pi_109081814
Hoe kan het dat zo'n viezerik als Robert M. twee van die dure advocaten krijgt... Ik kan het me niet voorstellen dat hij zoveel geld heeft dat hij ze zelf kan betalen. Dan gok ik dat zijn rechtsbijstandsverzekering ook niet gek is om die twee dure jongens te kiezen... :{

Doen ze het dan gratis? high profile case, lekker veel in de media? Natuurlijk hebben ze wel het recht om die lui in te schakelen. Maar toch, waarom krijgen ze niet gewoon een pro deo advocaat die iedereen krijgt als ze het niet kunnen betalen..

Hoe erger je daden zijn hoe meer kans op een extreem goede verdediging? :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:04:48 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_109081977
Het is vast geen populaire opmerking maar ik sta er wel 100% achter:
Ik vind eerlijk gezegd dat hij ook een goede verdediging verdient. Hij krijgt de hele maatschappij over zich heen.
De RTL-afzeik-bokaal is voor: Haifisch!
http://www.ExterneAnalyse.com
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:05:38 #3
136343 BasEnAad
pi_109082003
Of hoe je het ook kunt zeggen: het is een belangrijke zaak en die verdient een goed proces, dus met goede advocaten.
pi_109082029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
Het is vast geen populaire opmerking maar ik sta er wel 100% achter:
Ik vind eerlijk gezegd dat hij ook een goede verdediging verdient. Hij krijgt de hele maatschappij over zich heen.
vind je het gek? als je kinderen misbruikt?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_109082055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:05 schreef BasEnAad het volgende:
Of hoe je het ook kunt zeggen: het is een belangrijke zaak en die verdient een goed proces, dus met goede advocaten.
Met minder dure advocaten is het geen goed proces?
pi_109082105
Helemaal met BasEnAad eens.

Het is verschrikkelijk wat hij heeft gedaan, zonder meer, maar ook deze man heeft recht op een proces, en ook een eerlijk proces. Daarom snap ik de ophef ook niet over de wraking enz.

Ja dat is zuur, maar als er verdenkingen in die hoek zijn moet dat uit de weg worden geruimd. Wanneer we dat allemaal maar lekker laten wezen en ervanuitgaan (ja ik weet, hij heeft bekend) dat hij het allemaal heeft gedaan zoals in de media is beweerd e.d. dan kunnen we het hele rechtssysteem zo de prullenbak in doen.
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:08:55 #7
206164 GibsonLesPaul88
Ik doe het 1 keer voor.
pi_109082109
Schopje naar KLB denk ik ?

Tevens, ik werd woest toen het bericht kwam van de rechtbank wraken.
Waar haalt die smerige pedofiel het lef vandaan ?! Daarnaast de ouders niet
kunnen laten spreken voor hun kind... :r :r :r :r

Edit:
Gelukkig is het wrakingsverzoek afgewezen. :D
(ner)ronslekiE
pi_109082144
Prima dat hij een goede advocaat heeft, zelfs 2. Maar hebben de ouders van die kinderen nou allemaal pro deo's? Ik vind namelijk dat zij nog veel meer recht hebben op goede vertegenwoordiging.
= Maisje.
pi_109082155
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

vindt je het gek? als je kinderen misbruikt?
Dat betekend niet dat alle wetten en regels maar aan de kant geschoven moeten worden, zodat we hem publiekelijk kunnen lynchen. Ook hij heeft recht op een goede verdediging. En dan goed in de vorm van een eerlijk/neutraal proces, met de juiste procedures volgens de letter van de wet, en niet volgens het emotionele oordeel van de rechtbank der publieke opinie.
Doe mee op my free farm
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
Save the Whales, collect the whole set!!
pi_109082201
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:10 schreef RenRen- het volgende:
Prima dat hij een goede advocaat heeft, zelfs 2. Maar hebben de ouders van die kinderen nou allemaal pro deo's? Ik vind namelijk dat zij nog veel meer recht hebben op goede vertegenwoordiging.
Die kinderen worden vertegenwoordigd door het OM in dit geval? Rn er is meen ik een stichting die een advocaat de boel in de gaten laat houden.
Doe mee op my free farm
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_109082209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:10 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat betekend niet dat alle wetten en regels maar aan de kant geschoven moeten worden, zodat we hem publiekelijk kunnen lynchen.
En dat gebeurt als je goedkope advocaten hebt? want dat zie je dagelijks?

