quote:
MintBerry is te gek wat betreft het kunnen customizen van de looks van je telefoon. Plus een hoop leuke handigheidjes die voor mij - ik kwam van standaard Samsung rom - helemaal nieuw waren. En wat echt zalig was: eindelijk deed de Facebook app het gewoon goed op mijn telefoon

Maar het is GB hè, er is nog geen ICS MintBerry.
Met MintBerry was ik wel van het compleet vastlopen van mijn telefoon af maar na verloop van tijd kreeg ik wel regelmatig last van apps die bij opstarten bleven hangen maar gelukkig hoefde ik dan zelden of nooit te rebooten om dat op te lossen. Maar... ik draaide toen wel met XXJVS, weet niet of dat nog kan hebben meegespeeld? Nu heb ik Slim ICS met XXJVU. Gebruik het pas sinds eergisteravond maar als het zo soepel blijft, dan blijf ik hier geloof ik maar bij.
Heb wel ergens op internet een MintBerry shell voor ICS gezien maar laat het eerst even zoals ik het nu heb. Het draait namelijk echt heel vlot. Na de zomer loopt mijn abonnement af en ik begin nu al serieus te twijfelen of ik niet een S2 moet nemen en die naar Slim ICS flashen in plaats van de S3. Of mijn S1 nog een jaartje houden op een sim-only abonnement want van die maandprijzen voor een abo + telefoon zakt je broek ook af: eerste 6 maanden gratis en dan ¤ 50 per maand ofzo