abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 september 2012 @ 17:40:27 #226
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_116855270
Messi is voor mij de beste speler aller tijden. Maar....

Ik vind wel dat hij de nadruk teveel op scoren legt de laatste jaren. Eerst was hij een betere teamspeler en legde hij meer ballen af aan spelers die er nog wat beter voor stonden. Persoonlijke records zijn prachtig maar zouden niet tot ander spel moeten leiden.

Deze kritiek geldt trouwens zeker niet alleen voor Messi. Omdat hij de GOAT is, is het bij hem net wat meer frustrerend.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_116855330
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Messi is voor mij de beste speler aller tijden. Maar....

Ik vind wel dat hij de nadruk teveel op scoren legt de laatste jaren. Eerst was hij een betere teamspeler en legde hij meer ballen af aan spelers die er nog wat beter voor stonden. Persoonlijke records zijn prachtig maar zouden niet tot ander spel moeten leiden.

Deze kritiek geldt trouwens zeker niet alleen voor Messi. Omdat hij de GOAT is, is het bij hem net wat meer frustrerend.


Assists gaan ook elk seizoen omhoog. :P
pi_116855385
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Assists gaan ook elk seizoen omhoog. :P
Bovendien lijkt mij de meest logische reden voor een eventueel afname van assists het feit dat hij altijd Villa, Henry of Eto'o naast zich had. Dat is wel ff andere koek qua afmaken dan Tello, Sanchez, Pedro of Cuenca.
  zondag 16 september 2012 @ 17:54:04 #229
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_116855821
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Assists gaan ook elk seizoen omhoog. :P
Hij wordt ook steeds wel beter - dan staat buiten kijf. Maar dat hij meer assists heeft ontkracht geenszins dat hij nu vaker voor eigen succes gaat dan optimaal zou zijn in het teambelang.

Kijk bijvoorbeeld naar die strafschoppen. Die zal hij blijven nemen, tenzij er wel heel bizarre dingen geen gebeuren. Al zou dat niet in het teambelang zijn (als het dat nu al is).

Maar misschien is het ook wel deels persoonlijke voorkeur. Ik zie niet graag een "luie spits" die alles of niets mag spelen en bij balverlies mag blijven staan (niet dat Messi dat is maar hij is wel een beetje die kant op gegaan).
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 16 september 2012 @ 18:02:13 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116856071
Ik vind het wel meevallen allemaal met zijn egoisme. En ik vind het zo apart dat ie maar blijft lachen, ondanks tackles etc.. Als je dan Ronaldo weer (bijna letterlijk) zag janken gisteren. Messi heeft er gewoon lol in.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116856545
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Messi is voor mij de beste speler aller tijden. Maar....

Ik vind wel dat hij de nadruk teveel op scoren legt de laatste jaren. Eerst was hij een betere teamspeler en legde hij meer ballen af aan spelers die er nog wat beter voor stonden. Persoonlijke records zijn prachtig maar zouden niet tot ander spel moeten leiden.

Deze kritiek geldt trouwens zeker niet alleen voor Messi. Omdat hij de GOAT is, is het bij hem net wat meer frustrerend.
Dan heb jij geen verstand van voetbal :') Zidane was zoveel beter dan Messi ooit zal worden. Daarnaast is Ronaldo op dit moment ook nog een stuk beter dan Messi...
pi_116856586
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel meevallen allemaal met zijn egoisme. En ik vind het zo apart dat ie maar blijft lachen, ondanks tackles etc.. Als je dan Ronaldo weer (bijna letterlijk) zag janken gisteren. Messi heeft er gewoon lol in.
Wat een passie inderdaad, wil altijd spelen en heeft er altijd plezier in. Echt mooi om te zien.

quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef Syntix het volgende:

[..]

Dan heb jij geen verstand van voetbal :') Zidane was zoveel beter dan Messi ooit zal worden. Daarnaast is Ronaldo op dit moment ook nog een stuk beter dan Messi...
Ja maar jij zult nooit een speler van Barcelona goed vinden, dat weet iedereen wel die een beetje actief is in dit subforum.
  zondag 16 september 2012 @ 18:23:24 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116856837
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef Syntix het volgende:

[..]

Dan heb jij geen verstand van voetbal :') Zidane was zoveel beter dan Messi ooit zal worden. Daarnaast is Ronaldo op dit moment ook nog een stuk beter dan Messi...
Ja, dat zagen we gisteren weer, hoe goed ratnaldo is, in het verongelijkt janken en vragen om kaarten ja, daar issie koning in :').

Messi maakt er 2, winst barca, wat deed Ronaldo... niks, nakkes nada, 0 punten :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116856945
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat zagen we gisteren weer, hoe goed ratnaldo is, in het verongelijkt janken en vragen om kaarten ja, daar issie koning in :').

Messi maakt er 2, winst barca, wat deed Ronaldo... niks, nakkes nada, 0 punten :W.
Messi heeft nog geen flikker bereik met Argentinië. Heeft alleen nog maar iets laten zien bij Barca en nog niet in een andere competitie (Ronaldo wel). Daarnaast is Ronaldo tweebening, technischer, kopvaardiger en dus completer en beter. Messi is alleen de betere dribbelaar.
pi_116857089
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Syntix het volgende:

[..]

Messi heeft nog geen flikker bereik met Argentinië. Heeft alleen nog maar iets laten zien bij Barca en nog niet in een andere competitie (Ronaldo wel). Daarnaast is Ronaldo tweebening, technischer, kopvaardiger en dus completer en beter. Messi is alleen de betere dribbelaar.
Wat heeft Ronaldo dan bereikt met Portugal? Helemaal niks volgens mij.

