abonnement Unibet Coolblue
pi_109079671
Het centrale topic voor al je ervaringen met luchtvaartmaatschappijen. Deel 10 alweer!
Van Easyjet tot Singapore Airlines en van KLM tot Uzbekistan Airways.



Als je in dit topic iets post, geef dan ook even het onderstaande aan:

# Maatschappij
# Traject
# Vertraging
# Vriendelijk personeel
# Eten
# Entertainment
# Algehele indruk
# Eventueel informatie over de luchthavens

Voor al je vragen over vliegen kun je terecht in: [Centraal] Vragen over vliegen #2
En voor je awards, miles and more in:Frequent Flyer Programma's #1

Vorige delen:
Reeks Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen

[ Bericht 6% gewijzigd door UIO_AMS op 05-10-2017 10:07:07 ]
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109080356
Gereeksd. Zal de OP nog aanpassen met de juiste voorgaande delen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:20:44 #3
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_109080708
# KLM
# Amsterdam/singapore - singapore/denpasar (bali)
# vertraging: 2 uur
# Vriendelijk personeel
# Eten: dat is geen eten. gatverdamme. als ik eraan denk ga ik alweer kokhalzen
# Entertainment: goed. veel nieuwe films/series
# Algehele indruk: gezien ik +/- 20 uur in een verschrikkellijke kleine graf stoel zat. met een dikke vent links en rechts van me + een jankend kind met hippie ouders met de instelling 'hij stopt vanzelf met huilen' en wat dus niet gebeurde + dat iedereen sliep behalve ik. was het eigenlijk nog best goed te doen.
# Eventueel informatie over de luchthavens: Mocht je ooit van je leven in singapore zijn. dan moet je een keer naar de wc gaan. Het lijkt wel of je in een auto zit zoveel knopjes. _O-
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_109391979
Ik weet niet of het mag maar ik plaats hem als nog. Deze gast heeft een vlucht gemaakt van New york naar Singapore. De vlucht duurde 18 uur. De prijs die hij er voor betaalde was $2.50(geen grap).

Van deze vlucht staat er een vluchtverslag hier online.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_109401401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef daanski82 het volgende:
Ik weet niet of het mag maar ik plaats hem als nog. Deze gast heeft een vlucht gemaakt van New york naar Singapore. De vlucht duurde 18 uur. De prijs die hij er voor betaalde was $2.50(geen grap).

Van deze vlucht staat er een vluchtverslag hier online.
2,50 en 60.000 punten. Die punten zijn ook heel wat waard..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_109401471
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:20 schreef _GdR_ het volgende:
# KLM
# Amsterdam/singapore - singapore/denpasar (bali)
# vertraging: 2 uur
# Vriendelijk personeel
# Eten: dat is geen eten. gatverdamme. als ik eraan denk ga ik alweer kokhalzen
# Entertainment: goed. veel nieuwe films/series
# Algehele indruk: gezien ik +/- 20 uur in een verschrikkellijke kleine graf stoel zat. met een dikke vent links en rechts van me + een jankend kind met hippie ouders met de instelling 'hij stopt vanzelf met huilen' en wat dus niet gebeurde + dat iedereen sliep behalve ik. was het eigenlijk nog best goed te doen.
# Eventueel informatie over de luchthavens: Mocht je ooit van je leven in singapore zijn. dan moet je een keer naar de wc gaan. Het lijkt wel of je in een auto zit zoveel knopjes. _O-
Juist, draaiende wc bril alles. En voor elke wc stond een schoonmaker voor wanneer je klaar was.
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:24:44 #7
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_109401492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:20 schreef _GdR_ het volgende:
# KLM
# Amsterdam/singapore - singapore/denpasar (bali)
# vertraging: 2 uur
# Vriendelijk personeel
# Eten: dat is geen eten. gatverdamme. als ik eraan denk ga ik alweer kokhalzen
# Entertainment: goed. veel nieuwe films/series
# Algehele indruk: gezien ik +/- 20 uur in een verschrikkellijke kleine graf stoel zat. met een dikke vent links en rechts van me + een jankend kind met hippie ouders met de instelling 'hij stopt vanzelf met huilen' en wat dus niet gebeurde + dat iedereen sliep behalve ik. was het eigenlijk nog best goed te doen.
# Eventueel informatie over de luchthavens: Mocht je ooit van je leven in singapore zijn. dan moet je een keer naar de wc gaan. Het lijkt wel of je in een auto zit zoveel knopjes. _O-
Met welke type kist heb je gevlogen?
pi_109475795
# Maatschappij ; Lufthansa Airbus 330-400
# Traject ; Düsseldorf - NewYork Newark
# Vertraging ; Geen
# Vriendelijk personeel ; goed
# Eten ; niets bijzonders
# Entertainment ; zwak, weinig films, hindi en chineese films op dit traject.
# Algehele indruk ; op zich, een matige voldoende, geen Deutch Gründlichkeit, stoelafstand :r
# Düsseldorf, een lekker praktische luchthaven, niet veel franje, Business lounge van Lufthansa is wel chill. is toch wel lekker gratis broodje, koffie en zelfs pils. alleen erg onhandig om de zakjes zout in het zelfde bakje te doen als de suiker en melk.
Newark, naja een grote blok Amerikaans beton.
nu op naar St John's , met United express, de verwachtingen staan laag.
  zondag 25 maart 2012 @ 01:37:29 #9
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_109480700
Ehm, je vloog met de Airbus 340-300? Want die is al een stuk minder dan de 340-600. De Airbus 330-400 bestaat niet.

