Welkom in EK 2012!Het themaforum van FOK! voor alles betreffende het Europees Kampioenschap voetbal van 2012 in het exotische Polen en Oekraïne!
Uw Moderators zijn.. GGMM,
Karina en
BrandX
Het EK 2012?Ja, het EK 2012 forum dus! In dit forum kan je alles vinden over het EK 2012 in Polen en Oekraïne. Van Oranjelegioen tot strafschop tot EK-stadions tot oranjestraten tot post-hier-je-EK-ava tot elk deelnemend team! Hier mag je naar hartelust samen met andere users onder het genot van een biertje en bitterballetje kletsen over alles met betrekking tot het EK 2012.
Hey dat klinkt gezellig! Wat zijn de do's and dont's?Alles kan en mag, zolang het maar leuk, gezellig en/of onderbouwd is. Het EK 2012 is een groot voetbalfeest, voor iedereen! Van de grootste die-hard voetbalsupporter tot en met de meest voetbalvreemde Oranjesupporter. Iedereen is welkom. Verder geldt: als je een topic opent met een mening of een stelling onderbouw hem dan ook. De algemene regel is "topicstarter begint".
Dat neemt niet weg dat we begrip hebben voor emotie die bij voetbal los kan barsten, maarrr… respecteer elkaar en het spel, hou het netjes!
Ok, fair enough! En als ik nou nog vragen heb? Dan zit je hier in het juiste topic. De EK moderators beantwoorden graag al je vragen. Vergeet echter niet dat wij mods ook maar mensen zijn, ook wij zijn niet foutloos. Dus ook hier geldt: stel jij je vraag op een normale manier, dan beantwoorden wij deze met alle plezier.
Veel plezier in dit Oranje-Rood-Wit-Blauw-gekleurde forum!
[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 31-03-2012 13:04:04 ]
No Regrets |
Reeds aanwezige foto's in mijn fobo: 486 van de toegestane 2000 =24,3%"Ik ben de favo Ajacied van deze Feyenoorder! O+ | Lezen wat er staat... tja je moet ook wel
willen lezen wat er staat natuurlijk...
Stress: the confusion created, when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.Mijn hand, jouw ballen, voel me draaien dan! |
Het mooiste plekje op deze wereld, Molveno!