abonnement Unibet Coolblue
pi_109079986
Alweer een deel vol..

Post hier al je ervaringen, ideeën, voors en tegens over parenclubs. 2 verzoekjes:
- Beperk dating tot "zullen we samen naar deze of die club gaan", dus geen swingersitepromotie
- Hou 't lief O+. Ook als je niks met parenclubs hebt kan je dat nog genuanceerd proberen te zeggen

Deel 4 vind je hierrrr

Game on! *O*

Wat ervaringen uit het vorige topic:
----------------------------------------------------------------------
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Blijepeen het volgende:
Zal hier mijn ervaringen delen met de parenclubs die we hebben bezocht. Namelijk de Fun4Two en de Fata
Plus en de minnetjes van de beide clubs en welke waarin beter is.

Afgelopen vrijdag zijn we voor het eerst naar de Fata gegaan, met een stel die we al eerder hebben ontmoet in de Fun4two.
Eerste indruk Fata Morgana:

• Op de avond dat wij kwamen (vrijdag) is het tamelijk rustig.
• Het is groot, veel kamers en veel ruimte om lekker te zitten om even uit te "puffen"
• Werden erg vriendelijk ontvangen en op gemak gesteld
• Groot bubbelbad

Sfeer in Fata Morgana:

• Als je alleen met je partner gaat op vrijdag, is de sfeer op vrijdag niet super. Als je met een ander stel gaat kun je dat makkelijk zelf maken. De gezelligheid van openhaard vuur maakt wel enige sfeer goed, verder was het doordat het niet zo druk was en veel mensen elkaar al kennen kun je moeilijk van die sfeer proeven. Heeft op ons een gemiddelde indruk achter gelaten omdat wij met een ander stel waren.

Faciliteiten:

• Kluisjes
• zwembad omgebouwd tot jacuzzi dus lekker groot en zit goed
• Genoeg handdoeken
• Lekker gevarieerd eten en ijsbar
• Zelfbedieningsbar
• Snoepjes en kleine versnaperingen (echt pluspunt)
• Kleine Sauna
• Massageruimte met fijne olie , maar geen sexy ruimte
• Veel zitplaatsen waar je lekker kunt zitten of ontspannen na alle inspanning
• SM kelder met Sling, gynaecoloog stoel, schandpaal en kruis. (Sling is echt een aanrader)
• Leuk ingerichte kleine kamers en een grote darkroom
• 2 kamers die je af kunt sluiten
• Dansvloer

Algehele indruk van de avond:
Als je met een bevriend stel gaat is het op zich wel leuk, het is er groot dus je kunt ook even lekker rondlopen en rondkijken of lekker bubbelen. Ik weet wel dat als wij alleen waren geweest hadden we door de sfeer het minder naar ons zin gehad. Het mist namelijk een bepaalde vibe die andere clubs wel hebben. Daarnaast werd je flink aangekeken of geïnspecteerd als je langs andere stellen loopt. De kamers in de Fata zijn iets "goedkoper" ingericht waardoor je ook sfeer kunt missen, maar als je lekker bezig bent zie je dat niet meer;) Daarnaast is het contact leggen in de Fata wat moeizamer.

Fun4Two
Eerste indruk:

De eerste indruk bij de Fun was warm en sfeervol. Mensen zijn open, vriendelijk en beleefd.We waren eigenlijk bang om "gekeurd" te worden door andere stellen maar daar was helemaal geen sprake van. Contact leggen in de Fun ging dan ook heel gemakkelijk. Of je nu wel of niet geïnteresseerd bent in swingen. Het ziet er mooi uit van binnen, het lijkt alsof je in een luxe resort terechtkomt met een warme en romantische uitstraling. Aan alles is gedacht, van de kleedruimte en kluisjes tot aan het toilet, sauna, jacuzzi en restaurant en natuurlijk de ruimtes.
Bij de Fun is het ook een heerlijke temperatuur binnen, vooral als je in je lingerie loopt.

Sfeer:

Doordat het warm is aangekleed, er iets warmer is van binnen en de Fun zich richt op een bepaalde doelgroep is de sfeer zodra je binnenloopt warm. De vibe voelt goed en heel uitnodigend. Mensen zijn open, goedverzorgd en vriendelijk, praten lekker en zo niet dan wens je elkaar een fijne avond en ga je weer verder. Contact maken is gemakkelijk (hoeft niet seksueel te zijn natuurlijk, je bent er ook om lekker uit te gaan) en dit maakt het heel gezellig.

Faciliteiten:

• Snelle service aan beide bars
• Gevarieerd eten (echter wisselt het menu in de week dus het kan zijn dat je vaker hetzelfde eet)
• Jacuzzi
• Stoombad
• Grote Sauna
• Mooie Massageruimte met fijne olie en rustgevende muziek (af en toe gekreun haha)
• Dansvloer met rondom zitplaatsen
• Veel mooie ruimtes om iets leuks te doen
• Sommige ruimtes met een vibo of een heerlijke stoel/bank
• Sm ruimte (afsluitbaar)
• Veel afsluitbare kamers op Amsterdammetje
• Orgiezolder

Algehele indruk van de Fun4Two:

Onze indruk van de Fun4Two is over het algemeen heel goed, zoals boven beschreven is de sfeer fijn, makkelijk contact te maken maar swingen is geen must en je kunt dus ook van je eigen partner genieten zonder dat er teveel aan je gezeten wordt. Het is niet heel groot maar groot genoeg om een hele avond lekker te kunnen genieten. Daarnaast is het er over het algemeen lekker druk op de vrijdag (gezellig druk) en op de zaterdag wat aan de drukke kant waardoor je wel eens rond zal lopen voor je een kamertje gevonden hebt. De faciliteiten zijn goed, de mensen die er komen zijn leuk. Op de vrijdag komen er verschillende leeftijdscategorieën tussen de 20-40 soms iets ouder. op de zaterdag veel tussen de 20-35 en ook wat ouderen. Op de zondag komen er meer "ouderen". De Fun heeft dan ook thema's aangepast op deze leeftijden en doelgroepen. Ik merk dat er bij de fun ook wat meer "mooie" mensen rondlopen dan bij andere clubs. Voor ons bevalt de Fun dus eigenlijk wel.

Maar wij schromen niet om andere clubs uit te proberen:)
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef friemelaar het volgende:
Zaterdag was het dan zover……………
:{
Na een week van spannende voorbereiding (het leek wel sinterklaas) naar Club4Love.
Wow, wat een zenuwen……..
Maar lekker vroeg gaan zodat het bij aankomst nog niet zo druk zal zijn.
Na een ritje van ruim een uur aangekomen bij de club is de eerste indruk : rustig en sfeervol.

Nu gaat het erom, gaan we naar binnen of durven we toch niet? :@
Met knikkende knietjes openen we de deur.
Bij binnenkomst worden we hartelijk ontvangen en melden wie we zijn (die van die e-mail enz.) waarop blijkt dat de portier (eigenaar en medefok!ker) zich de mailwisseling nog goed herinnert. Hij speelt daar goed op in door ons gerust te stellen. Na de (in België verplichte) registratie stelt hij ons aan zijn vrouw voor die ons een rondleiding geeft door de club. Ze adviseert ons vervolgens aan de bar wat te drinken en te babbelen met de andere aanwezigen. De echtgenoot van de bardame zal ons verder inlichten over het reilen en zeilen in de club maar die komt wat later. Ze vertelt ook dat het beslist niet zo is dat iemand die jou aanspreekt gelijk wat van je wil, het gaat meer om de sociale contacten dan om seks. Dat laatste is slechts een bijverschijnsel waar hier gelegenheid toe geboden wordt. Nog voordat we ons eerste drankje op hebben worden we welkom geheten door een ander stel, dat hier vaker komt. *) Zij nodigen ons uit mee te gaan naar “hun” tafeltje waar al een paar andere mensen staan en zo komen we vrijwel automatisch in contact met meerdere stellen. Ook aan hen laten we weten dat dit ons allereerste clubbezoek is en ze verzekeren ons dat er niets is om zenuwachtig voor te zijn. Steeds weer hoor je de opmerking dat het eigenlijk hetzelfde is als een café, met dat verschil dat de vrouwen hier de baas zijn en dat, als je dat eventueel wilt, seksueel contact hier mogelijk is.

Rond 22:30 gaat de “dress code” in en je ziet mensen naar de kleedruimten gaan en in lingerie terug komen. Aan ons tafeltje valt het op dat eerst de mannen hun T-shirt / hemd uitdoen en vervolgens wat later naar de kleedruimte gaan om verder om te kleden. Dit is wel het meest vreemde moment van de avond………………
Na een tijdje zijn de meeste bezoekers omgekleed en ga ik als eerste van ons tweeën ook omkleden. Al na enkele minuten ben ik er aan gewend dat ik alleen een slip en schoenen draag , dat had ik niet verwacht.
Nu is het ook tijd voor mijn vrouw om zich om te kleden en ook zij blijkt redelijk snel aan het idee gewend.

Ook nu iedereen in lingerie rond loopt blijft de sfeer ontspannen. De gesprekken gaan op dezelfde gemoedelijke toon verder. Het verschil is dat je nu af en toe mensen richting relaxruimten ziet verdwijnen die dan later weer terug komen. Ook wordt er aan het tafeltje bij ons wat meer gegrapt en degenen die elkaar al kennen beginnen zo af en toe elkaar te zoenen of te strelen.

Na een tijdje besluiten we eens op onderzoek uit te gaan en de ruimtes boven te bezoeken.
Dat hebben wij weer….. Niemand aanwezig, alle ruimtes leeg, niets te zien.
We blijken alleen te zijn en besluiten aan de opwinding toe te geven en samen een kamertje te nemen. *;
Al snel horen we andere mensen rondlopen en krijgen we bezoek van een ander koppel dat in hetzelfde kamertje komt liggen. Blijkbaar zoekt dat koppel contact want de vrouw pakt de hand van mijn vrouw vast en begint daarna over mijn rug te strelen. :{w
Wij hebben echter afgesproken dat we de eerste keer zeker niet zullen “swingen” en we laten weten dat we dat niet willen, ze nemen meteen weer wat afstand.
Later gaan we weer terug naar ons tafeltje en de gesprekken gaan gewoon door alsof er niets gebeurt is. We hadden ons voorgenomen redelijk op tijd naar huis te gaan, maar het is zo gezellig dat het uiteindelijk 4 uur is voor we ongeveer als laatste vertrekken. We hebben heel wat gespreksstof onderweg. We zijn het er in elk geval over eens: dit is voor herhaling vatbaar.
*O* ^O^ *O* ^O^ *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef Melekkk het volgende:
Ik ben zelf met een buddy een tijdje terug voor het eerst naar een parenclub geweest. We zijn naar de Showboat in Zaandam geweest. Opzich een leuke, aparte ervaring, maar voor ons niet echt leuk volk daar. (20 en 27) Het meer jeugdig volk kwam pas lang na middernacht, toen wij dus al weer moesten gaan. Huisvrouwgehalte lag er hoog.

Boven hangt echt een soort bruin cafe-sfeer, opzich heel gezellig. Lekker wat gedanst en een paar keer naar beneden gegaan. Het vooral op ons zelf gehouden omdat er niet veel te beleven viel. Op het einde wel even een goede show gegeven en even laten zien hoe de pro's te werk gaan. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Hebus het volgende:

Meest voor de hand liggend is Mystique lijkt me (Rucphen, niet zo heel ver van Breda). Op zaterdag koppels only, op vrijdagen zijn er ook single mannen denk ik. Op beide dagen is de gemiddelde leeftijd niet zo heel hoog (laagste op zaterdag). Die zal ergens tussen de 30 en 40 liggen denk ik. Qua inkleding zeker ok, en "iets doen" moet je nooit, tenzij dan je omkleden voor dresscode.

In Limburg heb je Dolce vita ook. Qua inkleding zeker ook ok. Qua populatie durven we niet echt zeggen hoe oud die gemiddeld is (slechts 1 keer geweest op een zaterdag, en dat viel toen wel mee). Ook hier, nothing is imposed; je kiest zelf wat je doet (als je uberhaupt iets doet).

Ergens rond Venlo zou ook Kasteel Waterloo moeten leggen. No idea hoe het daar is, al hebben we daar al wel goeie dingen over gehoord.

Als je tot Zuid-Holland wil rijden is de keuze eenvoudig: Fun4two :). Enkel koppels op alle dagen (gigolo-night en trio-night uitgezonderd), mooie inkleding, mooie mensen, jonge mensen (zeker op zaterdagen)... Alles wat je zoekt dus :D.

En als je de grens naar Belgie oversteekt:
Club Limousine in Hasselt: enkel koppels op zaterdagen en gemiddelde leeftijd zal zeker ergens tussen 35 en 40 liggen dan. Normaal gezien goed eten. Erotische ruimtes zijn beperkt en klein, is eerder een ero-disco.

Club B5 in Balen: goedkoop, op sommige zaterdagen met specifieke feestjes zeker bevolkt door jonge mensen, maar redelijk gericht op feestjes in combinatie met neukpartijen boven. Inkleding zeer beperkt, en kleine ruimtes boven.

Club Bornedries tegen Sint-Truiden: overwegend ouder publiek, dus zeker niet jullie ding.

Circle Club in Schoten: redelijk recente club. Op zaterdagen redelijk jong publiek maar ook meer op ero-disco activiteiten gericht. Goed de agenda in het oog houden want voor je het weet kom je in een gangbang-avond of sexslavinnen-avond terecht.

Club Liberties, vlakbij Hulst: kleine club, leuke inkleding. Staat er om gekend dat het publiek redelijk vlot contact legt met nieuwelingen. Gemiddelde leeftijd eerder richting 35-40.

Er zijn er een pak meer ongetwijfeld, maar die kennen we niet of die vermijden we bewust (single mannen oriented of te zeer gekend als drugs-keet).
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef wij2 het volgende:
Speciaal om op dit topic te kunnen reageren even geregistreerd bij fok :)
Wij doen al jaren parenclubs. We zijn 22 en 27 jaar.
Gaan we voor een man alleen dan gaan we naar Monique
Gaan we voor een stellen avond dan gaan we naar fata of mystique.
We zijn naar bijna alle clubs geweest die we weten dat ze bestaan, maar deze springen er toch het meeste uit.
Meeste mensen hebben eigenlijk geen idee wat een parenclub inhoud en van de websites krijg je ook geen goede indruk
Voor je kan oordelen moet je het echt ervaren hebben.
Wij lopen ook wel tegen het probleem aan dat mensen van de eigen leeftijd wat minder makkelijk te vinden zijn. Maar dat vinden we zelf niet zo'n issue.
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef hetero_stel het volgende:

Nou zoals beloofd een samenvatting van ons eerste bezoek aan een parenclub. We hadden het eigenlijk niet gepland maar afgelopen vrijdag is het er toch van gekomen. Ons oog was gevallen op Royal Times in België. Het was al 12 uur toen we besloten om naar deze club te gaan, mede zo laat doordat het een beetje onverwacht was.