De stoelafstand is niet super en het entertainmentaanbod, hoewel on demand, is inderdaad wat matig bij lufty. Maar goed de prijsstelling van de vluchten, zeker vanaf Amsterdam is erg goed.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_109487422
e ERJklopt inderdaad A 340-300


En inderdaad United expess was niet om warm van te worden.
de ERJ-145

#Maatschappij ; United Express Embraer ERJ 145
# Traject; New York Newark - St John's Canada
# Vertraging geen
# Eten; snacks om te kopen.
# Entertainment; ik had een paar vette platen op mijn telefoon staan.
# Algemene indruk; op zich een lowcost traject, beenruimte nog meer bagger, wel zeer vriendelijk
# St John's Int Airport, ik vind h t altijd een zeer sympathieke luchthaven, vriendelijke mensen. lekker compact, en toch genoeg luxe. al hoewel ik daar weinig van genoten heb, gezien het feit mijn immigrations papieren niet in orde waren.
pi_111059805
traject; Frankfurt - Buenos Aires
Maatschappij; Lufthansa
Vetraging; geen, weer geen compensatie :[
Eten; Dinner om middernacht, en een goed ontbijt voor wat ik normaal gewend ben.
Entertainment; overhead monitor, zet dat dig uit op nacht vluchten :[
Algemene indruk, beenruimte en entertainment in de 747's van Lufthansa, met het oude interieur, wat een drama. Ik ben dan lang, maar ook als je kein bent, gaat de persoon voor je in recline, dan ben je verplicht dit zelf ook te doen, wil je nog een beetje ademen.
Flight crew was wel okee. maar heb gepoogd de hele vlucht te slapen.
Eerste keer dank zij mijn silver status business lounge in FRA kunnen genieten, is wel echt een fijne optie.
Buenos Aires, customs, ik hoorde van de week dat er iemand met drugs hier was gepakt, niet bij de dame die mij controleerde, ze wilde mijn koffer controleren, maar toen bleek dat mijn Spaans gebrekkig was, en haar Engels net zo. liep ze gewoon weg. Voor de rest een standaard luchthaven voor een land als Argentinie.
pi_111665995
# Maatschappij ; Austrian Airlines, operated by Tyrolian (Fokker 100)
# Traject ; Amsterdam - Wenen vv
# Vertraging ; Heen geen vertraging, terug 15 minuten
# Vriendelijk personeel ; zo ver ik ze gezien heb, vriendelijk, maar het was een korte vlucht
# Eten ; een sandwich, koffie/thee en nog wat anders te drinken, netjes
# Entertainment ; m'n eigen Ipad
# Algehele indruk ; voor een fokker 100 prima, zolang je niet de middenstoel hebt. Ik had me heen en terug aan het raam gezet. Toen we incheckten zouden we immers nog met een Airbus gaan, maar zowel heen als terug hadden we een toestel wijziging, waardoor we met een Fokker vlogen. Terug werd mijn zitplaats veranderd naar een middenstoel en als degene voor je ook nog eens de stoel naar achteren doet is het met mijn lange benen wat krapjes. Gelukkig was het maar 1,5 uur.
# Luchthavens; Schiphol wel bekend. Wenen is wel ok, ze hebben genoeg in de C-terminal, jammer dat de terugvlucht verplaatst werd naar de B-terminal. Werd overigens niet omgeroepen, het is dat ik eens op het bord keek, zodat ik er achter kwam dat we moesten verkassen. De B-terminal is helemaal niks, zeker als je eigenlijk nog iets wilt eten. Wel gezellig ouderwets met de bus naar het vliegtuig.
pi_111882308
# Maatschappij ; United
# Traject ; Newark - Brussel (met stopover in Chicago)
# Vertraging ; 4 uur
# Vriendelijk personeel ; niets op aan te merken
# Eten ; niets bijzonders
# Entertainment ; enkele films, maar vooral gerust en ik had mijn laptop mee
# Algehele indruk ; de vlucht van NY naar Chicago duurde minder lang dan gepland, maar door overboekingen en enkele vertragingen zijn we in Chicago met meer dan een uur vertraging vertrokken. Na 2 uur vliegen moesten we landen in Canada omdat één van de passagiers dringend naar het ziekenhuis moest. Uiteindelijk meer dan 2u stilgestaan op de landingsbaan aangezien er allerlei procedures overlopen moesten worden. Wel veel communicatie en drank dat werd aangeboden en door de vertraging nog een klein ontbijt gekregen.
En als compensatie krijgen de passagiers 20% korting op een volgende vlucht met United dus ik mag niet klagen :)
pi_111889657
# Maatschappij
Alitalia - 2x Airbus 321

