hallo FOK!ers, ik ga morgen voor 4 dagen naar het plaatsje Alghero op het Italiaanse eiland Sardinië

. (1 dag vliegen, 4 dagen daar en een dag om terug te vliegen). Met m'n vader.
Wat moet ik allemaal gaan doen en zien in die 4 dagen? Ik heb wel wat zitten lezen maar niet genoeg om een 4 dagen te vullen. We zitten midden in Alghero en hebben beschikking over een appartementje en een huur autootje. Ik dacht misschien 1 dag om een nationaal park en/ of grot te checken. Misschien een boottochtje (we houden allebei van varen). En verder weet ik het eigenlijk nog niet zo goed.
Nu leert me pa altijd wel de hele reisgids uit zijn hoofd maar ik ben hier nog niet aan toegekomen. Dus ik zoek eigenlijk een soort 4 daags activiteiten plan zodat ik ook met voorstellen kan komen. Een soort back up zodat hij niet alles hoeft te bedenken.
Als ik zelf op vakantie ben ga ik altijd wel ergens urbexen onder weg, zoiets zou leuk zijn. Ik ben wel met me pa dus over hekken illegaal terrein opklimmen gaat er niet in zitten

. Maar een soort verlaten gebouw uit de wat recentere geschiedenis wat vrij toegankelijk is zou ik erg leuk vinden. (verlaten fabriek, ziekenhuis dat soort dingen). Al denk ik dat dat lastig wordt.
Dus ben je er geweest en/ of heb je ideeën, alles is welkom!
FOK!ers help mij! Ik heb er zin an!
p.s. hebben ze daar gewoon dezelfde stopcontacten als hier? Of moet ik een verloop stekker halen?