Terwijl we er naar toe reden kwam de spanning toch wel al opzetten. Gelukkig was het makkelijk te vinden op een mooie locatie (voor zover dat goed te zien was in het donker :) ). Het was er niet zo heel druk hadden we het idee en dat klopte ook, daar hadden ze ons vooraf ook voor gewaarschuwd omdat het pas de 2de keer was dat ze open waren op vrijdag. Tot aan de deur gelopen en aangebeld, duurde even eer er iemand open deed maar toen was het toch zo ver. Een hele aardige dame kwam open doen, de eigenaresse, terwijl wij een forse uitsmijter verwacht hadden.. Een hele leuke vrouw en ze legde ons alles een beetje uit, er hing een erg gemoedelijke sfeer. We zijn ons vervolgens eerst boven gaan om kleden, ik in een short en mijn vrouw in een leuk rood setje. We hebben heel even boven rond gelopen om de kamers te bekijken en wilden net de zolder op lopen, daar was 1 grote open ruimte, om daar ook even te kijken alleen waren daar net 2 mannen en een vrouw bezig. Zij hing in een soort schommel en die 2 mannen maakten zich klaar om verder te gaan met haar .. uhm toch een beetje ongemakkelijk voelden we ons en zijn vervolgens omgedraaid en naar beneden gelopen. Eerst maar eens de bar opzoeken dachten we :) We vonden het wel allebei een hele mooie nette zaak, mooie kamers en dancing gedeelte. We hebben natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar we hadden het idee dat het een kleine knusse club was.

Er waren niet veel mensen, maar wel allemaal normale tot aantrekkelijke koppels. Je voelde je er eigenlijk aardig op je gemak, alsof je naar een gewone dancing gaat. Vervolgens iets te drinken besteld en dicht tegen mekaar aan blijven staan. De andere eigenaar kwam vervolgens ook even bij ons staan om even te praten. Hij vroeg waarom we naar een parenclub wilden gaan en hebben zo even over de verschillende soorten clubs gesproken en het verschil met thuis daten, was een leuk open gesprek. Hij legde ons vervolgens uit dat de zaak zaterdag vaak vol was en op vrijdag hadden ze nog niet zo lang open, het idee was ook dat dit meer een doe-avond zou worden en op zaterdag meer ero-dance. Terwijl we aan het kletsen waren kwam een andere man voorbij lopen en legde even een hand op de billen van mijn vrouw .. en tikte me aan om me te vertellen dat ze hele mooie billen had :) Was wel een leuk gebaar want ze hadden in de gaten dat het onze eerste keer was .. mijn vrouw vond het ook een leuk complimentje, zeker omdat de man in kwestie ook best aantrekkelijk was :)

We hadden wel al snel het idee dat we weer naar boven wilden gaan om met elkaar bezig te zijn, en dan eventueel een andere keer terug te komen op een zaterdagavond als het drukker was. Partnerruil zou er nu toch niet van komen aangezien de meeste stellen met een ander bevriend stel of man/vrouw gekomen waren. Op zich ook helemaal niet erg, is al spannend genoeg om bekeken te worden en bij andere mensen te gaan liggen die ook bezig zijn met elkaar.
We hadden allebei nooit gedacht dat we seks zouden hebben op zo’n heel groot matras, dat je eigenlijk alleen van tv kent, naast een ander stel dat een trio had met een man .. In het begin durf je niet te kijken maar na een tijdje valt alle schroom van je af en kun je je helemaal laten gaan .. in 1 woord geweldig en zeker voor herhaling vatbaar!! Het wond ons beiden enorm op om daar met elkaar bezig te zijn!! Na afloop wisten we ook zeker dat we dit nog een keer wilden doen als het drukker was ..

Het is niet zo een heel uitdagende eerste keer geworden vandaar dat we twijfelden of we deze ervaring wel online zouden zetten. Maar aan de ene kant, dit is wel een echte eerste keer en wij vonden het allebei geweldig .. We zijn nu al aan het kijken naar een nieuwe datum, zodat we een keer op een zaterdagavond kunnen gaan!


[ Bericht 94% gewijzigd door Tally op 14-03-2012 10:16:17 ]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:51:33 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109080082
Niet dat ik hier veel post (lurken vooral :@) maar is het misschien een idee om een soort algemene reviews in de OP te zetten? :)
Domo Arigato!
pi_109080153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:51 schreef Black_Ninja het volgende:
Niet dat ik hier veel post (lurken vooral :@) maar is het misschien een idee om een soort algemene reviews in de OP te zetten? :)
Heb je iets te doen op het moment? :P
Kan je ze voor me verzamelen? O+
Ik vind het namelijk een goed idee!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:56:48 #4
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109080196
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Heb je iets te doen op het moment? :P
Kan je ze voor me verzamelen? O+
Ik vind het namelijk een goed idee!
Ben slechts aan het werk :P Nee helaas op dit moment geen tijd maar misschien dat komende reviews naar de OP kunnen worden verplaatst? :)

Scheelt een hoop zoek werk en is niet zo heel erg ingewikkeld :)
Domo Arigato!
pi_109080244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:56 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ben slechts aan het werk :P Nee helaas op dit moment geen tijd maar misschien dat komende reviews naar de OP kunnen worden verplaatst? :)

Scheelt een hoop zoek werk en is niet zo heel erg ingewikkeld :)
Ik ben ook aan het werk ;) Maar zal even snel door de topics heen bladeren om te kijken of ik er al wat kan vinden. Bedankt voor de tip!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:03:39 #6
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109080337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben ook aan het werk ;) Maar zal even snel door de topics heen bladeren om te kijken of ik er al wat kan vinden. Bedankt voor de tip!
Mogen we eigenlijk parenclubs ook in de review op de FP zetten? :P

Anyway, genoeg Slow chat. Game on! ^O^
Domo Arigato!
pi_109080446
Hoe vind je een partner die geen relatie potiential is maar wel een keer flink mee van bil kan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:18:50 #8
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109080661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vind je een partner die geen relatie potiential is maar wel een keer flink mee van bil kan?
Niet echt het geschikte topic misschien maar daar zijn toch genoeg plekken voor op internet? Ik had er in mijn wilde jaren ieder geval geen moeite mee om het te vinden :)
Domo Arigato!
pi_109080686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:18 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Niet echt het geschikte topic misschien maar daar zijn toch genoeg plekken voor op internet? Ik had er in mijn wilde jaren ieder geval geen moeite mee om het te vinden :)
Geef eens een paar pointers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109092750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geef eens een paar pointers?
Daar lijkt dit me toch niet het geschikte topic voor :N
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109092843
Waarom niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109092974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet?
Omdat het hier niet gaat over mensen opdoen om samen naar een parenclub te gaan.
Daar kan je genoeg over vinden elders.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_109093597
Nou, vertel

Waarom overigens niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109266647
Wij gaan aanstaande vrijdag (23/3) waarschijnlijk naar de Fata Morgana.
Meer mensen hier toevallig die gaan?
pi_111739597
Vraagje, ik lees her en der dat stellen het in een parenclub doen met alleen een extra man erbij. Zijn er ook parenclubs waar je vrouwen alleen kunt vinden als 'stel' zijnde?
Of zijn dat niet echt parenclubs waar je dan heen moet?
pi_111865046
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef kikkerbril het volgende:
Vraagje, ik lees her en der dat stellen het in een parenclub doen met alleen een extra man erbij. Zijn er ook parenclubs waar je vrouwen alleen kunt vinden als 'stel' zijnde?
Of zijn dat niet echt parenclubs waar je dan heen moet?
Parenclubs waar single mannen toegelaten zijn (al dan niet op bepaalde avonden en tegen hoger tarief), die zijn er bij de vleet. Parenclubs waar single vrouwen niet toegelaten zijn, die moet ik nog tegenkomen :). En dat om de doodeenvoudige reden dat er niet zo bijster veel single vrouwen rondlopen in clubs en omdat die zich, in tegenstelling tot veel single mannen, wel weten te gedragen.

Zijn er single vrouwen, in clubs: jazeker, maar ze zijn dun gezaaid, zijn niet steeds op zoek naar contact (ze kunnen er ook zijn voor een nachtje erotisch uitgaan) en ze zijn niet noodzakelijk wat je zoekt (beetje ouder bijvoorbeeld). Veel kans dus dat het niet zo denderend voor je uitdraait als je op zoek gaat naar hen in een club.

Wat je wel in een club kan tegenkomen zijn koppels waar de vrouw zeker niet nee zegt tegen wat gestoei met een andere vrouw, maar hou er dan wel rekening mee dat de kans zeer klein is dat ze toelaten dat manlief ook met het vrouwtje aan de slag gaat, terwijl de andere man zich afzijdig moet houden.

Zoek je echt een vrouw als stel, dan zou ik zeggen: kijk even rond op datingsites naar single vrouwen die op zoek zijn naar stellen, leg van daaruit contact en ga zo verder (al dan niet in een club). Of ga naar een lovergirl-night (zoals een gigolonight maar dan met extra vrouwen om de stellen te entertainen).
pi_112393789
Als je daar als vrouw alleen naartoe gaat, is het dan wel leuk? Want de verhalen die ik hierboven lees is het leuk als je met twee of meer stellen erheen gaat.
Zijn er hier vrouwen die dat weleens hebben gedaan?
Of is het verstandiger om er met een vriend naartoe te gaan?
pi_112395848
als vrouw alleen zou net een te hoge drempel voor mij zijn. met een andere vrouw lijkt mij dan fijner of man.
pi_112573967
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:46 schreef schoenenliefhebber het volgende:
Als je daar als vrouw alleen naartoe gaat, is het dan wel leuk? Want de verhalen die ik hierboven lees is het leuk als je met twee of meer stellen erheen gaat.
Zijn er hier vrouwen die dat weleens hebben gedaan?
Of is het verstandiger om er met een vriend naartoe te gaan?
Als koppel alleen kan het ook heel fijn zijn hoor, hangt vooral af van je eigen verwachtingen.

Als vrouw alleen: ik zou het eerder doen als je al wat volk kent daar, maar goed, ookd athangt af van je eigen karakter. Naar een club met enkel koppels en single vrouwen, kan je zo zeker wel gaan. Naar een club met ook single mannen zou ik als single vrouw niet heengaan, tenzij je daar op kickt...
pi_114148311
Een vriend en ik hebben ook besloten om eens een parenclub te gaan bezoeken. We zijn er alleen nog niet helemaal over uit welke. Leeftijd en hygiëne vinden we beiden het belangrijkste. We komen eigenlijk steeds weer bij de zaterdagavond van monique uit. Zijn er nog mensen met recentere ervaringen met Monique? Of iemand die iets anders aanraadt?
pi_114189700
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
Een vriend en ik hebben ook besloten om eens een parenclub te gaan bezoeken. We zijn er alleen nog niet helemaal over uit welke. Leeftijd en hygiëne vinden we beiden het belangrijkste. We komen eigenlijk steeds weer bij de zaterdagavond van monique uit. Zijn er nog mensen met recentere ervaringen met Monique? Of iemand die iets anders aanraadt?
Wij hebben geen ervaring met Monique, maar ik zou de eerste keer voor 'safe' gaan en voor Fun4Two kiezen.
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
pi_114198971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:02 schreef TimVerfbom het volgende:

[..]

Wij hebben geen ervaring met Monique, maar ik zou de eerste keer voor 'safe' gaan en voor Fun4Two kiezen.
Bedankt voor je reactie...! :)
Waarom trouwens voor die? Wat ik zo teruglees id wel positieve verhalen. Maar waardoor springt Fun4Two er zo uit?
pi_114211446
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie...! :)
Waarom trouwens voor die? Wat ik zo teruglees id wel positieve verhalen. Maar waardoor springt Fun4Two er zo uit?
Qua luxe en grote steekt Fun4Two volgens mij boven de rest uit. Zelfs veel internationale swingers komen special naar NL voor Fun4Two. Omdat het zo groot is, is er dus ook een hogere kans dat er een stel aanwezig is met wie het klikt :)

Nou moet ik eerlijk toegeven dat het qua aankleding nog steeds niet 100% mijn smaak is, maar dan zal ik waarschijnlijk zelf een parenclub moeten starten ;)
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
pi_114212007
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef TimVerfbom het volgende:

[..]

Qua luxe en grote steekt Fun4Two volgens mij boven de rest uit. Zelfs veel internationale swingers komen special naar NL voor Fun4Two. Omdat het zo groot is, is er dus ook een hogere kans dat er een stel aanwezig is met wie het klikt :)

Nou moet ik eerlijk toegeven dat het qua aankleding nog steeds niet 100% mijn smaak is, maar dan zal ik waarschijnlijk zelf een parenclub moeten starten ;)
Dankjewel! We nemen het zeker mee in onze beslissing. :)
  zondag 15 juli 2012 @ 14:36:53 #25
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114228353
Bij Monique mogen ook single mannen naar binnen. Het is aan jullie of je dat een fijne gedachte vindt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114232393
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Bij Monique mogen ook single mannen naar binnen. Het is aan jullie of je dat een fijne gedachte vindt.
Volgens mij verschilt dat per avond. Maar zal het nog eens nazoeken. Het is absoluut wel iets om mee te nemen in de beslissing. Of we het erg vinden zijn we nog niet over uit. Ligt dan ook weer aan het type single man.
pi_114303409
Iemand ervaring met de wilphof hier? Het lijkt ons meer een hoerenkast dan een parenclub klopt dit?
pi_120468898
Hoe heb ik dit topic ooit over het hoofd gezien? :?

Wij gaan aankomende zaterdag naar de Fun ^O^ En we ontmoeten daar waarschijnlijk in totaal 4 stellen. Wordt een drukke avond dus :').

Maar om dit topic weer even nieuw leven in te blazen; weet iemand nog een beetje goede clubs waar geen single mannen komen en waar de gemiddelde leeftijd iets lager is? De Fun is op zaterdag erg leuk, maar het publiek is nog steeds voornamelijk 35+ lijkt het. Als je met zijn 2en gaat is het lastig om een 'encounter' met je eigen leeftijd te vinden zeg maar.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_120597997
Wij gaan meestal op de vrijdag en andere clubs komen vaak nog oudere mensen. Je maakt meer kans op een kinky party om jongere mensen te ontmoeten.
Je vader
pi_121105863
Misschien gelijk een heftige, maar goed...
Mijn vrouw en ik hebben samen de fantasie en wens om deel te nemen aan een gangbang, mat haar als middelpunt.
Dit zouden wij graag in een parenclub willen doen.
Zijn daar ervaringen mee?
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:15:05 #31
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121106055
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef Mikeymouse het volgende:
Misschien gelijk een heftige, maar goed...
Mijn vrouw en ik hebben samen de fantasie en wens om deel te nemen aan een gangbang, mat haar als middelpunt.

Verstandig dat zij het middelpunt is, als jij dat was had je weinig gangbang :+
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121106173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Verstandig dat zij het middelpunt is, als jij dat was had je weinig gangbang :+
Tja..komt ook omdat jij mij kent..haha..maar hoop dat je de vraag begrijpt!
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:19:28 #33
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121106203
Ken ik jou :o
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121108407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Stefan het volgende:
Ken ik jou :o
Nee dus..maar gezien je reactie...
Maar begrijp dat je grap maakte hoor!
Hoopte op serieuze reacties!
pi_121110315
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef Mikeymouse het volgende:
Misschien gelijk een heftige, maar goed...
Mijn vrouw en ik hebben samen de fantasie en wens om deel te nemen aan een gangbang, mat haar als middelpunt.
Dit zouden wij graag in een parenclub willen doen.
Zijn daar ervaringen mee?
Kijk hier eens zou ik zeggen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_121118524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Kijk hier eens zou ik zeggen.
Thanks..gedaan en gemaild..gelijk snel berichtje terug met duidelijke info enz..
Weet alleen niet of dat de club is (Monique) waar je moet zijn..of dat er nog flinke verschillen in zijn.
pi_121122576
Ik heb verder geen idee hoe het er daar aan toe gaat, ben er nog nooit geweest. Wist toevallig van het bestaan af :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_121123302
Zijn er bepaalde clubs waar vrouw/vrouw vaker gebeurd dan in andere clubs? Of ligt dat een beetje gelijk
Geniet nooit met mate!
pi_121155742
Fun4Two heeft een ladies night eind maart
Je vader
pi_121155794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Blijepeen het volgende:
Fun4Two heeft een ladies night eind maart
komen er dan alleen maar dames ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121155962
Op ladies night mogen er alleen maar dames naar binnen ja.

