abonnement Unibet Coolblue
pi_110414805
Een beetje op de boven/achterkant, vooral aan de rechterkant en een klein beetje links. Niet het hele blok, dus.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  † In Memoriam † maandag 16 april 2012 @ 21:57:58 #77
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110417408
Een foto doet wonderen ;)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110417767
Maar het is donker :{w

;)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  † In Memoriam † maandag 16 april 2012 @ 22:17:21 #79
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110418694
Is je infraroodcamera kaduuk ? :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110438836
Mn broertje heeft n Seat Ibiza 1,4benzine uit 2001. Probleempje daarmee is dat er kvs verdwijnt. Het systeem is afgeperst, maar geen drukverlies. Hoe kan die dan toch verbruiken? Ik zei nog dat bij warm blok er mss kiertjes ontstaan oid, maar dat kon volgens hem niet. Iemand?

94-hj-zt

[ Bericht 3% gewijzigd door JohnB52 op 17-04-2012 14:20:07 (Kenteken toegevoegd) ]
pi_110450460
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef JohnB52 het volgende:
Mn broertje heeft n Seat Ibiza 1,4benzine uit 2001. Probleempje daarmee is dat er kvs verdwijnt. Het systeem is afgeperst, maar geen drukverlies. Hoe kan die dan toch verbruiken? Ik zei nog dat bij warm blok er mss kiertjes ontstaan oid, maar dat kon volgens hem niet. Iemand?

94-hj-zt
Je hebt niet toevallig de posts hier gelezen?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:53:57 #82
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_110450986
Onder warmte kunnen scheurtjes ontstaan. Metaal zet immers uit als het warm wordt dus eventuele scheurtjes worden groter.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_110451778
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Je hebt niet toevallig de posts hier gelezen?
Jawel,

Maar elke auto is weer anders...
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 19:39:28 #84
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110453260
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef JohnB52 het volgende:
Mn broertje heeft n Seat Ibiza 1,4benzine uit 2001. Probleempje daarmee is dat er kvs verdwijnt. Het systeem is afgeperst, maar geen drukverlies. Hoe kan die dan toch verbruiken? Ik zei nog dat bij warm blok er mss kiertjes ontstaan oid, maar dat kon volgens hem niet. Iemand?

94-hj-zt
Hoe snel 'verdwijnt' die koelvloeistof ? En is er al eens ontlucht ? Al ZOU die Ibiza wellicht zelfontluchtend KUNNEN zijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 19:39:57 #85
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110453293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
Onder warmte kunnen scheurtjes ontstaan. Metaal zet immers uit als het warm wordt dus eventuele scheurtjes worden groter.
Erg ver gezocht. Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 19:40:32 #86
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110453322
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Jawel,

Maar elke auto is weer anders...
Het is voor het grootste gedeelte hetzelfde principe. Dus anders is relatief.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110471694
Godverdomme, auto start niet :(
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_110476710
Pff.. nogsteeds me auto niet terug! Het is iig NIET de startmotor.
Ik ga me nu wel een beetje zorgen maken :(
pi_110477691
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef 2cv het volgende:

[..]

Hoe snel 'verdwijnt' die koelvloeistof ? En is er al eens ontlucht ? Al ZOU die Ibiza wellicht zelfontluchtend KUNNEN zijn.
Volgens hem 1x per maand bijvullen.

Per week 5x 30 km gereden ongeveer.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 19:39:31 #90
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110499317
Klinkt als lekkage ofzo, niet als slecht ontlucht.

Even voor de zekerheid: is het koelsysteem afgeperst ? Met de kachel op de heetste stand (dus gewoon schuif/knop helemaal in het rode gebied) ? Of is de compressie getest ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 19:41:33 #91
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110499446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Pff.. nogsteeds me auto niet terug! Het is iig NIET de startmotor.
Waarom denken ze dat ?

quote:
Ik ga me nu wel een beetje zorgen maken :(
Rustig afwachten. Het grootste probleem bij en moeizame reparatie is vaak het vinden van het defect. De uiteindelijke oplossing is vaak vrij simpel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110501361
waarom ze dat denken?
weet ik veel hoe ze dat testen, eruit halen, losmaken, of doormeten.. ik heb er niet voor geleerd :P
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:38:19 #93
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110502708
Vraag het eens ? Misschien is het van 'oh, hij blijft niet hangen dus hij is nog goed'.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110503057
Nah dat denk ik niet... die garage is hier heel bekend om hun goede werk.
nadeel is alleen dat hierdoor meerdere dorpen/gemeentes naar die garage gaan en heb je dus niet meer dezelfde dag of de dag erna je auto weer meteen terug ;(
morgenochtend ga ik weer bellen (zoals elke ochtend de afgelopen week :') ) ze mogen iig niks uitvoeren zonder het mij eerst te melden :)
pi_110506960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef 2cv het volgende:
Klinkt als lekkage ofzo, niet als slecht ontlucht.

