quote:
Op woensdag 14 maart 2012 03:23 schreef -Strawberry- het volgende:Denk dat je moet proberen wat meer in te leven in andere mensen, al is dat moeilijk. En door niet altijd zo makkelijk te zijn in dingen delen met anderen omdat ze daarom vragen. Soms ben je té eerlijk, wat inhoudt dat mensen je niet kunnen vertrouwen. Het is niet eens dat je onaardig bent, maar bepaalde grenzen van wat je wel en niet kan maken zijn jou niet helemaal duidelijk soms.
ja jij weet het.
dat zijn de irl vrienden, of de ingewikkelde situaties.
quote:
in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo.
ik hoop dat het komt door onervarenheid op het sociale gebied, maar missschien ben ik wel gewoon een stom vervelend persoon.
quote:
ja inderdaad. iedereen moet ophouden met me herkennen, en dan dat gaan rondverspreiden. ik wil een betere fok reputatie. dan moet ik maar weer vanaf 0 beginnen, het is moeilijk maar dat moet dan maar. ik had al helemaal leuke gebruikersnaam bedacht enzo! het is jammer

quote:
Ik deed niets herkenbaars. had hoofdletters gebruikt enzo, ik weet niet wat het is.
oh het is nu heel heftig vandaag. alles komt weer boven van hoe stom ik ben en hoe alleen ik altijd blijf en de confrontatie en de andere dingen.
quote:
een vriendin of ooit kans op een vriendin want wederzijdse liefde is het mooiste, en dan komt alles goed.
ik wil daar nu even niet op ingaan waarom allemaal... maar het is waarheid! ik weet het zeker!
heb jij dat ook?
[ Bericht 17% gewijzigd door SergeantFluffy op 14-03-2012 04:17:28 ]