Vrouw/vrouw is een beetje de focus van een parenclub. Bij 90% van de stellen is de vrouw bi en nieuwsgierig naar een ervaring met een andere vrouw. Als je twee stellen met elkaar bezig ziet zijn het ook vaak de vrouwen onderling die bezig zijn met elkaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door TigerXtrm op 04-01-2013 23:42:25 ]
No amount of money ever bought a second of time.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 22:09:25 #42
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_121171345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef gupje86 het volgende:
Zijn er bepaalde clubs waar vrouw/vrouw vaker gebeurd dan in andere clubs? Of ligt dat een beetje gelijk
eigenlijk niet :N

scheelt wel aan op welke avond je gaat :)
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_121179844
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Blijepeen het volgende:
Fun4Two heeft een ladies night eind maart
Ja maar die vind ik dan weer redelijk duur voor een eerste keer.. Dalijk vind ik het helemaal niets :@
Geniet nooit met mate!
pi_121179913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

eigenlijk niet :N

scheelt wel aan op welke avond je gaat :)
Zal binnekort eens tegen die vriend van me zeggen dat hij wat research moet doen. Mag hij beslissen wanneer we gaan :P
Geniet nooit met mate!
pi_121191331
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Volgens mij verschilt dat per avond. Maar zal het nog eens nazoeken. Het is absoluut wel iets om mee te nemen in de beslissing. Of we het erg vinden zijn we nog niet over uit. Ligt dan ook weer aan het type single man.
Heb mailtje naar club Monique gestuurd met idd de vraag of er veel single mannen naar binnen mogen..
Zij bevestigde dit wel maar gaf aan dat alles er zeer respectvol aan toe gaat..nee is nee,,
Omdat mijn vrouw en ik juist naar de club willen gaan voor een gangbang kan het ook voordeel zijn dat er veel single mannen aanwezig zijn!
pi_121231193
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Ja maar die vind ik dan weer redelijk duur voor een eerste keer.. Dalijk vind ik het helemaal niets :@
¤45,- zijn de kosten, Het is natuurlijk maar wat je duur vindt. Daarbij zit wel alles inbegrepen :D

Je moet goed overwegen waarom je naar een club wilt, niet iedere club heeft de juiste sfeer voor het idee wat je hebt als je er naartoe gaat.
Als je alleen met dames iets wilt proberen dan hebben verschillende clubs beetje bi en trio avonden. Daar zie je veelal stelletjes met een extra dame of stelletjes waarvan de vrouwen iets leuks met elkaar doen.
Je vader
pi_121237637
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:16 schreef Blijepeen het volgende:

[..]

¤45,- zijn de kosten, Het is natuurlijk maar wat je duur vindt. Daarbij zit wel alles inbegrepen :D

Je moet goed overwegen waarom je naar een club wilt, niet iedere club heeft de juiste sfeer voor het idee wat je hebt als je er naartoe gaat.
Als je alleen met dames iets wilt proberen dan hebben verschillende clubs beetje bi en trio avonden. Daar zie je veelal stelletjes met een extra dame of stelletjes waarvan de vrouwen iets leuks met elkaar doen.
Ik dacht op de site te zien dat het iets van 130 euro was.. Zal er wel langs gekeken hebben dan :P
Geniet nooit met mate!
pi_121238112
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Ik dacht op de site te zien dat het iets van 130 euro was.. Zal er wel langs gekeken hebben dan :P
Dat is per stel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121238659
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is per stel.
Nice..
Nu nog een vrouw zieb te vinden die mee gaat.. Ga daar echt niet alleen heen :@
Geniet nooit met mate!
pi_121286328
Misschien ken ik wel iemand O-)
Je vader
pi_121286865
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:00 schreef Blijepeen het volgende:
Misschien ken ik wel iemand O-)
Vertel :P
Geniet nooit met mate!
pi_122118280
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is per stel.
Het is 130 euro bij Fun4Two op zaterdagen, 110 op vrijdag (dat is als aspirant lid dus je eerste keer). Bij monique is vrijdag 45 euro en zaterdag 65. Alle prijzen zijn all inclusief en per stel! Monique is voor single vrouwen maar 15¤ all incl. dus ga misschien binnenkort eens kijken ;)

zijn er single ladies met ervaringen van daar??
pi_122118860
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:53 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Nice..
Nu nog een vrouw zieb te vinden die mee gaat.. Ga daar echt niet alleen heen :@
Wil je vriend niet heen dan? De mijne durft ook (nog) niet!
hij zegt dat ik eerst maar eens alleen moet gaan, makkelijker gezegd dan gedaan haha
pi_124054325
Is hier iemand bereidt zijn of haar verhaal/ervaring (kan nog anoniemer kan dit) te vertellen? Ik schrijf een stuk over parenclubs wegens interesse en wil die interesse naar buiten brengen. Alleen kan ik er zelf niet echt iets over schrijven.
pi_124054495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Noaa het volgende:
Is hier iemand bereidt zijn of haar verhaal/ervaring (kan nog anoniemer kan dit) te vertellen? Ik schrijf een stuk over parenclubs wegens interesse en wil die interesse naar buiten brengen. Alleen kan ik er zelf niet echt iets over schrijven.
En voor wat schrijf je dat precies?
Dat lijkt me essentiële info.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_124054660
quote:
[..]

En voor wat schrijf je dat precies?
Dat lijkt me essentiële info.
Pardon, uiteraard. Voor een studentenblad. Naar parenclubs gaan lijkt vaak nog een taboe. De naam/universiteit van het blad kan ik helaas niet geven. Enkel studenten zullen het lezen.
pi_124054689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef Noaa het volgende:

[..]

Pardon, uiteraard. Voor een studentenblad. Naar parenclubs gaan lijkt vaak nog een taboe. De naam/universiteit van het blad kan ik helaas niet geven. Enkel studenten zullen het lezen.
Een studentenblad, dat lijkt me nou echt geeen doelgroep maargoed.

Succes met het vinden van een ervaringsdeskundige!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_124054767
quote:
[..]

Een studentenblad, dat lijkt me nou echt geeen doelgroep maargoed.
Ach, studenten zijn er in alle leeftijden en hebben ook zo hun interesses.
pi_125785263
Nog wat ervaringen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:01:27 #60
385359 nadepauze
C'est la vie
pi_126504682
Mijn vriendin en ik hebben het er de laatste tijd ook wel eens over gehad. Ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen van anderen eigenlijk. :)
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_137538266
Gisteren zijn wij voor het eerst naar een parenclub geweest. Na veel gelezen te hebben was de keuze gevallen op de Fata Morgana en het is een heerlijke ervaring geweest.

Wij zijn een stel van midden in de dertig, en hebben echt genoten vannacht. We kwamen tegen 22 uur aan en de gastvrouw heeft ons alles uitgelegd. Omdat de dresscode gelijk al was ingegaan hebben we ons omgekleed en eerst wat gedronken in de bar. Daarna zijn we op ontdekkingstocht naar boven en daar was het nog grotendeels leeg, maar we kwamen een knap stel tegen uit Tsjechie en we zijn met hun naar een kamer gegaan.

Mijn vriendin begon met het meisje van het stel te zoenen, het was een heel geil gezicht. En daarna gingen eigenlijk alle remmen los, we hadden niet gedacht dit allemaal zo snel te doen. Later op de avond zijn we nog een paar keer naar de grote kamer boven gegaan waar ca. 6-8 koppels samen sex hadden, en het bleek dat bijna alle vrouwen bi-sexueel of tenminste bi-curious waren. Voordat we het wisten was het al twee uur en toen zijn we nog even in het bubbelbad gaan zitten en vervolgens weer naar boven ;)
pi_142425372
Nee, niks voor mij.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:26:06 #63
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_142968106
Welke club zouden jullie aanraden voor een jong stel (24) waar ook andere jonge stellen komen?
pi_143007366
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef Vansschoen het volgende:
Welke club zouden jullie aanraden voor een jong stel (24) waar ook andere jonge stellen komen?
Fun4Two op zaterdag heb je denk ik de meeste kans. Maar ook daar zul je nog steeds bij de jongste horen.

Waarschijnlijk één van de redenen waarom de meeste jonge stellen die wij kennen, liever aan privé dates en feestjes doen (ons zelf included).

Overigens kan het met een stel van 5 a 10 jaar ouder ook nog heel gezellig zijn hoor :) dus laat het jullie niet weerhouden. En het hoeft natuurlijk niet perse tot swingen te komen. Je kunt het ook gewoon als erotisch uitgaan zien en samen een heerlijke tijd beleven (en wie weet als je een leuk stel tegenkomt eventueel met anderen erbij).
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
  † In Memoriam † zondag 3 augustus 2014 @ 04:00:03 #65
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_143008263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef Vansschoen het volgende:
Welke club zouden jullie aanraden voor een jong stel (24) waar ook andere jonge stellen komen?
waar komen jullie vandaan? er zijn meerdere clubs die ik weet maar als je bv in friesland woont zijn die clubs een heel eind rijden :X
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_145494704
Kent hier iemand Party Players in Lelystad?
Schijnt overgenomen te zijn en een ander publiek binnen te willen hebben?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2014 @ 18:15:33 #67
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_145499845
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef Adolecens het volgende:
Kent hier iemand Party Players in Lelystad?
Schijnt overgenomen te zijn en een ander publiek binnen te willen hebben?
:o

ik zal eens informeren of dat klopt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_146336332
Zo toch even delen..

afgelopen zaterdag zijn wij naar Fata geweest.. We hadden heel veel vooroordelen, over het type mens, de goedkoopheid etc etc etc.. en dus zijn we dit zelf wezen kijken.

Ik zeg niet dat mijn vooroordelen helemaal niet waar bleken.. Maar het grootste deel waren gewoon mooie mensen, weinig opgeschoren 50 jarige vrouwen.. Maar we vonden het erg leuk, spannend en geil.

Uiteraard waren we erg zenuwachtig, vooral mijn vrouw trok het haast niet meer, ik was die dag te druk geweest met een lekkage in huis om me druk te maken. Bij aankomst bij de club reed de loodgieter net bij mij thuis weg..

Maar goed binnen was ik toch ook wel wat opgelaten. Maar na een aantal drankjes, en enkele praatjes ging het beter. na een rondje in het veilige beneden, even boven wezen kijken, hier raakte mijn vrouw toch wel weer in schok, al die piemels, en seksende mensen.. Door haar te injecteren met safari jus en nicotine kwam ze weer wat bij..

Na wat praatjes met leuke, niet gekke mensen toch even wat gespeeld samen in de massage ruimte, jammer van het vieze mannetje dat steeds kwam kijken, maar hoop dat hij genoot. Hierna in het bubbel bad, waar we even wat gespeeld en wat verder hebben.. Hierna wat gaan drinken en met een heel sexy stel in gesprek geraakt, we werden wat ongemakkelijk van hun ervaring, en hun duidelijke intentie wat meer te willen dan alleen kletsen, maar mijn vrouw haar ogen gaan nog vonkelen als ze denkt aan het zoenen met de vrouw van dit stel.
Dus weer samen in het zwembad, waar we erg genoten.. Na nog een ruimte bezocht te hebben, hebben we de avond afgerond..

We gaan zeker eens terug..
  maandag 8 december 2014 @ 20:29:49 #69
437783 Knurfie
de enige echte
pi_147402877
Paar keer bij Monique geweest. Was elke keer leuk. Toen ook paar keer naar Inn4Love omdat het een stuk dichterbij was maar dat werd langzaam wat minder. Kliekjes en ook veel roken bij de bar. Nu ons oog laten vallen op Fata Morgana. Binnenkort een keer samen heen. Op clubtijd.nl gekeken en die komt er goed uit. We zijn benieuwd...
Als je het niet meer trekt met je duwen
pi_148131787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef Vansschoen het volgende:
Welke club zouden jullie aanraden voor een jong stel (24) waar ook andere jonge stellen komen?
Ja, toch maar fun dan. Ik ben er 1 keer geweest (toen nog totaal niet ervaren) en het was op zich wel te doen, we waren wel echt een van de jongeren maar dat was niet heel storend.

Een thuisdate is ook gewoon leuk.
pi_148131810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Een studentenblad, dat lijkt me nou echt geeen doelgroep maargoed.

Succes met het vinden van een ervaringsdeskundige!
Het zal je verbazen ;) Open mindedheid kent geen leeftijd.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:14:51 #72
437783 Knurfie
de enige echte
pi_148464614
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Bij Monique mogen ook single mannen naar binnen. Het is aan jullie of je dat een fijne gedachte vindt.
Is dat niet alleen op vrijdag of zo? De meeste clubs hebben de zaterdag alleen voor stellen.
Als je het niet meer trekt met je duwen
pi_148464630
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Knurfie het volgende:

[..]

Is dat niet alleen op vrijdag of zo? De meeste clubs hebben de zaterdag alleen voor stellen.
Ik heb alleen van horen zeggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2015 @ 14:04:39 #74
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_148466416
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Knurfie het volgende:

[..]

Is dat niet alleen op vrijdag of zo? De meeste clubs hebben de zaterdag alleen voor stellen.
:N

ze hebben 2 zaterdagen per maand alleen voor stellen.
de 2de en de 3de zaterdag.
wel is er een gedeelte wat alleen toegankelijk is voor koppels.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_149072509
Hmm een parenclub bezoeken staat inmiddels hoog op mijn wishlist.

Is de Fun4two nog steeds een aanrader?
live like tomorrow doesn't exist
  maandag 26 januari 2015 @ 15:42:47 #76
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149075359
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:07 schreef BeltaneFire het volgende:
Hmm een parenclub bezoeken staat inmiddels hoog op mijn wishlist.

Wat let je?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149083943
Tijd is een b*tch ... onregelmatig werk, qua tijden en dagen. Lijkt me wel zo relaxed om dat te plannen als ik en mijn partner het hele weekend vrij zijn.

Mja dat is een kwestie van tijd in de agenda's blokkeren.. (slap excuus dus :p)

plus dan nog een drempel qua (positieve) spanning :D
live like tomorrow doesn't exist
  dinsdag 27 januari 2015 @ 07:57:46 #78
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149096159
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:10 schreef BeltaneFire het volgende:
Tijd is een b*tch ... onregelmatig werk, qua tijden en dagen. Lijkt me wel zo relaxed om dat te plannen als ik en mijn partner het hele weekend vrij zijn.

Mja dat is een kwestie van tijd in de agenda's blokkeren.. (slap excuus dus :p)

plus dan nog een drempel qua (positieve) spanning :D
Kortom, je vind het idee heel erg leuk, spannend en opwindend :) maar de daadwerkelijke uitvoering ervan nog een beetje te eng. Daar is niets mis mee.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149100638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 07:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kortom, je vind het idee heel erg leuk, spannend en opwindend :) maar de daadwerkelijke uitvoering ervan nog een beetje te eng. Daar is niets mis mee.
Zoiets ja, in de zin van 'fijne kriebels in m'n buik eng'. Iets met anticiperende opwinding enzo. Voor mij inderdaad niets mis mee, voelt goed.
live like tomorrow doesn't exist
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:13:30 #80
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149100748
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:08 schreef BeltaneFire het volgende:

[..]

