abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:53:22 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109125029
quote:
Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack

van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.

De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.

Bij gebrek aan een opener. Deel vijf. Waarin Afrojack many nights in Paris te wachten staat en de verschrikkelijk zwangere Amanda met haar dochtertje genegeerd achterblijft.

Gossip On!

En het de laatste smeuïge berichten uit de media (hun commnunicatiemiddel):

Afgelopen dinsdag in het AD:

Hoogzwangere ex-vriendin Afrojack in geldnood

quote:
Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.

Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.

'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'

Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.

'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
Vervolgens een dag later in het AD:

quote:
Advocaten praten over toekomst baby Afrojack

De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.

Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.

Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.

Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
En uiteraard nog een ontroerende blik :'( op de babykamer van Amanda.... aan het aantal schoenen te zien zal het kind wel Imelda gaan heten:
http://www.shownieuws.tv/video/amanda-klaar-voor-komst-baby/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:55:00 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_109125083
Die Afro-Jack is toch het prototype fouttttte man? Had ze kunnen weten.
pi_109125090
Imelda ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:12:53 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109125670
Ik vind dat ze er nog heel positief instaat, als ze op FB had zitten jankzakken dat ze het niet meer trok dan had men dat hier wel gepost neem ik aan.

Ze doet het iig stukken beter dan die babybytesmutsen die zichzelf allemaal zo zielig vinden dat ze met 38 weken ingeleid moeten worden omdat ze t niet meer trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:17:09 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109125795
Een hoogzwangere alleenstaande ex-reallifesoapsletje met attitude die platzak is.

Karma is a bitch _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_109126135
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Een hoogzwangere alleenstaande ex-reallifesoapsletje met attitude die platzak is.

Karma is a bitch _O-
Daarom moeten vrouwen met promiscue neigingen ook preventief gesteriliseerd worden, voor je het weet zit half Nederland vol met ongewenste kindjes waar niemand op zit te wachten,en maar raar vinden dat we financieel aan de grond zitten.
pi_109126216
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Een hoogzwangere alleenstaande ex-reallifesoapsletje met attitude die platzak is.

Karma is a bitch _O-
Nu nog hopen dat het kindje iets mankeert en dan is het helemaal feest *O*
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:32:46 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_109126238
Omg :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_109126267
quote:
15s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nu nog hopen dat het kindje iets mankeert en dan is het helemaal feest *O*
dan spoor je echt niet als je iemand zoiets toewenst :r
  Moderator donderdag 15 maart 2012 @ 12:39:40 #10
184769 crew  Deisyy
pi_109126489


Zouden de weeën begonnen zijn?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_109126539
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:33 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

dan spoor je echt niet als je iemand zoiets toewenst :r
Dat was sarcastisch bedoeld :)
pi_109126564
Puft ze:"Altijd is Afrojakje ziek..?"
Go hard or go home
pi_109126580
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat was sarcastisch bedoeld :)
Ja laten we hopen dat hij niets mankeert dan zien we hem over 18 jaar wel bij Opsporing Verzocht.

*is ook sarcasme*
  Moderator donderdag 15 maart 2012 @ 12:43:00 #14
184769 crew  Deisyy
pi_109126597
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat was sarcastisch bedoeld :)
Dat maakt het nog erger :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_109126652
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:42 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ja laten we hopen dat hij niets mankeert dan zien we hem over 18 jaar wel bij Opsporing Verzocht.

*is ook sarcasme*
Het wordt geen ''hij'' het wordt een ''zij'' sufkut.
pi_109126677
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het wordt geen ''hij'' het wordt een ''zij'' sufkut.
Als ik dat zou weten zou ik zelf geen "hij" zijn.
pi_109128264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]

Zouden de weeën begonnen zijn?
Hahah wat een treurnis :')!
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 maart 2012 @ 13:39:27 #18
22592 crew  Ole
pi_109128302
quote:
15s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nu nog hopen dat het kindje iets mankeert en dan is het helemaal feest *O*
Ook al is het sarcastisch bedoeld: niet leuk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109129955
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:45 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Als ik dat zou weten zou ik zelf geen "hij" zijn.
Drie mannenburgers voor je reactie



pi_109130250
Pauzeplaatje
Go hard or go home
  Admin donderdag 15 maart 2012 @ 14:35:40 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109130281
Ik vind 't best mooie foto's.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_109130290
quote:
11s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:35 schreef yvonne het volgende:
Ik vind 't best mooie foto's.
Ik ook :P
pi_109130300
quote:
11s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:35 schreef yvonne het volgende:
Ik vind 't best mooie foto's.
Maar ze zijn ook best leuk. Gekleed ook!
Go hard or go home
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:36:23 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109130303
Zover ik het kan inschatten, heeft ze toch wel een alleraardigst appartementje. Nu nog een baby. En een baby daddy. Alhoewel ik wel verwacht dat Nick alle aspecten van die vaderrol zo goed mogelijk zal gaan invullen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:37:13 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109130325
Ik zal dr wel een paar tegen het zere been schoppen vrees ik, maar ik vind Amanda er mooi, netjes en gestyled zwanger eruit zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')