pi_109093256
Ik wist echt geen TT. ;(
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:31:28 #3
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_109093282
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

_O- ben toch zo blij dat ik op mezelf woon
+1
pi_109093284
Oh voor de duidelijkheid, normaal doet ze nooit zo moeilijk over dit soort dingen want zij laat de strijk ook rustig 2 weken liggen :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:31:38 #5
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_109093286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wist echt geen TT. ;(
;(
pi_109093292
Ik wil ook op mezelf :')
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:32:13 #7
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook op mezelf :')
+1
Lakjesss
Ik ben het, Arnie, van de Nationale Postcodeloterij.
pi_109093332
Kan ik de was lekker zo lang laten liggen als IK wil EINZ!1!!
pi_109093337
Ik niet, mijn mama is cool :9
May the aids be with you © BBQ-kip
SpaceLifeThoughts
Lakjes
pi_109093356
Ik ga op mezelf. :D

Soort van. In een studentenhuis. :')
pi_109093357
Maar ik heb geen ruzie met mn moeder heur, ze is alleen minder blij met me nu :')
pi_109093361
Fuuuu had mijn nagels dus gelakt, moest ik mij nog omkleden :P en mijn joggingbroek verknalt mijn nagellak altijd! Nu heb ik dusislukte duimen en de rechterwijsvinger ;( en geen tijd gehad om op jet station in de buitenlucht ergens bij tw werken want de trein kwam al. Nu heb ik het idee dat iedereen naar mijn mislukte nagela kijkt :') Oja en de trein zit boemvol :(
Omnomnomnomnom
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:33:12 #13
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh, m'n ouders zijn tof hoor, maar ik wil gewoon op mezelf. Oud enzo. :')
Lakjesss
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:34:02 #14
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_109093418
Maar Priem, wie staat er dan op #1 van kutverkoper? :D
My hovercraft is full of eel.
pi_109093428
Ik wil ook wel op mezelf, maargoed dat zit er voorlopig ff niet in :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_109093430
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijnes ook :Y
pi_109093431
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
God whyyyyyy :'( Foto op fb van iemand 'Het eerste plasje op het potje ! #supertrots'
Met een foto van het potje met plas er in... Serieus. Waarom zou dat op de foto willen zetten.... En dan ook nog even willen delen met iedereen op fb :X
Neeeee!! _O-
pi_109093434
Waarom is dat ook zo focking duur om op kezelf te wonen :(
Omnomnomnomnom
pi_109093445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef Jacqie1986 het volgende:

[..]

Neeeee!! _O-
Ik wilde nog op jouw post uit het vorige topic reageren, dus bij deze :') :

O+
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:34:53 #20
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef BGTes het volgende:
Dat. :9
Lakjesss
pi_109093456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan ik de was lekker zo lang laten liggen als IK wil EINZ!1!!
Behehe ik laat mijn vriend gewoon de was doen
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
pi_109093466
Ik heb geen last van mijn mama :9
SpaceLifeThoughts
Lakjes
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:35:26 #23
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093470
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Waarom is dat ook zo focking duur om op kezelf te wonen :(
Omdat duur. :')

Al zou het al schelen als ik meer dan 6 uur per week kon werken. :+
Lakjesss
pi_109093476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen last van mijn mama :9
Ik ook niet, mijn mama is superchill :7
pi_109093477
TT is wel toepasselijk :') Het wasje opruimen lukte nog wel.. het nieuwe wasje in de machine is wel teveel gevraagd :') maarrr..

quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

_O- ben toch zo blij dat ik op mezelf woon
Dat! Ik mag het lekker zelf weten *O*

Maar wel jammer Unf, van de ruzie :*

quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is deze _O- Investeringsbedrijf belt net op... kunnen geld verdienen bladiebla... Geef meteen aan geen interesse te hebben.. Ja maar jullie doen toch softwareontwikkeling? Nee doen we niet... Geen interesse... Ok genoteerd dag.
3 seconden later belt ze opnieuw: Ja sorry dat ik nogmaals stoor; maar je gaf aan in de automatiseringsbranche te zitten en.. blablabla.. Collega (manager) komt naast me staan en pakt de hoorn af "mijn collega gaf net aan geen interesse te hebben; we kunnen er ook gewoon de hoorn op leggen en verder niks zeggen". Ooo ok.. Dag..
3 seconden later WEERRRRR de telefoon.... : Ja mijn collega had jullie net gebeld; maar wat doen jullie dan precies want jullie kunnen geld verdienen bladieblad..... Collega pakt telefoon weer van me af "Wat willen jullie van ons. Wij doen van alles en hebben GEEN interesse. Nu klaar" *hoorn opgooit*