Zoiets ja, in de zin van 'fijne kriebels in m'n buik eng'. Iets met anticiperende opwinding enzo. Voor mij inderdaad niets mis mee, voelt goed.
Wat wil je precies uit zo een bezoekje halen? Het antwoord op die vraag maakt het vaak al een stukje toegankelijker :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149101976
Vooral een leuke, opwindende avond :Y (kon het inkoppertje niet laten)

kijken en bekeken worden mbt seks is voor mij (&mijn partner) ontzettend opwindend. Dat stukje exhibitionisme in mezelf wil ik dan ook meer verkennen door verder te gaan dan 'het risico dat mensen je misschien eens betrappen tijdens de seks' wat we nu doen. Openbaar seks hebben binnen een parenclub lijkt mij hier een prima experiment voor, zeg maar, aangezien ik niet de behoefte heb om ergens in de boeien geslagen te worden wegens verstoring van de openbare orde oid.

Toekijken hoe anderen genieten van seks lijkt me dan ook weer een pluspunt van een bezoek aan een parenclub.

Of er dan op termijn ook echt swingen aan te pas komt lijkt me ook lekker hoor, maar is vooralsnog geen doelstelling op zich.
live like tomorrow doesn't exist
pi_149103197
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:02 schreef BeltaneFire het volgende:
Vooral een leuke, opwindende avond :Y (kon het inkoppertje niet laten)

kijken en bekeken worden mbt seks is voor mij (&mijn partner) ontzettend opwindend. Dat stukje exhibitionisme in mezelf wil ik dan ook meer verkennen door verder te gaan dan 'het risico dat mensen je misschien eens betrappen tijdens de seks' wat we nu doen. Openbaar seks hebben binnen een parenclub lijkt mij hier een prima experiment voor, zeg maar, aangezien ik niet de behoefte heb om ergens in de boeien geslagen te worden wegens verstoring van de openbare orde oid.

Toekijken hoe anderen genieten van seks lijkt me dan ook weer een pluspunt van een bezoek aan een parenclub.

Of er dan op termijn ook echt swingen aan te pas komt lijkt me ook lekker hoor, maar is vooralsnog geen doelstelling op zich.
Wow net of ik ons "probleem en wens" lees haha.
Zo herkenbaar. Had het niet beter kunnen samenvatten.

Maar voorlopig te "eng" om te gaan.
pi_149107105
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:47 schreef nelisb het volgende:

[..]

Wow net of ik ons "probleem en wens" lees haha.
Zo herkenbaar. Had het niet beter kunnen samenvatten.

Maar voorlopig te "eng" om te gaan.
Wat houdt dat 'te eng' bij jullie in dan?
live like tomorrow doesn't exist
pi_149109193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:39 schreef BeltaneFire het volgende:

[..]

Wat houdt dat 'te eng' bij jullie in dan?
Jezelf helemaal bloot geven bij anderen.
Toch dat anderen ongevraagd iets doen
Eventuele bekenden
Teveel "oudjes"

Maar beide lijkt het ons wijs geil om te kijken en bekeken te worden.
Dus ja waarom gaan we dan niet....
pi_157314912
Wij gaan deze vrijdag weer naar de Fata! Al een tijd niet meer geweest dus extra spannend.....
pi_157932947
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van stellen tussen de 25 en 35.. waar gingen jullie heen, watvoor publiek was het, hoe was de sfeer, enz. enz.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_158008274
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:09 schreef MissStevie het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van stellen tussen de 25 en 35.. waar gingen jullie heen, watvoor publiek was het, hoe was de sfeer, enz. enz.
Staat toch al een aantal keer aangegeven in dit topic en/of de voorgangers van dit topic
pi_158009964
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:19 schreef Hebus het volgende:

[..]

Staat toch al een aantal keer aangegeven in dit topic en/of de voorgangers van dit topic
snap ik en heb ik gelezen, maar veel berichten en ervaringen zijn al redelijk gedateerd. In de tussentijd kan er nog best weleens iets veranderd zijn in bepaalde clubs bijvoorbeeld.Ik ben dus gewoon benieuwd naar wat recentere ervaringen :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_158074994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:34 schreef MissStevie het volgende:

[..]

snap ik en heb ik gelezen, maar veel berichten en ervaringen zijn al redelijk gedateerd. In de tussentijd kan er nog best weleens iets veranderd zijn in bepaalde clubs bijvoorbeeld.Ik ben dus gewoon benieuwd naar wat recentere ervaringen :)
Goh, heel veel gewijzigd is er niet, buiten dat we intussen enkele jaartjes ouder zijn :D.
Vandaag zijn we jonge/midden dertigers, toen wij begonnen waren we eind de twintig.

In onze ervaring is er weinig veranderd; Fun4Two is en blijft onze favo club (ook na de switch van uitbaters). Het publiek daar blijft gemengd, internationaal, met een goede balans met jongeren en, belangrijkste, met de focus op het swingen. Andere clubs blijven teveel een verzameling van vast meubilair dat focust op een "m'as-tu vu"-sfeertje, en dat hetzij anderen buiten kijkt, hetzij anderen als nieuw vlees en zodoende aangeschoten wild beschouwt.

Verder blijven de ervaringen hetzelfde; clubs die singles toelaten (hetzij op beperkte dagen, hetzij altijd) doen dat vaak als inkomstenbron en zijn zelden goed. Clubs die vroeger wappers/ouderen aantrokken doen dat vandaag nog steeds en wanneer ze sluiten, dat publiek gewoon naar een andere keet met hetzelfde imago.

Meer concrete dingen/vragen? Just shoot :) (anders ga ik toch maar in herhaling vallen)
  donderdag 10 december 2015 @ 10:18:11 #90
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158145797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:34 schreef MissStevie het volgende:

[..]

snap ik en heb ik gelezen, maar veel berichten en ervaringen zijn al redelijk gedateerd. In de tussentijd kan er nog best weleens iets veranderd zijn in bepaalde clubs bijvoorbeeld.Ik ben dus gewoon benieuwd naar wat recentere ervaringen :)
Het zal wel vloeken in de kerk zijn :P maar op Viva is het parenclub topic met meer recente ervaringen.

Mocht je de sprong willen wagen kan je het hier weer up to date brengen. :)
Voor mij is het al weer een maand of 10 terug dat ik naar Fun4two geweest ben.
Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Het ene moment kriebelt het wel weer, het andere moment denk ik mwah been there done that.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158201774
Mijn vrouw en ik zijn naar een speciale sauna geweest. Was wel lachen hoor, wij gingen van de ene locatie naar de andere en steeds kwamen er mannen achter aan lopen.
Dan weer in een sauna dan weer in het bubbelbad dan weer enz
zeker in het bubbelbad veel aandacht van mannen die even willen voelen.

Het was zeker voor herhaling vatbaar,
  dinsdag 14 februari 2017 @ 16:13:51 #92
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi&#8217;s
pi_168895915
Ik lees steeds bij recensies over parenclubs de kreet
mooie mensen goede sfeer.
Betekent mooi, maatje 36 DD !!
Of lopen er geen mensen rond due volslank tot een maatje meer zijn??

En uit nieuwsgierigheid wat dragen jullie zoal op zo'n clubavond.
Sweet but not that sweet !
pi_169507423
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:08 schreef dickcon het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn naar een speciale sauna geweest. Was wel lachen hoor, wij gingen van de ene locatie naar de andere en steeds kwamen er mannen achter aan lopen.
Dan weer in een sauna dan weer in het bubbelbad dan weer enz
zeker in het bubbelbad veel aandacht van mannen die even willen voelen.

Het was zeker voor herhaling vatbaar,
Welke sauna was dat? Klinkt namelijk wel interessant. Lijkt me net iets laagdrempeliger dan een 'echte' parenclub.
pi_169522570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik lees steeds bij recensies over parenclubs de kreet
mooie mensen goede sfeer.
Betekent mooi, maatje 36 DD !!
Of lopen er geen mensen rond due volslank tot een maatje meer zijn??

En uit nieuwsgierigheid wat dragen jullie zoal op zo'n clubavond.
Ik ben 1 keer in fata morgana geweest. Daar waren toen allerlei mensen in allerlei vormen, leeftijd en kleur. Belangrijk is verzorgd.

Mijn vrouw begon met een zwarte kanten bh en string met doorschijnend nacht ding. Ik een zwarte boxer met zwart shirtje. Later werd het steeds minder..
pi_169522694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:10 schreef Duconda het volgende:

[..]

Welke sauna was dat? Klinkt namelijk wel interessant. Lijkt me net iets laagdrempeliger dan een 'echte' parenclub.
Ik vermoed dat de club in maarsen is. Dat was ooit een 'gewone' sauna waar seks feesten werden gegeven, maar dat mocht niet. Daarna is het een club geworden. Nadeel las ik dat er later op de avond veel mannen alleen kwamen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 23:11:46 #96
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi&#8217;s
pi_169523444
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:43 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Ik ben 1 keer in fata morgana geweest. Daar waren toen allerlei mensen in allerlei vormen, leeftijd en kleur. Belangrijk is verzorgd.

Mijn vrouw begon met een zwarte kanten bh en string met doorschijnend nacht ding. Ik een zwarte boxer met zwart shirtje. Later werd het steeds minder..
Thnxx voor de tip
Sweet but not that sweet !
  zondag 8 oktober 2017 @ 16:54:16 #97
451016 dickcon
vrolijke man
pi_174282044
Welke sauna was dat? Klinkt namelijk wel interessant. Lijkt me net iets laagdrempeliger dan een 'echte' parenclub.

Hallo Duconda, excuus voor de late reactie.
Ik heb een crash gehad met5 de pc en daarna geen Fok Forum meer opgezocht tot vandaag

De sauna was Steamworks in Arnhem.
Maandag is een gemengde dag, de meeste andere dagen is het een homo sauna.
Wij zijn overdag gegaan, heerlijk rustig en de mannen die er waren waren erg nieuwsgierig maar beleefd.
Nee is daar echt nee en er is toezicht
Voor ons was het fantastisch, een hele leuke man heeft ons een rondleiding gegeven, hij hoorde van ons dat we voor het eerst in deze en dit soort sauna waren.
Daarna in het bubbelbad wat zitten praten, mijn vrouw zat in het midden
Hij heeft toen heel voorzichtig en heel subtiel uitgezocht of en waar hij aan kon en mocht zitten, echt een heer
Daarna zijn we naar een privé cabin gegaan, we hebben echt een heel goed gevoel over gehouden aan deze sauna, wat ook nog eens echt een sauna is dus naast het contact ook heerlijk genoten van de accommodatie
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:32:17 #98
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174296953
Mijn vriendin en ik zijn nu in een paar clubs geweest en de ervaringen zijn heel wisselend. We hebben een voorkeur voor clubs met wat jonger publiek maar gek genoeg hebben we in de club met 'oudere' stellen toch de meeste leuke ervaringen gehad, er gebeurde daar elke keer wel wat.
Wel letten we zoveel mogelijk op dat het een avond voor stellen is, mijn vriendin zit niet op alle aandacht van singles te wachten. Als we een trio hebben gaan soms andere mannen als vanzelf in de rij staan...
The only chances you get are these you take.
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:17:21 #99
451016 dickcon
vrolijke man
pi_174298031
Tja smaken verschillen. Wij willen alleen trio’s met een man erbij of twee mannen of ..,, dus opzich komen wij het liefst ergens waar ook mannen alleen komen
Maar wat ik al zei. Smaken verschillen
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:42:49 #100
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174298589
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:17 schreef dickcon het volgende:
Tja smaken verschillen. Wij willen alleen trio’s met een man erbij of twee mannen of ..,, dus opzich komen wij het liefst ergens waar ook mannen alleen komen
Maar wat ik al zei. Smaken verschillen
Het ligt vaak aan haar stemming hoor. 4 mannen is tot nu toe haar max, maar een gangbang avond waar de brutaalsten vooraan staan lijkt haar nog niks. Van horen zeggen is dat een wat minder fijne sfeer bij de goedkopere clubs.
The only chances you get are these you take.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:11:16 #101
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi&#8217;s
pi_174365122
Wie is er wel eens naar waterhuizen (Groningen) geweest en wil iets vertellen over de sfeer en de mensen die er komen
Sweet but not that sweet !
pi_181373743
Welke club is echt voor beginners. M'n vrouw is best onzeker en wil eigenlijk een keer ergens op af als soort van verassing, maar moet ook niet meteen of de top zijn en afschrikken natuurlijk..
De voorkeur gaat uit naar regio noord-brabant.
pi_181379918
Wij zijn naar fata morgana geweest omdat die bijvoorbeeld geen mannen alleen toe laten.
pi_181381346
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:14 schreef Nico987 het volgende:
Wij zijn naar fata morgana geweest omdat die bijvoorbeeld geen mannen alleen toe laten.
Ja en de keerzijde daar is het drugsgebruik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181383641
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja en de keerzijde daar is het drugsgebruik.
Heb ik eigenlijk niks van gemerkt..
pi_181384261
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:52 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk niks van gemerkt..
je weet wel hoe iemand eruit ziet onder de xtc of sos ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181385063
Blijkbaar niet..
pi_181385225
Tja dat is iets waar ik dan weer niet van hou, iemand andere suggesties?
pi_181385941
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 22:28 schreef Ron1986 het volgende:
Tja dat is iets waar ik dan weer niet van hou, iemand andere suggesties?
fun4two
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181394702
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef Joene het volgende:

[..]

fun4two
is een beetje ver uit de richting. Iemand wel eens hier geweest; Parenclub Swingersclub Swingersoase Ammerzoden
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2018 @ 06:33:41 #111
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_181416276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:36 schreef Ron1986 het volgende:
Welke club is echt voor beginners. M'n vrouw is best onzeker en wil eigenlijk een keer ergens op af als soort van verassing, maar moet ook niet meteen of de top zijn en afschrikken natuurlijk..
De voorkeur gaat uit naar regio noord-brabant.
Ultimate dream in beek en donk
Ammourette in Maarsen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2018 @ 06:34:10 #112
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_181416278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:43 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

is een beetje ver uit de richting. Iemand wel eens hier geweest; Parenclub Swingersclub Swingersoase Ammerzoden
Is een kleine club.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_181417275
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 06:34 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

Is een kleine club.

En wat nog meer....
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2018 @ 01:18:01 #114
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_181461988
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

En wat nog meer....
Gemengde avonden.
Is verder wel netjes.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_182863867
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:32 schreef Jan-wandelaar het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu in een paar clubs geweest en de ervaringen zijn heel wisselend. We hebben een voorkeur voor clubs met wat jonger publiek maar gek genoeg hebben we in de club met 'oudere' stellen toch de meeste leuke ervaringen gehad, er gebeurde daar elke keer wel wat.
Wel letten we zoveel mogelijk op dat het een avond voor stellen is, mijn vriendin zit niet op alle aandacht van singles te wachten. Als we een trio hebben gaan soms andere mannen als vanzelf in de rij staan...
Wat zijn de clubs met jongere stellen en wat zie je als jong?
  donderdag 1 november 2018 @ 11:29:35 #116
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi&#8217;s
pi_182873434
Ik zou graag een review schrijven over de inn4love we zijn er nu een paar keer geweest en het is echt een topclub zou alleen zo leuk zijn als het wat drukker werdt dat is het enige minpuntje wat mij betreft.
Sweet but not that sweet !
  donderdag 1 november 2018 @ 14:30:44 #117
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_182877487
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik zou graag een review schrijven over de inn4love we zijn er nu een paar keer geweest en het is echt een topclub zou alleen zo leuk zijn als het wat drukker werdt dat is het enige minpuntje wat mij betreft.
ja doen!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  donderdag 1 november 2018 @ 15:46:36 #118
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi&#8217;s
pi_182879354
Eerste indruk:

Inn4Love Wagenborgen (Groningen)

Onze eerste keer naar een parenclub ooit...