quote:
Ook hij heeft recht op een goede verdediging. En dan goed in de vorm van een eerlijk/neutraal proces, met de juiste procedures volgens de letter van de wet, en niet volgens het emotionele oordeel van de rechtbank der publieke opinie.
En dat kan niet met goedkopere advocaten?
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:12:35 #12
206164 GibsonLesPaul88
Ik doe het 1 keer voor.
pi_109082225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:10 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat betekend niet dat alle wetten en regels maar aan de kant geschoven moeten worden, zodat we hem publiekelijk kunnen lynchen. Ook hij heeft recht op een goede verdediging. En dan goed in de vorm van een eerlijk/neutraal proces, met de juiste procedures volgens de letter van de wet, en niet volgens het emotionele oordeel van de rechtbank der publieke opinie.
Ik denk ook niet dat je bang hoeft te zijn dat de rechters vanuit emotie oordelen.
Al goed, hij heeft inderdaad het recht op een eerlijk proces.
En dat mag van mij een levenslange gevangenisstraf zijn.
(ner)ronslekiE
pi_109082272
Wees blij dat we niet in een (nou ja nog net niet) bananenrepubliek leven.

Al vraag ik me idd ook af waar hij het geld vandaan haalt.
Voel je vrij bitcoins te doneren : 12cSjPudSNGznyNT2VvTyEZ9wwfH5p8RcA , zodat ik mijn psoriasis medicatie kan blijven betalen. :'(
makkelijke gratis bitcointjes : http://www.bitvisitor.com/?ref=12cSjPudSNGznyNT2VvTyEZ9wwfH5p8RcA
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:15:03 #14
206164 GibsonLesPaul88
Ik doe het 1 keer voor.
pi_109082302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:10 schreef RenRen- het volgende:
Ook dit dus. Geheel mee eens.
(ner)ronslekiE
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:15:08 #15
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_109082306
ik vind dat die man in een hok gestopt moet worden en waar de vaders van de slachtoffertjes met hem mogen 'spelen'

dit is echt een ziek kut land. het is dat mn familie hier woont anders was ik allang opgetieft. :N
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_109082345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef _GdR_ het volgende:
ik vind dat die man in een hok gestopt moet worden en waar de vaders van de slachtoffertjes met hem mogen 'spelen'

dit is echt een ziek kut land. het is dat mn familie hier woont anders was ik allang opgetieft. :N
Daar gaat het hier niet over...
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:17:17 #17
367799 LookAtMe
I'm an attention whore
pi_109082368
Ik snap sowieso niet dat mensen na sommige misdaden nog recht hebben op een eerlijk proces.
Do you even lift?
pi_109082385
quote:

Nederland is een ziek kut land omdat wij een rechtsstaat hebben? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_109082629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

En dat gebeurt als je goedkope advocaten hebt? want dat zie je dagelijks?

[..]

En dat kan niet met goedkopere advocaten?
Het is pro deo voor de Ankers dus dat is al het goedkoopste (behalve zelf betalen) , een andere advocaat krijgt precies hetzelfde pro deo bedrag , de naam van de advocaat doet er dus geen flikker toe.
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:30:33 #20
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_109082787
Ik vraag me dan af hoe zo'n advocaat zich voelt... dat ie zo iemand moet verdedigen wetende wat hij heeft gedaan.
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:32:08 #21
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_109082846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nederland is een ziek kut land omdat wij een achterlijke rechtsstaat hebben? :')
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_109082874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef IkWilbert het volgende:
Ik vraag me dan af hoe zo'n advocaat zich voelt... dat ie zo iemand moet verdedigen wetende wat hij heeft gedaan.
niet prettig gok ik zo , maar het siert de ankers dat ze nooit een zaak weigeren en ~90% pro deo werk doen , zelfs voor een smeerlap zoals dit. Jammer dat zoveel mensen ze daarop afrekenen eigenlijk.
pi_109082896
quote:
Het is gewoon je werk, als je er niet tegen kan moet je de zaak niet aannemen.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_109082941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef dontcare het volgende:

[..]