Serieus nog nooit zo'n opdringerig bedrijf aan de telefoon gehad _O-
Komt op mijn nr 2 van kutverkopers iig :')
Och jezus!! :') Wie staat er op nummer 1?? :D
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_109093524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef BGTes het volgende:
Oh.. Bedrijf die kantoorsupplies verkocht... Die me opbelde en ik echt heel netjes te woord heb gestaan dat er geen interesse was.. Die erg opdringerig vroeg of ie niet doorverbonden mocht worden. Maar manager gaf teken van nee; dat ik em moest afwimpelen... Deed ik dus ook.. maar hij wou geen nee aanvaarden. Dus ik gaf hem door aan manager.
Dus manager zei meteen dat ik héél duidelijk was en er geen interesse was... Daarna zei ie nog iets en legde de hoorn er op en begon te lachen..... Hij keek me aan en zei: Oh als je wist wat ie nu toch had gezegd; had je hem uitgescholden.
Ik: Hu?
Hij: Ik kreeg als antwoord "Ja wij worden wel vaker door de secretaresses van het bedrijf afgewimpeld".
Vent had een vrouw aan de lijn bij een IT-bedrijf: Ah dat móet wel de secretaresse zijn _O- :')
Op onze site staan onze foto's en functies er zelf bij dus dat was echt zooooo misplaatst :X
Verkopers die geen onderzoek doen over het bedrijf die ze moeten bellen :r :')
http://www.priemspolish.com
No buy? Meh... who are we kidding!
pi_109093526
wat denk je dat thuis wonen je ouders kost? :+
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:37:01 #28
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_109093529
Sinds ik op mezelf woon heb ik echt een geweldige band met mijn moeder :7 Weet niet zeker of het te maken heeft met het feit dat ik nu volwassener (:') ) ben of dat we niet samen werken en wonen.. :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:37:32 #29
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_109093549
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oh.. Bedrijf die kantoorsupplies verkocht... Die me opbelde en ik echt heel netjes te woord heb gestaan dat er geen interesse was.. Die erg opdringerig vroeg of ie niet doorverbonden mocht worden. Maar manager gaf teken van nee; dat ik em moest afwimpelen... Deed ik dus ook.. maar hij wou geen nee aanvaarden. Dus ik gaf hem door aan manager.
Dus manager zei meteen dat ik héél duidelijk was en er geen interesse was... Daarna zei ie nog iets en legde de hoorn er op en begon te lachen..... Hij keek me aan en zei: Oh als je wist wat ie nu toch had gezegd; had je hem uitgescholden.
Hij: Ik kreeg als antwoord "Ja wij worden wel vaker door de secretaresses van het bedrijf afgewimpeld".
Vent had een vrouw aan de lijn bij een IT-bedrijf: Ah dat móet wel de secretaresse zijn _O- :')
Op onze site staan onze foto's en functies er zelf bij dus dat was echt zooooo misplaatst :X
Sexisme :r
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:38:29 #30
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093589
quote:
99s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kost vooral in electriciteit en verzekeringen veel. :P En vreten waarschijnlijk. :')
Lakjesss
pi_109093593
quote:
Ik doe het hele huishouden en kook 4/5x in de week, dus ik vind dat wel een goeden deal :7
pi_109093604
quote:

[..]

oh dat. Als ze om de manager vragen zeg ik tegenwoordig altijd:
"Daar spreekt u mee :7"
Zijn ze best wel stil meteen :')
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:38:49 #33
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_109093605
Sollicitatie 2 de deur uit :7
pi_109093613
quote:

[..]