We kwamen aan met knikkende knieën hadden vantevoren onszelf aangekondigd per telefoon.
Dus de deur ging open en daar stond Sophie ze heette ons van harte welkom en stelde ons voor aan Marco waarmee ze samen met Lara de club runt.
Ik zeg runt maar inmiddels zijn we erachter met hoeveel passie zei hun bedrijf runnen.
Marco stelde voor om ons eerst een rondleiding te geven.
Terwijl we een tour kregen door de mooie niet al te grote (massale club) vroeg hij ons ook naar onze ervaring en wat wij verwachten van een parenclub.
Hoe wij dachten dat dit binnen onze relatie pastte.
En of wij nog vragen of onzekerheden hadden.
En die hadden we op zich best wel, maar hij stelde ons gerust met de uitleg over de huisregels.
Bijvoorbeeld de mate van respect die er ook echt heerst binnen de club hebben we mogen ervaren.
Dat het belangrijk is dat je er samen na zo’n ervaring goed over praat.
En er achter probeert te komen of dit werkt voor je relatie.
Al met al waren de zenuwen gauw verdwenen kleedden we ons om en namen plaats aan de bar.
Nadat we een beetje gewend waren gingen we boven even verkennen want er waren ons al stellen voorgegaan.
Dit bracht weer een ander soort spanning naar boven waardoor we zelf ook plaats namen op een bed.
En keken en werden bekeken terwijl wij sex hadden wat heel erg geil was gewoon. Geen andere woorden voor.
Op de terugreis waren de twijfels bij mijn man volledig verdwenen en wisten we zeker dit smaakte naar meer.

De Sfeer bij de inn4love zou ik dan ook beschrijven als een warm, knus en zeer respectvolle club. (Hygiënisch)
Een plek waar een ieder sexy kan zijn op zijn/haar eigen manier.

Faciliteiten:

• Kluisjes
• zwembad verwarmd 27 graden
• jacuzzi
• Genoeg handdoeken
• buffet met tosti broodje/knakworst etc en kleine hapjes zoals toastjes met brie etc.
• rookkamer (binnen)
• bar (alle dranksoorten incl.)
• Kleine Sauna
• Massageruimte (olie bij de bar verkrijgbaar)
• kleine dansvloer en banken eromheen
• 50 shades kamer (kruis/sling/hobbelpaard :P)
• oraal bevrediging kamer ;)
• waterkamer
• darkroom
• pluche kamer rond bed, douche cabine, banken en met whirlpool.
• spiegelkamer met xxl bed, ronddraaiend bed, loveswings en whirlpool.
• sterrenhemel kamer met whirlpool en kleine sauna
• massage kamer

Al met al dus erg compleet en luxe ingericht.

Minpuntje er moeten meer stellen komen op een gemiddelde zaterdagavond is O ze ervaring zijn er ongeveer 6/8 stellen dat is weinig maar daarom niet minder leuk. We hebben al leuke avonturen beleefd.
Dus ik zou zeggen komt allen!!

Als je vragen hebt stel ze gerust of via dm! *O*
Sweet but not that sweet !
pi_182880159
6-8 stellen? Klinkt als een gemiddeld thuisfeestje..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_182882980
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:18 schreef Patroon het volgende:
6-8 stellen? Klinkt als een gemiddeld thuisfeestje..
zou voor mij al een reden zijn om niet te gaan , wrs elke week dezelfde koppen ook
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_182883180
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:37 schreef Joene het volgende:

[..]

zou voor mij al een reden zijn om niet te gaan , wrs elke week dezelfde koppen ook
1 x is prima dus. Heb je ze allemaal gehad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_182883209
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

1 x is prima dus. Heb je ze allemaal gehad.
Gokje , geen 1 gehad want in 6 stellen een matchend stel vinden valt niet mee.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_182884046
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:46 schreef Joene het volgende:

[..]

Gokje , geen 1 gehad want in 6 stellen een matchend stel vinden valt niet mee.
Gewoon neuken toch? Matchen doe je maar op tinder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_182884082
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:37 schreef Joene het volgende:

[..]

zou voor mij al een reden zijn om niet te gaan , wrs elke week dezelfde koppen ook
Dat is het (foutieve) beeld van swingen en bij parenclubs valt het idd vaak tegen (kans op wat leuks bij Fun4two het hoogste). Op feestjes als Be Privileged en Societe X kom je veel verschillende mensen tegen (zo'n 150 stellen) rond de 30 jaar en door vooraf selectie zijn de meesten boven gemiddeld.

Heb nu 2x een trio gehad en beide keren de dame op die feesten getroffen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patroon op 01-11-2018 19:53:59 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 1 november 2018 @ 19:42:00 #125
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi&#8217;s
pi_182884468
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:37 schreef Joene het volgende:

[..]

zou voor mij al een reden zijn om niet te gaan , wrs elke week dezelfde koppen ook
Nou nee dat niet...

En Patroon ik doe niet aan thuis feestjes
Sweet but not that sweet !
pi_182886787
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat is het (foutieve) beeld van swingen en bij parenclubs valt het idd vaak tegen (kans op wat leuks bij Fun4two het hoogste). Op feestjes als Be Privileged en Societe X kom je veel verschillende mensen tegen (zo'n 150 stellen) rond de 30 jaar en door vooraf selectie zijn de meesten boven gemiddeld.

Heb nu 2x een trio gehad en beide keren de dame op die feesten getroffen.
ik heb een prima beeld van clubs hoor , ik kom alleen niet in clubs met weinig volk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_182886806
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon neuken toch? Matchen doe je maar op tinder.
zoiets
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 1 november 2018 @ 22:26:12 #128
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_182887978
Heeft er al iemand ervaring met ultimate dream?

Ziet er allemaal veelbelovend uit maar kan niet echt ervaringen vinden.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  donderdag 1 november 2018 @ 23:37:48 #129
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi&#8217;s
pi_182889248
En al mensen naar de wilperhof geweest misschien
Sweet but not that sweet !
  vrijdag 2 november 2018 @ 07:48:55 #130
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_182891948
Ja ze beweren daar dertig stellen te hebben op een doorgaande weekenddag
Ik vind dat best een fikse bewering.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183285002
Wij willen eigenlijk binnenkort ook weer. Mensen met ervaring met Eroroma in Hoogeveen?
pi_183285276
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:02 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wij willen eigenlijk binnenkort ook weer. Mensen met ervaring met Eroroma in Hoogeveen?
Als je van 50+ in leeftijd en gewicht houdt, heb je er de avond van je leven :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_183285324
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Als je van 50+ in leeftijd en gewicht houdt, heb je er de avond van je leven :')
Ah ok, thanks :D
pi_183285688
Denken jullie dan niet Ooit ben ik ook 50+.....
pi_183285736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:38 schreef potjecreme het volgende:
Denken jullie dan niet Ooit ben ik ook 50+.....
Dan weet ik gelijk waar ik heen kan. Maar dat ben ik nu nog niet. Ik vind het leuker om met mensen van rond mijn eigen leeftijd te zijn. En daar mogen ook best 50+ers bij zijn. Maar als het alleen maar 50+ers zijn, zoek ik liever een andere plek.
pi_183286372
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:38 schreef potjecreme het volgende:
Denken jullie dan niet Ooit ben ik ook 50+.....
Niks mis met 50+.
Mits lekker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_183310909
Wat dragen de heren hier bij een club bezoek?
pi_183311271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:48 schreef potjecreme het volgende:
Wat dragen de heren hier bij een club bezoek?
meestal dit
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_183311333
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:58 schreef Joene het volgende:

[..]

meestal dit
[ afbeelding ]
Ik ben serieus ivm een sinterklaas cadeautje.
pi_183311451
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 22 november 2018 @ 22:46:54 #141
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183314039
quote:
die is oprecht leuk!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183314168
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:46 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

die is oprecht leuk!
Ja dat is ie zeker! Bedankt voor de suggestie.
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2018 @ 01:29:47 #143
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_183316952
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft er al iemand ervaring met ultimate dream?

Ziet er allemaal veelbelovend uit maar kan niet echt ervaringen vinden.
Komt omdat het er niet echt druk is.
BDSM avonden zijn de drukste avonden daar.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:23:23 #144
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183318714
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

Komt omdat het er niet echt druk is.
BDSM avonden zijn de drukste avonden daar.
ahh dat moet mn nichtje weten
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2018 @ 16:26:24 #145
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_183326977
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:23 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ahh dat moet mn nichtje weten
1ste vrijdag van de maand en 3de zaterdag van de maand.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_183332833
quote:
Vrouwen magneet jij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 december 2018 @ 14:16:16 #147
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_183531595
Iemand ervaring met de taxi pakken naar fun4two? Wil eventueel een hotel in de buurt boeken, maar zie het niet zitten verplicht te bobben, al ben ik geen zware drinker en gaan we samen voor het plezier, wil ik mijzelf en/of mijn partner niet verplichten het bij fris te houden.

Alternatief is om een slaapplek op het terrein te nemen, is op zich leuk ingericht allemaal.
pi_183531890
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:16 schreef whoeier het volgende:
Iemand ervaring met de taxi pakken naar fun4two? Wil eventueel een hotel in de buurt boeken, maar zie het niet zitten verplicht te bobben, al ben ik geen zware drinker en gaan we samen voor het plezier, wil ik mijzelf en/of mijn partner niet verplichten het bij fris te houden.

Alternatief is om een slaapplek op het terrein te nemen, is op zich leuk ingericht allemaal.
Vanaf Groningen zou ik het niet doen. Vanaf Rotterdam is het misschien te overzien.
  dinsdag 4 december 2018 @ 14:56:10 #149
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_183532110
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:39 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Vanaf Groningen zou ik het niet doen. Vanaf Rotterdam is het misschien te overzien.
lol daarom heb ik het toch ook over een hotel in de buurt ;)
pi_183532130
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:56 schreef whoeier het volgende:

[..]

lol daarom heb ik het toch ook over een hotel in de buurt ;)
Op een ander forum van een bekend vrouwenblad is ee actieve parenclubtopic. Daar zul je denk ik sneller antwoord krijgen op je vraag.
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:03:25 #151
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_183532211
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Op een ander forum van een bekend vrouwenblad is ee actieve parenclubtopic. Daar zul je denk ik sneller antwoord krijgen op je vraag.
mogelijk, deed het deels ook hier om weer wat leven te wekken ;) maar ik zal eens doorzoeken naar een "vrouwenblad" met fora :D
pi_183532325
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:03 schreef whoeier het volgende:

[..]

mogelijk, deed het deels ook hier om weer wat leven te wekken ;) maar ik zal eens doorzoeken naar een "vrouwenblad" met fora :D
Goed streven en volgende keer je vraag hier ook stellen. Alleen is het daar echt drukker bezocht.
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:14:54 #153
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_183532356
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Goed streven en volgende keer je vraag hier ook stellen. Alleen is het daar echt drukker bezocht.
vraag 2, we zijn een jong stel ik 32, vrouw 26, we begrijpen dat fun 1 van de betere locaties is om naar toe te gaan, maar vrijdag of zaterdag?
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:51:32 #154
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183532850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:16 schreef whoeier het volgende:
Iemand ervaring met de taxi pakken naar fun4two? Wil eventueel een hotel in de buurt boeken, maar zie het niet zitten verplicht te bobben, al ben ik geen zware drinker en gaan we samen voor het plezier, wil ik mijzelf en/of mijn partner niet verplichten het bij fris te houden.

Alternatief is om een slaapplek op het terrein te nemen, is op zich leuk ingericht allemaal.
Geen probleem hoor om een taxi te pakken, de hotels zijn het wel gewend. Ze vroegen ons zelfs een keer of we bezwaar hadden om de taxi te delen.
Don't let my username fool you...
pi_183533084
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Geen probleem hoor om een taxi te pakken, de hotels zijn het wel gewend. Ze vroegen ons zelfs een keer of we bezwaar hadden om de taxi te delen.
m'n vrouw, geen probleem, maar een taxi, echt niet :D _O-
pi_183533348
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:14 schreef whoeier het volgende:

[..]

vraag 2, we zijn een jong stel ik 32, vrouw 26, we begrijpen dat fun 1 van de betere locaties is om naar toe te gaan, maar vrijdag of zaterdag?
Zaterdag, zover dat leuk is. Feesten van Be Privileged of Societe X vinden wij veel leuker. Knappere mensen tussen de 25 en 40 en niet zo plat als een parenclub.
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:17:32 #157
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183535063
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:14 schreef whoeier het volgende:

[..]

vraag 2, we zijn een jong stel ik 32, vrouw 26, we begrijpen dat fun 1 van de betere locaties is om naar toe te gaan, maar vrijdag of zaterdag?
Ik ben alleen op zaterdagen geweest, maar die waren erg geslaagd.
Don't let my username fool you...
pi_183536827
Wij zijn oosterlingen, hoe westers is de sfeer zo dicht bij Rotter- danwel Amsterdam?
pi_183537687
Zelf nooit in de fun geweest. Een vriendin van mijn vrouw wel. Die hadden een taxi terug gedeeld was erg gezellig geweest.

Tsjah welke ervaringen wil je horen. De fun is groot met vaak veel gasten zullen rond sluitingstijd wel taxi staan gok ik. Anders kun je ze vast laten bellen. Qua prijzen ach de hele avond incl hotel kosten vast meer.
pi_183537717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wij zijn oosterlingen, hoe westers is de sfeer zo dicht bij Rotter- danwel Amsterdam?
Jah super westers. De piemels wijzen daar niet naar het oosten. Dus dat gaat niet passen...
pi_183538042
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:15 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Jah super westers. De piemels wijzen daar niet naar het oosten. Dus dat gaat niet passen...
Het was een normale vraag. Manier van doen kan in het westen van Nederland nogal overdreven over komen voor een oosterling. Als fata vol zit met luidruchtige Amsterdammers, is dat niet voor mij.
pi_183540954
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Het was een normale vraag. Manier van doen kan in het westen van Nederland nogal overdreven over komen voor een oosterling. Als fata vol zit met luidruchtige Amsterdammers, is dat niet voor mij.
Ik heb me er niet zo mee bezig gehouden. Maar bij de Fata kwamen de mensen van allerlei windstreken. Maar jah de kans dat er vele Oosterlingen zijn acht ik klein.