# Traject
Amsterdam - Rome Fiumicino - Amsterdam

# Vertraging
Zowel heen als terug met 5 minuten vertraging vertrokken, en zowel heen als terug een half uurtje voro schematijd geland.

# Vriendelijk personeel
Op de heenreis vond ik het personeel ietwat chagrijnig en ongeïnteresseerd overkomen, de terugreis daarentegen was het personeel uiterst vriendelijk!

# Eten
Op de heenreis een colatje en een zakje zoutjes, op de terugreis en biertje met een ander zakje zoutjes en had terug ook nog de keus op zoete (limoen)koekjes in plaats van de zoutjes.

# Entertainment
Geen, op m'n eigen Ipod en (puzzel)boekjes na, maar voor nog geen 100 euro voor dit retourtje hoor je mij niet klagen ;)

# Algehele indruk
Prima maatschappij, wat vriendelijkheid betreft lijkt het er wel een beetje op of je het een beetje treft of niet. Qua prijs-kwaliteit (98¤ voor een retourtje) was er iig niets op aan te merken!

# Eventueel informatie over de luchthavens
- Schiphol lijkt me bekend
- Rome een beetje chaotisch, bagage van een hoop vluchten op één band en dus superdruk, al duurde het niet eens lang voordat de koffers tevoorschijn kwamen. We vertrokken weer vanaf Terminal, wel wat winkeltjes, een McDonalds en een McChef om eten/drinken te halen, verder ook een best groot vliegveld.
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  zondag 27 mei 2012 @ 07:01:36 #15
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112080434
# Maatschappij
Finnair
# Traject
Amsterdam - Helsinki
# Vertraging
0
# Vriendelijk personeel
ja
# Eten
sandwich en drinken
# Entertainment
een raampje en een tijdschrift in je vakje
# Algehele indruk
Genoeg ruimte bij de stoelen, netjes op tijd, schoon, erg goed
# Eventueel informatie over de luchthavens
Gratis snel Wi-Fi op helsinki vliegveld, schoon en netjes vliegveld wel

# Maatschappij
Finnair
# Traject
Helsinki Beijing
# Vertraging
0
# Vriendelijk personeel
Super vriendelijk
# Eten
Lekker, iets met kip dacht ik
# Entertainment
Super groot touchscherm met afstandsbediening. Allerlei series, films, docu's, spelletjes. Noise cancelling headphones dus ook nog af van dat motorgeluid. Geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
# Algehele indruk
Top top. Ik was natuurlijk een beetje gelukkig met een upgrade naar BC met volledig plat bed, grote TV en gebruik van de smoothiebar maar gewoon erg goede maatschappij
# Eventueel informatie over de luchthavens
Beijing airport is érg groot en gaaf. Pasop voor taxi's die geen taxi's zijn en 300 yuan vragen.

Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 27 mei 2012 @ 08:18:47 #16
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112080599
# Maatschappij
China Eastern
# Traject
Xi'an - Guilin
# Vertraging
geen
# Vriendelijk personeel
Ja
# Eten
Lekkere noodles of rijst
# Entertainment
Geen
# Algehele indruk
Prima, alleen op chinezen gebouwd dus in pas niet met m'n benen ertussen, daarom gangpad stoel en benen daar maar laten
# Eventueel informatie over de luchthavens
Prima luchthaven van xi'an. Guilin beetje klein en oud maar ook prima


# Maatschappij
China southern
# Traject
Guilin - Shanghai
# Vertraging
30 min
# Vriendelijk personeel
ja
# Eten
lekkere noodles of rijst en appelchips. Wie maakt er nou chips van appels?
# Entertainment
geen
# Algehele indruk
zelfde als hierboven, krap maar verder prima. Wel aardig wat turbulentie
# Eventueel informatie over de luchthavens
Prima luchthaven, Shanghai HONGQIAO was erg mooi en het is super makkelijk om gewoon naar beneden te lopen en de metro te pakken
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 27 mei 2012 @ 08:27:12 #17
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112080628
# Maatschappij
Cathay pacific
# Traject
Shanghai - Hong Kong - Bangkok
# Vertraging
vlucht was om 17:35. Eerst zou het 2 uur vertraging zijn. Vervolgens langer maar ik werd op een Dragonair flight gezet om m'n aansluiting nog te kunnen halen. Om 17:30 tickets gekregen en om 18:00 zou boarden zijndus als een gek door alle beveiliging en paspoort dingen en toen; heb ik daar nog een uur gezeten. Vervolgens nog 2 uur in het vliegtuig gewacht. Mijn volgende vlucht zou om 21:50 zijn en om 23:00 waren we in Hongkong.
Wel goed geregeld dat ze me gelijk op een Thai Airways vlucht hadden gezet voor volgende ochtend en ik werd in grand hyatt voor 400 euro per nacht in een kamer gezet met bus ernaar toe. alleen taxi terug moest ik zelf betalen maar ik hoop dat nog terug te krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thai Airways volgende dag had ook 2 uur vertraging.
# Vriendelijk personeel
Ja sowieso
# Eten
Prima, kreeg in Shanghai ook een coupon voor een lekkere uitgebreide burgerking maaltijd. In het vliegtuig de gebruikelijke keuze tussen noodles en rijst bij Thai maar Dragonair was gewoon 3 gangen, heeeeerlijk!! vooral de gerookte eendenborst als voorgerechtje was echt super lekker

# Entertainment
Ja klein schermpje, beetje simpsons gekeken maar hij moest wel 3x toe gereset worden
# Algehele indruk
Vertragingen zonder verklaringen, wachten zonder reden maar de zelf gemaakte problemen lossen ze wel ok op.
# Eventueel informatie over de luchthavens
Gratis wifi op hongkong airport, goede starbucks daar ook.

[ Bericht 9% gewijzigd door Boterbartje op 27-05-2012 08:34:03 ]
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 27 mei 2012 @ 08:44:28 #18
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112080721
# Maatschappij
Jetstar.com
# Traject
Phnom Penh - Singapore
# Vertraging
20 minuten vanwege go-around
# Vriendelijk personeel
Ja
# Eten
Geen tenzij je belachelijk hoge prijzen wil betalen voor voer
# Entertainment
Nieuwe album van John Mayer op m'n telefoon
# Algehele indruk
Er zat een meisje achter mij die op volume 100+ tegen haar buurman die ze net had leren kennen aan het praten was. Niemand was geïnteresseerd in hoeveel tandartsen en advocaten ze kenden en iedereen keek geërgerd achterom. Na een tijdje hoorde je overal; oh shut the fuck up 'shut up' 'whats wrong with her' todat iemand zei dat ze haar kop moest houden. Ze werd rustig.

En toen tijdens de vlucht; begint ze opeens te zingen met haar ogen dicht op haar iPod muziek, gewoon hard op, ogen dicht en dansende bewegingen erbij en alles. Wat een gek was dat :P

Dichterbij singapore tijdens de landing kwamen we in flink noodweer met bliksem overal, zelfs zo erg dat er een go-around werd ingezet. Mevrouw zat te huilen in haar stoel en zich vast te grijpen aan haar stoelleuning en alles..

Even later kreeg ik zelfs een telefoon in m'n hand gedrukt.. of ze mijn Facebook mocht hebben want ze vond mij knap :') Netjes aangenomen en 'you talk way too much' ingetypt en gelachen met m'n medepassagiers.

