abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:38:21 #1
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_109087204
hallo FOK!ers, ik ga morgen voor 4 dagen naar het plaatsje Alghero op het Italiaanse eiland Sardinië *O* . (1 dag vliegen, 4 dagen daar en een dag om terug te vliegen). Met m'n vader.

Wat moet ik allemaal gaan doen en zien in die 4 dagen? Ik heb wel wat zitten lezen maar niet genoeg om een 4 dagen te vullen. We zitten midden in Alghero en hebben beschikking over een appartementje en een huur autootje. Ik dacht misschien 1 dag om een nationaal park en/ of grot te checken. Misschien een boottochtje (we houden allebei van varen). En verder weet ik het eigenlijk nog niet zo goed.

Nu leert me pa altijd wel de hele reisgids uit zijn hoofd maar ik ben hier nog niet aan toegekomen. Dus ik zoek eigenlijk een soort 4 daags activiteiten plan zodat ik ook met voorstellen kan komen. Een soort back up zodat hij niet alles hoeft te bedenken.

Als ik zelf op vakantie ben ga ik altijd wel ergens urbexen onder weg, zoiets zou leuk zijn. Ik ben wel met me pa dus over hekken illegaal terrein opklimmen gaat er niet in zitten ;) . Maar een soort verlaten gebouw uit de wat recentere geschiedenis wat vrij toegankelijk is zou ik erg leuk vinden. (verlaten fabriek, ziekenhuis dat soort dingen). Al denk ik dat dat lastig wordt.

Dus ben je er geweest en/ of heb je ideeën, alles is welkom!

FOK!ers help mij! Ik heb er zin an!

p.s. hebben ze daar gewoon dezelfde stopcontacten als hier? Of moet ik een verloop stekker halen?
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 13:42:42 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_109087356
We hebben wel een topci over Sardinië, maar de laatste posts daar stammen uit 2007: Sardinië Misschien heb je er wat aan. Kan je zelf verder weinig vertellen over Sardinië.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:45:22 #3
68091 borbit
pi_109087438
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben wel een topci over Sardinië, maar de laatste posts daar stammen uit 2007: Sardinië Misschien heb je er wat aan. Kan je zelf verder weinig vertellen over Sardinië.
Dank je wel! Topic is wel oud en gaat over een andere stad. En ik vind het ook wel leuk om een eigen voorpret topic te hebben :s)
pi_109090583
Vorig jaar ben ik met mijn huisgenoot 5 dagen op Sardinie geweest, wij zijn in Sassari en Alghero geweest, hadden helaas geen auto. Wat betreft deze twee steden, je hebt ze beide in een halve dag wel gezien. De enige grote stad op het eiland is Catania, maar dat is nog 200-300km naar het zuiden. Ik raad je inderdaad aan een natuurpark te zoeken, maar ook zijn er in de buurt van Alghero mooie grotten. Die schijnen erg de moeite waard te zijn. Wij hebben vorig jaar niet meer gedaan dan bij het strand liggen en op terrasjes zitten ;) Met illegaal terrein zou ik voorzichtiger zijn, ik heb een tijdje in Italie gewoond en de politie is minder aardig dan in Nederland, zeker tegen buitenlanders!
Over de stopcontacten: ik ben geen expert, mijn ervaring was dat mijn laptopstekker het in de helft van de stopcontacten wel deed en in de andere helft niet..
Volgens mij heb je geen verloopstekker nodig.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:25:06 #5
68091 borbit
pi_109093017
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:17 schreef lennaertt het volgende:
Vorig jaar ben ik met mijn huisgenoot 5 dagen op Sardinie geweest, wij zijn in Sassari en Alghero geweest, hadden helaas geen auto. Wat betreft deze twee steden, je hebt ze beide in een halve dag wel gezien. De enige grote stad op het eiland is Catania, maar dat is nog 200-300km naar het zuiden. Ik raad je inderdaad aan een natuurpark te zoeken, maar ook zijn er in de buurt van Alghero mooie grotten. Die schijnen erg de moeite waard te zijn. Wij hebben vorig jaar niet meer gedaan dan bij het strand liggen en op terrasjes zitten ;) Met illegaal terrein zou ik voorzichtiger zijn, ik heb een tijdje in Italie gewoond en de politie is minder aardig dan in Nederland, zeker tegen buitenlanders!
Over de stopcontacten: ik ben geen expert, mijn ervaring was dat mijn laptopstekker het in de helft van de stopcontacten wel deed en in de andere helft niet..
Volgens mij heb je geen verloopstekker nodig.
dat halve dag wel gezien was ik ook bang voor. verboden terrein urbexen doe ik met vrienden op vakantie. |Mijn vader zal van ze leven niet over een hek klimmen en gaat zeker niet in een vervallen gebouw klimmen. Ben net naar de anwb geweest die zeiden dat een verloop stekker niet nodig was (alleen voor geaarde stekkers)
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:25:09 #6
68091 borbit
pi_109116772
wat zijn leuke dingen om te bekijken? leuke musea's ofzo? wel kunst niet van die oude meuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')