abonnement Unibet Coolblue
pi_329259
0.00 Het eerste groepsgesprek is een feit.
Alle passagiers zitten op de banken.
Het gaat over koen en Mariska. Hij verteld in de groep dat hij voelt dat het hem kwalijk wordt genomen dat hij zo op de voorgrond treedt in zijn relatie met maris.
Hij beweert nu dat ie heel veel tonnel heeft gespeeld. Als ze zich beledigt voelen moeten ze dat NU zeggen, hij verteld dat hij wel beledigd is vanmiddag. Hij trok zich daarom even terug.
Hij is beledigd door taal.
de frans bauer look -alike zegt dat dit zijn eigen schuld is omdat hij zijn "spelletje te ver doordrijft.----geen stream--- frans B heeft door datie een spelletje speelt en zit er niet mee. Ruth heeft hem hiervoor vanmiddag al gewaarschuwd omdat "ze een sterkere band" heeft.
Ruth vind het wel leuk dat er zich nu al dingen afspelen, zo ziet hij ook de relatie tussen k&m Hij zegt misschien is het echt maar ik ga me er niet mee bemoeien.
Hij waarschuwt m dat dit wel uitgezonden zal worden.

m zegt dat als koen vrijgezel zou zijn dat ze er voor 300% voor zou gaan
ruth waarschuwt voor het spel van koen.
de normen en waarden tussen koen en m verschillen volgens (?)
(debuut van fanmale)

"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_329285
00.15 groepsgesprek nog steeds aan de gang. Van wat ik begrijp is de mening van de groep vanmiddag verteld aan koen. Iets in de trand van "je moet niet dollen" ook zegt iemand (ken de namen nog niet goed) dat ze het zo fijn vind dat dit gesprek plaastvind. volgens (?) is niet iedereen zichzelf in de bus. Mister belgie gaat de "horizontale positie opzoeken" (belgisch grapje) volgens (?) moeten ze de camera's proberen te negeren ??? mariska zegt weltrusten in de camera (zei negeert de camera's dus nog niet echt......)
4 van de mannen zitten nog op de bank. Ruth verteld een mop, maar de belgen snappen hem niet. Fras b look-alike wortd er een beetje moeddeloos van. Ruth vraagt aan katty wat zij er van vind. katty heeft goed geluisterd, Ruth is blij dat koen zo eerlijk is, maar dat ie zich ook een beetje aanpassen. Ruth refereert aan seki, dat hij zich ook niet aanpaste en wat er met hem gebeurt is. volgens de frans b look-alike was alles van seki opgezet, hij zou de bewoners wegpesten zodat hij de jackpot won.
(?)
Ruth vraagt of de slaapzak warm is. Ruth slaapt nu alleen. koen ligt naast m. Zoe zou eerst op de bank gaan maar nu niet meer.....

ken paait ruth dat ie zoveel herkent in ruth

Ruth is bij koen weggelopen toen hij voor de 2e keer een grap uithaalde. Ruth is bang dat bij de grap voor de 2e keer zijn reaktie niet zou worden uitgezonden.
hij heeft dat ook aan koen gezegd. het ging over vieze haren in de douche (van ruth)

Nu 0.29 gaat het over het weer en het werk van morgen,

fanmale zegt weltrusten

"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_329288
Het is inmiddels half een. De heren voeren een diepzinnig maar vrijwel onverstaanbaar gesprek over de vrouwen. Het is vrij onduidelijk. Het begon over lang haar, toen over kluiven en nu over een oma van 80. Nu wordt de relatie tussen Koen en Mariska aangekaart.

Laat ik me maar niet bemoeien met de streamverslagen, dat wordt niks.

pi_329312
Het is nu 0.57 uur en alles is in ruste. Vooraan liggen Richard en Sandra gezellig samen, de armen om elkaar geslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')