Het is pro deo voor de Ankers dus dat is al het goedkoopste (behalve zelf betalen) , een andere advocaat krijgt precies hetzelfde pro deo bedrag , de naam van de advocaat doet er dus geen flikker toe.
Zijn staat van dienst en kunde wel. :D
pi_109082966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:05 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft niet iedereen recht op een goed en eerlijk proces met de beste juridische bijstand die mogelijk is? Is het niet vreemd dat een junk andere bijstand krijgt dat een man die mogelijk tientallen kinderen heeft verkracht?

Dat de maatschappij wel of niet over een verdachte heen valt hoort nu eenmaal bij het risico wat men heeft genomen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_109083047
quote:
Je verdedigd als advocaat niet de (vermeende) daad van je cliėnt, maar de rechten mbt een fair proces. Zolang je die nuance als advocaat nog kan zien en maken, zal men het voor zichzelf kunnen rechtvaardigen denk ik?
Doe mee op my free farm
pi_109083059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zijn staat van dienst en kunde wel. :D
En ? Jij begon over de kosten en dat maakt geen verschil.
Zeg dan gewoon dat je liever had gezien dat ie een of ander lapzwans als advocaat had ....
pi_109083378
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:38 schreef dontcare het volgende:

[..]

En ? Jij begon over de kosten en dat maakt geen verschil.
Zeg dan gewoon dat je liever had gezien dat ie een of ander lapzwans als advocaat had ....
Je snapt het blijkbaar niet...

Als ik voor de rechter kom krijg ik ze niet hoor. Pas als ik 50 kinderen misbruik. :{ :X
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:57:55 #29
97111 ukga
Siewosie baas
pi_109083830
Dit is Nederland TS, waar de dader het slachtoffer is.
pi_109083948
Gelukkig verdient zelfs een beest als M. een eerlijk proces :)
Just give me all of the bacon and eggs you have. Wait, wait, I worry what you just heard was, “Give me a lot of bacon and eggs.” What I said was, “Give me ALL the bacon and eggs you have.” Do you understand?
pi_109084350
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:01 schreef bijdehand het volgende:
Gelukkig verdient zelfs een beest als M. een eerlijk proces :)
heeft iemand met een goedkopere advocaat geen eerlijk proces dan?
pi_109084455
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

heeft iemand met een goedkopere advocaat geen eerlijk proces dan?
Jawel. Maar goedkopere advocaten zullen wat minder uit de voeten kunnen met zo'n omvangrijke zaak.
Just give me all of the bacon and eggs you have. Wait, wait, I worry what you just heard was, “Give me a lot of bacon and eggs.” What I said was, “Give me ALL the bacon and eggs you have.” Do you understand?
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:51:12 #33
19242 yavanna
Results may vary.
pi_109087634
Jammer dat top advocaten dergelijke zaken behandelen. Maargoed daarom zitten ze ook aan de top. Vergelijkbaar met top zakenlui e.d., narcistische persoonlijkheden, weinig geweten.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_109087741
"onze kinderen" argument.
Do you even lift?
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:05:36 #35
136343 BasEnAad
pi_109088127
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Heeft niet iedereen recht op een goed en eerlijk proces met de beste juridische bijstand die mogelijk is? Is het niet vreemd dat een junk andere bijstand krijgt dat een man die mogelijk tientallen kinderen heeft verkracht?

Dat de maatschappij wel of niet over een verdachte heen valt hoort nu eenmaal bij het risico wat men heeft genomen.
Jawel, maar bij zo'n zaak waarbij iedereen inclusief de media meekijkt, is het goed een advocaat te hebben die daar mee om kan gaan.
pi_109088192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:51 schreef yavanna het volgende:
Jammer dat top advocaten dergelijke zaken behandelen. Maargoed daarom zitten ze ook aan de top. Vergelijkbaar met top zakenlui e.d., narcistische persoonlijkheden, weinig geweten.
:') Heeft niks met geweten te maken.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:41:23 #37
354577 qazplm
knowledge is power
pi_109089309
quote:

Ja, want zulke dingen gebeuren nooit in andere landen...
Ik ben benieuwd waar je heen zou gaan dan. Letland misschien?
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:55:16 #38
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_109091781
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:41 schreef qazplm het volgende:

[..]

Ja, want zulke dingen gebeuren nooit in andere landen...
Ik ben benieuwd waar je heen zou gaan dan. Letland misschien?
Hebben ze daar elektriciteit?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')