Er waren overdreven mensen bij, dit kan ook door de drugs komen.
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:03:45 #163
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183541445
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:26 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zaterdag, zover dat leuk is. Feesten van Be Privileged of Societe X vinden wij veel leuker. Knappere mensen tussen de 25 en 40 en niet zo plat als een parenclub.
Maar dat is toch ook het idee van parenclub?
Plat met kans op seks met anderen?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183592566
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Joene het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...).1.28.ProductPageUrl ik heb zoiets achtigs
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:46 schreef Mickytjuh het volgende:
die is oprecht leuk!
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:52 schreef potjecreme het volgende:
Ja dat is ie zeker! Bedankt voor de suggestie.
Dat is precies degene die ik zelf ook heb.
Morgen naar Fun4Two doe ik 'm weer aan :)
pi_183593421
Is de fun nog wat tegenwoordig?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_183661458
test
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:40:10 #167
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_183720883
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:44 schreef stbabylon het volgende:
test
Doet ut ;)
pi_184861409
Jaaaaaaa, we gaan weer. Na twee keer elkaar helemaal uit elkaar getrokken te hebben op BITCH (november en afgelopen weekend), zit de zin er flink in. We moeten even sparen (nogal wat plannen deze zomer), maar ws eerste of tweede weekend van juni. Waarschijnlijk naar Fata. Tweede keer echte parenclub, maar al een keer of 5 flink los gegaan op kamasutra en BITCH dus. Ooit al goed op gang om er verslaafd aan te raken ;), maar door omstandigheden een hiaat van zes jaar. Zo'n zin in :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2019 19:12:56 ]
pi_184861595
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Jaaaaaaa, we gaan weer. Na twee keer elkaar helemaal uit elkaar getrokken te hebben op BITCH (november en afgelopen weekend), zit de zin er flink in. We moeten even sparen (nogal wat plannen deze zomer), maar ws eerste of tweede weekend van juni. Waarschijnlijk naar Fata. Tweede keer echte parenclub, maar al een keer of 5 flink los gegaan op kamasutra en BITCH dus. Ooit al goed op gang om er verslaafd aan te raken ;), maar door omstandigheden een hiaat van zes jaar. Zo'n zin in :9
je kan maar enthousiast zijn over een avondje neuken :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_184861638
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:22 schreef Joene het volgende:

[..]

je kan maar enthousiast zijn over een avondje neuken :D
Altijd, sowieso.

Maar dit zijn wel andere soort avondjes :)
pi_184861780
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Altijd, sowieso.

Maar dit zijn wel andere soort avondjes :)
je hoeft mij niet uit te leggen hoe een avond parenclub is :) maar 3 maanden vantevoren enthousiasme is wat overdreven imo, zeker als het om Drugskikker Paradise in Muiden gaat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_184863490
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:31 schreef Joene het volgende:

[..]

je hoeft mij niet uit te leggen hoe een avond parenclub is :) maar 3 maanden vantevoren enthousiasme is wat overdreven imo, zeker als het om Drugskikker Paradise in Muiden gaat.
Laat hem. Als hij zich er nu al op verheugd is toch niks mis mee.
pi_184868674
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:31 schreef Joene het volgende:

[..]

je hoeft mij niet uit te leggen hoe een avond parenclub is :) maar 3 maanden vantevoren enthousiasme is wat overdreven imo, zeker als het om Drugskikker Paradise in Muiden gaat.
Nu even enthousiasme, dat zakt wel weer weg. Gewoon blij dat we afgelopen weekend het weer los is gegaan :)
pi_184868680
quote:
13s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:47 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Laat hem. Als hij zich er nu al op verheugd is toch niks mis mee.
Dat lijkt mij inderdaad niet :)
pi_184868804
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:31 schreef Joene het volgende:

[..]

je hoeft mij niet uit te leggen hoe een avond parenclub is :) maar 3 maanden vantevoren enthousiasme is wat overdreven imo, zeker als het om Drugskikker Paradise in Muiden gaat.
Om het constructiever te maken. Als niet Fata. Welke wel? In gedachte houdend dat we een club willen met veel bezoekers en een DJ op zaterdag (en geen lege dansvloer).
pi_184869168
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 06:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Om het constructiever te maken. Als niet Fata. Welke wel? In gedachte houdend dat we een club willen met veel bezoekers en een DJ op zaterdag (en geen lege dansvloer).
Dan zou ik iig niet naar Fata gaan..Fun lijkt mij dan beter.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_184869340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 07:46 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dan zou ik iig niet naar Fata gaan..Fun lijkt mij dan beter.
Want waarom als?
pi_184953218
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 06:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Om het constructiever te maken. Als niet Fata. Welke wel? In gedachte houdend dat we een club willen met veel bezoekers en een DJ op zaterdag (en geen lege dansvloer).
Dan zou ik zeggen de fun, betere sfeer , mooiere uitstraling , geen lege dansvloer maar niet zo vol als de fata .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_184962079
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 12:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Dan zou ik zeggen de fun, betere sfeer , mooiere uitstraling , geen lege dansvloer maar niet zo vol als de fata .
We zijn om. Wat je zegt, de feesten, dichtbij hotel. Nu alleen nog even wat sparen. Teveel spaardoelen :D

Mei gaan we waarschijnlijk :)
  maandag 11 februari 2019 @ 21:38:37 #180
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184963026
Wij willen ook wel weer eens gaan, maar we hebben de agenda de komende tijd zo vol staan dat er tot zeker halverwege april geen vrij weekend in te vinden is :{

Ook goeie ervaringen met de Fun trouwens :)
Don't let my username fool you...
pi_184992603
Fata is onze favo club. Fun zijn de mensen soms net een beetje te arrogant...
Just a girl in the world
pi_185859478
Weet iemand of 1ste paasdag een beetje druk is overdag. Fun, of Fata oid.

Mij lijkt de zondag normaliter niet zo verschrikkelijk druk, maar misschien dat het door de speciale feesten dan anders is.

@goldfinger1963 ?
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2019 @ 15:14:31 #183
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_185859934
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Weet iemand of 1ste paasdag een beetje druk is overdag. Fun, of Fata oid.

Mij lijkt de zondag normaliter niet zo verschrikkelijk druk, maar misschien dat het door de speciale feesten dan anders is.

@:Goldfinger1963 ?
Ik zou het niet weten.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_185860122
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten.
In het algemeen. Of doe je dat niet meer :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2019 15:27:52 ]
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2019 @ 16:50:25 #185
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_185861637
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

In het algemeen. Of doe je dat niet meer :)
In het algemeen wil het niet iets zeggen of de dag erop een vrije dag is.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_185862197
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

In het algemeen wil het niet iets zeggen of de dag erop een vrije dag is.
OK ok :)

We gaan het gewoon proberen. 20 april naar de Fata. Doe daarna wel een recensie :P
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:05:07 #187
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_185863599
Hmm de 20 is zaterdag. 21e zondaf...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_185864136
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hmm de 20 is zaterdag. 21e zondaf...
Oh ja sorry, ik noem het het weekend van de 20ste.

Maar je hebt gelijk :D
  donderdag 11 april 2019 @ 23:36:49 #189
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_186166057
Komend weekend weer eens naar Party Players :)
pi_186308941
Ik zie veel vragen over agenda's, wie weet wat open is, hoelaat, overdag of avonds etc.

De enige party agenda waar je dit allemaal in een oogopslag kunt vinden staat gewoon op SDC. Wij zijn al tijden full member en kunnen qua feestjes / clubs / dates eigenlijk niet meer zonder.
Als iemand nog geen lid is maar het wel (gratis trial) wil proberen: http://www.sdc.com/?ref=31715

Wij dit weekend rustig aan...vorig weekend club mystique...volgend weekend I love Kinky in Organza ;-)
Just a girl in the world
  vrijdag 19 april 2019 @ 15:45:09 #191
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_186311582
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef hannah82 het volgende:
Ik zie veel vragen over agenda's, wie weet wat open is, hoelaat, overdag of avonds etc.

De enige party agenda waar je dit allemaal in een oogopslag kunt vinden staat gewoon op SDC. Wij zijn al tijden full member en kunnen qua feestjes / clubs / dates eigenlijk niet meer zonder.
Als iemand nog geen lid is maar het wel (gratis trial) wil proberen: http://www.sdc.com/?ref=31715

Wij dit weekend rustig aan...vorig weekend club mystique...volgend weekend I love Kinky in Organza ;-)
Leuke site ook :)
  vrijdag 19 april 2019 @ 23:07:43 #192
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_186318958
Afgelopen zaterdag maakte ik foto's tijdens Party40Down bij Party Players. Op 11 mei ben ik gevraagd om foto's te maken tijdens BackToBasic, ook in Party Players. Leuke klusjes zijn dat :)
pi_186333483
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Oh ja sorry, ik noem het het weekend van de 20ste.

Maar je hebt gelijk :D
Veel plezier morgen!
pi_186333494
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef hannah82 het volgende:
Ik zie veel vragen over agenda's, wie weet wat open is, hoelaat, overdag of avonds etc.

De enige party agenda waar je dit allemaal in een oogopslag kunt vinden staat gewoon op SDC. Wij zijn al tijden full member en kunnen qua feestjes / clubs / dates eigenlijk niet meer zonder.
Als iemand nog geen lid is maar het wel (gratis trial) wil proberen: http://www.sdc.com/?ref=31715

Wij dit weekend rustig aan...vorig weekend club mystique...volgend weekend I love Kinky in Organza ;-)
Wel duur als je alleen info over agenda's wil....
pi_186335998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Veel plezier morgen!
Bedankt! #zinin
pi_186356456
Nou! Dat was me toch even een potje tof!
pi_186356487
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 00:16 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Nou! Dat was me toch even een potje tof!
👍
pi_186362461
Fata Morgana zondag 21 april 2019

Sinds een half jaar zoeken mijn vrouw en ik het swingen en seks met anderen er bij steeds weer meer op. Aan het begin van onze relatie (8+ jaar terug), al wat geëxperimenteerd, maar dat kwam uiteindelijk op een laag pitje.

Gisteren op 1ste paasdag zijn we naar Muiden gegaan, om de parenclub weer een kans te geven. Aangezien we geen auto hebben, deden we het met het OV en de OV fiets vanaf Weesp. Met het mooie weer langs de Vecht, geen straf. En het leverde ons wat leuke opmerkingen en lachen op.

Daar aangekomen rond 15:00 werden we vriendelijk ontvangen. De club zelf wilden we zelf wel ontdekken, dus een rondleiding hebben we geskipt. Omdat iedereen buiten lag te genieten van de zon, konden we mooi op ons gemak alle (nu nog lege) ruimtes bekijken. Alleen in de whirlpool waren al wat stelletjes.

Buiten is het supermooi aangekleed in rood en wit.



Alle bankjes in de zon waren al bezet, maar in de schaduw was voor onze winterwitte huid ook prima. Buiten was er een selfservicebar met A-merken drank en een hoekje met wat kleine hapjes.
Na wat acclimatisatie zijn we even binnen in de sauna en whirlpool wat van elkaar gaan genieten. Is daar dan toch iets minder zichtbaar, dus goed om in te komen.
Buiten hebben we het seksgedeelte (buitenterrein is in tweeën gesplitst, bij het zwembad en het seks paradijs, maar op beide plekken werd wel gesekst). Eerst in de schaduw, maar al gauw kwam er een plekje vrij in de zon, tussen twee leuke stellen ook. Er was wel weinig ruimte, dus die hebben we gedeeld door op elkaar te gaan liggen. Dat konden onze buren wel waarderen, omdat ze goed uitzicht hadden. Daar hebben we heel leuk mee zitten kletsen, en op een gegeven moment meer dan dat. Het ontaarde al snel in onze eerste sextet. Van drie vrouwen achter elkaar beffen krijg je wel een warme kont zo in de zon :D Mijn vrouw kreeg op een moment aandacht van vier mensen, zalig om te zien hoe ze daar van genoot.

Met deze stellen hebben we ook gegeten en een borreltje gedaan. Erg leuk om te praten met mensen die er net zo in zitten als wij. Die kunnen genieten van een genietende partner. Dat het alle vier aantrekkelijke mensen waren, hielp ook!
Daarover gesproken. We hoorden vooraf via via dat er alleen maar supermooie mensen kwamen in FM. Dat was dus deze zondag totaal niet. Wel qua innerlijk, maar qua uiterlijk, liep er gewoon een dwarsdoorsnede van Nederland rond. En dat maakte het voor ons heel prettig.

's Avonds hebben we boven uitgeprobeerd. Eerst de swing, waar mijn vrouw fan van is, en daarna kwamen we één van de stellen van de middag tegen. Iets ouder dan ons, maar erg geil, open en leuk. Daar een flinke tijd mee gespeelt, waar zelfs de bi-kant van mij en hem nader werd ontdekt. Ook een aantal van de andere ruimtes werden goed gebruikt. Het was druk en dus retegeil.

Tegen half elf hebben we gebruik gemaakt van de iets te warme douche en zijn we op de fiets gesprongen, die moest namelijk voor elven terug zijn.

Al met al een goed geslagen dag. Zeker dankzij het weer. Er werd ons door de stellen verteld dat de zondag wat praktischer is, meer actie, minder stapavond. Eerst dachten we dat wij dat minder leuk zouden vinden, maar dat viel reuze mee.

De club is mooi, groot en druk. De mensen leuk, de sfeer goed. De aankleding mooi, en het leek schoon (voor zover het publiek dat zo hield). Voor ons genoeg reden om vaker naar een club te gaan. En zeker op de zondag met mooi weer naar deze!
pi_186369825
leuk zeg.. goede ervaring. wij zijn daar 1 keer ik vond het ook mooi ingericht. sexy maar nergens vreselijk ordinair.

wij waren erg nerveus. dus wilde een borreltje dan is met de auto zijn niet handig. uiteindelijk op wat zoenen na vooral van elkaar genoten.

jammer dat de hotels ver weg liggen en heel duur zijn. als je het dan met een taxi erbij rekent wordt het te gek voor een avond lol.
pi_186370129
Tussen Weesp en Muiden ligt een schijnbaar leuk BnB. Dat is wel iets wat wij overwegen voor een volgende keer. Op de fiets niet eens 10 minuten.
pi_186373444
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Tussen Weesp en Muiden ligt een schijnbaar leuk BnB. Dat is wel iets wat wij overwegen voor een volgende keer. Op de fiets niet eens 10 minuten.
wij waren thuis nog zo verhit dat we zeer weinig hebben geslapen.. dat wil ik de B&B Eigenaren ook niet aan doen.
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:59:23 #202
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186464138
Niet echt een parenclub, maar toch; heeft iemand hier ervaring met de Erotic Cinema's in Hilversum of Amersfoort? Is dat voor een m/v stel ook interessant? Ik kan nergens iets over de kosten vinden.
pi_186465357
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Niet echt een parenclub, maar toch; heeft iemand hier ervaring met de Erotic Cinema's in Hilversum of Amersfoort? Is dat voor een m/v stel ook interessant? Ik kan nergens iets over de kosten vinden.
https://www.eroticcinema.nl/amersfoort#cinema

Ik wel :P
  zondag 28 april 2019 @ 11:08:06 #204
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186473595
quote:
Maar vertel eens; wat moeten we ons daarbij voorstellen? Wat voor mensen komen er? Wat gebeurt er? Wat heb jij er gedaan? Wat kost het?
pi_186484763
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:08 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Maar vertel eens; wat moeten we ons daarbij voorstellen? Wat voor mensen komen er? Wat gebeurt er? Wat heb jij er gedaan? Wat kost het?
Kosten staat op die pagina die ik linkte (14 voor man, vrouw gratis) . Verder ken ik het niet
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:03:53 #206
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186518870
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:45 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Kosten staat op die pagina die ik linkte (14 voor man, vrouw gratis) . Verder ken ik het niet
Ik dacht dat je er wel eens geweest was. Had graag eens gehoord naar ervaringen van mensen hier.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:42:42 #207
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_186665743
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:08 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Maar vertel eens; wat moeten we ons daarbij voorstellen? Wat voor mensen komen er? Wat gebeurt er? Wat heb jij er gedaan? Wat kost het?
Niet vergelijkbaar met een parenclub. Klein, vooral mannen, soms komen er stellen. Er is een klein filmzaaltje met nonstop films, een gangbang ruimte, een SM kamer en een kleedruimte met douche. Thema wisselt per dag, dit wordt op de site aangekondigd. Op het forum kun je ook lezen of er stellen van plan zijn om langs te komen, sommige kondigen dit van tevoren aan, in de hoop dat er veel mannen op af komen. Niet bepaald een plek die ik zou opzoeken.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:59:03 #208
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186672720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:42 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Niet vergelijkbaar met een parenclub. Klein, vooral mannen, soms komen er stellen. Er is een klein filmzaaltje met nonstop films, een gangbang ruimte, een SM kamer en een kleedruimte met douche. Thema wisselt per dag, dit wordt op de site aangekondigd. Op het forum kun je ook lezen of er stellen van plan zijn om langs te komen, sommige kondigen dit van tevoren aan, in de hoop dat er veel mannen op af komen. Niet bepaald een plek die ik zou opzoeken.
Dat is in grote lijnen ook het beeld wat ik heb. Maar dat kan natuurlijk per locatie uitermate verschillen. Ben jij er zelf wel eens geweest?
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:16:46 #209
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_186750448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:59 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Dat is in grote lijnen ook het beeld wat ik heb. Maar dat kan natuurlijk per locatie uitermate verschillen. Ben jij er zelf wel eens geweest?
Ik ben er wel eens gaan kijken omdat ik een lokatie voor een shoot zocht. Het is uiteindelijk niks geworden. Ook niet een plek waar ik nog eens heen zou willen. Maar dat zei ik in mijn vorige bericht al.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 10:45:55 #210
53151 T42
Pinball Wizard
pi_186904020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef clixplicity het volgende:
Komend weekend weer eens naar Party Players :)
Afgelopen maandag nog geweest
pi_186904519
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:45 schreef T42 het volgende:

[..]

