abonnement Unibet Coolblue
pi_110311786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 03:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik deed het volgens mij via die keuze op de dash, maar ik heb verder geen bevestiging ofzo ontvangen dat ik nu 600 msp krijg, en ze zijn er ook nog niet bijgeschreven, dus het is even afwachten.

Ik neem aan dat ik anders gewoon kan bellen met MS en ze alsnog krijg, als ze zien wanneer ik mijn abo verlengd heb...
Duurt altijd wel een tijdje voordat je iets krijgt van MS ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Grappig genoeg vind ik de pixelated artstyle beter werken op m'n tv dan in de filmpjes die ik er eerder van had gezien op m'n pc, ookal zijn de pixels nog een stukje groter. Geeft voor mij echt een NES gevoel. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
Vond vooral het begin erg tof gedaan _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110311856
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cijfer?
9, heerlijk spelletje *O*
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_110312493
Je raakt op een gegeven moment wel echt de weg kwijt :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 14 april 2012 @ 15:30:10 #154
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_110315783
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Als je een game bij amazon koopt haal je het er al ongeveer uit. Dus als je meer dan een game per jaar koopt verdien je eraan. Laat staan alle andere dingen die je via internet kan kopen.
True, maar voorheen bestelde ik vaak bij sites zoals Gamehubs waar wel gewoon PayPal bijzit.

Ach, misschien wordt het dan wel tijd om een creditcard te halen :)
  zondag 15 april 2012 @ 19:32:19 #155
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110361739
Saints Row 3 is echt GENIAAL :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_110370807
Bijna Mafia 2 uitgespeeld :D Ben bij Chapter 14.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 april 2012 @ 23:28:57 #157
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110377735
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Grappig genoeg vind ik de pixelated artstyle beter werken op m'n tv dan in de filmpjes die ik er eerder van had gezien op m'n pc, ookal zijn de pixels nog een stukje groter. Geeft voor mij echt een NES gevoel. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
Het scheelt ook wel dat men hier echt voor een 16-bits gevoel gaat, maar wel met toffere lighting effecten enzo.

Dat is toch een stuk mooier dan die shitload aan zgn 8-bit retro games, die ik er grotendeels gewoon niet uit vind zien.
  zondag 15 april 2012 @ 23:30:23 #158
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110377822
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Duurt altijd wel een tijdje voordat je iets krijgt van MS ;)

Ach ja, ik merk het hopelijk wel wanneer ze geleverd worden in mijn account. Voorlopig heb ik nog 2900 staan, waarvan er woensdag 1200 naar Trials Evolution gaan. Die game gaat echt fucking geweldig worden. *O* *O* *O*
pi_110380079
Fez per ongeluk uitgespeeld. Erg toffe XBLA game. Nu nog 4 achievements halen.

En dinsdag verwacht ik de vandaag gepre-orderde Witcher 2. :).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_110385021
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Saints Row 3 is echt GENIAAL :D
Hear hear.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 16 april 2012 @ 10:06:59 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_110386410
Jammer dat Saints Row nog relatief duur is. De twee games die ik later wou kopen voor een lagere prijs, Catherine en Asura's Wrath, zijn zelfs nog helemaal niet in prijs gezakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 april 2012 @ 10:15:01 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_110386606
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef speknek het volgende:
Jammer dat Saints Row nog relatief duur is. De twee games die ik later wou kopen voor een lagere prijs, Catherine en Asura's Wrath, zijn zelfs nog helemaal niet in prijs gezakt.
Ik denk ook niet dat die snel in prijs dalen. Ze zijn niet met miljoenen tegelijk in de winkels gelegd, er is een lager aantal beschikbaar. Zodra ze 30 aantikken zou ik ze halen als ik jou was :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_110386616
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef OMG het volgende:
Fez per ongeluk uitgespeeld. Erg toffe XBLA game. Nu nog 4 achievements halen.

En dinsdag verwacht ik de vandaag gepre-orderde Witcher 2. :).
Per ongeluk? Hoe dat dan :D? Weet af en toe echt niet waar ik heen moet, of wat de bedoeling is :D. Kan wel de codes op gaan zoeken op internet, maar dat is ook niet de bedoeling :).

