quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:gegrilde champignons op brood. Smaakt naar niks
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef vrolijke-frits het volgende:[..]Dat is dus volgens mij niet waar hč
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:22 schreef JJH het volgende:[..]Ik geloof dat de benzineprijs toen bij mij net boven de 1,70 lag. En hij was nog geeneens helemaal leeg.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:20 schreef vrolijke-frits het volgende:[..]Ik heb dat in Berlijn in een Indiaas restaurant gegeten, mijn god wat brandde mijn bek toen
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:24 schreef vrolijke-frits het volgende:[..]Voor mij is dit een paar jaar geleden inmiddels, benzineprijs was toen rond de ¤ 1,50 volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:[..]Nou uitdrogen niet maar je houdt meer vocht vast
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:[..]Mijn broer heeft in India kip madras gegeten.. Het lijkt vergelen met nederlandse producten niet op elkaar
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:24 schreef JJH het volgende:[..]DAt moet dan wel een dikke bmw geweest zijn. Anders krijg je er niet zoveel liters in.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:[..]2009 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee het was eerder zelfs, 2005 Coolest trailer everCafeīne is the shoehorn to my colon!Rock, paper, scissors Mijn Reviews
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:26 schreef Pheno het volgende:[..]Die prijs is nu toch 1,70?
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:[..]Nee het was eerder zelfs, 2005
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:[..]maart 2009... toen de benzine nog 1,30 kosttespreadsheetje
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:[..]Adviesprijs ligt meer richting de 1,80.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:28 schreef JJH het volgende:[..]Toen het nog niet zoveel uitmaakte of je even naar de andere kant van het land kachelde.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef JJH het volgende:[..]Dat is ie eerder ook al geweest, een maandje of 8, 9 geleden zo uit het blote hoofd.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:[..]Echt he?
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:29 schreef Pheno het volgende:[..]Onmogelijk, ze hebben het nu steeds over nieuwe records.* Pheno kijkt naar buiten en ziet 1,708 staan
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:29 schreef JJH het volgende:[..]Ja. Het scheelt echt veel in de maand nu ik niet meer hoef te tanken.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:[..]Het was zeker in 2005 omdat ik net mijn rijbewijs had gehaald, mijn vader op vakantie was en ik zijn auto 3 weken ter beschikking had. Stom genoeg had ik gezegd dat ik de auto afgetankt zou retourneren.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:30 schreef LovelyLady het volgende:[..]ik geloof dat wel ..
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:[..]ik heb geen idee vriend houdt dat bij, ik heb nog maar net een jaar mijn rijbewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de rest moet je bij de Beatles en de buren zijnWat maakt Muck?Muck op Etsy
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:40 schreef Muck het volgende:Horen jullie mijn innerlijke autistje ook spinnen? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt niet op kleur. | Soms zijn dingen belangrijk, en soms ook niet.|[b]Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:[/b]Bier is minder vermoeiend dan seks.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef vrolijke-frits het volgende:[..] Waar houdt hij dat bij?
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:40 schreef Muck het volgende:Horen jullie mijn innerlijke autistje ook spinnen? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is niet op kleur gesorteerd SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:40 schreef Muck het volgende:Horen jullie mijn innerlijke autistje ook spinnen? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scheef met een stotterend hart
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:41 schreef JJH het volgende:[..]Het ligt niet op kleur.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:[..]het is niet op kleur gesorteerd SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | Soms zijn dingen belangrijk, en soms ook niet.|[b]Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:[/b]Bier is minder vermoeiend dan seks.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:40 schreef Muck het volgende:Horen jullie mijn innerlijke autistje ook spinnen? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:[..]het is niet op kleur gesorteerd SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:42 schreef wel.o.k het volgende:[..]scheef
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:42 schreef wel.o.k het volgende:[..]scheef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de rest moet je bij de Beatles en de buren zijnWat maakt Muck?Muck op Etsy
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:40 schreef Muck het volgende:Horen jullie mijn innerlijke autistje ook spinnen? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor niks 360:Toek85 // PS3-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85LIF / Hartpatiënten op FOK! #2Maciek Bodnar is de man die deze Tour mijn steun heeft.Praat sneller dan Matthijs van Nieuwkerk
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:50 schreef Muck het volgende:[..]Ik ben kleurenblind SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik niet. Ik moet zo ook nog, zal ik straks ook een fotootje voor jou maken? | Soms zijn dingen belangrijk, en soms ook niet.|[b]Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:[/b]Bier is minder vermoeiend dan seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik niet. Ik moet zo ook nog, zal ik straks ook een fotootje voor jou maken? | Soms zijn dingen belangrijk, en soms ook niet.|[b]Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:[/b]Bier is minder vermoeiend dan seks.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:51 schreef Muck het volgende:Jaaaa, doen
quote: Op woensdag 14 maart 2012 13:52 schreef JJH het volgende:[..]Dan ga ik er ook maar eens mee beginnen. Tot later.