Messi heeft nog een jeugd WK en de OS gewonnen. Dan nog zeggen dat hij daar niks presteert slaat nergens op want hij is bij Argentinië ook elke wedstrijd de beste man, je kijkt ook helemaal geen wedstrijden van Argentinië joh.
pi_116857172
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wat heeft Ronaldo dan bereikt met Portugal? Helemaal niks volgens mij.

Messi heeft nog een jeugd WK en de OS gewonnen. Dan nog zeggen dat hij daar niks presteert slaat nergens op want hij is bij Argentinië ook elke wedstrijd de beste man, je kijkt ook helemaal geen wedstrijden van Argentinië joh.
Ook alleen maar de laatste wedstrijden dat hij met Argentinië goed speelt en ook scoort. Tot een jaar geleden was het helemaal niks. Dus Zidane is de beste aller tijden en Messi wordt nooit zo goed (punt). En Ronaldo is completer en dus beter (punt).
pi_116857264
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ook alleen maar de laatste wedstrijden dat hij met Argentinië goed speelt en ook scoort. Tot een jaar geleden was het helemaal niks. Dus Zidane is de beste aller tijden en Messi wordt nooit zo goed (punt). En Ronaldo is completer en dus beter (punt).
En Kluivert heeft de pech dat Nederland strandde in de halve finale op het WK 1998 en EK 2000 anders was hij de beste allertijden geweest. :W
  zondag 16 september 2012 @ 18:34:53 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116857273
Messi is ondanks eenbenig zijn, niet zo goed kunnen koppen productiever dan Ronaldo, dus beter :). Stel je voor hij was 2benig en 10 cm langer! met minder middelen nog meer presteren, dus klassen beter.

En niets dat ronaldo technischer is, alleen sterker. Ronaldo passeert bijna nooit 4 man in zijn eentje bijv.

En Messi blijft als het tegenzit gewoon lachen en doorvoetballen, ipv de hele tijd rollen, janken en verongelijkt rondlopen, dus ook als teamspeler is hij ook nog eens beter. Hij laat zich niet opnaaien om dan als een klein kind te vertikken te voetballen.

Ronaldo gaat opeens niet meer juichen als ie er achterkomt dat er spelers zijn die meer verdienen, lekkere mentaliteit. die wil je erbij hebben :').

Messi 5, ronaldo 0 :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116857313
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef HeatWave het volgende:
Messi is ondanks eenbenig zijn, niet zo goed kunnen koppen productiever dan Ronaldo, dus beter :). Stel je voor hij was 2benig en 10 cm langer! met minder middelen nog meer presteren, dus klassen beter.

En niets dat ronaldo technischer is, alleen sterker. Ronaldo passeert bijna nooit 4 man in zijn eentje bijv.

En Messi blijft als het tegenzit gewoon lachen en doorvoetballen, ipv de hele tijd rollen, janken en verongelijkt rondlopen, dus ook als teamspeler is hij ook nog eens beter. Hij laat zich niet opnaaien om dan als een klein kind te vertikken te voetballen.

Ronaldo gaat opeens niet meer juichen als ie er achterkomt dat er spelers zijn die meer verdienen, lekkere mentaliteit. die wil je erbij hebben :').

Messi 5, ronaldo 0 :W.
Ronaldo > messi, omdat ik het zeg ;) (punt).
pi_116857398
  zondag 16 september 2012 @ 18:44:02 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116857571
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ronaldo > messi, omdat ik het zeg ;) (punt).
Messi>ronaldo, omdat de cijfers en de hele voetbalwereld het zeggen, uitroepteken B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116857633
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]


:P
pi_116857655
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Messi>ronaldo, omdat de cijfers en de hele voetbalwereld het zeggen, uitroepteken B-).
Nope. messi zal nooit de beste ooit worden, period. Deal with it cry babies.
  zondag 16 september 2012 @ 18:47:10 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116857682
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:46 schreef Syntix het volgende:

[..]

Nope. messi zal nooit de beste ooit worden, period. Deal with it cry babies.
worden kan ook niet, hij kan het hooguit blijven, deal with it ratnaldo-fappers :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116857702
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

worden kan ook niet, hij kan het hooguit blijven, deal with it ratnaldo-fappers :7.
Dit dus. :D

De beste worden terwijl je het al bent. :')
pi_116857709
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

worden kan ook niet, hij kan het hooguit blijven, deal with it ratnaldo-fappers :7.
Ik ben geen Ronaldo-fapper, maar een messi-hater;0 en uiteraard realist. Ronaldo > messi. Messi zal nooit de beste ooit worden/zijn.
pi_116857734
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ik ben geen Ronaldo-fapper, maar een messi-hater;0 en uiteraard realist. Ronaldo > messi. Messi zal nooit de beste ooit worden/zijn.
Dat je alles haat wat met Barcelona te maken heeft was al bekend hoor.
pi_116857748
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat je alles haat wat met Barcelona te maken heeft was al bekend hoor.
Zodra ze bij barca spelen idd. Spanje daarentegen O+
  zondag 16 september 2012 @ 18:49:51 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116857772
Misschien moet Real nog even een speler van pakweg 40 miljoen kopen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116858060
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef HeatWave het volgende:
Misschien moet Real nog even een speler van pakweg 40 miljoen kopen :').
Naja, dat heeft Barcelona de laatste jaren ook gedaan he. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')