:X :X
pi_109093629
Zij betaalt alleen mn eten en de huur van t huis?
Ik kook elke dag en doe voor de rest ook best veel dus ze moet niet janken. Als ze me weg wil hebben moet ze het zeggen :')
SpaceLifeThoughts
Lakjes
pi_109093633
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:35 schreef princess-a het volgende:
TT is wel toepasselijk :') Het wasje opruimen lukte nog wel.. het nieuwe wasje in de machine is wel teveel gevraagd :') maarrr..

[..]

Dat! Ik mag het lekker zelf weten *O*

Maar wel jammer Unf, van de ruzie :*
O+ Komt wel goed hoor, pleur die zooi gewoon in mijn kamer zometeen en dan moet ik het wel opruimen als ik nog wil slapen :')
pi_109093639
quote:
99s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O-
pi_109093658
quote:

[..]

_O- Moet ik volgende keer ook maar doen idd :D

Ik krijg wel vaker te horen dat ze om de helpdesk vragen en ik dan aangeef dat ze daarmee spreken. Beginnen ze altijd half te lachen dat een vrouw dat natuurlijk ook kan.

Nu en dan begint er 1 ook heel obvious te flirten aan de foon.. ja dan vraag ik nog even uitdrukkelijk zijn naam en ga ik googlen *)
pi_109093673
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik krijg wel vaker te horen dat ze om de helpdesk vragen en ik dan aangeef dat ze daarmee spreken. Beginnen ze altijd half te lachen dat een vrouw dat natuurlijk ook kan.

Nu en dan begint er 1 ook heel obvious te flirten aan de foon.. ja dan vraag ik nog even uitdrukkelijk zijn naam en ga ik googlen *)
_O-
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:41:02 #40
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093680
quote:

[..]

:')
Lakjesss
pi_109093682
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
*O*
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:41:24 #42
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093696
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
*O* *O*
Lakjesss
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:41:24 #43
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_109093697
quote:

[..]

Haha :D :7
pi_109093730
quote:

[..]

Oh dat had ik ook wel eens toen ik nog lasser was en ik moest demonstreren bij bepaalde dingen en dat ik dan een mijn las kap omhoog deed en zij echt zoiets hadden van whut?! is dat een vrouw
pi_109093743
1 klant belt me trouwens 1x per week om gewoon te zeggen dat ie mijn stem wou horen _O-
Klanten O+
En ik krijg élk jaar wel iets qua cadeau voor mijn verjaardag van hem... De rest van het bedrijf boeit hem niet; maar elk jaar dropt ie of een flesje wijn of champagne of.. iets... langs óp mijn verjaardag :D
Hoe lief is dat :D Als we slecht nieuws hebben ivm zijn netwerk; ben ik ook altijd diegene die het moet vertellen want ik kan nooit iets fout doen bij em _O-
pi_109093774
En ja hij heeft vrouw en kids _O-
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:43:23 #47
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_109093784
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
1 klant belt me trouwens 1x per week om gewoon te zeggen dat ie mijn stem wou horen _O-
Klanten O+
En ik krijg élk jaar wel iets qua cadeau voor mijn verjaardag van hem... De rest van het bedrijf boeit hem niet; maar elk jaar dropt ie of een flesje wijn of champagne of.. iets... langs óp mijn verjaardag :D
Hoe lief is dat :D Als we slecht nieuws hebben ivm zijn netwerk; ben ik ook altijd diegene die het moet vertellen want ik kan nooit iets fout doen bij em _O-
Dat is wel lief O+
En een beetje eng :X :D
pi_109093788
quote:
Zo bijzonder dat je je dat pas beseft als je de deur uit bent :o

quote:

[..]

Ik doe dat inderdaad ook altijd :Y Vorige week iemand die betuttelend zei "ik wil graag degene spreken die hier over gaat" Ik zei "En wat denk je precies dat de reden ervoor is dat ík je bel?"
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_109093800
'Ik wil nu uw baas spreken!!!'
'Ik BEN de baas.'
'Vuile kuthoer!'

It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Mijn blog
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:44:24 #50
242690 IJsdraakje
Hoe kan dat nou?!
pi_109093824
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef Dwyn het volgende:
'Ik wil nu uw baas spreken!!!'
'Ik BEN de baas.'
'Vuile kuthoer!'

Bwehehehe. :')
Lakjesss

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')