quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:01 schreef Lonaa het volgende:En wat moet het dan wel zijn?
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef Lonaa het volgende:Ik wil niet bewust te weinig eten. Ik wil bewust gezond en genoeg eten.Mijn relatie met eten is fucked up. Altijd geweest. Er is maar 1 manier die ik ken, om af te vallen, dat is niks meer eten. En dat is niet gezond.Maar wat is dan genoeg, en wat is teveel?
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:lente stoofpotje op het vuur
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef motorbloempje het volgende:[..]ik las 'olie op 't vuur'
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef Sjeen het volgende:[..]Bolognaise op het vuur
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef Selestha het volgende:[..]Gebruik een caloriechecker zoals die van het voedingscentrum, dan zie je zelf of je te weinig eet.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef summer2bird het volgende:Hmpf..Ik heb ineens enorm trek in pringles Maar mijn mams is al varkensfricandeau aan het bereiden.Vandaag niet gesport, ja uurtje gewandeld maar dat mag geen naam hebben.O: een snede bruin brood met muisjes, een bruin crossiantjeM: worstenbroodje (mams had die meegenomen )T: zelfgemaakte smoothy met 1 banaan, 12 aardbeien, 1 sinasappel, druiven, bosbessen, 3 peren en melk.A: varkensfricandeau met groente.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef Audreyoot het volgende:[..]Wow zit in die smoothy niet té veel fruit?
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef summer2bird het volgende:[..]Kan dat?Dat je daar ziek van wordt ofzo? Het fruit moest op, dat zat op het randje van overrijp.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:[..]Je zal straks in ieder geval goed schijten
quote: Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Audreyoot het volgende:[..]Ja, tegen mij is altijd verteld: MAX 2 stuks per dag of 1 banaan. Er zitten veel fruitsuikers is. Je wordt er niet ziek van maar het tikt wel aan wbt koolhydraten.