Even voor de zekerheid: is het koelsysteem afgeperst ? Met de kachel op de heetste stand (dus gewoon schuif/knop helemaal in het rode gebied) ? Of is de compressie getest ?
Hij is afgeperst , of er n compressietest is gedaan weet ik niet...

Is dat trouwens duur, zo'n test?
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 22:04:38 #96
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110508789
Wat is er precies afgeperst ? Het koelsysteem ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110511335
Koelsysteem idd
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 23:50:39 #98
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110515057
Het enige wat ik kan verzinnen is toch een luchtbel ergens. Maar eigenlijk geloof ik dat zelf ook niet, sorry.

Hopelijk komt Chuckie nog even langs.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110612671
sinds gisteren de auto weer terug.. zit een nieuw contactslot in icl de electrische boel daarachter.
ik heb het idee dat er alleen ergens wat los zit...
toen ik hem kwam ophalen stond de auto al enige tijd te draaien om de accu te laden aangezien die helemaal leeg was van het rommelen tijdens de reparatie.
ik heb toen 3 km gereden meteen naar huis, reed als een zonnetje!
vanmorgen wilde ik de auto weer starten en ja.. daar stond ik weer met een auto die helemaal NIKS deed :{
ze waren dus vergeten te vertellen dat de accu nog lang niet vol was (beetje stom ook om hem zo aan mij mee te geven) en dat ik gisteravond eigenlijk nog een stukje moest gaan rijden voordat ik hem uit zou zetten.
vanmorgen met startkabels aan de gang gekregen... alles was weer back 2 basic, de klok, mn radio alles was weer gereset -O-
ik was toen meteen naar de garage gereden om verhaal te halen, toen vertelden ze me dat ze dus de auto net aan de praat hadden toen ik hem kwam ophalen en de accu eigenlijk nog zwak was...
uiteraard toen ik weer weg wilde gaan stond dat lompe ding weer helemaal leeg zonder ook maar een tikje of lampje te geven..
jumpstart gebruikt van de garage en hij ging weer.
toen 12km gereden (ik moest ergens heen geen tijd om extra te rijden) en onderweg ging ineens het lampje van de airbags branden wat ie nog nooit gedaan heeft? bij het afremmen voor een verkeerslicht ging die ineens weer uit! toen ik van die locatie weer weg wilde kwam het gekke gedeelte...
ik probeerde te starten maar de auto deed weer helemaal niks, contact uitgezet en ik verzette mijn benen waardoor de auto een wiebel maakte.. toen ging de verlichting op het dashboard branden en mijn klok zonder dat de sleutel om stond?!
toen wiebelde ik nog een keer en probeerde te starten en toen deed ie het ineens! 8)7

daarna ben ik ongeveer 25km rondjes wezen rijden voordat ik hem weer uit zette en daarna startte ie weer prima... nu maar hopen dat ie me morgenochtend niet laat staan :P

nu vraag ik me eigenlijk af, ik heb weleens vaker met een lege accu gestaan in de winter wegens korte stukkies rijden ect...
maar ik heb nog nooit gehad dat de lampjes op het dashboard zo raar deden terwijl de auto wiebelt, kan het niet gewoon zo zijn dat ze iets niet goed hebben aangesloten met het plaatsen van dat nieuwe contactslot?
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2012 @ 23:25:13 #100
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110616204
Dat klinkt inderdaad alsof er ergens kortsluiting is ! Overigens is 'kortsluiting' een ruim begrip. Dat betekent niet alleen dat er vonken, rook en geknetter komt, het kan ook zijn dat er daardoor spontaan lampjes gaan branden zonder dat de schakelaar (contactslot) die daar moet voor zorgen op 'aan' (of 1 of whatever) staat.

Mijn idee: dashboard open trekken en iemand die er verstand van heeft naar laten kijken zonder tijdsdruk.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')