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef speknek het volgende:
Jammer dat Saints Row nog relatief duur is. De twee games die ik later wou kopen voor een lagere prijs, Catherine en Asura's Wrath, zijn zelfs nog helemaal niet in prijs gezakt.
Ik heb Saints Row 3 nog wel liggen, maar weet niet wat je er max voor wilt geven? :P Code is wel gebruikt, maar toch als je geen MP speelt heb je hem ook niet nodig :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110395500
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Per ongeluk? Hoe dat dan :D? Weet af en toe echt niet waar ik heen moet, of wat de bedoeling is :D. Kan wel de codes op gaan zoeken op internet, maar dat is ook niet de bedoeling :).
Nou ja, de ruimte waar je naar het einde toeklimt is best duidelijk dat je het einde nadert, maar ik probeer altijd alle collectables en dergelijke te vinden voordat ik een game uitspeel. Maar goed, nu in een NG+ bezig om m'n laatste 3 achievements te halen; de Skull Artifact, alle cubes en anti-cubes en de achievement voor alle collectables in de game.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_110396181
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:27 schreef OMG het volgende:

[..]

Nou ja, de ruimte waar je naar het einde toeklimt is best duidelijk dat je het einde nadert, maar ik probeer altijd alle collectables en dergelijke te vinden voordat ik een game uitspeel. Maar goed, nu in een NG+ bezig om m'n laatste 3 achievements te halen; de Skull Artifact, alle cubes en anti-cubes en de achievement voor alle collectables in de game.
Nja ik wist dat je cubes kon vinden, maar die anti-cubes kan alleen maar als je code weet :). Ach ik zie wel, je ziet gewoon niet 123 waar je heen moet :).

Ik weet dat je vanuit dat level (Waar de deuren open gaan als je genoeg cubes hebt) weer naar andere werelde kunt gaan, heb nog 2 cubes nodig en dan gaat laatste deur open :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110396588
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja ik wist dat je cubes kon vinden, maar die anti-cubes kan alleen maar als je code weet :). Ach ik zie wel, je ziet gewoon niet 123 waar je heen moet :).
Niet alle anti-cubes hoef je te vinden met een code. Althans, ik ben er een aantal tegengekomen die gewoon verstopt waren in kamertjes die je niet zo snel vindt. Zo heb je er ook een paar bij een enorme klok die om de zoveel tijd verschijnen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_110401745
Zo mafia 2 uitgespeeld. Nu nog de dlc's en nog wat wanted posters en playboy's.
pi_110401757
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet alle anti-cubes hoef je te vinden met een code. Althans, ik ben er een aantal tegengekomen die gewoon verstopt waren in kamertjes die je niet zo snel vindt. Zo heb je er ook een paar bij een enorme klok die om de zoveel tijd verschijnen.
Nja ben nu ergens waar je 32 cubes nodig hebt :'). Maar goed, nu zit ik wel redelijk vast dan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 16 april 2012 @ 19:54:12 #169
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110408980
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hear hear.
:9

Heb bijna alles gedaan in die game _O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 16 april 2012 @ 19:57:06 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_110409132
Morgen. 360 weer back in business!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 16 april 2012 @ 19:58:20 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110409210
quote:
17s.gif Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen. 360 weer back in business!

[ afbeelding ]
WAARHEID ROY!

_O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_110409428
quote:
17s.gif Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen. 360 weer back in business!

[ afbeelding ]
Ik heb hem vorige week donderdag al in de winkels zien liggen, terwijl de officiele release inderdaad morgen is toch? Ik heb een game wel eens een dag of twee eerder in de winkels zien liggen, maar een hele week? :o
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  maandag 16 april 2012 @ 20:04:13 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_110409569
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik heb hem vorige week donderdag al in de winkels zien liggen, terwijl de officiele release inderdaad morgen is toch? Ik heb een game wel eens een dag of twee eerder in de winkels zien liggen, maar een hele week? :o
Vrijdagreleases liggen ook vaak dinsdag al in de winkel. Dat is ook drie werkdagen eerder ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 16 april 2012 @ 20:11:39 #174
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_110410033
Waarschijnlijk heeft die gewoon de pc versie van een jaar geleden zien liggen :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_110483427
The Witcher 2 ^O^. Heb er nog maar een klein stukje opzitten, maar vind het nu al een erg gave game. Moest wel even wennen aan de controls en dergelijke, maar daar lijkt nu verbetering in te zitten. Aan het eind van de tutorial raadde de game me Easy als difficulty setting aan... heb maar voor Normal gekozen :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')