Wat een vlucht :P

# Eventueel informatie over de luchthavens
Singapore is mooi moderne luxe goed lopende luchthaven. Dat van die WC's wist ik niet, anders was ik daar wel naar de WC gegaan! ;(
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_112082459
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2012 07:01 schreef Boterbartje het volgende:
# Algehele indruk
Top top. Ik was natuurlijk een beetje gelukkig met een upgrade naar BC met volledig plat bed, grote TV en gebruik van de smoothiebar maar gewoon erg goede maatschappij
Was dat een operationele upgrade dan, of heb je ervoor betaald? Ik heb nog nooit een opup gehad. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 27 mei 2012 @ 11:13:08 #20
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112082605
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:05 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Was dat een operationele upgrade dan, of heb je ervoor betaald? Ik heb nog nooit een opup gehad. ;(
Gratis en voor niets incl goeie headset, warme deken, dons hoofdkussen, grote tv, smoothies zoveel ik wou, een bed dat plat ging en grote hoeveelheid chillheid.
Blijkbaar word je eerder geupgrade als je frequentflyer bent maar uiteindelijk is het gewoon geluk :D
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_112083008
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gratis en voor niets incl goeie headset, warme deken, dons hoofdkussen, grote tv, smoothies zoveel ik wou, een bed dat plat ging en grote hoeveelheid chillheid.
Blijkbaar word je eerder geupgrade als je frequentflyer bent maar uiteindelijk is het gewoon geluk :D
Yup, ik heb nu Silver bij BA dus misschien gaat het mij ook wel een keer gebeuren. Heb er van EWR naar LHR van de week maar zelf voor betaald omdat ik het slapen toch wilde proberen.

# BA
# EWR-LHR
# Geen vertraging vziw
# Vriendelijk personeel

Yup. En geen vriendelijke reizigers. Persoon naast me negeerde twee keer het verzoek van de stewardess om z'n koptelefoon af te doen, en ging erover in discussie.
# Eten
Niet veel van geprobeerd want ik zat al vrij vol. Alleen een toetje gedaan en toen gaan slapen (vetrektijd was elf uur 's avonds dus daar is zo'n vlucht perfect voor), toetje was wel zeer smakelijk! Maar goed, dit was ook m'n eerste keer BC.
# Entertainment
Heb alleen maar naar de kaart gekeken. :')
# Algehele indruk
Lekker geslapen. En geen idee hoe mijn jetlag was geweest als ik in Premium Economy was gebleven, maar ik heb deze week zo goed als geen problemen gehad. Ook al was het bedje te kort voor mij met m'n 1m98, kon alleen in foetushouding liggen. Maar zodra ik eenmaal sliep was het prima.

Had wat problemen met het voetbankje (wat deel uitmaakt van het bed), kennelijk is er een truc om 'm op een hogere positie te zetten die ik nog niet kende, volgende keer dan maar weer.
# Eventueel informatie over de luchthavens
Men klaagt altijd over JFK maar ik vond EWR nou niet zo veel beter. Lastiger om naar toe te reizen (of iig was ik er minder bekend mee en moest ik uiteindelijk een taxi nemen omdat er een half uur lang geen treinen leken te rijden op die route) en verder, tsja, een vliegveld.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 27 mei 2012 @ 11:37:24 #22
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_112083082
Zet ook ff #prijs in de OP
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 27 mei 2012 @ 12:02:37 #23
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112083717
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zet ook ff #prijs in de OP
#prijs voor #businessclass ben ik ook wel #benieuwd naar ja! :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_112084085
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

#prijs voor #businessclass ben ik ook wel #benieuwd naar ja! :P
Mijn upgrade kostte $650 (uitgedrukt in ponden klonk het opeens een stuk goedkoper :')) maar dat was aan de gate, ws een poging van BA om toch nog wat te verdienen aan die ene overgebleven stoel.

Anders kost zo'n retourtje makkelijk £2000 meer volgens mij. En dat kan ik echt niet verantwoorden, zeker aangezien New York nou ook niet zo'n verre bestemming is.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 27 mei 2012 @ 12:25:38 #25
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_112084297
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:18 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Mijn upgrade kostte $650 (uitgedrukt in ponden klonk het opeens een stuk goedkoper :')) maar dat was aan de gate, ws een poging van BA om toch nog wat te verdienen aan die ene overgebleven stoel.

Anders kost zo'n retourtje makkelijk £2000 meer volgens mij. En dat kan ik echt niet verantwoorden, zeker aangezien New York nou ook niet zo'n verre bestemming is.
Oh beter wel, chill!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')