Afgelopen maandag nog geweest
Is dat wat, een PC op een maandag?
Zie dat ze bijna allemaal open zijn.
  zondag 19 mei 2019 @ 19:24:34 #212
53151 T42
Pinball Wizard
pi_186969915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 11:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Is dat wat, een PC op een maandag?
Zie dat ze bijna allemaal open zijn.
is thema dag. bdsm gewone parenclub avond is way to soft
pi_186970663
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:24 schreef T42 het volgende:

[..]

is thema dag. bdsm gewone parenclub avond is way to soft
Ah ja zo. Lijkt ons ook wel wat, maar nu nog iets te bleu :)
  zondag 19 mei 2019 @ 23:51:27 #214
53151 T42
Pinball Wizard
pi_186976786
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 20:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ah ja zo. Lijkt ons ook wel wat, maar nu nog iets te bleu :)
tot 16 uur was het parenclub de mensen die toen bleven wisten na eerste klap niet hoe snel ze moesten gaan lol :P
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:39:07 #215
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_187001698
Jullie zijn bekend in deze wereld blijkbaar. Ik kom ook geregeld de namen Steamworks en Azzurra tegen. Dit zijn voornamelijk gayclubs die ook een stellenavond hebben. Hebben jullie daar ook ervaring?
pi_187002089
Sorry ik niet. Ben maar in twee clubs geweest.

Wel kan ik melden dat we met Pinksteren weer naar de fata gaan *G*
  woensdag 22 mei 2019 @ 14:50:35 #217
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_187024222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:39 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Jullie zijn bekend in deze wereld blijkbaar. Ik kom ook geregeld de namen Steamworks en Azzurra tegen. Dit zijn voornamelijk gayclubs die ook een stellenavond hebben. Hebben jullie daar ook ervaring?
Ik ben één keer in Steamworks geweest op een sdc feest. Mooie club, opvallend anders, meerdere verdiepingen, maar alles bij elkaar toch niet heel groot. Azzurra ken ik niet.
  donderdag 23 mei 2019 @ 08:25:56 #218
53151 T42
Pinball Wizard
pi_187041731
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:39 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Jullie zijn bekend in deze wereld blijkbaar. Ik kom ook geregeld de namen Steamworks en Azzurra tegen. Dit zijn voornamelijk gayclubs die ook een stellenavond hebben. Hebben jullie daar ook ervaring?
Steam is gay en soms een thema avond waar stellen komen
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:24:05 #219
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_187127062
8 juni weer foto's maken in Party Players bij Party40Down *O*
pi_187309601
Zondag weer *O*

#zinin
  maandag 10 juni 2019 @ 15:57:06 #221
53151 T42
Pinball Wizard
pi_187354191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:34 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zondag weer *O*

#zinin
welke
pi_187357604
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 15:57 schreef T42 het volgende:

[..]

welke
We waren gisteren in de fata. Weer zat enorm mee, dus heerlijk in de tuin gelegen (en gespeeld). Was en geile dag!
  maandag 10 juni 2019 @ 19:53:34 #223
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187358380
Ik merk dat er bij mij een beetje koudwatervrees is. Zo van je weet niet goed wat je kan verwachten dus stel je het eerste bezoek uit..
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_187358508
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat er bij mij een beetje koudwatervrees is. Zo van je weet niet goed wat je kan verwachten dus stel je het eerste bezoek uit..
Zeker zo'n zonnige zondag vinden wij ideaal. Gewoon eerst lekker lazy chillen. Je komt er dan langzaam in. En je ziet ook allerlei stellen in verschillende stadia (geheel gekleed, ondergoed, naakt, elkaar nauwelijks aanraken, een beetje voelen, off all the way) . Waardoor ik iig het idee krijg dat gewoon alles kan en zeker niets moet.
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:58:18 #225
53151 T42
Pinball Wizard
pi_187388306
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat er bij mij een beetje koudwatervrees is. Zo van je weet niet goed wat je kan verwachten dus stel je het eerste bezoek uit..
Gewoon gaan. Nee is nee. Of samen met een bevriend stel gaan die je de weg kunnen wijzen
pi_187392218
wij zijn 1 keer geweest. en vooral mijn vrouw vindt dat voldoende.
maar we zijn geweest het was gezellig en opwindend. er zijn geen grenzen over gegaan. we hadden de afspraak alleen kijken. en zodra je zegt we zijn voor het eerst en kijken wat rond zijn mensen wat terug houdend in het verder benaderen. wat dat betreft prima. maar swingen ed is het nu niet voor ons.
pi_187393305
Ben nu info aan het verzamelen voor een club in canada. Wellicht dat we een uitstapje doen tijdens onze vakantie over een tijd. Iemand ervaring? (long shot _O-)
pi_187393408
Wat is de gemiddelde leeftijd in een parenclub ?? Ik heb altijd het idee dat wij 28 en 24 daar redelijk jong zullen zijn...
Ik was hier...
pi_187393462
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:44 schreef Nismo91 het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in een parenclub ?? Ik heb altijd het idee dat wij 28 en 24 daar redelijk jong zullen zijn...
Er zijn soms speciale avonden voor wat jongere mensen. Verder is het vaak op zaterdag het jongst.

Verder wat mij erg opvalt op SDC is dat swingers lijken te pauzeren tussen de 30 en 40. Daar zijn er nauwelijks van. Zal wel iets met kinderen te maken hebben :D
pi_187393485
Maar ja, onder de dertig zie je niet superveel.

Kijk ook eens bij party Players. Die hebben sowieso een 40- avond.
  donderdag 13 juni 2019 @ 00:58:02 #231
53151 T42
Pinball Wizard
pi_187399306
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:44 schreef Nismo91 het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in een parenclub ?? Ik heb altijd het idee dat wij 28 en 24 daar redelijk jong zullen zijn...
ligt er aan welke avond. ik ben geen swinger kom er wel op bdsm avonden en heb genoeg vrienden van tussen de 18/25
pi_187400416
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:44 schreef Nismo91 het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in een parenclub ?? Ik heb altijd het idee dat wij 28 en 24 daar redelijk jong zullen zijn...
klopt , maar er lopen er meer van die leeftijd , gemiddeld zou ik zeggen eind 30 tot mid 40.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:12:15 #233
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_187401370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Maar ja, onder de dertig zie je niet superveel.

Kijk ook eens bij party Players. Die hebben sowieso een 40- avond.
17 augustus is er weer een Party40Down in Party Players, voor stellen tot 40 jaar. Gemiddelde leeftijd ongeveer 30, altijd lekker druk, ongeveer 70 stellen, vorige week bijzonder leuk en enthousiast publiek!

[ Bericht 3% gewijzigd door clixplicity op 14-06-2019 14:51:05 ]
pi_187839138
Wij zijn in Canada in een club geweest, om dat eens te ervaren. Was leuk! In Edmonton op een zaterdagavond bij Intimate Times. Bij de voordeur iets meer handelingen dan in Nederland. Kopie paspoort, foto van ons tweeën, algemene voorwaarden ondertekenen. Het is zoals gebruikelijk een members only aangelegenheid, maar dat konden we worden.
Het is gelegen op een industrieterrein. De zaak is één grote hal, die heel mooi is aangekleed, zodat je niet meer het idee hebt in een garage te staan. Beneden een bar, DJ-boot, een stel banken, wat toiletten, een pooltafel en een kleine dansvloer met paal.
Het boven gedeelte ging pas om 23:00 open, maar we mochten alvast een kijkje nemen met de rondleiding. Boven klein maar fijn. Een groot vierkant bed van 6 bij 6 en daarom heen langs 2 wanden bed aan elkaar, met gordijntjes voor extra privacy. In de hoek een swing. Niet heel groot dus, maar wel overzichtelijk (later meer).

Beneden was gekleed, maar lingerie mocht ook. Daar maakten sommigen gebruik van. Tegen elf was het gezellig druk met stellen in allerlei vormen, maten en leeftijden. Daar hebben we wat gepoold en wat gedronken. Met een aantal mensen gepraat, en uiteindelijk aan de praat geraakt met een stel Britten (uiteraard, wij, een Brits stel, een Russisch stel en een stuk of 20 Canadese stellen, en met wie raken wij aan de klets...). Ze waren first-timers en vonden aan de andere kant van de wereld lekker veilig (klopt!). Was erg gezellig. Tegen 0:00 hadden wij wel zin en gingen (om ons niet op te dringen) met z'n tweeën omhoog. Daar kwamen de Engelsen al rap naast ons liggen. Eigen keus :P

We zijn aan de rand gaan liggen en hadden daardoor goed uitzicht op het grote bed. En daar gebeurde in de loop van de komende uren voldoende :9

Na eerst zelf flink van elkaar genoten te hebben, zochten de Britten toenadering. En die kregen ze. Tot sluit hebben we daar mee liggen spelen. Daarbij konden we ook genieten van het 'water'paradijs op het grote bed. Die meiden bleven spuiten. Heurlijk!

Ondertussen was het beneden al afgelopen, dus het was wel raar afsluiten. Konden alleen nog wat water drinken. Toch was het een geslaagde avond!

Grote pluspunt: de grote algemene ruimte. Daardoor kon je lekker stappen. Iets wat wij niet kennen van de Fata. Daar is het toch wat krap, laag en donker. De muziek was ook tof. Hoewel dat ook aan de klanten lag, aangezien ze met verzoekjes werkten.

Dus als nog iemand een tip heeft voor een NL parenclub met grote open algemene ruimte. Dan horen wij het graag :)
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:35:22 #235
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187842171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:12 schreef clixplicity het volgende:

[..]

17 augustus is er weer een Party40Down in Party Players, voor stellen tot 40 jaar. Gemiddelde leeftijd ongeveer 30, altijd lekker druk, ongeveer 70 stellen, vorige week bijzonder leuk en enthousiast publiek!
Is voor ons gewoon geen optie.

Ik 31 en mijn man 45.

Dus ik zoek voor onze eerste keer een club met een lagr instapdrempel, gezelligheid, stellen van verschillende leeftijden en zo
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_187848958
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:35 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Is voor ons gewoon geen optie.

Ik 31 en mijn man 45.

Dus ik zoek voor onze eerste keer een club met een lagr instapdrempel, gezelligheid, stellen van verschillende leeftijden en zo
Fata in muiden.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 10 juli 2019 @ 17:42:39 #237
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187849015
Daar horen we veel mensen over ja.

Wat is een goede dag om het eerste kijkje te nemen?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 10 juli 2019 @ 19:53:03 #238
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_187850979
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:35 schreef Mickytjuh het volgende:

Ik 31 en mijn man 45.

Goed bezig. Hier ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil :)

Ik hoop mijn vriendin ook nog eens zo ver te krijgen voor parenclub bezoek. Ze wil vast wel eens in de schommel plaatsnemen voor wat interactie.
pi_187851067
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Daar horen we veel mensen over ja.

Wat is een goede dag om het eerste kijkje te nemen?
Wat wil je ? vrijdags en zondags is heel actief (doeners) , zaterdag ook veel die komen voor de gezelligheid en dansen , uiteraard ook gewoon veel sex
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 10 juli 2019 @ 20:00:09 #240
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187851090
quote:
8s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:59 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat wil je ? vrijdags en zondags is heel actief (doeners) , zaterdag ook veel die komen voor de gezelligheid en dansen , uiteraard ook gewoon veel sex
Dan denk ik dat voor de eerste keer de zaterdag fijner is.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_187851244
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:00 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Dan denk ik dat voor de eerste keer de zaterdag fijner is.
Denk ik persoonlijk ook!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:41:07 #242
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_187869017
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:00 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Dan denk ik dat voor de eerste keer de zaterdag fijner is.
In de vakantietijd kan het erg rustig zijn, ook op een zaterdag!
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:41:58 #243
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187869033
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:41 schreef clixplicity het volgende:

[..]

In de vakantietijd kan het erg rustig zijn, ook op een zaterdag!
Dat is wel weerzonde misschien
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 17 juli 2019 @ 08:02:03 #244
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_187962595
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:41 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Dat is wel weerzonde misschien
BackToBasic a.s. zaterdag wordt wel druk, meer dan 110 stellen aangemeld nu
  woensdag 17 juli 2019 @ 18:41:19 #245
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187972163
Mijn zusje gaat vanavond naar Club Mystique, en dat vind ik grappig, want mijn zusje heeft een lift naar huis geregeld, en die lift is mijn oom.

Wat heb ik toch een heerlijke familie....
Maar goed, dus A.S. zaterdagback to basic zou een optie voor ons zijn...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  donderdag 18 juli 2019 @ 20:38:18 #246
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_187992950
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn zusje gaat vanavond naar Club Mystique, en dat vind ik grappig, want mijn zusje heeft een lift naar huis geregeld, en die lift is mijn oom.

Wat heb ik toch een heerlijke familie....
Maar goed, dus A.S. zaterdagback to basic zou een optie voor ons zijn...
Als je gaat, kom dan ook even langs in mijn fotostudio in de kelder! :D
  † In Memoriam † zondag 21 juli 2019 @ 13:35:07 #247
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_188038305
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn zusje gaat vanavond naar Club Mystique, en dat vind ik grappig, want mijn zusje heeft een lift naar huis geregeld, en die lift is mijn oom.

Wat heb ik toch een heerlijke familie....
Maar goed, dus A.S. zaterdagback to basic zou een optie voor ons zijn...
Dat is op de bdsm avond :D
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zondag 21 juli 2019 @ 14:01:39 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188038667
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2019 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

Dat is op de bdsm avond :D
Familieuitje O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188041361
Hoe was b2b? Als er mensen zijn gegaan?

Wij gaan misschien de volgende keer. Nu kwamen we net terug van vakantie (20:30 geland), dus was net te vroeg :)
pi_188041554
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:35 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Is voor ons gewoon geen optie.

Ik 31 en mijn man 45.

