abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:55:55 #1
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109096560
Hallon ben ik weer met een verkeersklacht.

Scootertuig ook altijd :r :r

Ik snap best dat je hendig en sjiek overal doorheen wilt glibberen, maar als je de hele tijd van de fietsstrook en rijbaan wisselt zal ik er niet rot door slapen als je opeens onder mijn auto ligt.

Dus even voor de duidelijkheid:

JULLIE PLAATS OP DE WEG IS RECHTS VAN HET MIDDEN VAN DE RIJBAAN.

Dat is dus in het midden van de rijbaan, maar een beetje aan de rechterkant. :7

Klacht: Scootertuig :r

mvg,

Een verontruste bestuurder
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:58:04 #2
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_109096627
Bah ''Henk en Ingrid''-klachten.... Meld dit dan gewoon op het PolenMeldPunt en niet op Fok!.

Geen prive-jet hebben :')
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:00:01 #3
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_109096692
TS is een ouwe lul
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:00:51 #4
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_109096716
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:00 schreef BigRedKane het volgende:
TS is een ouwe lul
TS stemt op 50+ partij :')
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:01:07 #5
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_109096722
Als je dood wil moet je dat doen, rechts van het midden gaan rijden, dan denken de automobilisten je nog even in te halen, om je dan af te snijden.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:03:12 #6
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109096805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Als je dood wil moet je dat doen, rechts van het midden gaan rijden, dan denken de automobilisten je nog even in te halen, om je dan af te snijden.
Of was het nou links van het midden? :@
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109096835
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Als je dood wil moet je dat doen, rechts van het midden gaan rijden, dan denken de automobilisten je nog even in te halen, om je dan af te snijden.
Met 10 cm tussenruimte je inhalen :X om daarna bij hetzelfde stoplicht stil te staan. :') Als men een brommer wil inhalen neem dan in ieder geval genoeg ruimte tussen de auto en de brommer zodat die bromfietser in ieder geval geen hartverlamming krijgt als je met 70-80 km per uur langs hem/haar heenknalt. Ja, ik rij auto en brommer. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_109096858
Daarom het OV.
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:07:11 #9
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109096925
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Met 10 cm tussenruimte je inhalen :X om daarna bij hetzelfde stoplicht stil te staan. :') Als men een brommer wil inhalen neem dan in ieder geval genoeg ruimte tussen de auto en de brommer zodat die bromfietser in ieder geval geen hartverlamming krijgt als je met 70-80 km per uur langs hem/haar heenknalt. Ja, ik rij auto en brommer. :P
Tenzij ze zelf ook als mongolen over de fietsstrook rijden als de rijbaan wat drukker is, langs fietsers doen ze dat. En zo'n brommeruitlaatje laat je meer schrikken dan een auto die je inhaalt terwijl je een helm op hebt. Dan ga ik dus echt geen rekening met ze houden. Ookal reed ik vroeger zelf ook scooter. Wist toen al wat de juiste manier was. Het zijn trouwens niet de jonge bestuurders. Sinds dat praktijkexamen er is moet ik zeggen dat jonge bestuurders vaak de scooters netjes en origineel houden en zich toch wel redelijk goed aan de verkeersregels houden.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109097067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:55 schreef sinepedraap het volgende:
Hallon ben ik weer met een verkeersklacht.

Scootertuig ook altijd :r :r

Ik snap best dat je hendig en sjiek overal doorheen wilt glibberen, maar als je de hele tijd van de fietsstrook en rijbaan wisselt zal ik er niet rot door slapen als je opeens onder mijn auto ligt.

Dus even voor de duidelijkheid:

JULLIE PLAATS OP DE WEG IS RECHTS VAN HET MIDDEN VAN DE RIJBAAN.

Dat is dus in het midden van de rijbaan, maar een beetje aan de rechterkant. :7

Klacht:Scootertuig :r

mvg,

Een verontruste bestuurder
Ja wat is het nou, in het midden of beetje aan de rechterkant? :?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:12:09 #11
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109097083
quote:
9s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:11 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja wat is het nou, in het midden of beetje aan de rechterkant? :?
Eigenlijn een beetje links van het midden, met een tikkeltje rechts.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109097122
Jij moet nu niet denken dat als ik met mijn bromfietsje over je auto heen rij, dat ik daar minder goed van slaap omdat jij je eigen plek op de weg overduidelijk niet kent...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:15:23 #13
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109097205
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Jij moet nu niet denken dat als ik met met bromfietsje over je auto heen rij, dat ik daar minder goed van slaap omdat jij je eigen plek op de weg overduidelijk niet kent...
Nou en jouw plek op de weg wordt bepaald door de hulpverlener die je rolstoel vooruit duwt.

Mijn plek is trouwens altijd keurig tussen de lijntjes. O+
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109097267
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:07 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Tenzij ze zelf ook als mongolen over de fietsstrook rijden als de rijbaan wat drukker is, langs fietsers doen ze dat. En zo'n brommeruitlaatje laat je meer schrikken dan een auto die je inhaalt terwijl je een helm op hebt. Dan ga ik dus echt geen rekening met ze houden. Ookal reed ik vroeger zelf ook scooter. Wist toen al wat de juiste manier was. Het zijn trouwens niet de jonge bestuurders. Sinds dat praktijkexamen er is moet ik zeggen dat jonge bestuurders vaak de scooters netjes en origineel houden en zich toch wel redelijk goed aan de verkeersregels houden.
Uiteraard zijn bromfietsers dan ook fout maar het is nog steeds geen excuus om met zo'n kleine afstand tot de bromfietser in te halen, het is niet het geluid maar de verschijning van een auto die ineens je inhaalt op zo'n kleine afstand van je die je doet schrikken want al let je nog zo op als de auto ineens besluit dat je te langzaam bent in hun ogen omdat hij 70-80 wil rijden(waar hij 50 mag) en dan ineens het stuur omgooit om je in te halen schrik je toch als hij rakelings langs je heengaat. ;) Ik zit dan ook regelmatig vloekend op de bromfiets als ik weer te maken heb met zo'n type. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:24:02 #15
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109097484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Uiteraard zijn bromfietsers dan ook fout maar het is nog steeds geen excuus om met zo'n kleine afstand tot de bromfietser in te halen, het is niet het geluid maar de verschijning van een auto die ineens je inhaalt op zo'n kleine afstand van je die je doet schrikken want al let je nog zo op als de auto ineens besluit dat je te langzaam bent in hun ogen omdat hij 70-80 wil rijden(waar hij 50 mag) en dan ineens het stuur omgooit om je in te halen schrik je toch als hij rakelings langs je heengaat. ;) Ik zit dan ook regelmatig vloekend op de bromfiets als ik weer te maken heb met zo'n type. :')
Oh nee daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor. Hou altijd voldoende afstand of neem gas terug als het inhalen nog niet goed genoeg kan. Ik wil gewoon dat ze in het midden aanhouden. Maar als ze zelf willen profiteren door de fietsstrook te pakken dan gaan mijn marges wel naar beneden aangezien ze zelf ook mensen laten schrikken.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109137587
Er zijn veel te veel brom'fietsers' die maar net rijden waar het hen uitkomt. Best irritant: verder voor het verkeerslicht op de weg en vlak voor het verkeerslicht dan ineens het fietspad op.
Ben je er aan gewend dat ze allemaal op de weg rijden in plaats van op het fietspad en dan reageren ze agressief als je op het fietspad in de weg fietst of wandelt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')