every day vrijdag 16 maart 2012 @ 10:33:07 #49 Kluts Don't be a square. quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:[..]Eh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint. Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.?Mijn zusje en moeder zijn blond en verven het altijd zelf, nooit groen haar gehad.Ben je gaan zwemmen in chloor ofzo? Unstable. Volatile. Dangerous. YES! The rhythm, the rebel. vrijdag 16 maart 2012 @ 10:33:20 #50 De_Kardinaal sapiens sine operibus Ik heb rood haar, maar wel bruine ogen. ______________________________________Hier tekenen: .......................De_Kardinaal......................______________________________________ 1 2 3 4 5 6 7 [Singles] meisjes met rode haren » index» relaties & psychologie» relaties & liefde nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gay! Кто вы и зачем вы так раздражает?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gay! Кто вы и зачем вы так раздражает?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Partingglass het volgende:Paars word idd,snel rozeachtig. Maar niet is zo snel wel als blauw is mijn ervaring. Groen was daarin tegen zwaar hardnekkig
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:[..]Ik vind nep rood haar nog veeeeeeeeeeul lelijker. Trashy even
quote: Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:[..]Eh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint. Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.