Dus ik zoek voor onze eerste keer een club met een lagr instapdrempel, gezelligheid, stellen van verschillende leeftijden en zo
Waar is dat ?
Ik was hier...
  zondag 21 juli 2019 @ 19:46:53 #251
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_188044161
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2019 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

Dat is op de bdsm avond :D
Klopt
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  zondag 21 juli 2019 @ 21:18:01 #252
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188045894
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 16:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Hoe was b2b? Als er mensen zijn gegaan?

Wij gaan misschien de volgende keer. Nu kwamen we net terug van vakantie (20:30 geland), dus was net te vroeg :)
Ik was er. Redelijk druk, maar niet zo druk als P40D de laatste keer, bijna 100 stellen. Tot half twaalf heb ik foto's gemaakt, daarna nog wat rondgelopen en een beetje rondgekeken vanuit het bubbelbad.

17/8 ben ik weer bij P40D
pi_188046149
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:18 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ik was er. Redelijk druk, maar niet zo druk als P40D de laatste keer, bijna 100 stellen. Tot half twaalf heb ik foto's gemaakt, daarna nog wat rondgelopen en een beetje rondgekeken vanuit het bubbelbad.

17/8 ben ik weer bij P40D
100 stellen, ik vind het veel :D

P40D is dat onder de 40 event? Ben ik helaas te oud voor. En ondanks dat de vrouw pas 35 is, vind ik dat toch ongepast.
  zondag 21 juli 2019 @ 21:37:59 #254
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188046309
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

100 stellen, ik vind het veel :D

P40D is dat onder de 40 event? Ben ik helaas te oud voor. En ondanks dat de vrouw pas 35 is, vind ik dat toch ongepast.
Klopt, ja. En er zijn meer stellen waarvan 1 van de partners boven de 40 is, in die zin biedt het beleid wel wat ruimte. De gemiddelde leeftijd ligt er rond de 32 schat ik.
pi_188047008
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Klopt, ja. En er zijn meer stellen waarvan 1 van de partners boven de 40 is, in die zin biedt het beleid wel wat ruimte. De gemiddelde leeftijd ligt er rond de 32 schat ik.
Mja, ik weet het. En ik ben 'pas' 41. Maar toch, ik denk dat ik mij dan te oud zou voelen :P
  maandag 22 juli 2019 @ 10:19:16 #256
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188051374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 22:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Mja, ik weet het. En ik ben 'pas' 41. Maar toch, ik denk dat ik mij dan te oud zou voelen :P
Voor mij is het meer het idee dat ik er als man alleen rondloop dat ik me niet op mijn plaats voel. Het is vooral een gevoelskwestie. Het jongere publiek vind ik spontaner, de stellen die ik voor mijn camera krijg zijn in het algemeen heel enthousiast
  woensdag 24 juli 2019 @ 02:25:53 #257
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188087135
Zaterdag naar ultimate beek en donk geweest workshop electro play
pi_188101543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 02:25 schreef T42 het volgende:
Zaterdag naar ultimate beek en donk geweest workshop electro play
En? Hoe was het?
pi_188116261
Tickets besteld voor Kinky Paradise bij Party Players 3-8 *G*

#zinin
pi_188151329
Wij zijn voornemens om donderdag 29 augustus naar Azzurra te gaan .. eerste keer dat we iets dergelijks ondernemen. Is nog ver weg maar we kijken er wel naar uit! :Y
  zondag 28 juli 2019 @ 01:45:14 #261
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188165773
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

En? Hoe was het?
Mag hier de foto niet plaatsen haha. Was workshop electro play wat dus intresant was. Ik deed al aan electro maar met andere apparatuur
pi_188195228
Zo het BBQ schort is vermaakt. Avondje met een vriendin aan zitten naaien. Nu is het een sloof met handige zakjes en een halsband. Net op tijd voor Kinky Paradise as zaterdag O+
pi_188195243
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 01:45 schreef T42 het volgende:

[..]

Mag hier de foto niet plaatsen haha. Was workshop electro play wat dus intresant was. Ik deed al aan electro maar met andere apparatuur
Ah, jij onderging de workshop als ik het goed begrijp. Gaaf hoor :)
pi_188195290
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zo het BBQ schort is vermaakt. Avondje met een vriendin aan zitten naaien. Nu is het een sloof met handige zakjes en een halsband. Net op tijd voor Kinky Paradise as zaterdag O+
Pics? ;)
pi_188195615
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Pics? ;)
We zullen er wel wat maken in de hotelkamer na afloop ;)

Begonnen met zo'n schort te dragen bij Bitch. Maar werd altijd al snel meer een sloof want warm. Maar goed, mijn billen mogen geshowed worden en mijn vrouw vind het leuk om er makkelijk onder te voelen :D
pi_188195661
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

We zullen er wel wat maken in de hotelkamer na afloop ;)

Begonnen met zo'n schort te dragen bij Bitch. Maar werd altijd al snel meer een sloof want warm. Maar goed, mijn billen mogen geshowed worden en mijn vrouw vind het leuk om er makkelijk onder te voelen :D
Hoe is Bitch?
pi_188196063
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoe is Bitch?
Wij vinden het fantastisch. Maar het is echt wel de combi van bijzonder geklede mensen en wap, denk ik. En dan voor ons ook de herontdekking van het swingen waar we weer mee zijn begonnen vorig jaar herfst. Maar goed, veel mooie mensen, maar dat kan ook aan ons liggen ;)

(naar de parenclub of mochten we ooit thuisdates doen dan zeker niet wap)
  dinsdag 30 juli 2019 @ 01:16:27 #268
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188198934
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ah, jij onderging de workshop als ik het goed begrijp. Gaaf hoor :)
Nee mijn vriendin en daar zijn foto's door fotograaf gemaakt
  dinsdag 30 juli 2019 @ 01:17:45 #269
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188198942
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoe is Bitch?
Vind dat altijd te veel show en muziek 😋
  dinsdag 30 juli 2019 @ 08:44:16 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188200055
Bitch lijkt mij echt de ideale combi van de dingen die ik leuk vind.

Volgend jaar toch maar eens serieus naar kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 5 augustus 2019 @ 00:43:43 #271
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188292299
Iemand hier ervaring met de Showboat te Lelystad?
pi_188292870
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 00:43 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Iemand hier ervaring met de Showboat te Lelystad?
De showboat ligt in zaandijk niet in lelystad. Lelystad heeft de partyplayers
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188292873
quote:
8s.gif Op maandag 5 augustus 2019 06:14 schreef Joene het volgende:

[..]

De showboat ligt in zaandijk niet in lelystad. Lelystad heeft de partyplayers
En die laatste is afgelopen zaterdag niet supergoed bevallen. Was Kinky Paradise. Qua feest vonden wij het veel te veel ons kent ons, en erg weinig actie. Maar de setting van PP nodigt ook niet heel erg uit om veel actie met andere te hebben. Voornamelijk 2 persoonskamertjes, die ook nog eens af te sluiten zijn. Ga dan thuis neuken. Niet voor herhaling vatbaar.
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:53:39 #274
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188295755
quote:
8s.gif Op maandag 5 augustus 2019 06:14 schreef Joene het volgende:

[..]

De showboat ligt in zaandijk niet in lelystad. Lelystad heeft de partyplayers
Sorry, Showboat in Zaandijk dus. Jij bent er bekend?
pi_188295949
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:53 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Sorry, Showboat in Zaandijk dus. Jij bent er bekend?
Bekend is een groot woord.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188296594
quote:
8s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Bekend is een groot woord.
Berucht?
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:28:32 #277
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188296968
quote:
8s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Bekend is een groot woord.
Je houdt het wel spannend zo!
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:30:15 #278
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188296988
Trouwens; ik keek gisteren even op het zelfde draadje op het Viva-forum en volgens mij zijn er best wat medefokkers daar ook actief 😉
pi_188297478
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:30 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Trouwens; ik keek gisteren even op het zelfde draadje op het Viva-forum en volgens mij zijn er best wat medefokkers daar ook actief 😉
Ik kom daar wel eens ja :P

Maar herken niet zo 123 anderen.
pi_188300207
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:59 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Berucht?
Neuh , ben er wel eens geweest. Tis niet zo mijn club... doe mij maar fata of fun.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 5 augustus 2019 @ 18:47:22 #281
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188301839
quote:
8s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Neuh , ben er wel eens geweest. Tis niet zo mijn club... doe mij maar fata of fun.
Maar beschrijf het eens, het publiek enzo. En waarom vind jij die andere clubs beter?
pi_188301892
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 18:47 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Maar beschrijf het eens, het publiek enzo. En waarom vind jij die andere clubs beter?
publiek aan de oudere kant sfeer , meestal meer bdsm gericht , ik vind het smal wegens woonboot , niet veel ruimtes om te liggen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 5 augustus 2019 @ 19:46:56 #283
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188302754
quote:
8s.gif Op maandag 5 augustus 2019 18:51 schreef Joene het volgende:

[..]

publiek aan de oudere kant sfeer , meestal meer bdsm gericht , ik vind het smal wegens woonboot , niet veel ruimtes om te liggen.
Wat vind jij ‘ouder’? Voor de één zijn dat 40’ers en voor de ander 60’ers. Op de foto’s op hun site leek het best ruim.
pi_188303476
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 19:46 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Wat vind jij ‘ouder’? Voor de één zijn dat 40’ers en voor de ander 60’ers. Op de foto’s op hun site leek het best ruim.
vorm ook lekker je eigen mening gewoon gaan :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188309256
Wat is nou een leuke parenclub voor een eerste keer in omgeving midden-Nederland? Fun vinden we te duur voor iets wat misschien niet bevalt, dus die valt af.
pi_188310107
een goede nettere ckub is niet goedkoop. wij zijn naar fata geweest de eerste keer. omdat we lazen dat fun een deur beleid heeft/had. je wil niet meemaken dat je wordt afgewezen op uiterlijk zeker de eerste keer niet.
pi_188310288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:16 schreef Nico987 het volgende:
een goede nettere ckub is niet goedkoop. wij zijn naar fata geweest de eerste keer. omdat we lazen dat fun een deur beleid heeft/had. je wil niet meemaken dat je wordt afgewezen op uiterlijk zeker de eerste keer niet.
Nee inderdaad.

Iemand ervaring met de probeeravond bij partyplayers? Is dat wat?

@wolfjeamadeus @clixplicity @T42

https://www.partyplayers.(...)2026/pp-probeeravond
pi_188310868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nee inderdaad.

Iemand ervaring met de probeeravond bij partyplayers? Is dat wat?

@:wolfjeamadeus @:clixplicity @:T42

https://www.partyplayers.(...)2026/pp-probeeravond
Nee, ik ben er dus alleen geweest afgelopen weekend voor Kinky Paradise.

Maar de club zelf, de inrichting, met voornamelijk afsluitbare kamers, beviel ons zeker niet. Wij willen vooral een club met open grote speelruimtes, waar je lekker veel kunt zien terwijl je zelf bezig bent.

Fata Morgana heeft dat een beetje, maar mag nog wel wat meer.
pi_188311513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:16 schreef Nico987 het volgende:
een goede nettere ckub is niet goedkoop. wij zijn naar fata geweest de eerste keer. omdat we lazen dat fun een deur beleid heeft/had. je wil niet meemaken dat je wordt afgewezen op uiterlijk zeker de eerste keer niet.
Dat blijft zo hardnekkig rondgaan en misschien is het ook wel hun verkoopding. Maar er lopen echt niet alleen maar mooie mensen in de fun. Zeker niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188311548
Weet iemand toevallig of er een club in Nederland is, die een grote gezamenlijke speelruimte heeft?
pi_188311674
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat blijft zo hardnekkig rondgaan en misschien is het ook wel hun verkoopding. Maar er lopen echt niet alleen maar mooie mensen in de fun. Zeker niet.
Was dacht ik bij de vorige eigenaar zo.
pi_188312363
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Was dacht ik bij de vorige eigenaar zo.
Zelfs toen niet joh.

Het enige deurbeleid dat ik kan bedenken is dat ze een inschatting maken of je komt waarvoor de club is. Je hebt niks aan 100 kijkers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188312379
Fun is gewoon meer dansers dan neukers imo :D leuke club verder , mooie tempel , maar voor actie kan je toch beter naar de fata.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:04:42 #294
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188312924
quote:
8s.gif Op maandag 5 augustus 2019 20:27 schreef Joene het volgende:

[..]

vorm ook lekker je eigen mening gewoon gaan :)
Is wel een stukkie rijden. Bovendien, zou onze eerste keer parenclub zijn. Als die meteen tegen valt....
pi_188313063
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 13:04 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Is wel een stukkie rijden. Bovendien, zou onze eerste keer parenclub zijn. Als die meteen tegen valt....
ik zou niet eerste keer showboat doen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188314382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee, ik ben er dus alleen geweest afgelopen weekend voor Kinky Paradise.

Maar de club zelf, de inrichting, met voornamelijk afsluitbare kamers, beviel ons zeker niet. Wij willen vooral een club met open grote speelruimtes, waar je lekker veel kunt zien terwijl je zelf bezig bent.

Fata Morgana heeft dat een beetje, maar mag nog wel wat meer.
Hmm ok. Nog even over nadenken dan.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:48:27 #297
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188316491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nee inderdaad.

Iemand ervaring met de probeeravond bij partyplayers? Is dat wat?

@:wolfjeamadeus @:clixplicity @:T42

https://www.partyplayers.(...)2026/pp-probeeravond
Nee, geen ervaring mee. Mijn ervaring beperkt zich tot de BackToBasic en Party40Down feesten op zaterdag en die ik kan aanraden. Aan publiek geen gebrek en contact leggen gaat makkelijker dan op een doorsnee avond naar mijn idee, wellicht doordat je vooraf op sdc de aangemelde gasten al kunt bekijken en benaderen.
pi_188316636
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:48 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Nee, geen ervaring mee. Mijn ervaring beperkt zich tot de BackToBasic en Party40Down feesten op zaterdag en die ik kan aanraden. Aan publiek geen gebrek en contact leggen gaat makkelijker dan op een doorsnee avond naar mijn idee, wellicht doordat je vooraf op sdc de aangemelde gasten al kunt bekijken en benaderen.
Loop je dan niet het risico dat ze in het echt op die avond tegen vallen. Wat doe je dan? Wij vinden het prettig om op de avond zelf pas contact te leggen. Dan weet je wie je voor je hebt en hoe je jezelf voelt.

Dat is ook wat ons tegenhoudt bij thuisdates.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:49:44 #299
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188318717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Loop je dan niet het risico dat ze in het echt op die avond tegen vallen. Wat doe je dan? Wij vinden het prettig om op de avond zelf pas contact te leggen. Dan weet je wie je voor je hebt en hoe je jezelf voelt.

Dat is ook wat ons tegenhoudt bij thuisdates.
Ja, dat risico is er. Een keertje op een profiel kijken schept geen verplichtingen, maar kan wel een makkelijke binnenkomer zijn als je een stel wel ziet zitten. Ik zou dan ook niet vooraf toezeggingen doen en me verplichten de rest van de avond door te brengen met een stel dat bij nader inzien toch niet zo leuk is.
pi_188319913
Ik zou echt nooit afspreken, met idd het risico dat je een avond hebt dat je vastzit aan een koppel. Contact heb je zo gemaakt, ligt helemaal aan je eigen instelling.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188320417
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou echt nooit afspreken, met idd het risico dat je een avond hebt dat je vastzit aan een koppel. Contact heb je zo gemaakt, ligt helemaal aan je eigen instelling.
Maar, en ik weet niet of jullie dat doen, hoe doe je dat dan met thuisfeestjes (groepen of met twee stellen)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')